Minkä kokoiset rinnat ovat mielestäsi pienet?
Yllätyin kun eräs tuttuni tokaisi, että 70C kuppikoko on kyllä aivan olematon. Tuo on siis minun kokoni, tuo tai 75C.
Minusta taas tuntuu että minulla on kroppaani ihan sopimattomat rinnat ja saisivat olla pienemmät. Käytän kokoa 34 ja tuntuu että aina ne tissit ottaa vastaan, vaikka vaate olisi muuten hyvä. Yleensä sitten 36 ja isompi on liian iso.
Takeissakin vetskarit jäävät 34 koossa jumiin rintojen kohdalta, mutta 36 koossa takki röllöttää rumasti eikä istu hyvin. Ääh, ärsyttävää.
Kommentit (59)
Mulla on 75C ja yhtään isompia en kyllä haluaisi! Mielestäni A ja B ovat pienet. Ja D:stä eteenpäin sitten jo isot.
Mulla on 75C ja mun mielestä nämä on pienet.
Suurimmalla osalla miehistä ei oo hajuakaan kuppiko'oista. Heidän silmään pienet on aina A tai B, oli ne mitä kokoa tahansa oikeasti.
A,B,C on pieni, siitä ylöspäin normaalikoko
T. Mies
Mulla 75DD ja ottaisin silikonit jos olisi rahaa.
En kuitenkaan tuijottele muitten rintoja ja ajattele et ompas pienet.
Minulla on 70C ja nämä todellakin ovat pienet. Pystyn helposti peittämään käsilläni rintani kokonaan.
Riippuu ihan muun kropan koosta, itse olen suht pienikokoinen 155cm/48kg ja kuppikoko 75C, rinnat näyttää isohkoilta muttei mitenkään jättimäisiltä. Saman kokoiset rinnat xl-kokoisella naisella näyttäisivät pieniltä.
Aa ja a. Onhan b myös pienehkö, mutta kun se riippuu sitten niin paljon muustakin vartalon mallista.. Mulla on c, enkä isompia haluaisi mutta en kyllä pienempiäkään.
Itselläni oli yläasteella 65D-kuppi ja mielestäni ne oli keskikokoiset tai jopa melko pienet, vaikka hyvin hoikka olinkin. Eli mielestäni pienellä ympärykselä kaikki D-kuppia pienemmät on pienet.
Mikä kuppikoko tämä on? Tuo on mielestäni pieni.M30
Tässä kaksi julkkista joilla on tosi pienet tissit.
Krista kosonen:
Jenni vartiainen:
http://www.stara.fi/wp-content/uploads/2013/11/jennivartiainen27112013.jpg
Rinnan ympäryksestä 65 tai 70 on hyvä koko (tuota isommat ovat läskeille), mutta kuppikoko olisi hyvä olla vähintään D, mielellään isompi. Tuo 65D kuulostaa jo hyvältä, 70D olisi varmasti hyvä koko ap:lle
T. M25
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 17:53"]Suurimmalla osalla miehistä ei oo hajuakaan kuppiko'oista. Heidän silmään pienet on aina A tai B, oli ne mitä kokoa tahansa oikeasti.
[/quote] No sanonpa kenellä on mielestäsi isot rinnat, jotka ovat a- tai b-kuppia?
Vielä 90-luvulla luin lehdestä että koot on A=pieni, B=normaali, C=iso, siihen aikaan D ja sitä isommat oli jo jättilollot, joita oli yleensä vanhemmilla emännillä, lyhyitä ja lihavia ja monta lasta imetetty aikoinaan.
Nykyään on nuorten tyttöjen lihavuus ja muutenkin rintavuus suurentunut, se käy ilmi jo ihan liivivalmistajien tutkimuksissa, hoikillakin on isot rinnat. Kun minä olin opiskelemassa 90-luvun alussa, luokan naisista oli isot rinnat ehkä parilla, muilla oli AA-B kokoiset, nykyään kun katsoo parikymppisen tyttäreni ikäluokkaa on suurimmalla osalla varmaan B-DD, vain kaikista hoikimmilla voi olla jopa A.
Luulen että tämä ilmiö johtuu sekä yleisesti ihmisten lihomisesta, mutta myös siitä, että nämä nykyajan nuoret ikäluokat on niitä joiden äidit ovat syöneet E-pillereitä vuosia, jotain on täytynyt tapahtua hormonaalisesti, samalla tavalla kuin miesten sperman laatu on heikentynyt viimevuosina radikaalisti.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:09"]
Rinnan ympäryksestä 65 tai 70 on hyvä koko (tuota isommat ovat läskeille), mutta kuppikoko olisi hyvä olla vähintään D, mielellään isompi. Tuo 65D kuulostaa jo hyvältä, 70D olisi varmasti hyvä koko ap:lle
T. M25
[/quote]
Miehenä et tietenkään voi tietää näitä rintaliiviasioita niin tarkasti, mutta hyvä koko ap:lle löytyy ihan sovittamalla.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:08"]
Krista kosonen:
Jenni vartiainen:
[/quote]
Sanoisin asiantuntijan äänellä että kristalla A miinus ja Jennillä B miinus? Mitä naiset mieltä?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:08"]
Krista kosonen:
Jenni vartiainen:
[/quote]
Sanoisin asiantuntijan äänellä että kristalla A miinus ja Jennillä B miinus? Mitä naiset mieltä?
[/quote]
No minä sanosin että noille naisille tekisi parin desin silkkarit kutaa...
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:11"]
Vielä 90-luvulla luin lehdestä että koot on A=pieni, B=normaali, C=iso, siihen aikaan D ja sitä isommat oli jo jättilollot, joita oli yleensä vanhemmilla emännillä, lyhyitä ja lihavia ja monta lasta imetetty aikoinaan.
Nykyään on nuorten tyttöjen lihavuus ja muutenkin rintavuus suurentunut, se käy ilmi jo ihan liivivalmistajien tutkimuksissa, hoikillakin on isot rinnat. Kun minä olin opiskelemassa 90-luvun alussa, luokan naisista oli isot rinnat ehkä parilla, muilla oli AA-B kokoiset, nykyään kun katsoo parikymppisen tyttäreni ikäluokkaa on suurimmalla osalla varmaan B-DD, vain kaikista hoikimmilla voi olla jopa A.
Luulen että tämä ilmiö johtuu sekä yleisesti ihmisten lihomisesta, mutta myös siitä, että nämä nykyajan nuoret ikäluokat on niitä joiden äidit ovat syöneet E-pillereitä vuosia, jotain on täytynyt tapahtua hormonaalisesti, samalla tavalla kuin miesten sperman laatu on heikentynyt viimevuosina radikaalisti.
[/quote]
Rinnat ovat kasvaneet, mutta tässä näkyy myös vanity sizing. Ei asiakas halua olla a, jos voi olla b.
Minäkin opiskelin 90-luvulla, ja kyllä silloinkin oli hoikkia isorintaisia naisia, muiden muassa minä ja parhaat kaverini. Hormonaalista ehkäisyä en ole koskaan käyttänyt.
C:tä pienemmät. Itsellä f.