Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritys päällä 2015 (II)

06.04.2015 |

Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)

Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).

Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)

Kommentit (2455)

981/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Ihanaa kesäkuun alkua, odotellaan sitten niitä leijonaplussia :) 2 leijonaa ovat saaneet jo haamun. Toivottavasti Hennas on seuraava ja toivottavasti mäkin saan mun plussan :)
Pahoittelut menkoista, Kikiii.
Konttri, minulla sama tilanne kuin sulla. Sovelluksen mukaan ovulaatio oli lauantaina mutta lämmöt eivät olleet tänäänkään nousseet ja eilen sain positiivisen tuloksen ovistestiin eli ovis on ehkä tänään, alaselkäkin kipuilee. Ovislimoja on tullut jo moneen päivään (ehkä 4-5 päivään).
Talletuksia on onnistunut tehdä hyvin, jatketaan vielä pariin päivään ja sitten täytyy rukoilla ja odottaa.

Finest kp17/28 yk7 (oisko tää nyt mun kierto, olen 27, synttärit on heinäkuussa (7.))

982/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finest; toivotaan että tämä kierto on myös ravuille suotuisa, miullakin on synttärit heinäkuussa ;) Ehkä tämä on jokin kosminen merkki kun kummallakin ovulaatio on myöhässä :D

Kikii; harmin paikka nuo menkat, mutta hyvällä asenteella vedät :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle voi päivittää listaan iäksi 26.

Ikää tosiaan tuli lisää. Pari kuukautta vielä lisää yritystä ja käy niin, etten tule äidiksi edes 26-vuotiaana. Vähän karua, kun olen kuitenkin aina halunnut nuorena äidiksi ja saada ison lapsikatraankin, mutta ei kai pidä liikaa masentua. Sitä kuuluisaa aikaa vissiin kuitenkin on.

Ikääntymisen lisäksi tapahtui jotain muutakin jännää, menimme miehen kanssa kihloihin <3 Yli kuusi vuotta on seurustelua takana, joten jo oli piru vie aikakin :D Nyt on täysi tohina päällä ja katsotaan josko ehdittäisiin jo syksyllä naimisiin. Olin myös salaa vähän onnellinen siitä, että kukaan ei voi ainakaan kuvitella että olemme pikakihlautuneet tulevan vauvan vuoksi :D 

Onnittelut haamuileville!

984/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Dimou :)!!!!

Kyllä muuten sieppaa taas huolella kun luin lehdestä tuosta Oulun vauvasurmaajasta. Mikä saa äidin surmaamaan 5 vauvaansa??? Oikein tulee itku silmään kun miettii niiden pienten kohtaloa :(

985/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro! Muutaman päivän oon ollut täältä pois ja täällä on sillävälin plussia sadellut! Paljon onnea ja vauvaliimaa ja haamun vahvistumista toivottelen teille kaikille haamuttelijoille :) Ja mitäs mitäs?? Tänään on vasta kesäkuun eka päivä, oottekos leijonat ottanut varaslähdön? ;) Tietääkö kukaan koska härät saa plussan? ;'DD

Kaikista menkoista syvät pahoittelut!

Noorav ärsyttävän pitkältä vaikuttava kierto :/ Mä pelkäsin raskausaikana kohtukuolemaa sitten kun viikkoja oli niin paljon, että laskettiin ennenaikaseksi synnytykseksi (ja sitä ennen keskenmenoa... Kohtukuolema kuulosti vaan vieläkin pelottavammalta). Mun mielestä kuulostaa ihan hirveältä, että täytyy vielä kaiken muun kamaluuden keskellä kestää se synnytyskipu ja saakin syliinsä elävän vauvan sijasta kuolleen :'( Mä silloin ajattelin, että sellasessa tapauksessa pitäis ehdottomasti tehdä sektio. Oman lapsen syntymän jälkeen mun mieli on muuttunut. Nykyään ajattelen, että musta varmaan tuntuis siltä, että mun täytyy se synnytys edes hoitaa oikein kun kerran en lasta osannut pitää kohdussani hengissä. Itseäänhän siinä syyttää vaikka ei pitäisi, tuska on muutenkin niin kova. No mutta! Positiivisempaan aiheeseen! Ootko miettinyt, että mihin kiertopäivään oottelet menkkoja? Eli toisin sanoen, ootko päättänyt testipäivän? :D

ON: Minä sitten tärvelin aamulämpötestaukseni! Ohjeisiin perehdyin vasta perjantaina sen mun "aamulämmön" mittauksen jälkeen. ELi siis mittasin vasta kun muksun kanssa olin käynyt aamupesulla! Siis kyllä mä sen asian oon tiennytkin, mutta jotenkin mukamas en sitten muistanut! No se oli siis 36,7 silloin aamutoimien jälkeen. Lauantaina oikeaoppinen aamulämpö oli 36,3 ja mielenkiinnosta testasin aamutoimien jälkeen, että onko suurta eroa niin silloin oli 37,1 eli aika paljon kyllä vaikuttaa! No su oli 36,4 ja tänään 36,5. Eli joka päivä noussut 0,1 astetta, tarkoittaako se jotain? Tuntemusten perusteella päättelisin, että ovis oli pe, silloin oli ihan kamalat olot ja olis vaan tehny mieli maata sohvalla koko päivä... Sen jälkeen onkin sitten ollut aika normaalia, satunnaista menkkajomottelua on ollut lauantaista alkaen ja polttelua vasemmalla puolen. Sen olen kuitenkin "päättänyt" olevan keltarauhasen aiheuttamaa... Tiedä sitten...

Muutama päivä sitten mietin, että esikoisen plussa tuli kuudennessa kierrossa hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen ja aattelin, että ehkä se on mun kropalle sitten ilmeisesti sellainen sopiva palautumisaika se puoli vuotta. Nyt mulla on siis meneillään 6. kierto hormonaalisen ehkäisyn jälkeen ja oonkin huomannut, että tää kierto on mulle jonkinlainen rajapyykki. Eli siis odotuksia on tähän kiertoon, mutta sitten kuitenkin oon nyt jo valmiiksi pettynyt tulevien menkkojen takia... Mukavat 2 viikkoa siis tulossa kun nyt jo masistellaan :D

Tiinu89 kp22/32? yk2 ja ehkä dpo3

Vierailija
986/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuvailisitte ovis kipuja? Huomasin viime kuussa että yhtenä päivänä kohdun seutuville aina tärähtäessä sattui. Seksi se vasta mielenkiintoista olikin silloin. Ja eilen tämä sama tärähdys kipu tuli taas muutamaksi tunniksi. Viime kierrossa tais olla kp 16 ja nyt kp 13. Eli sen perusteella vois hyvinkin olla ovis kipua. Mutta olisko se munasolun irtoamisen aiheuttamaa vai mitä?

en ole siis ennen tämmöiseen kiinnittänyt huomiota. Vain limoihin joita eilen ja toissa päivänä oli ihan reiluhkosti. Tänään on ehkä jo vähän vähäisempää lima.

987/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi kun minusta ei ole kuulunu.. olen surru etten tullut raskaaks. 8.6. saan kuukautiset aloittavan lääkityksen.. niin kauan ollu menkat pois..miltei 3vuotta jos ei muuta vikaa sit ole.. mutta onnea plussanneille ja tsemiä yrittäjille.

Vierailija
988/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kihlauksesta Dimou! :)

Ymmärrän tuon vauva-ajatuksen sen yhteydessä. Kun me miehen kanssa mentiin varsin ennalta ilmoittamatta naimisiin, niin jälkeenpäin tajusin monen vissiin luulleen että olisin raskaana. Hahaa, eipä tullut etukäteen mieleenkään että ihmiset ajattelisivat niin, kuvittelin heidän tuntevan minut paremmin!

Ja Kiikiille pahoittelut menkoista :(

Mä alan tosissaan vähän pelätä, että jospa tosiaan on mahdollista että olisi heti tärpännyt... Välillä tosi kamala kuvotus, vaikka kuinka yrittäisi syödä ja juoda fiksusti. Ja vaikka olenkin ollut ns. ihmisten ilmoilla enkä vain istunut tietokoneen ääressä. Voi se toki olla tämä stressi ja valvominenkin joka aiheuttaa pahoinvointia. Juuri palautin lopputyön ja huomenna on vielä viimeinen tentti, johon tänään pitäisi valmistautua, mutta kun oksettaa/kuvottaa eikä meinaa siksi kyetä lukemaan... :( Tissit ovat olleet vähän kosketusarat about siitä kp 21 lähtien, mutta eilen illalla kipu paheni vielä selvästi siitä mitä on tähän mennessä ollut.

Ja mies on vielä lähipäivät käyttäytynyt kuin mikäkin lapsi. Mua harmittaa enkä jaksaisi sitä ollenkaan kun tässä on riittävästi kaikkea tekemistä ja huolehdittavaa jo muutenkin...

- Kevättähti, kp 26, yk 1 -

989/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna testattu negatiivinen testi. Ihan niin, kuin ennustinkin. Harmittaa tietenkin, vaikka varmuudella tiesinkin, ettei sitä plussaa tässä kuussa kuulu. Kun todennäköisesti se oviskin meni miehen jalka kivun takia ohitse. (Tai siis ei päästy hyödyntää.) Hirmu kiva, kun nämä pitkät ja epäsäännölliset kierrot ovat taas palanneet elämääni... Menkkoja odotellessa.

Aliisia kp36

990/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne 1.6.

EK0025 (40v) kp 39/? yk 1 

Noorav kp 37/? yk 6   

Aliisia (25v) kp 36/36-40 yk 2   

Wishes kp 35/34 ya 2013     

Pioni1 (27v) kp 34/34 yk 3     

Minmar (30v) kp 32/30-35 yk 2   

Uusio mamma (40+ v) kp 31/? yk 2 

Legolatar (27v) kp 31/30 yk 12   

HennaS (21v) kp 30/34 yk 2  

Vavvakuume92 (22v) kp 29/27-29  yk 2   (testissä haamu kp 28)

Mamalukki (22v) kp 28/24-? yk 3  (testissä haamu kp 25)

MilaNnnkkk kp 27/28 yk 6

Vierailija (37v) kp 26/28 ya 2012   

Kevättähti kp 26/25-32 yk 1 

Maikku79 kp 26/28(-33) yk 12   

Belime kp 25/28-29, yk 2

Pumpuli87 kp 24/26-28 yk 1

Diamond11 kp 22/28-30 ya 2013

Tiinu89 kp 22/32 yk 2

Nillis (28v) kp 21/24-27, yk14

Supera (20v) kp 20/27-29 ya 2/14 

Laulurastas83 kp 17/26 yk 6

Finest (27v) kp 17/28 yk 7

Jannuli85 kp 17/24-28 yk15 (ya03/2014)  

Dindinden (26v) kp 15/35 yk 5

Tinttu1989 kp 15/28-40 yk 5 (km 10/14 ja 3/15)

Lumilla kp 14/25-27 yk 7

Konttri (32v) kp 14/26-28 yk 14 (varh. km 11/14)

Hönttentönttiäinen (31v) kp 14/28-29 (km 11/14 rv 15 & km 3/15 rv 9)

Nuuskiksentytär kp 14/28-31 yk 4 

Havaiana81 (34 v) kp 13/? yk 2

Dimou (26v) kp 12/? yk 9 (ya 7/14)

Stardust (22v) kp 11/26 yk 3

Viivitys (34v) kp 11/25-29 yk 5

Minea92071 (25v) kp 11/28-36 yk 3 (tm 2/15, ya 11/14)

Heta87 kp 9/27-28 ya 2/2014

Werus (30v) kp 8/26-27 ya loppuvuosi -12

Satuse (40v) kp 7/30-34 yk 1

Dreamer15 (28v) kp 6/30-40 yk 2

Annma (33v) kp 3/29 yk 7

Kikiii (20v) kp 1/30-35 yk 6

Odottaa selkeyttä kiertoon:

Ainoaa (26v), Jassuu93 (22v) (km 3/15), Ambrosiaa (tm 3/15), Exile yk13, Exvela (33v) yk1, Mwiihh yk4, Soffie (22v) yk6 ya 11/14, Huolestunut Ensiyrittäjä yk 6 (k 10/14), Deneira (24v), Henttu89, Noodle (27v) yk 2, Nuppunella (34v) yk 11, AnttiAmalia (24v), Kissanainen87, Sunshine14 (31v), Garnet (28v), Henzu

TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET (9 plussaa)

Sminkki 23v. (yk3), Phyllis20 (yk8 ya 4/14), Trooppinen tuuli 32v. (yritystä takana 1v 10kk), Mikka 20v. (yk 1), Luna82 (yk 2), Tipi87 27v. (yk3), JQ 32v. (yk 6), Heinähaave15 26v. (yk3), Seppo07 (yk2)

HELMIKUUSSA PLUSSANNEET (12 plussaa)

Lefemme (yk 12 ya 3/14), Himja87 (yk2), Ciira (yk 1), Mariele (yk3), MinkaMaaria (yk1), Ambrosiaa (yk 1), Lialia (yk3), MelodyPop 33v. (yk2), MapleWinter 30v (yk2), Elsuli (kkm 12/14), Iica86 28v.(yk4), Mimsuli (yk9) 

MAALISKUUSSA PLUSSANNEET (13 plussaa)

Kastehelmi90, Tinttu89 (yk3, km 10/14), Kikke89 (yk4), Anneleh (yk2), Nepala24v (yk7), Reetwe, Maryy 24v (yk1), Marlener 28v (yk3), Heinähaave15 (ya 10/14, km 2/15), Nelmis (yk 12, ku 11/2014), Tossu83 (yk2), Kiia80 (yk3), Delfi (yk6)

HUHTIKUUSSA PLUSSANNEET (5 plussaa)

Piki piki79 (yk3), Savannah85 29v. (yk 5), Höpötin 26v. (yk4), Vaimomamma89, Zaron 32v (yk 4)

TOUKOKUUSSA PLUSSANNEET (6 plussaa)

Mizi 29v (yritystä yli vuosi), Hilkkak 30v (yk4), Starling 40v (yk3), Jenniferia 24v (yk2), Melinah 24v (yk3), Miinuska15 25v (yk2)

KESÄKUUSSA PLUSSANNEET

Plussaryhmä: Suljettu ryhmä nimeltä “Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen.

991/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirsin Garnetin ja Henzun odottaa selkeyttä kiertoon ryhmään kun heistä ei ole kuultu mitään. 

Mitä kuuluu teille EK0025, Wishes ja Legolatar?
Jännät paikat on aika monella tuolla listalla kun kierron loppu lähestyy :) Toivottavasti kuulemme pian hyviä uutisia!

992/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Finest kun jaksat listaa päivitellä! :) 

Mä olen hiukan huolissani, kun haamu ei omaan silmään ole kyllä tummentunut vaikka mies sen huomaa (pessimisti ei pety..), mutta oireet ovat palanneet eikä menkkoja kuulu. En ole ensimmäistäkään testiä myöskään aamupissasta tehnyt vaan satunnaisesti kun hätä on tullut (on se sit ollut vichy-pullollisen jälkeen tai muuten vaan iltaa kohti).

Täytyisiköhän nyt odottaa pari päivää ja tehdä uusi jollei menkat ala, voiko noihin haamuiluihin luottaa vai heitänkö kirveen kaivoon? Ennen en ole minkäänlaisia haamuja noissa PregCheckissä saanut vaan aina selkeä tyhjä, nyt on saman värinen kuin kontrolliviiva mutta hailakampi... Luin myös, että about joka toinen päivä se hormonitaso nousee... wut wut wut! Meinaan masistella niin paljon että tekisi mieli sortua ottamaan lasillinen viiniä, mutta taitaa olla parempi jättää se lasillinen juomatta jos viiva siitä tummenisikin. :(((

HHHH eipä ole taas laadulla pilattu tämä kuva :D 

Huolestunut Vavvakuume92 22v kp29/27-29 yk2. Ovulaatio tapahtui n. 12-13pv sitten tikuttamisen ja omien tuntemuksien perusteella! :( 

993/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis :) - hymynaama piti loppuun lisätä eikä mitään surkimuksia! :D 

Vavvakuume92 22v kp29/27-29 yk2

994/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä viivalta näyttää, Vavvakuume :) sullahan vasta kp29 eli kierron vika päivä ja huomenna pitäisi olla se menkkojen alkamispäivä ja edellisen testin teit eilen eli älä huolehdi vielä, hormonitaso ei ehdi nousemaan yhdessä päivässä. Ja haamu on aina plussa, eri asia jos se häviää kemiallisen raskauden takia mutta toivottavasti sulla ei ole mitään sellaista! 

Pidän peukkuja <3

995/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille viivan saaneille! :) Ihanaa kuulla iloisia uutisia!

Täällä elellään edellään tylsää turhaa menkkojen odotusta. Tässä kuussa EI VARMASTI ole tärpännyt, kun on peittoja heilutelty sen verran vähän ja väärään aikaan. :/ Ja kun tässä kierrossa(kaan) ei tärpännyt, niin kohta tulee virallisesti täyteen vuosi yritystä.

Itselläni on nyt sellainen olo, etten jaksa edes yrittää, ihan sama. Juhlin ja pidän hauskan kesän. Juon niin paljon viiniä kuin huvittaa ja unohdan kaikenmaailman greippimehut ynnä muut. :)

Nillis kp21/24-27, yk14 (tsiisus...)

996/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Finest listasta jälleen! Pidän peukkuja että tämä on sun kierto! Dimoulle kovasti onnea kihloista ja synttäreistä!!! Noorav - olen miettinyt ihan samaa: jos ja kun stressaan tästä raskautumisesta jo näin paljon, kuinka paljon stressaan siinä vaiheessa kun matkalainen tarttuu mukaan! Lopusta puhumattakaan! No, askel kerrallaan :) Kevättähdelle tsemppiä kiukuttelevan miehen kanssa, olen huomannut kanssa taantumisen merkkejä aina tasaisin väliajoin ja välillä ärsyttää, ihan kauheasti! Toivottavasti tilanne helpottaa pian :) Vavvakuume, hyvältä näyttää munkin mielestä, eiköhän se lähde tosta vahvistumaan!!

Tiinu - kiva kuulla susta! Ja oletpa ahkera lämpöjen mittaaja, mä olen aamuisin aina niin sumussa, etten varmasti muistaisi mitään mittailuja ennen kuin olisin ulkona kävelemässä bussipysäkkiä kohti :'D Toivottavasti tästä kierrosta nappaisi, lupaa ainakin hyvää että on jo aiemmin toimivaksi totuttu 6. kierto edessä!! :) 

Nillikselle kovasti tsemppiä, voin vaan kuvitella miten voimaton olo on noinkin monen pettymykseen päättyneen yk:n jälkeen. Mutta rento kesästä nauttiminen hyvän ruoan ja viinin kanssa kuulostaa TODELLA hyvältä! Siihen tähätään itsekin. Ja pidän sulle kovasti plussapeukkuja!

ON: Täällä on kierron vika päivä menossa ja tunnelmat sellaiset että menkat on huomisen tai viimeistään ylihuomisen aikana alkamassa, aivan varmasti. Tilasin tänään ovistestejäkin lisää tulevia kiertoja ajatellen. Harmittaa aivan vietävästi, mutta minkäs teet. Ensi kierrossa tärpin mahdollisuus on häviävän pieni, ollaan erikseen matkoilla juuri niinä kriittisinä päivinä. Perhana. Yritetään toki tästä huolimatta, mutta toiveet ei ole kovin korkealla. Blaah :( Aliisialle kovasti haleja, taidat olla samassa tilanteessa. Ja kiroan kanssa tätä pitkää kiertoa! NIIN raivostuttavaa - etenkin lopputulos on tämä. *sadattelua* Ja Kikiille pahoittelut kanssa menkoista, yritän kopioida sun hyvän asenteen! :)

997/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tsemppiviesti sinulta Finest<3<3 Päivittelen täällä kun tilanteeseen saadaan jotain "uutta" tietoa :D

Käytiin jo miehen kanssa kaupassa hakemassa pari pakettia lisää liuskatestejä eli tilannetta tarkkaillaan, teen seuraavan testin aamuvirtsasta, oikeastaan herään nykyään joka yö 03-05 välillä vessaan, olisiko parempi siis tehdä testi silloin? 

Tsemppiä ihanat, kyllä me kaikki varmasti saadaan vielä jonain päivänä se oma nyytti syliin. Se on vain ajan kysymys <3 Ihana kuumeilla näin ihanien naisten kanssa. Kaikki tulevat hyvin juttuun ja tukevat toisiaan! That's the way it goes :) 

Vavvakuume92 22v, kp29/27-29 yk2

998/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pioni toivotaan että menkat jättää nyt tulematta!! <3

Vierailija
999/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea täältäkin plussanneille! Kyllä siitä saa itsekin voimaa kun huomaa että raskaaksi tuleminen on sittenkin mahdollista. :)

Täällä kp26/28 menossa ja mielestäni tänään on tuntunut sekä menkkajomottelua että psyykkisellä puolella pms-oireilua. :( Raskausoireista ei tietoakaan, paitsi että olen joka päivä aivan hemmetin väsynyt, mikä ärsyttää rajattomasti! Haluaisin pystyä edes työskentelemään kunnolla sitten, jos kerran en raskaana ole. Mutta ei, joka päivä iskee hillitön väsymys jo siinä klo 14 tienoilla, ja tänäänkin oli vain pakko mennä nukkumaan joskus klo 15 ja 16 välillä. Sohvalta sitten virkosin tuossa aivan äsken vasta. :( :( :( Ja hirveä pino päivän töitä vielä tekemättä! Koska olen yrittäjä, niin minun töitäni ei tosiaankaan kukaan muu tee kuin minä, ja kaikki ne siirtyvät kuormittamaan seuraavaa päivää jos en niitä jonakin päivänä saa tehtyä. Ja jos minulla jää jopa melkein puolen päivän työt tekemättä joka päivä, monta päivää putkeen, niin se on kyllä helposti resepti katastrofiin!

Mies on taas työprojektin vuoksi ulkomailla ja tällä kertaa hän tulee kotiin myöhään ke-iltana ja lähtee aikaisin to-aamuna uudelle matkalle, josta palaa vasta ensi viikolla. Emme ehdi siis parisuhdettakaan hoitaa lähipäivinä, mikä voi toisaalta olla hyväkin asia, kun se "hoitaminen" on viime aikoina mennyt melkein aina kamalaksi tappeluksi.

Pahoittelut tästä synkistelystä, kyllä se kuitenkin vähän auttaa kun voi avautua asioista jonnekin.

Laskin tässä huvikseni, että meillä on yrityskierto 9 päällä viimeisimmän keskenmenon jälkeen. Lukema on pienempi kuin fiilispohjalta tuntui, ja minullakin olisi siis vielä useampi kierto siihen normaaliin vuoden yrittämisen tasoon. Lisäänpä tästedes tuon lukeman tietoihini. Toisaalta kyllähän tässä iässä esikoista tuhdatessa toivoisi, että hieman normaalia nopeammin sujuisi yksi raskaaksi tuleminen, kun kaikenlaista on meille sattunut ja tapahtunut vielä sen ihanan plussan tulon jälkeenkin, ja kaksi alkanutta raskautta siis ei ole vielä johtanut elävän vauvan syntymään.

Vierailija (37 v.) kp26/28 yk9 ya2012

1000/2455 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIONI: Kiitos ihan hirveästi tsempistä! Toivottavasti sulla tulee se plussa niiden menkkojen sijaan :)

Ai niin, unohdin mainita edellisestiä viestistä, että tilasin First Response-testejä jotka kuulemma voivat antaa tuloksen jopa 6 pv ennen menkkoja. Onko kellään tästä kokemusta ja pitääkö edes paikkaansa? Tosiaan testailin niillä ja ihan puhdas nega oli. Jos kyseinen testi näyttää plussa-tuloksen jo 6 päivää ennen kierron loppua, niin ei toivoa tässä kierrossa. Mulla kuitenkin sen verran lyhyt kierto.

Vierailija, oliko teilläkin ensimmäinen yrityksessä?