Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko vanhemman kuolemasta tieto vaikka ei

Vierailija
08.11.2025 |

Olisi ollut hänen kanssaan paria satunnaista puhelua lukuunottamatta tekemisissä sitten lapsuuden? Puheluistakin jo ainakin 15-20v.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/28 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa siitä ilmoittaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei automaattisesti. Perunkirjoituksiin pitää tulla kutsu, muuten perunkirjoitukset on laittomat.

Vierailija
4/28 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei automaattisesti. Perunkirjoituksiin pitää tulla kutsu, muuten perunkirjoitukset on laittomat.

Eli kaivavat jostain tiedon, että edemenneellä on rintaperillinen/siä ja heidän osoitteensa johon sitten tupsahtaa kys kutsu? Ei isältä kyllä mitään perittävää jää.

Ap

Vierailija
5/28 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla sisaruksia  isältäsi ?

Vierailija
6/28 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun siskon tytölle poliisi ilmoitti isänsä kuolemasta, ei kuollut sairaalassa vaan asunnossaan.

Vierailija
7/28 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein itse äidin perunkirjoitukset, En ilmoittanut veljelleni mitään äidin kuolemasta.

Vierailija
8/28 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kaivavat jostain tiedon, että edemenneellä on rintaperillinen/siä ja heidän osoitteensa johon sitten tupsahtaa kys kutsu? Ei isältä kyllä mitään perittävää jää.

Ap

Jos sinut on tunnustettu, maistraatista kyllä löytyy tieto, että olet isäsi lapsi.

Vierailija
9/28 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minut tunnustettu ja veljeni kanssa en ole tekemisissä. Vanhempani erosivat ollessani 9v, isäni oli väkivaltainen juoppo.

Ap

Vierailija
10/28 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut monellekaan mitään tietoa. Jos ei olla lähisukulaisten kanssa tekemisissä niin kukas siitä ilmoittaisi.

Vierailija
11/28 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Af Enehjelm ei ainakaan viitsinyt ilmoittaa poikapuolelleen

Vierailija
12/28 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä tule tietoa kuukausiin. Jos vanhemmalla on puoliso niin hänelle menee tieto tai sitten jollekin, jonka tiedot on sairaalan järjestelmässä.  Hänen käsissään on tiedon jakaminen. Perunkirjoitukseen pitäisi kutsua. 

Vierailija
13/28 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ilmoittaa lähiomaiseksi merkitylle, jos esimerkiksi tapaturmassa/onnettomuudessa kuolee. Joskus ainakin on kuitenkin jäänyt tämän jälkeen eteenpäin kertominen tälle lähiomaiselle. Perunkirjoituskutsu pitäisi lähettää jokaiselle kuolinpesän osakkaalle.

Vierailija
14/28 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä isästäni enkä hänen elämäntilanteestaan, mahdollisesta puolisostaan enkä mistään yhtikäs mitään. Jotenkin vain olisi "kiva" tietää sitten, kun hän on poissa. Ellei sitten jo ole, mutta sitä tietoa minulla ei ole.

Meni väärinpäin tämäkin asia, hän ilm porskuttaa, ikää tuli nyt äsken 72v ja äitini kuoli jo aikoja sitten ollessan 47v.

Ap

Vierailija
15/28 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se vainajan sukuselvitys pidä olla hankittuna perunkirjoituksia järjestettäessä? Ja näin olle kaikki myös kutsutaan sinne. Jos on jaettavaa, olisi rikos jättää joku perinnöttä.

Vierailija
16/28 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee. Nopeammin silloin jos on jossain hoitokodissa. Noista piruista ei pääse edes kAlmonA eroon. Tässä kysymys narsistisesta ja väkivaltaisesta äidistä.

Vierailija
17/28 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein itse äidin perunkirjoitukset, En ilmoittanut veljelleni mitään äidin kuolemasta.

Niinpä teit H. Oletko ylpeä itsestäsi?

Vierailija
18/28 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Af Enehjelm ei ainakaan viitsinyt ilmoittaa poikapuolelleen

Kylmä b**ch muutenkin, joten ei yllätä. Minä, minä ja minä😬

Vierailija
19/28 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tulee tai ei tule, ei tietoa. Harmi.

Ap

Vierailija
20/28 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ilmoitti sairaalan sossu pari päivää ennen kuin isäni kuoli et on kuolemansairas. Ja lääkäri soitti kuoleman jälkeen. Minun hoidettavaksi jäi kaikki koska olin ainut lapsi/ perillinen. En ollut nähnyt isääni 30 vuoteen enkä edes tiennyt missä hän asui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan