Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et ota itsellesi tatuointeja?

Vierailija
22.12.2021 |

Ne tekisivät sinusta persoonallisemman ja mielenkiintoisemman.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta olla mielenkiintoisempi ja persoonallisuutta ilmennän muilla tavoin, kuin ottamalla myrkkymaaleja ihon alle.

Vierailija
2/31 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä junttikuvia ottaisi? Nahkaan voi piirrellä tussilla, jos lapsettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tarkoitettu itsestään epävarmoille tyypeille, ei kova mies sellaisia tarvitse.

Vierailija
4/31 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siihen vaaditaan tatuointeja niin saa mun puolesta olla.

M39

Vierailija
5/31 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi ja persoonallisuus eivät mielestäni sovi samaan lauseeseen.

N28

Vierailija
6/31 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä herännyt pienintäkään kiinnostusta ottaa. Mutten mitenkään inhoakaan niitä muilla. En kuitenkaan usko, että minulle tulee koskaan sellaista oloa, että haluan tatuoinnin.

Vierailija
7/31 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä nyt ole jo lähes joka kolmannella miehellä? Ainakin kesäisin heitä tulee paljon vastaan tuolla kaupungilla.

Vierailija
8/31 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua

Vierailija
9/31 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin ottaakin tatuoinnin, mutta mitä, jos muutankin mieltäni ja tulen katumapäälle? Sellaisen poistattaminen on paljon hankalampaa kuin teetättäminen. M37

Vierailija
10/31 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mun juttu.

Vierailija
11/31 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatuloinnit oli menneen hallituksen muoti-ilmiö.

Vierailija
12/31 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ottaisin ryppyiseen nahkaani vielä tatuointeja. Nehän estävät monenlaisia hoitotoimenpiteitäkin näin ikäihmisellä!

Vierailija
13/31 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut mitään tarvetta ottaa tatuointia, enkä varmaan ikinä koe, mutta ei mua muiden leimat haittaa tai ärsytä.

Vierailija
14/31 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan aika vanhanaikainen käsitys siitä keille tatuoinnit sopii = merimiehille. Ja naisille ne ei sitten sovi ollenkaan. Ps. En ole merimies joten ne voidaan unohtaa. M28

Vierailija
15/31 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ottaisi miestä, jolla on tatskoja. Makuja on monia.

Vierailija
16/31 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näillä pakkasilla tuo tatuointi varmasti lämmittäsi ja saisi persoonani hehkumaan... Olen joskus aatellut, että voisin jonkun hyvin, hyvin pienen tatuoinnin ottaakin mutta en toistaiseksi ole löytänyt sopivaa jota jaksaisin katsella ihollani mahdollisesti yli 50 vuotta e. odotettavissa olevan elinikäni.

Vierailija
17/31 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli viime vuosituhannella se kun tatuoinnit kertoivat vielä rohkeasta ja persoonallisesta tyypistä.

Nykyään tatuoinnit ovat tahdottomille lampaille jotka eivät uskalla poiketa sometrendien orjana juoksevasta massasta vaan hankkivat samat lapselliset leimat kuin 500 miljoonaa muitakin heikkoälyistä "influensserin" perässäjuoksijaa.

Vierailija
18/31 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on pääasiassa aika rumia ja mielikuviteksottomia. Eikä ne ole kovin persoonallisia jos nyt ei sitten ota jotain viisitoista jalkaa omaavaa teddykarhua, joka roikottaa saatanaa marionettinukkenaan ja laulaa samalla dirlandaata. "Nykynuorisolla" tatuoinnit on melkein kaikilla ihan samoja kukkineen ja kelloineen, upeine mietelauseineen ja unisieppareineen. Mutta kukin tyylillään.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
19/31 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut pieneen mieleenkään.

Vierailija
20/31 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on aikoinaan merkattu vangit sekä merimiehet, ja niin sen pitäisi olla edelleenkin.

Mutta kun ei. Nuoret aikuiset ottavat heti täysi-ikäisiksi tultuaan full-sleevejä ja muita hirvityksiä. 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä