Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritys päällä 2015 (II)

06.04.2015 |

Tervetuloa lämminhenkiseen vertaistukiryhmään, jossa kuumeillaan plussaa raskaustestiin. Joukossa on vasta yrityksen aloittaneita, pidempään yrittäneitä ja kaikkea siltä väliltä. Jännätään, toivotaan ja mietitään yhdessä, olisiko tämä nyt SE kierto, jossa onni osuu kohdalle! :)

Uusista ryhmäläisistä olisi kiva kuulla jotain taustaa (esim. ikäsi, mones lapsi toiveissa, millä mielin nyt lasta yrittämässä, mitä raskautta edistäviä keinoja käytössä..), mutta se ei suinkaan ole pakollinen. Mikäli haluat nousevaan listaukseen, ilmoitathan kiertopäiväsi (kp) sekä mones yrityskierto (yk) on menossa tai milloin yritys on aloitettu (ya).

Hedelmällistä vuotta 2015 kaikille! :)

Kommentit (2455)

501/2455 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän herätä täältä taustajoukoista taas.. Vähän harmittaa kun yrityskiertoja on takana kaksi ja ensimmäistäkään ei oikein voi sellaiseksi laskea, kun ovulaatio tuli ja meni ilman että seksiä harrastettiin.

Onnea Hilkkak ja Mizi plussistanne! Toivottavasti moni meistä liittyy tässä kuussa joukkoonne, huhtikuun plussasaalis kun oli mitä oli.

ON: Menkathan sieltä tänään alkoi. Mulla oli jo semmoinen olo että mitä jos, mutta eipä tärpännyt. Yhtään testiä en onneksi ehtinyt tuhlaamaan. Ovista en tikuilla saanut viime kierrosta bongattua, mutta limojen perusteella kp14. Ennen siis tuli vielä runsaampaa limaa, joka oli loppunut kuin seinään kp15. Kuulostaako nämä teistä niiltä kuuluisilta ovislimoilta? Venyvää ja kirkkaampaa, valkuaismaistakin oli.

Tähän kiertoon tilasin digitaalisia ovistestejä kun koin niiden liuskojen tulkitsemisen kamalan vaikeaksi (muutama niitä nyt on silti tulossa, mutta digin vastaukseen aion luottaa). Ajattelin myös mitata lämpötiloja. En niinkään raskautumisen kannalta: en ole ottanut testaamisesta sen enempää stressiä, mutta haluaisin vain ennemmin tietää, miten tämä kroppa toimii! :) Eli ovuloinko, milloin ovuloin, luteaalivaiheen pituus ja onko ovisoireita joista jotain tulkita. Olen ottanut pikkuhiljaa asennetta että raskaudun kun raskaudun, lapsihan on aina lahja. Sen sijaan yritän nyt tutustua itseeni, että on helpompi huomata jos jokin on vaikka vialla ja hakea helpotusta siitä, jos kaikki toimii kuten pitääkin.

JOS JOKU VIITSISI LISTAAN PÄIVITELLÄ MUN KIERTOPÄIVÄT :) itse en tabletilla viitsi kun se kosketusnäyttö on niin hankala tossa päivien muuttamisessa. tietokoneella voin sitten yrittää..

Mamalukki 22v. kp1/kp24-?, yk 3

502/2455 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia naikkoset..
Mulle sais muuten laittaa listaan yk 11, ei 1,kuten nyt listassa näkyy olevan jääneen toinen ykkönen pois..

Voi voi , kp 27,välillä on toiveikas olo ja kohta taas tuntuu,että ajatus on vaan,että huomennapa ne menkat taas alkaa ,ärsyttävää..
eilen meinasin haksahtaa hakemaan täksi aamuksi testin,sitten järki sanoi:"eläs ny tuhlaa rahojas turhaan".
Ei se auta,ku ootella ja katsella,kuinka akan käy,todennäköisesti olen täällä huomenna marisemassa kp 1 päivää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
503/2455 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malttanut odottaa esikoisen päikkäreitä vaan tulin nyt kertomaan teille kuulumiseni. Liuskaa uitettu ja se on niin puhdas nega kuin vain voi olla. Ei sitten niin mitään vaikka kuinka koitin katsoa :D Ei oikeastaan harmita!?? Hyvä niin, toisaalta voi olla että se harmitus alkaa vasta sitten kun ne menkat alkaa. Piti käydä jo tarkistamassa vessassa kun alko menkkakivut, että alkaako ne nyt näin yhtäkkiä ilman tiputtelua, mutta ei vielä näkynyt mitään. Kipukin rauhoittui.

Mietin, että esikoista kuumeillessa minulla oli yksi 40pv kierto, jonka epäilen olleen ovuloimaton. Silloin oli myös ihan erilaisia tuntemuksia kuin muissa kierroissa, joten olisikohan nytkin käynyt niin, että en ole ovuloinut ja menkat siksi myöhässä? Erilaiset alavatsatuntemukset, menkkaturvotuksen puuttuminen ja tunne, että kohdussa on jotain orgasmin aikana varmaankin on johtunut siitä, että ovulaatiota ei ole tapahtunut ja alakerta on vaan jossain "odotustilassa". Oletetun oviksen jälkeen parin päivän päästä alko menkkajomotus ja aattelin, että se olisi keltarauhanen mikä sielä kipuilee. En sitten tiedä mikä oli :D Jomottelu kuitenkin loppui jo monta päivää sitten, en ole kiinnittänyt siihen niin kauheasti huomiota. Nännipihojen tummumiselle en nyt ole keksinyt muuta selitystä kuin sen, että tummuvat kaiketi sitten joka loppukierrossa ja nyt olen kiinnittänyt asiaan huomiota koska se on oikeastaan ainut konkreettinen oire minkä huomasin ennen esikoisesta plussaamista. Ilmeisesti se tummuminen sitten vaan jatkuu jos raskaus on alkanut. Vaikka olisi kiva ollut olla raskaana niin positiivista tässä on se, että mua ei harmita, olen pystynyt oleen rauhallinen koko loppukierron (ainakin tähän asti, katsotaan nyt mitä tapahtuu jos niitä menkkoja ei ala kuulumaan) sen ovulaatiopähkäily-sekoamisen jälkeen :D Lisäksi mun ei nyt tartte peruuttaa mun maanantain hieronta-aikaa. :D Jos olisin ollut raskaana niin olisin perunut, koska en tässä vaiheessa vielä olisi valmis hierojalle kertomaan, että oleppas varovainen mun alaselän kanssa. "Olen raskaana" -fiilikselle en nyt keksi muuta selitystä kuin toive raskaana olemisesta :) Kasvojen ihon parantumiselle en keksi muuta selitystä kuin että johtuu varmaan siitä, että olen tässä nyt yli kuukauden syönyt D-vitamiinia xD

Tiinu89 kp34/32

504/2455 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alko sittei kp 32/30. Ei mitään tuntemuksia menkkojen alkamisesta, mutta ei oikeen mitään raskausoireitakaan. Harkinnassa käydä töiden jälkeen ostaan testi, mutta sitte taas miettii että jos malttais ootella niin ei turhaan pety/osta.

Välillä on muka jotain hassua nippailua alavatsalla, on nälkä ja väsyttää, mutta oon koittanu laittaa ne vaan mielikuvituksen tekosiksi. Jänniä aikoja, ei kai se auta ku ootella vielä. :)

505/2455 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki te mahtavuudet! :) Mahtuisiko vielä mukaan yksi kuumeilija? <3

Olen 22-vuotias nainen Helsingistä, ja olemme päättäneet alkaa yrittämään meidän esikoistamme yhdessä mieheni kanssa, joka on 27-vuotias. Kummallakaan ei siis ole ennestään lapsia. 

Tänään on kp3 menossa, innokkaana odotellaan menkkojen loppumista, jonka jälkeen päästään tositoimiin! :D 

Onko teillä kokemusta ovistesteistä, onko niistä hyötyä? Saako niitä pakkauksissa, joissa niitä tulee monia ja paljon näillä on hintaa, osaisiko joku ihana neuvoa? Kiertoni on yleensä kp27-28. 

Toivotaan paljon plussatuulia meille kaikille tälle kuulle <3 

VAVVAKUUME92 kp3/27-28  yk2

506/2455 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta täältäkin. kp 29 menossa ja ehkä dpo 11. Ja oletetun oviksen perusteella odotan menkkoja perjantaille, tulisi 30 päivän kierto. Tarkastin tätä edeltävät kierrot niin ovat olleet 31,28,30,25,26,28,30,31..

Mahdollisesti nyt olisi taas lyhyemmän kierron vuoro (jolloin voisin olla jo myöhässä..) monesti vähän joka toinen kk on lyhyempi, ellei sit ole useampi selvästi lyhyt peräkkäin.

Oireista, eilen jo vaikutti PMS-turvotukselta mutta pahimmat hävisi yön aikana. Rinnat eivät kipuile vieläkään, saa tosissaan puristella :D Suuta ei tänä aamuna kuivannut kuten edelliset aamut, kurkku on käheä niin mietinkin jos suun kuivuminen liittyy tähän flunssaan joka on paranemassa jo. Jos menkat alkaa perhantaina niin kyllä viimeistään tätään pitäsi alkaa PMS kiukyttelu ja päänsärky. Normaalisti kuitenkin PMS aika kestää 7-10 päivää, joskus on onneksi lyhyempi 2-3 päivää mutta selvästi havaittavissa. Nyt ei..

Jos sitten onkin ovuloimaton kierto, ja se pitäsi PMS:n poissa? En kyllä yhtään muista aiemmalta kerralta oliko pms oireita ylipitkissä kierroissa. Viime vuoden helmikuussa oli 37 päivän kierto.

507/2455 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjasin virheitä listalta. Tervetuloa uusille! Kiva kun monella on jännät päivät meneillään, jos saisi tuonne listaan lisää plussanneita pian ;)

Tilanne 6.5.

Tai89 (26v) kp 40/24-25 yk 4

Mindyh kp 36/27 yk 5

Tiinu89 (26) kp 34/32 yk1 (testi nega kp34)

Jenniferia (24v) kp 32/30 yk2

Starling (40v) kp 31/33 yk 3

Vierailija (37v) kp 29/28 ya 2012

Mila Nnnnkkk (22v) kp 28/26-28 yk 5

Garnet (28v) kp 27/29-36 yk 1

Maikku79 kp 27/28(-33) yk 11

Belime kp 27/28-29, yk 1 (testi nega kp26)

Diamond11 kp 26/28-30 ya 2013

Miinuska15 (25v) kp 26/30-43 yk 2

Dindinden (26v) kp 24/35 yk 4

Kevättähti kp24/28-32 yk0

Melinah (23v) kp 22/30-32 yk 3

Dimou kp 22/? yk 8 (ya 7/14)

Tinttu1989 kp 21/28-40 yk 4 (km 10/14 ja 3/15)

Supera (20v) kp 21/27-29 ya 2/14

Minea92071 (25v) kp 20/26-31 (yk2+2 tm 2/15)

Sunshine14 (31v) kp 19/24-27

Finest (27v) kp 19/26-28 yk 6

Nuuskiksentytär kp 19/28-30 yk 3

Hönttentönttiäinen (31v) kp 17/28 (km 11/14 rv 15 & km 3/15 rv 9)

Jannuli85 kp 16/25-30 yk 14 ya 03/14

Konttri (32v) kp 14/29-30 yk13 (varh.km 11/14)

Henzu kp 14/29 yk2

Viivitys (33v) kp 13/25-29 yk 4

Muskottipähkinä (25v) kp 13/30-31 yk 9

Lumilla kp 11/25-27 yk 6

Noorav kp 11/? yk 6

Aliisia (25v) kp 10/30-31 yk 2

Stardust (22v) kp 10/? yk2

Wishes kp 9/34 ya 2013

Werus (30v) kp 8/27 ya loppuvuosi -12

Pioni1 (27v) kp 8/34 yk 3

Heta87 kp8/27-28 ya 2/2014

Kikiii (20v) kp 6/30-35 yk 5

Minmar (30v) kp 6/30-35 yk2

Uusio mamma (40+ v) kp 5/? yk2

Legolatar (27v) kp 5/30 yk 12

Annma (33v) kp 5/29 yk 6

HennaS (21v) kp 4/34 yk2

VAVVAKUUME92 (22v) kp3/27-28  yk2

Mamalukki (22v) kp1/kp24-? yk 3

Odottaa selkeyttä kiertoon:

Ainoaa (26v), Kalastajataas, Melita yk 13, Ciira (km 2/15), Lukka (27v), Alina yk1, Jassuu93 (22v) (km 3/15), Tiikerikuu (28v) yk 2 km jk (km11/14) ya 5/14, Tiitiläinen (31v) yk 4, Seepra87 yk2, Ambrosiaa (tm 3/15), Tirris yk1, Kapakala (39v) ya 6/14, EllieP (30v) yk1, , Exile yk13, Exvela (33v) yk1, Mwiihh yk4, Tiukukoo (22v), Lechero, Soffie (22v) yk6 ya 11/14, Huolestunut Ensiyrittäjä yk 6 (k 10/14), Tiranu, Deneira (24v), RiikkaN85, Henttu89, Pia87  ya 12 (km rv12 2/14), Noodle (27v) yk 2, Nuppunella (34v) yk 11, AnttiAmalia (24v)

TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET (9 plussaa)

Sminkki 23v. (yk3), Phyllis20 (yk8 ya 4/14), Trooppinen tuuli 32v. (yritystä takana 1v 10kk), Mikka 20v. (yk 1), Luna82 (yk 2), Tipi87 27v. (yk3), JQ 32v. (yk 6), Heinähaave15 26v. (yk3), Seppo07 (yk2)

HELMIKUUSSA PLUSSANNEET (13 plussaa)

Lefemme (yk 12 ya 3/14), Hönttentönttiäinen (yk 2), Himja87 (yk2), Ciira (yk 1), Mariele (yk3), MinkaMaaria (yk1), Ambrosiaa (yk 1), Lialia (yk3), MelodyPop 33v. (yk2), MapleWinter 30v (yk2), Elsuli (kkm 12/14), Iica86 28v.(yk4), Mimsuli (yk9) 

MAALISKUUSSA PLUSSANNEET (14 plussaa)

Malma 26v. (yk1), Kastehelmi90, Tinttu89 (yk3, km 10/14), Kikke89 (yk4), Anneleh (yk2), Nepala24v (yk7), Reetwe, Maryy 24v (yk1), Marlener 28v (yk3), Heinähaave15 (ya 10/14, km 2/15), Nelmis (yk 12, ku 11/2014), Tossu83 (yk2), Kiia80 (yk3), Delfi (yk6)

HUHTIKUUSSA PLUSSANNEET (6 plussaa)

Piki piki79 (yk3), Savannah85 29v. (yk 5), Finest 27v (yk5), Höpötin 26v. (yk4), Vaimomamma89, Zaron 32v (yk 4)

TOUKOKUUSSA PLUSSANNEET

Mizi 29v (yritystä yli vuosi), Hilkkak 30v (yk4)

Plussaryhmä: Suljettu ryhmä nimeltä “Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen

508/2455 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superalle, Anttiamalialle ja Hönttentönttiäiselle voimahalit :( <3

Kiva juttu Tiinu89, kun jaksat päivitellä. Pahoitteluni sullekkin negasta, vaikka paha mieli ei sua ookkaan vallannut :) Mieli ja kroppa tekee kyllä kovia kepposia kun vauvatoive on suuri :( Mua huijaa usein etova olo. Joka usein johtuu siitä, että ruokailurytmissä ois parannettavaa ja välillä ateriavälit on vähän liianki pitkiä... vaikka sen tiedostaakin, niin kyllä se silti heti on raskausmerkki! :D:D:D

Onnittelut plussista ja plussausonnea kaikille! Uusillekkin tervetuloa! :) Täältä taustalta taas vähän huutelen :) Alkukierron tylsyys menossa taas, plaah. Laskeskelin, että hyvällä tuurilla ovis vois olla viikonloppuna. Minä en oo vapaalla, mutta mies olis! Jos ehtis viettämään laatuaikaa edes hiukan ;P Miksei oo jo kesä, loma ja stressittömyys?!?!

Noorav, kp11/? yk6

509/2455 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vavvakuume92,
Ovistestipakkauksissa on aina monta testiä. Citymarketissa ja Prismassa maksaa Pregcheck liuskatestipakkaus vajaa 10 euroa, sisältää 10 testiä. Halvemmalla saa jos netistä tilaat, esimerkiksi kotitesti.fi sivulta ostin 21-kappaleen pakkauksen noin kympillä.
Kyllä niistä on hyötyä jos kierto on epäsäännöllinen ja et tiedä milloin ovuloit. Mutta jos kroppa toimii hyvin ja tietää oviksen ajankohtaa, ei kannata hirveesti tuhlata rahoja niihin.

510/2455 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIINU89: kiitos suuresti listalle lisäämisestä! <3 

FINEST: Olenkin kuullut, että netistä saisi lähes puolet halvemmalla tilattua testejä. Laskeskelin juuri kiertopäiviäni, kiertoni ovat heitelleet nyt pari viime kiertoa, joten ehkä se on hyvä pelata varman päälle ja hakea Cittarista ovistestipakkaus.. Kiitos vastauksestasi! :) 

Täällä tosiaan mennään vasta kierron ekoja päiviä, kärsimättöminä odotellaan menkkojen loppumista! Miehelläni on jo pidemmän aikaa ollut kova vauvakuume ja on puhunut asiasta päivittäin alkuvuodesta asti, meillä tämä meni niin päin, että hän sai minut kuumeilemaan ja tässä sitä ollaan :D 

511/2455 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehellä oli myös isompi vauvakuume kuin mulla, vuosia jankutti, että joko joko milloin milloin, hän haluaa ja lallallaaa ja marraskuussa sai ylipuhuttu :D

Vierailija
512/2455 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikki!
& tervetuloa uusille kuumeilijoille, tänne mahtuu aina mukaan :)
Täällä ei alkukierron tylsyyttä kummempaa, maanantaina loppui vuoto & nyt "odottelen" ovista. Tuota lääkäri käyntiä odotan innolla & pienellä jännityksellä, mulla olis sillon kp 27/30-35 menossa, joten josko joku tarkkasilmäinen lääkäri täti sieltä jonkun alkuraskauden solurykelmän löytäs ;) Saahan sitä aina toivoa vai mitä! Noh jospa tämä kuukausi menis yhtä nopeasti & rauhallisin mielin niinkuin edellinen, saisi ne menkat tosiaan jäädä hus pois vaan...
Jotenkin tuntuu kaukaiselta ajatukselta se, että oikeasti joku päivä mulle pärähtäisi tikkuun kaksi vahvaa viivaa & alkaisin oikeasti odottamaan omaa lasta! Ajatuskin siitä saa minulle perhosia vatsaan, mutta toisaalta taas aiheuttaa haikean & hieman surullisen mielen... ehkä juuri siksi kun on vaan pettynyt & pettynyt kerta toisensa jälkeen ://
Tiedän kyllä, että joku päivä minä saan sen nyytin syliini, mutta tämä odottelu & tietämättömyys tekee minut välillä ihan hulluksi :D
Noh eipä tässä auta muuta kuin odotella rauhaksiin & katsella mitä käypi! Alkaisi edes tuo aurinko paistamaan niin olis mieli korkeemmalla & vois ulkoilla urakalla! :)
Kikiii kp 6/30-35 yk 5

513/2455 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat ei oo alkanu mutta pettymys saapui sitten vaikka aluksi ei tuntunut juuri miltään. Ostin ovulaatiotestejä seuraavaa kiertoa varten ja raskaustestiliuska pakkauksen, että saa testailla jos menkkoja ei ala kuulumaan. En voinut vastustaa kiusausta ja käytin yhden ovulaatiotestin kun kuulemma ne näyttää myös raskauden. Kyllähän siihen toinenkin viiva tuli mutta ei tummempi kuin kontrolliviiva niinkuin pitäisi kuulemma olla jos on raskaana. Tein sit samasta pissasta myös raskaustestin ja nega sekin oli. Ehkä vähän tyhmää mutta sainpa mieleni rauhoittumaan ja se on nyt mun mielestä kaikkien tärkeintä. En halua olla sillä mielentilalla mahdollisesti useita päiviä, mikä mulla oli. Nyt taas melko rauhallista menkkojen odottelua.

Vierailija
514/2455 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tullut tuntemuksia että ei se raskautuminen koskaan osu kohdalle...mulla on pikku hiljaa alkanu hiipiä epätoivo takaraivoon, kun tuntuu että kaikki luonnolliset keinot edesauttamaan raskautumista on alettu käyttämään loppuun..? :(

515/2455 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legolatarin teksti vapun jälkeen oli pysäyttävä. Lukiessa kyyneleet valu pitkin poskia ja kylmiä väreitä kulki ympäriinsä. Olen lukenut sen uudestaan ja uudestaan ihaillen, miten joku osaa kirjoittaa noin hyvin! Jos luet tätä vielä niin toivon teille kaikkea hyvää ja sitä, että ne toivotut kaksi viivaa ilmestyy pian testiin! <3

Tiinu89 kiitos myös minun puolesta kun päivität listaa! (: Täällä on vähän sama juttu kun jollain muulla tuntu olevan, että enimmäkseen olen kännykällä tai tabletilla netissä, niin en osaa näillä päivitystä tehä... Pahoittelut Tiinu89 negasta! Mutta näköjään menkkasi on jo pari päivää myöhässä niin eihän sitä tiedä vaikka se plussa vielä pärähtääkin!!(:

ISOSTI ONNEA PLUSSANNEILLE!!!!!<3

Täällä ei ole mitään uutta. Raskausoireita on: väsymystä, mahan juilimista, tissit kipeyty eilen mutta valitettavasti nämä on ensimmäisen keskenmenon jälkeen kuulunut normaaliin kiertoon joten en ole onneks niiden perusteella innostunut. Ensi kiertoon ostan ovulaatiotikut niin pääsen sitä etsimään! (:

516/2455 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEGOTATAR mulla ei vieläkää ole menkkoja ja kierto odottelen..sanottii et voi mennä 1-3kk ennen ku

menkat alkaa.. ovulaatio testejä tehty..lähi-aikoina pitäis olla ov

517/2455 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heta87 mulla on ollut usein juuri noita tuntemuksia että ei se tärppi omalle kohdalle tule koskaan sattumaan. Tässä pari kuukautta sitten tuli totaalinen romahdus. Olin ollut jo jonkin aikaa mieli maassa ja mieskin tämän huomannut, tosin hän on muutenkin tarkkasilmäinen mun suhteen (mikä onni). Eräänä iltana vain sitten kysyi mikä painaa, vaikka tietysti tiesi mikä on. Siinä vaiheessa murruin ja itkeä vollotin loppu illan, etten koskaan tule raskaaksi tai jos tulen niin varmasti menee kesken.

Tämän jälkeen on hieman helpottanut. Olen yrittänyt iloita keväästä, siitä mitä mulla jo on ja ajatella että kyllä se oma nyytti sieltä vielä saapuu. Tosiaan me ollaan päästy hoidoissa alkuun ja niiden suhteen olen melko positiivinen. Luulen että kun se oma onni jossain vaiheessa toivon mukaan suodaan, niin sitä osaa arvostaa ihan toisella tavalla, vaikka varmasti kaikki täällä olevat jo lapselliset rakastavat lapsiaan paljon. Kyllähän tämä tie myös kasvattaa ihmisenä ja huomaa kuinka vahva sitä onkaan kun aina vaan pettymysten jälkeen jaksaa edelleen toivoa, yrittää ja jatkaa uudestaan. 

T. Wishes kp 10/34 ya 2013

Vierailija
518/2455 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi onnittelut plussanneille! :)

Ja jaksamista tänne palanneille sekä negan testanneelle Tiinu89:lle.

Kp 25 menossa täällä ja reissuun valmistautuminen, takaisin pitäisi olla sopivasti menkkojen loputtua...

Tässä kun tuli omaa kiertoa seurailtua pitkään ehkäisyn vuoksi, niin huomasi myös miten erilaisia kierrot saattoivat olla. Esim. tässä kierrossa tissit kipeytyivät aivan selvästi heti ovulaation jälkeen. Pari muutakin samanlaista kiertoa on ollut, ja olenkin pariin otteeseen vähän stressannut sitä, olenko sittenkin raskaana kun tosiaan ollaan luotettu varmoihin päiviin (ja vaikkei lapsi olekaan silloin ollut toiveissa, niin pettymys se on silti aina ollut kun en olekaan peloistani huolimatta ollut raskaana :D ). Useimmiten tissit eivät mulla juuri kipeydy koko kierron aikana. Mielialaan liittyen en huomaa oikein mitään oireita. Enkä mitään erityistä turvotusta, pahoinvointia joskus mutta varmaan liittyen lähinnä siihen jos olen syönyt liian harvoin...

Olenkin miettinyt, että ei taida olla mitään mistä oikeasti voisin aavistaa etukäteen olevani raskaana. Muuta kuin menkkojen poisjääminen ja se positiivinen testi. Silti huomaan taas kipeitä tissejä ihmetellessäni miettiväni sitä, että entä jos sittenkin, mitä jos sittenkin lopetettiin kumin käyttö liian aikaisin, mitä jos sittenkin olen raskaana... Kyllä sitä vaan osaa huijata itseään ja elätellä turhaa toivoa :D

Viime kesästä saakka olen kirjannut muistiin menkkojen alkamispäivän, ja kestot on näköjään ollut 32-28-31-28-28-30-28-29-31-29. Joten voisinkin luvata itselleni, että jos joskus pääsen kp 33:een on lupa tehdä raskaustesti, ei aiemmin - näin ei toivottavasti mene rahoja hukkaan.

Kevättähti, kp 25 ja edelleen yk 0 - reissun jälkeen sitten alkaa se yk 1 :)

519/2455 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taasen! Ihanaa kun täällä juttua riittää ja vaikka monesti päivän aikana käyn niin silti riittää luettavaa! Mä pysyn nyt hetkisen varmaan vähän hiljaisena seurailijana kun elelen näitä tylsiä kierron alkupäivinä eikä oikein mitään tapahdu!

Menkkojen odotan huomisen tai ylihuomisen aikana päättyväksi ja sitten aattelin odotella vielä jokusen päivän että voisin alkaa tota ovista tikuttaa! Aattelin aloittaa hyvissä ajoin kun ei tosta kierrosta nyt voi ihan varma olla, mutta jotta testejä nyt ei ihan tolkuttomasti menin niin lähes varmaan liikkeelle tekemällä testin joka toinen pv siihen asti että jotain pientä tulee näkyviin! Kuulostaako tyhmältä idealta?

Mutta tosiaan varmaan pari viikkoa menee ennenkuin mitään tapahtuu niin siihen asti saatan pysyä hiljaisempana, toivotaan et menis päivät nopeasti ja tärppäilis, muuten aika hyvä fiilis ja rennosti mennään eteenpäin :) tsemppiä myös kaikille muille, kyllä me vähintään tuplataan noi plussat tässä kuussa ;)

Vierailija
520/2455 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut niin kiirettä, että ketjuun osallistuminen jäi ensimmäisen viestin jälkeen. "Hauskaa" että tällä välin tänne on ilmestynyt paljon muitakin (oikeasti ikävää, että tällaisia vertaistukiryhmiä ylipäätään edes tarvitaan..). Tuolloin olin siis (huhtikuussa) menossa ultraan toista inseminaatiota varten. Se oli perjantaipäivä ja rakkulat vielä niin pieniä, että sovittiin uusi ultra maanantaille, jossa sitten pähkittiin miten toimitaan, kun mies oli ja on jatkossakin viikot Berliinissä. Itse olin menossa viikonlopuksi sinne myös.

Tikutin sitten ovulaatiota ja oli tarkoitus lennättää mies tänne inseminaatiota varten, jos tulisi plussa keskiviikkona. Torstaina jos se tulisi, niin perjantaina yrittäisimme hoitaa asian sitten luomuna matkalla. No sain keskiviikkona heikon viivan tikkuun, mutta koska ohjeessa sanotaan että tulos on negatiivinen jos viiva on selvästi kontrolliviivaa heikompi, niin tulkitsin sitten negaksi. Torstaina tuli samanlainen heikko viiva ja perjantaina ei enää mitään! Eli ilmeisesti se ovis meni sitten kuitenkin tuossa kohdassa ohi. :/ Tämän jälkeen vielä mokasin myöhästymällä elämäni ensimmäistä kertaa lentokoneesta! Ja en siis päässytkään perjantaina miehen luokse vaan vasta seuraavana aamuna, jolloin oli jo varmasti liian myöhäistä hedelmöittyä. >:(

Tässä siis nyt sitten menkkoja odotellaan ja meneillään kp28. Kiertoni on ollut aiemmin korkeintaan tuon mittainen, useimmiten 26-27 päivää. Rintoja aristaa mutta kohdun seudulla ei tunnu vielä mitään menkkafiiliksiä. Jostain syystä jaksan kummasti elätellä toivoa, että ne menkat eivät alkaisikaan, vaikka tiedän raskauden olevan mahdoton tässä kierrossa! Sama homma oli edellisten kuukautisten aikana, kun sairastuin siihen kamalaan kiertävään virukseen, joka aiheutti oksentelua.. Vaikka kuinka ne kuukautiset olivat tulleet, tulkitsin tietysti heti oksentelun raskaudeksi ja juoksin testiä tekemään. Joka oli selvääkin selvempi nega, tietysti. Tuo oksentelu sattui vielä päivälle, jolloin söin keltarauhashormoneja munarakkuloiden kypsyttämisen vauhdittamiseksi (niinhän se kai oli?). Minulla ei pysynyt edes lasillinen vettä sisällä, joten sen päivän hormoniannoskin on taatusti jäänyt imeytymättä. Kaikki mahdollinen on siis raskaaksi tulemista vastaan, joten yritän vain hyväksyä sen, että vuoto alkaa hetkenä minä hyvänsä.

Harmillista tällainen odottelu, kun tietää jo etukäteen joutuvansa pettymään ja silti vain odottaa ja odottaa ikään kuin toivoa muka olisi. Testiä en kyllä varmasti enää tee! En, en varmasti tee. (Tuolla sellaisia olisi kaapissa.) Siis EN TEE. :/

Vierailija kp 28/26-28, ya 2012, 37 v. esikoisen toivoja