Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoiset rinnat ovat mielestäsi pienet?

Vierailija
06.04.2015 |

Yllätyin kun eräs tuttuni tokaisi, että 70C kuppikoko on kyllä aivan olematon. Tuo on siis minun kokoni, tuo tai 75C.

Minusta taas tuntuu että minulla on kroppaani ihan sopimattomat rinnat ja saisivat olla pienemmät. Käytän kokoa 34 ja tuntuu että aina ne tissit ottaa vastaan, vaikka vaate olisi muuten hyvä. Yleensä sitten 36 ja isompi on liian iso.

Takeissakin vetskarit jäävät 34 koossa jumiin rintojen kohdalta, mutta 36 koossa takki röllöttää rumasti eikä istu hyvin. Ääh, ärsyttävää.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:08"]

Tässä kaksi julkkista joilla on tosi pienet tissit. 

Krista kosonen:

Jenni vartiainen:

http://www.stara.fi/wp-content/uploads/2013/11/jennivartiainen27112013.jpg

[/quote]

Sanoisin asiantuntijan äänellä että kristalla A miinus ja Jennillä B miinus? Mitä naiset mieltä?

[/quote]

Ei rintaliiveissä ole mitään miinuksia, ei nyt puhuta pihvin kypsyystasosta tai sormuksen koosta.

Kososella näyttää kyllä tosi pieneltä tuossa, jopa AA ja Vartiaisella on varmaan A tai B riippuen minkä ympärysmitan valitsee, liivikoothan menee ristiin eli 75B on sama periaatteessa kuin 80A. Liivikaupassa kehotetaan aina kokeilemaan rinnakkaiskokoa istuvuuden maksimoimiseksi.

Vierailija
42/59 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen normaalipainoinen. Kokoni on 70H/70I.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 70C on aika rusinat vielä. D-kuppi alkaa olemaan normaali.

-mies-

Mitä kokoa olet itse, arvaa mistä kohtaa😘

Vierailija
44/59 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:08"]

Tässä kaksi julkkista joilla on tosi pienet tissit. 

Krista kosonen:

Jenni vartiainen:
http://www.stara.fi/wp-content/uploads/2013/11/jennivartiainen27112013.jpg

Sanoisin asiantuntijan äänellä että kristalla A miinus ja Jennillä B miinus? Mitä naiset mieltä?

No minä sanosin että noille naisille tekisi parin desin silkkarit kutaa...[/quote

Pari desiä aivoja tekisi sulle gutaa.

Vierailija
45/59 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tosiaan huomaa, että suurin osa ei tajua kuppikoosta yhtään mitään ja miehet näyttäytyvät kommentteineen aivottomina ameeboina.

Vierailija
46/59 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta tosiaan huomaa, että suurin osa ei tajua kuppikoosta yhtään mitään ja miehet näyttäytyvät kommentteineen aivottomina ameeboina.

Niinpä. Vieläkin kuvitellaan että D-kuppi on joku jättikoko, tai ainakin isohko. Ja herranjestas jos joku sanoo olevansa kuppikooltaan vaikka H tai I🙄

Vierailija
47/59 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani ovat pienet, ainakin luen ne pieniksi (en halua isoja rintoja 🙄) kun ovat 70b. Käytän harvoin rintsikoita kotona joten isot olisi hankalat, ei ehkä vielä nuorena mutta tämän ikäisellä varmaan jo roikkuisivat kunnolla joten näin on just hyvä.

Vierailija
48/59 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Vieläkin kuvitellaan että D-kuppi on joku jättikoko, tai ainakin isohko. Ja herranjestas jos joku sanoo olevansa kuppikooltaan vaikka H tai I🙄

Tämäpä! Itse olen 46-v., pitkä, lähes 180-senttinen ja hoikka. Kun menopaussi lähenee, rinnat on kasvaneet ja nyt käytän 70 G tai H, mikä on itsellekin järkytys😂 Ei nämä ihan kauhean isot mielestäni edes ole. Mielenkiintoista että vaikkei paino ole hoikimmasta varhaisteiniydestä lisääntynyt kymmentäkään kiloa, rinnat on kasvaneet monta kuppikokoa, C:stä tai jopa B:stä 16-vuotiaana lähdetty🙂

Vierailija
49/59 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä 90-luvulla luin lehdestä että koot on A=pieni, B=normaali, C=iso, siihen aikaan D ja sitä isommat oli jo jättilollot, joita oli yleensä vanhemmilla emännillä, lyhyitä ja lihavia ja monta lasta imetetty aikoinaan.

Nykyään on nuorten tyttöjen lihavuus ja muutenkin rintavuus suurentunut, se käy ilmi jo ihan liivivalmistajien tutkimuksissa, hoikillakin on isot rinnat. Kun minä olin opiskelemassa 90-luvun alussa, luokan naisista oli isot rinnat ehkä parilla, muilla oli AA-B kokoiset, nykyään kun katsoo parikymppisen tyttäreni ikäluokkaa on suurimmalla osalla varmaan B-DD, vain kaikista hoikimmilla voi olla jopa A.

Luulen että tämä ilmiö johtuu sekä yleisesti ihmisten lihomisesta, mutta myös siitä, että nämä nykyajan nuoret ikäluokat on niitä joiden äidit ovat syöneet E-pillereitä vuosia, jotain on täytynyt tapahtua hormonaalisesti, samalla tavalla kuin miesten sperman laatu on heikentynyt viimevuosina radikaalisti.

Ei kyllä haittaa, että nuorilla naisilla on nykyään isot rinnat vaikkei ylipainoa ole 😁

M33

Vierailija
50/59 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko rintaliivien todelliset koot suhteessa kuppikokoihin vaivihkaa muuttuneet.. Mitäs sitä tietää.

Vierailija
51/59 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA ja A on pienet. Mulla oli nuorena B-kuppi, ja sain jo siitä kommentteja miehiltä.

Vierailija
52/59 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä! Itse olen 46-v., pitkä, lähes 180-senttinen ja hoikka. Kun menopaussi lähenee, rinnat on kasvaneet ja nyt käytän 70 G tai H, mikä on itsellekin järkytys😂 Ei nämä ihan kauhean isot mielestäni edes ole. Mielenkiintoista että vaikkei paino ole hoikimmasta varhaisteiniydestä lisääntynyt kymmentäkään kiloa, rinnat on kasvaneet monta kuppikokoa, C:stä tai jopa B:stä 16-vuotiaana lähdetty🙂

Tein viime kesänä siivousta lapsuudenkotini vintillä. Siellä oli laatikko vanhoja teiniajan vaatteitani 90-luvulta, mukana oli yhdet rintaliivit (oli muuten ne gossardin pushupit) . Niiden koko näkyi olevan 75C. Nykyään käytän koko 70J. Noi, eikä muutkaan, teiniajan liivit ei kyllä koskaan olleet oikean kokoiset, muistan kun ihmettelin kun rinta aina karkasi kupistaan ja oli epämukavat. Kokeilin noita huvikseni päälle ja ympärys oli ihan liian iso, ja teininä olin siis paljon hoikempi kuin nykyään. Ei ihme että oli epämukavat eikä istuneet päälle.

Ainakin itselläni on siis käynyt niin, että se rintojen kasvu ei ole ollut mitenkään valtava teiniajoista lähtien, vaan nykyään käytän oikean kokoisia ja oikein istuvia liivejä.

Vierailija
53/59 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 80A ja rinnat ovat ketunkuonomaiset ja pienet. En tiedä mistä johtuu mutta olen alkanut pitää näistä vanhemmiten. Silti arastelen näyttää uudelle kumppanilleni koska eiväthän nämä mitkään yleisten ihanteiden mukaiset ole.

Vierailija
54/59 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreät terhakkaat A on paras. Ne on sitä vielä 40v. Siihen päälle kapea vyötärö, sopivan leveä lantio ja lihaksikkaat reidet. Ai että.

t. yks mies

Vierailija
55/59 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko alkuperäinen kysymys on jotenkin ihmeellinen. Varmasti jostain tilastoista voi kaivaa keskiarvorintaliivikoon (vai nekin taitaa vaihdella hieman merkeittäin?)

Tosin pienellä ja sirolla naisella sama kuppikoko todennäköisesti antaa vaikutelman runsaammasta povesta kuin kookkaammalla naisella.

Mitä tulee "yleisiin ihanteisiin", eiköhän kaikille ole ottajansa....

Vierailija
56/59 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko alkuperäinen kysymys on jotenkin ihmeellinen. Varmasti jostain tilastoista voi kaivaa keskiarvorintaliivikoon (vai nekin taitaa vaihdella hieman merkeittäin?)

Tosin pienellä ja sirolla naisella sama kuppikoko todennäköisesti antaa vaikutelman runsaammasta povesta kuin kookkaammalla naisella.

Ei anna, vaan rinnat ovat suhteessa saman kokoiset. Se kirjainkoko tulee mittojen erotuksesta mitattuna rinnan alta ja rinnan päältä. Jos on sama kirjainkoko, on se mittojen erotus molemmilla naisilla sama.

Vierailija
57/59 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle: Minulla oli nuorempana pitkään koko 75C (nyt vähän kasvanut, kun on painoa tullut). Ei kyllä kukaan kommentoinut rintojen pienuutta, päinvastoin. Vartaloni on siitä hassu, että rintojen alla on ikäänkuin kuopat, vyötärön kapein kohta on rintojen alla.

Vierailija
58/59 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei anna, vaan rinnat ovat suhteessa saman kokoiset. Se kirjainkoko tulee mittojen erotuksesta mitattuna rinnan alta ja rinnan päältä. Jos on sama kirjainkoko, on se mittojen erotus molemmilla naisilla sama.

Mielestäni olet väärässä. Pienemmällä naisella D-kupin rinnat näyttävät isommalta, kuin isommalla naisella. Jos on pienet hartiat, sekin tekee vaikutelman suuremmista rinnoista.

Vähän sama, jos on pieni pää, niin hartiat näyttävät isommilta. Isopäisellä hartiat näyttävät pienemmiltä. Ryhmäkuvassa totuus paljastuu.

Vierailija
59/59 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskakohan ihmiset tajuaisivat, että pelkällä kuppikoon kirjaimella ei kerro mitään? Esim. 75A ja 60D on suunnilleen samankokoisia, mutta erilaisissa vartaloissa. Eli A ja D voi tarkoittaa melkein mitä tahansa.

Kyseessähän on suhteellinen koko. Yleistäen voisi sanoa A-kupin olevan aina pieni, oli sen kantajan ympärys sitten 60 tai 90. Toki rinnat olisivat kehoista irrotettuina täysin eri mittaluokkaa, mutta kantajansa kokoon nähden samansuuruiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi