Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Helsingissä ei saa rokotetta?!!!!

Vierailija
22.12.2021 |

Miksi ei alettu antaa aikoja vanhemmista ikäluokista nuorempiin? Nyt sitten nuoriso varasi ajat netissä ja niiden, jotka rokotuksia oikeasti tarvitsevat, saavat odottaa omaa aikaansa helmi-maaliskuulle! Soitin tänään ajanvarausnumeroon aamulla. Odottelen yhä takaisinsoittoa. Terveisin 59v monisairas "perusterve"

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

68v tuttuni sai rokotuksen tällä viikolla, kun jonotti tunnin. Ei olisi edes saanut kuulemma antaa rokotusta vaan olisi pitänyt varata aika..sinne jonnekin tulevaisuuteen[/quot

Eli pop up rokotti vaikka ei muka rokota?

Vierailija
42/49 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska rokottamattomat heräsivät ja tajusivat haluavansa rokotteen, niinpä kysyntä kasvoi liian suureksi ja piti alkaa priorisoimaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan kaupungin työntekijät eivät ole saaneet työterveyden kautta.

Vierailija
44/49 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne lukiolaiset oottelis hetken, kun vanhuksetkaan ei ole vielä rokotettu.

Kas kun ne on niitå jotka pyörii altistumassa tuntikausia joka päivä ja rokoteteho hiipuu.

Sitäpaitsi miks ne pitää ohjata kilpailemaan sinne rokotepisteille kun syksyllä rokotettiin koulussa?

Kas kun minä olen 59-vuotias opettaja siellä koulussa. Vähän toinen riski kuin 16-vuotiaalla. Toki kaikkien pitää ne rokotteet kohtuullisella välillä saada. Silti olisi minusta pitänyt noudattaa sitä ikäryhmäjakoa.

Olet oikeassa.

Mutta nyt on niin, että tartuntoja ja niiden mukaan sairastumisia on enemmän nuorilla työikäisillä, kuin vanhemmassa ikäpolvessa.

Ja ne kaikkein haavoittumimmat ovat jo 3, rokotteen saaneet.

Niitä on jaettu hoitokodeissa sekä terveydenhuollon henkilöstölle.

Samoin jo seuduttain sai varata aikoja yli 60 v ja riskiryhmien rokottamiseen.

Sehän aivan kunnasta ja kaupungista itsestä kiinni, miten siellä rokotukset on järjestetty. 

Milloin ne on aloitettu ja miten paljon rokottajia on.

Ei hallitus noille asioille mitään mahda.

Miksi sinä sössötät täällä?

Vierailija
45/49 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan Helsinki rokottaa edes omat työntekijänsä?

Vierailija
46/49 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei muka saa, siitä vaan nettiin ja varaamaan. Itse jonotin maanantaina nettiajanvarauksessa 7 minuuttia ja sain ajan tammikuun lopulle.

Vierailija
47/49 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei muka saa, siitä vaan nettiin ja varaamaan. Itse jonotin maanantaina nettiajanvarauksessa 7 minuuttia ja sain ajan tammikuun lopulle.

Voi hyvää päivää.

Vierailija
48/49 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kun ne on niitå jotka pyörii altistumassa tuntikausia joka päivä ja rokoteteho hiipuu.

Sitäpaitsi miks ne pitää ohjata kilpailemaan sinne rokotepisteille kun syksyllä rokotettiin koulussa?

Kas kun minä olen 59-vuotias opettaja siellä koulussa. Vähän toinen riski kuin 16-vuotiaalla. Toki kaikkien pitää ne rokotteet kohtuullisella välillä saada. Silti olisi minusta pitänyt noudattaa sitä ikäryhmäjakoa.

Mun lukiolainen on 17 ja hänellä on kaksi kroonista sairautta. Toinen niistä on astma

No hän on nyt lomalla ja sitten luultavasti etänä. En usko, että koulut avaavat normaalisti. Kolmen viikon päästä on ihan kaaos Helsingissä. Toivotaan, että rokottajat säilyvät terveenä.

Vierailija
49/49 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lukiolainen on 17 ja hänellä on kaksi kroonista sairautta. Toinen niistä on astma

No hän on nyt lomalla ja sitten luultavasti etänä. En usko, että koulut avaavat normaalisti. Kolmen viikon päästä on ihan kaaos Helsingissä. Toivotaan, että rokottajat säilyvät terveenä.

Juuri tuli Järvenkallaksen viesti että lähinä ovat.

Ja Helsingissä vaikka tapetaan kaikki alle kolmekymppiset ennwn kuin sitä etäopetusta saadaan. Koska huolilapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä