Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritys päällä 2015 (II)

06.04.2015 |

Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)

Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).

Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)

Kommentit (2455)

961/2455 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää näyttänyt ovistesteissä selvää (ei kuitenkaan täysin tummaa) viivaa että ovis olis tulossa (testi pregcheck). Odotin että tänään se viiva olisi sitten yhtä vahva kuin se toinen, mutta mitä vielä. Todella, todella heikko. Melkein voisi sanoa ettei tullut vivaa enää ollenkaan! Kuitenkin on selkeää valkovuotoa kuten löytämässäni linkissä kerrottiin:

http://luomupimu.blogspot.fi/2011/11/ovulaatiolima-ja-muita-valkovuodon.html

Vierailija
962/2455 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
963/2455 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: heti alkuun omia oireita! Päivät tuntuu piinallisen pitkiltä! :D täällä mahan oudot tuntemukset jatkuu ja aattelin niitä teille vähän availla.. Alavatsalla tuntuu hyvin usein kummallisia pistoja/juilintaa tai miten sitä nyt kuvailisi, välillä jopa oikein pientä kipua! Yksi mitä kovin ihmettelen on se että seksin aikana "doggy style" asennossa eli kontallaan :D seksi tuntuu nykyään tosi epämiellyttävältä ja sen jälkeen on alavatsalla tuntunut kipua hetken aikaa! Ja ennen olen siis nauttinut tästä eikä oo mitään kipuja tms ollut! Mulla muutenkaan vatsa ei oo koskaan ollu mitenkään herkkä tai kummallinen niin siksi nää oireet ihmetyttää! Nännitkin ovat nyt olleet hieman herkät vaikka niinhän ne oli viimekierrossakin! 

Kellään muilla samankaltaisia tuntemuksia? Joka päivä tekis mieli testailla uusiks, että jos se haamu vaikka nyt tulis! Mutta koitan nyt malttaa mieleni vielä! Pari päivää sit viimeks testasin negan mut onhan tätä kiertoa vielä jäljellä, eli toivo elää! :)

sitten mä sanon kans mielipiteeni tohon sukupuolijuttuun että meillä toivotaan kans ihan vauvaa ja kumpikin sukupuoli kelpaa! Tottakai mies nyt haluais pojan niinkun varmaan melkeen kaikki! Ja mä haluisin tulevaisuudessa molemmat ja ehkä sen pojan ensin! Mutta tärkein on että se lapsi meille suodaan ja terve sellainen! Kumpi vaan siis tervetullut ja yhtä rakastettu! :)

tulipa tarinaa.. :D

Hennas kp29/34 yk2

964/2455 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIKII, ystävällä on pahasti monirakkulaiset ja lääkäri oli sanonut suoraan ettei se saa luomuna lapsia. Kannattaa vaan soittaa pian sinne lääkärille jatkotutkimuksiin. Ystävälä tärppäs ekasta hedelmöityshoidosta ja nyt lapsi tulossa. :)

KP16/26 yk6

Vierailija
965/2455 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, täällä ilmoittautuu mukaan kans yksi tänään plussannut, laskettu aika olisi ensi vuoden helmikuussa :) Mitään oireita ei vielä ole ollut, tämä on meidän toinen lapsi ja raskaus vasta iihan alussa, että kerkeää niitä oireita varmaan vielä tullakin :D Tämä meidän toinen tärppäsi tokasta kierrosta, maaliskuun lopulla otatin kierukan pois. Kunpa kaikki menis hyvin, jännittävää saada talvivauva!

966/2455 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

August, paljon onnea mutta olet väärässä paikassa. Täällä on ne, jotka yrittävät tulla raskaaksi.
Mutta laita pyyntö plussaryhmään,
Plussaryhmä: Suljettu ryhmä nimeltä “Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen.

967/2455 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sisarusten valmistujaisjuhlia skumpan kera, odotin menkkoja alkavaksi tänään ja äsköisestä päiväpisusta testiin saatu näyttävä haamu!! Mies sen ensimmäisenä pöydältä bongasi ja kutsui minut hymy pyllyssä katsomaan.

Jäisikö eilinen ilta viimeiseksi skumppakerraksi nyt hetkeen, JÄISIKÖ ? <3 testaillaan uudestaan parin päivän päästä! :) 

Vavvakuume92, 22v,  kp28/27-29 yk2

968/2455 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finest - iso kiitos kun jaksat ylläpitää listaa! :) Mulla on vähän päinvastainen ongelma kuin sulla, taidan tikuttaa vähän liikaakin :D Sain tuhottua aina monta ovistestiä tämän kuun aikana ja nyt pitää tilata lisää. Joskin tarkoituksena olikin että tikutan tämän kuun aikana reilusti ennen/jälkeen todennäköisen ovispäivän, että pääsen tutuksi kierron kanssa. Ensi kierrosta pärjään vähemmällä määrällä kun tietää varmaksi mihin kohtaan about ajoittaa tikutukset :) Mamalukki, kovasti onnea haamusta ja toivottavasti lähtee vahvistumaan!! :) Pumpulille lämpimästä tervetuloa mukaan ryhmään, mukava saada uusia kuumeilijoita joukkoon!

Kikii - itse varmaan tuossa tilanteessa soittaisin jo syksyn alussa lääkärille ja varaisin ajat testeihin, jonot on todella pitkät ja kuten sanoitkin, jos hoidoille on tarvetta, taitaa olla jo yk12 käsillä kun niihin pääsee. Tsemppiä ja toivottavasti kesä tekisi tehtävänsä eikä hoitoihin olisi enää syksyllä tarvetta! 

Laulurastas - ovistestien tulkinta on ihan oma taiteenlajinsa :D Itse ainakin ihmettelin niitä aika paljonkin. Uskoisin kuitenkin että oman kropan tulkintoihin kannattaa luottaa enemmän kuin epävarmoihin tikkuihin, ja ainahan kannattaa yrittää varalta, ihan vaikka vaan yrittämisen vuoksi ;D

Minmar - Kiitos ymmärryksestä ja tsemppavista sanoista! Tiedän että alkukuukausiahan tässä vasta yritetään ja pitäisi osata asennoitua asiaan paremmin, mutta kun harmittaa niin harmittaa. Ei sille mitään mahda. Ja ymmärrän sun fiilikset myös ja toivon kovasti ettei yritys veny noin pitkäksi, onko jotain tiettyä syytä miksi uskot että yritys saattaisi venyä? Jos helpottaa niin mulla on muutamiakin 30-35 vuotiaina ensimmäisen lapsen saaneita ystäviä, eikä heillä ainakaan yk:t ole venyneet lähellekään 12:sta!! :) Toivotaan samaa sulle! Ja murehtimisesta - olen itse ihan samanlainen eli ymmärrän hyvin, ettei sitä niin vaan lopeteta vaikka järki sanookin, ettei turhasta murehtimisesta ole kuin haittaa. Joku täällä aiemmin sanoi liittyen väitteeseen "stressi on yrittäjän pahin vihollinen", ettei ihan täysin allekirjoita sitä, koska esim. sota-aikaan yms. kriisitilanteissa naiset raskautuu ihan yhtälailla. KIITOS kuka tämän ikinä sanoikin, koska on helpottanut mun oloa todella paljon - yksi murhe vähemmän kun ei tarvitse pelätä että torpedoin itse raskautusmismahdollisuuden murehtimisella :D En tiedä miksen ole itse ajatellut asiaa koskaan tuolta kulmalta.

ikovasti onnea ja kannattaa tosiaan liittyä tuohon Finestin vinkkaamaan ryhmään :)

969/2455 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vavvakuumeelle kovasti onnea! :)

970/2455 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waudewauuu!! Muistanko oikein että sinäkin VAVVAKUUME olet leijona? :D Varovaiset onnittelut!

971/2455 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä on nyt joku leijonien plussakuukausi menossa? Sit täytyy toivoa että pitää paikkansa, nim. yks toinen leijona ;)

972/2455 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vooi Kiitos Pioni, Finest ja Hennas! <3 parin päivän päästä uutta testiä, vähän epätodelliselta tuntuu tämä, uskaltaako olla vielä edes aidosti onnellinen.. Tosiaan Finest minäkin leijona! :D

Luin paljon tästä greippimehusta ja miten se on toiminut muilla, joten Meillä oli tässä kierrossa ensimmäistä kertaa myös tuo greippimehu "kokeilussa", kannattiko vai ei? Siihen en osaa vastata mutta oviksen tunnistin paljon helpommin (eipä tarvinnut edes tutkailla kun tuntemukset ja "ovislimat" hahaha puhui puolestaan) ja kaikki oireilu loppui lähes kuin seinään alkuviikosta eli n. viikko oviksesta, jonka vuoksi en osannut enää edes kuvitella että tästä kierrosta tärppäisi vaan masistelin jo valmiiksi.

Darra ollut tänään niin mailman pahimmasta päästä, että oli pakko testata ihan normi päiväpisusta ja haamuhan sieltä sit tuli !

Vavvakuume92 22v, pk28/27-29 yk2

Vierailija
973/2455 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

974/2455 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennas - jotenkin en huomannut sun viestiä aiemmin kirjoitellessa! Mulla on kanssa ollut tosi outoja tuntemuksia mahassa loppukierrossa, nippailua, vihlontaa, painontunnetta yms. mutta menkat taitaa silti alkaa, ihan nimittäin sellainen olo ja samat tuntemukset kuin muutenkin aina ennen niitä. Ja testejä olen kyllä ehtinyt muutaman haamuntoiveissa tekemään (koska malttamattomuus) ja eihän niissä mitään ole näkynyt.. Toivon että sun oireet selittyy plussauutisilla!! :)

Vierailija
975/2455 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Mamalukki ja Vavvakuume92 haamuista! :)

Täällä kp 25 menossa, ja vaikka viime kierto oli vain tuon 25, niin en usko menkkojen tällä kertaa olevan vielä alkamassa. Mun lämmöt huitelee edelleen 37 tietämissä, tissit kipeyty tässä kierrossa sen verran myöhään ym, joten yllättyisin kyllä jos ne menkat sieltä jo lähipäivinä tulisi... Ja viimeiset puoli vuotta kierto on muutenkin ollut yleensä 28-31 päivää, tuo edellinen oli ihan poikkeuksellisen lyhyt.

Samalla voi tietysti elätellä toiveita ja/tai pelätä josko ne menkat peräti pysyisivät poissa seuraavat 9kk ;) Välillä jo himottaisi testata, mutta taisin tänne ilmoittautuessani luvata etten testaile ennen kp 32? :D

Pioni1 ja Hennas - peukkuja teillekin ettei niitä menkkoja kuuluisikaan! Kuten muillekin kierron loppupäätä lähestyville :)

976/2455 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Vavvakuume92!

977/2455 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea kaikille plussanneille!!! Melkein ajattelin vaihtaa horoskooppini Leijonaksi, jos täällä kaikki leijonat nyt plussailee!! ;)

Tosiaan minäkin huomaan nykyään olevani tälläinen märehtiä/yrityksestä tressaantunut. (Eikä olla edes, kun yk2:ssa...) Ei auta, vaikka kuinka ajattelen, että nyt vaan rennosti!! Tosin mulla on tässä nyt kesäkuun ja melkein koko kesän hurjasti mietittävää näissä talo-asioissa ja nyt kesäkuun työasiat on myös ihan erilaset, kuin ennen. Lapset joudun viedä ekaa kertaa hoitoon ja sekin saa mut tressaa ihan kamalasti. :/ Tahtoisin niin hoitaa heitä kotona. Mutta ei, kun ei. Heinäkuussa sitten taas saan olla kotona lasten kanssa.

Huomen aamulla se on kai tehtävä testi. Mulla on soitto-aika neuvolaan noista viimeisestä tulehduksesta. Pitäisi selvitellä onko se tulehdus nyt sitten oikeasti historiaa. Ja tätihän siellä kysyy kuitenkin kierron pituudesta. Nyt on vähän paha taas sanoa, kun en sitä oikeastaan itsekkään tiedä. Eli voin ainakin sitten sulkea raskauden pois kuvioista, kun se testi varmastikkin huomenna näyttää negaa. Jotenkin surullisella mielellä testaan. Ois ollut parempi, että olisivat saaneet alkaa itsestään. Negatiivisen testin katsominen on jotenkin niin pahantuntuista. Masentavaa. Menkat alkaa varmasti seuraavan viikon aikana. Nyt tänään on alkanut limaa taas vähän irrota. Eli se tarkoittaa menkkojen lähestymistä. Huimaus ja huonovointisuus meni ohi viime viikolla ja niitä seuraa aina kuivankauden jälkeiset limat. Yhyy, tekis mieli melkein itkeä. :( Ryven varmaan itsesäälissä jonkin aikaa huomisen testauksen jälkeen. Tulen sitten ilmoittamaan, kun hanat on auenneet ja mielivähän kohoaa uuden yrityksen myötä.

Aliisia kp35

978/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas. Palstailusta olen tarvinnut hengähdystaukoa enemmän kuin koskaan ennen. Mutta ensin varovaiset onnittelut haamuista! :)

Vierailijalle tsemppiä vaikeeseen suhdetilanteeseen. Jokaisessa suhteessa tulee varmasti kriisejä. Kaikki suhteet eivät kanna. Kaikki eivät olekkaan hyviä. Joissain suhteissa elämä tulee suuren rakkauden tielle. Jokaisesta suhteesta yleensä kuitenkin oppii jotakin. :)

Sukupuolista täällä oltiin juteltu, niin myös määristä. Minulle riittäisi edes se yksi, yksi kumpi vain. Yksi terve lapsi elävänä maailmaan asti. <3 Luin blogia jossa käsiteltiin kohtukuolemaa. :( Kyynisellekkin tuli itku. Ei ne onnistuneet raskaudet täälläkään enää vastaan tule. Vaikka ne ovat varmasti todennäköisempiä, ne eivät ole täällä enää niin pinnalla. Niistä päättyneistä kuulee enemmän. Niistä avaudutaan. Kamalaa tälläinen. Ensin saat murehtia, että milloin se raskaus oikeen alkaa. Ja sitten saat murehtia siitä, että kestääkö se varmasti. Elämä on typerä yllätyksiä täynnä oleva mysteeri. :D

Menkkajomottaa ja tätiä odotellessa. Tyhmä pitkä kierto. Tekstikin tulee varmaan puhelimella megapötköön. Toivottavasti joku jaksaa lukea. :)
Noora, kp37, yk6

979/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Onnittelut haamuista Mamalukki ja Vavvakuume <3 Ilmoitelkaahan miten tilanne etenee :)

Piru periköön kaikki menkkajuilinnat, negat ja pitkittyneet kierrot yms. jutut jotka aiheuttavat harmistusta :(

Omaa napaa hieman; viikonloppuna tuli sellainen "mie romahan" -hetki. Ovulaation pitäisi laskurien mukaan olla tänään, mutta testiin tuli to-la aikana vain hailakat viivat. Ehdin siinä jo ressaamaan että nonni, tässä kuussa ei ovuloida ollenkaan ja mikäminussaonvikana ja mitähankaluuksianytvielä. Olenkin ihmetellyt että normaaleja ovuloimisjuilintoja tai limoja ei ole kuulunut, että mikäs tässä nyt. Eilen kuitenkin testissä näkyi paksumpi viiva, ei kuitenkaan vielä riittävän vahva..ja juilinnatkin alkoivat eilen eli luultavasti ovulaatio tapahtuu hieman myöhässä. Ehkä tää tästä taas :) Ollaan ainakin koinittu kuin kanit koko loppuviikko ja viikonloppu, eli valmistautuminen on aloitettu hyvissä ajoin :D Ja mies on ollut ihana, rauhoitellut ja toppuutellut miun villinä laukkaavaa mielikuvitusta..ärsyttävää halihalipusipusi -päivitystä mutta nyt tekee mieli puhua näistä ihanista jutuista, itse sorrun liikaa siihen että vain riidoista ja negatiivisista asioista tulee mainittua.

Vierailija
980/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikki!
Se olis mulla sitten kp 1/30-35 yk 6... arvashan tämän.
Positiivista tässä on se, että mun kierto oli nyt hieman lyhyempi kuin yleensä! Aina käryyn tonne kp 35 asti, mut nyt kp 31 muuttu kp 1 :) & toinen positiivinen asia on se, että tiesin aika tarkalleen milloin ovuloin tässä kuussa & siitä veikkasinkin, että menkat alkaa tänään tai huomenna!
Oikeestaan perus hyvät fiilikset, ei masenna eikä vituta :)
Tänään olen soittamassa gynelle & kyselen vielä, että voinko varata jo nyt omalääkärille aikaa vai miten toimitaan :)
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille<3
Kikiii kp 1/30-35 yk 6 huii