Mies, miksi et ota itsellesi tatuointeja?
Ne tekisivät sinusta persoonallisemman ja mielenkiintoisemman.
Kommentit (31)
Kuka niitä junttikuvia ottaisi? Nahkaan voi piirrellä tussilla, jos lapsettaa.
Ne on tarkoitettu itsestään epävarmoille tyypeille, ei kova mies sellaisia tarvitse.
Jos siihen vaaditaan tatuointeja niin saa mun puolesta olla.
M39
Tatuointi ja persoonallisuus eivät mielestäni sovi samaan lauseeseen.
N28
Ei ole ikinä herännyt pienintäkään kiinnostusta ottaa. Mutten mitenkään inhoakaan niitä muilla. En kuitenkaan usko, että minulle tulee koskaan sellaista oloa, että haluan tatuoinnin.
Eikö niitä nyt ole jo lähes joka kolmannella miehellä? Ainakin kesäisin heitä tulee paljon vastaan tuolla kaupungilla.
Saattaisin ottaakin tatuoinnin, mutta mitä, jos muutankin mieltäni ja tulen katumapäälle? Sellaisen poistattaminen on paljon hankalampaa kuin teetättäminen. M37
Vatuloinnit oli menneen hallituksen muoti-ilmiö.
Miksi ihmeessä ottaisin ryppyiseen nahkaani vielä tatuointeja. Nehän estävät monenlaisia hoitotoimenpiteitäkin näin ikäihmisellä!
En ole kokenut mitään tarvetta ottaa tatuointia, enkä varmaan ikinä koe, mutta ei mua muiden leimat haittaa tai ärsytä.
Mulla on varmaan aika vanhanaikainen käsitys siitä keille tatuoinnit sopii = merimiehille. Ja naisille ne ei sitten sovi ollenkaan. Ps. En ole merimies joten ne voidaan unohtaa. M28
Mä en ottaisi miestä, jolla on tatskoja. Makuja on monia.
Ja näillä pakkasilla tuo tatuointi varmasti lämmittäsi ja saisi persoonani hehkumaan... Olen joskus aatellut, että voisin jonkun hyvin, hyvin pienen tatuoinnin ottaakin mutta en toistaiseksi ole löytänyt sopivaa jota jaksaisin katsella ihollani mahdollisesti yli 50 vuotta e. odotettavissa olevan elinikäni.
Se oli viime vuosituhannella se kun tatuoinnit kertoivat vielä rohkeasta ja persoonallisesta tyypistä.
Nykyään tatuoinnit ovat tahdottomille lampaille jotka eivät uskalla poiketa sometrendien orjana juoksevasta massasta vaan hankkivat samat lapselliset leimat kuin 500 miljoonaa muitakin heikkoälyistä "influensserin" perässäjuoksijaa.
Ne on pääasiassa aika rumia ja mielikuviteksottomia. Eikä ne ole kovin persoonallisia jos nyt ei sitten ota jotain viisitoista jalkaa omaavaa teddykarhua, joka roikottaa saatanaa marionettinukkenaan ja laulaa samalla dirlandaata. "Nykynuorisolla" tatuoinnit on melkein kaikilla ihan samoja kukkineen ja kelloineen, upeine mietelauseineen ja unisieppareineen. Mutta kukin tyylillään.
Terveisin Naispelko28
Ei ole tullut pieneen mieleenkään.
Niillä on aikoinaan merkattu vangit sekä merimiehet, ja niin sen pitäisi olla edelleenkin.
Mutta kun ei. Nuoret aikuiset ottavat heti täysi-ikäisiksi tultuaan full-sleevejä ja muita hirvityksiä. 🙄
Ei ole tarvetta olla mielenkiintoisempi ja persoonallisuutta ilmennän muilla tavoin, kuin ottamalla myrkkymaaleja ihon alle.