Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millään koronatoimella ei ollut vaikutusta mihinkään

Vierailija
09.11.2025 |

Ainoastaan rokotuksilla oli, niissäkin priorisoitiin kotona makaavat vanhukset

Kommentit (261)

Vierailija
1/261 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vaikutti ainakin mun mielenterveyteen. Onneksi terapia alkaa kohta, jospa pääsisin viimein eroon niistä asioista 

Vierailija
2/261 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne vaikutti ainakin mun mielenterveyteen. Onneksi terapia alkaa kohta, jospa pääsisin viimein eroon niistä asioista 

Nimenomaan, vaikutukset pelkästään negatiivisia kun yritettiin suojella 80v+ vanhuksia (jotka on nyt kuolleet vanhuuteen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/261 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa Suomen historiassa tavallisesta flunssasta leivottiin joku antikristusperkele. 

Vierailija
4/261 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko mikä siinä vaikutti mielenterveyteen?

Omalla kohdalla en huomannut juurikaan rajoituksilla vaikutuksia, normaalisti kävin töissä, lapset hoidossa ym, työmatkatkin taittui nopeammin kun ei ollut ruuhkia.

Vierailija
5/261 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullisinta oli se jatkuva valhe sairaaloiden ylikuormituksesta. Se yksi lääkärihän teki tutkimuksen jälkikäteen ja paljastui, että potilaita esim. teholla oli normaalia vähemmän.

Itselleni valaisevat hetket koko show:ssa oli nämä ja vahvistivat omaakin käsitystä:

- lKun lasten rokottamisen tarpeellisuudesta alettiin huudella ja kaikenlaista, että "voi olla lapsillekin vakava", niin samaan aikaan tuttu lastentautien erikoislääkäri, työskentelee yliopistollisessa sairaalassa päivätyössään, ei vaatinut omia lapsiaan rokotettavaksi. Totesi vaan, että ei meillä mitään koronapotilaita ole. Rs-virusta yms. Noroa. Että ei kyllä oikein nähnyt koko rokottamisessa mitään järkeä terveiden lasten osalta, vaikka ei sitä kieltänytkään. Antoi teinien itse päättää.

- Tehohoidon lääkäri sanoi privasti jo 2020-kesällä, ettei koko korona ole mikään niin iso juttu ja ei esimerkiksi itse pelkää sitä. Sanoi, että kyllä s

Koronatoimia tehtiin ja sairaalat pysyi tyhjillään. Mun mielestä se on merkki siitä, että toimet purivat, eikä päinvastoin.

Vierailija
6/261 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistunut sosiaalisen tottelevaisuuden koe ja näin oman sukupolven kohdalla tuli ensimmäistä kertaa omin aistein havaittua rivikansalaisten keskinäinen suhtautuminen poikkeusajaksi korostettuna ajanjaksona. En unohda mitään. 

Vierailija
7/261 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullisinta oli se jatkuva valhe sairaaloiden ylikuormituksesta. Se yksi lääkärihän teki tutkimuksen jälkikäteen ja paljastui, että potilaita esim. teholla oli normaalia vähemmän.

Itselleni valaisevat hetket koko show:ssa oli nämä ja vahvistivat omaakin käsitystä:

- lKun lasten rokottamisen tarpeellisuudesta alettiin huudella ja kaikenlaista, että "voi olla lapsillekin vakava", niin samaan aikaan tuttu lastentautien erikoislääkäri, työskentelee yliopistollisessa sairaalassa päivätyössään, ei vaatinut omia lapsiaan rokotettavaksi. Totesi vaan, että ei meillä mitään koronapotilaita ole. Rs-virusta yms. Noroa. Että ei kyllä oikein nähnyt koko rokottamisessa mitään järkeä terveiden lasten osalta, vaikka ei sitä kieltänytkään. Antoi teinien itse päättää.

- Tehohoidon lääkäri sanoi privasti jo 2020-kesällä, ettei koko korona ole mikään niin iso juttu ja ei esimerkiksi itse pelkää sitä. Sanoi, että kyllä s

Eli tekikö se lääkäri tutkimuksen, minkä mukaan sairaalat olisivat olleet tyhjillään myös silloin jos mihinkään ei olisi reagoitu?

En ihan ymmärtänyt tuota viestiäsi...

Vierailija
8/261 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koronarajoituksilla oli paljonkin vaikutuksia. Monet yrittäjät joutuivat taloudellisiin vaikeuksiin sekä varsinkin monen lapsen henkinen terveys heikkeni rajusti ja näistä vaikutuksista saamme kärsiä vielä vuosikymmeniä.

Vierailija
9/261 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukaan ei oikein tiennyt miten asiaa pitäisi hoitaa ja hallita. Ei ollut aikaisempaa kokemusta ja näyttöä, niin oli varmasti vaikeaa tehdä päätöksiä. Tosin tietenkin tämä palstahan oli tapansa mukaan täynnä erinäisiä asiantuntijoita

Vierailija
10/261 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän minä hoitajana yritin sanoa mutta ei uskottu kentän ääntä. 

Kukaan teistä tai edes meistä siellä kentällä ei olisi huomannut mitään tavallisuudesta poikkeavaa muuten, ellei meille olisi asetettu typeriä sääntöjä kuten montako ihmistä saa olla taukotilassa/toimistolla kerrallaan ja poistettu tilasta tuoleja. Ja maski/turvavälikuulutuksia kaupassa asioidessa. Ilman näitä sinä olisit ollut täysin tietämätön että meillä on täällä flunssa-aalto menossa. Et nytkään sitä tiedosta, vaikka vanhuksilla on menossa vuosittainen tautiaalto. Joka on ollut aina ja tulee olemaan, toki tänäkin vuonna ne heikoimmat menehtyy - luonnon lakia ei estetä kieltämällä NUORILTA JA TERVEILTÄ normaali elämä. Sairastakaa hyvänen aika siellä kotona, älkääkä tulko töihin ja kouluihin räkimään. Se olisi riittänyt.

En tule ikinä antamaan noita vuosia omien lasten puolesta anteeksi, IKINÄ.

Vierailija
11/261 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluinta oli pakkorokottaa lapset, joiden riski kuolla koronaan oli käytännössä nolla%.

Vierailija
12/261 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa Suomen historiassa tavallisesta flunssasta leivottiin joku antikristusperkele. 

Uskonnot ja kultit on semmoisia. 

Kaikkiin edeltä mainittuihin hurahtaiden kanssa ei kannata olla tekemisissä. Kool-aidin juojat.

Vierailija
13/261 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan. Stadilaisten paskapuheet paljastuivat. Kova oli kiire pois kun raja suljettiin.

Vierailija
14/261 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavalliseen flunssaan ei kuole miljoonia ihmisiä.

Vierailija
15/261 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ottanut yhtäkään koronarokotetta. Sairastin koronan ainakin kerran (testattiin altistumisen perusteella), mutta minkäänlaisia oireita siitä ei tullut. Ilman testausta en olisi tiennyt mistään, että minulla oli korona.

Vierailija
16/261 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jauha paskaa.

Vierailija
17/261 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavalliseen flunssaan ei kuole miljoonia ihmisiä.

Muistaakseni kausi-influenssiin kuolee vuosittain noin 400 000 ihmistä.

Vierailija
18/261 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoitukset olivat täysin järjettömiä. Yritettiin pelastaa vanhukset lasten, nuorten ja henkisesti sairaiden kustannuksella. Rajoitukset ovat jo tähän päivään mennessä aiheuttaneet välillisesti valtavasti kuolemia ja kärsimystä ja vaikutukset jatkuvat vielä kauan.

Vierailija
19/261 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä paljasti miten helposti aivopestäviä ihmiset on eikä yksilöllä ole mitään mahdollisuuksia kuin mennä massan mukana tai menettää esim. työpaikan. Sehän se tarkoitus kai olikin, pistää ihmiset tottelemaan.

Vierailija
20/261 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kaikki koronatoimet olivat useissa maissa kuin jostain yhteisestä pelikirjasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi