Feministit, miten raiskaukset saadaan katoamaan?
Usein kuulee väitteitä, että miesten väkivaltainen kulttuuri tai patriarkaatti aiheuttavat raiskauksia. Tavoitteena on, ettei kukaan nainen joudu kokemaan seksuaalista väkivaltaa. Hyvä tavoite, mutta syyn vierittäminen miehisen kulttuurin niskoille on täysin epärealistista.
Vaikka kaikki maskuliinisuus, machoilu ja miehinen vallankäyttö (ei nyt oteta kantaa siihen miten todellisia tai haitallisia ilmiöitä nuo ovat) katoaisivat, eivät valkoisten miesten Suomessa tekemät raiskaukset laskisi murto-osaan siitä, mitä ne nyt ovat. Tämä johtuu siitä, että raiskaajat ovat hyvin pitkälle persoonallisuushäiriöisiä ihmisiä, kuten murhaajat, huumediilerit ja muut sadistisia rikoksia tekevät ihmiset. Terve suomalainen mies harvoin raiskaa. Terve suomalainen mies harvoin tappaa.
Raiskaukset eivät tule koskaan katoamaan Suomesta, kuten eivät murhatkaan. Miespuoliset persoonallisuushäiriöiset ihmiset ovat alttiimpia tekemään väkivaltaisia tekoja kuin naispuoliset. Kun naisella on vakava pers.häiriö, hän todennäköisemmin käyttää henkistä väkivaltaa ihmisiin. Tämä on biologiaa ja realismia. Kaikkien raiskausten vierittäminen miehisen kulttuurin niskoille vain vie keskustelun pois olennaisista seikoista, eli ennaltaehkäisevästä mielenterveystyöstä. Raiskauksia vähennetään parhaiten vaikka sillä, että heti tuplataan koulupsykologien määrä. Sormen heristely poikien luontaiselle aggressiivisuudelle tai machohierarkioille ei auta asiaa. Syyllistäminen luultavasti vain pahentaa asiaa, koska se laskee poikien itsetuntoa ja saa pahimmillaan heidät uskomaan olevansa viallisia.
Kommentit (300)
Vuonna 2004 feministijärjestöt yrittivät estää naisten tekemän parisuhdeväkivallan tutkimista. Naisjärjestöjen yhteisessä lausunnossa sanottiin:
Vasemmistonaisten mielestä on outoa, että RAY tukee laajasti sellaista väkivallan ehkäisytyötä, joka ei kohdistu em. suomalaisen väkivallan perusongelmaan, vaan ihmettelee RAY:n päätöstä kanavoida merkittäviä summia lähisuhdeväkivallan ehkäisyyn suunnatuista varoista valtakunnalliselle lastensuojelujärjestölle - omalla lohkollaan korvaamattoman arvokasta työtä tekevälle - Ensi- ja turvakotien liitolle (ETU).
RAY oli jakamassa noin 0,1 % vuosittaisista 300 miljoonan euron avustuksistaan naisten tekemän väkivallan tutkimiselle. Tämä sai feministit raivonvaltaan, sillä tällaisellahan heikennetään heidän uhristatustaan ja miesten asemaa kaiken pahan alkuna ja juurena.
AP
Täällä on vähätelty naisten pahuutta suhteessa miehiin, koska miehet tappavat ja naiset vain ovat verbaalisesti ilkeitä. Kertokaa se tälle naiselle, joka on kasvanut malignant narcissism -persoonallisuushäiriöllä varustetun äidin ja siskon kanssa: http://house-of-mirrors.blogspot.ca/2011/06/narcissist-mothers-mantra-you-have-no.html
Hän on saanut sekä äidiltään että siskoltaan kehotuksia tappaa itsensä. Eräs toinen tuolla kerrottu tapaus on poika, joka sai vanhemmiltaan lahjaksi käsiaseen, jolla päätyi tappamaan itsensä. Itse olen melkein tullut hulluksi - en sen takia mitä äitini sanoi minulle - vaan siksi että äitini rankaisi minua mitättömistä asioista lopettamalla minulle puhumisen ja yrittämällä eristää minut muusta perheestä. Verbaalinen väkivalta voi olla jopa pahempaa.
Näiden harhaisten feministien mielestä mies on ainoastaan paha. Pää pois sieltä vitun pensaasta! Naiset ovat aivan yhtä kykeneväisiä totaaliseen pahuuteen ja tekemään toisten elämästä helvettiä. Te ette edes halua kuulla millaisia tarinoita meidän suvusta löytyy. Parillakin naisella oli tapana hiljentää valittavat (alle teini-ikäiset) lapset väittämällä että saa sydänkohtauksen ja kuolee pois. Ja tämähän on vain jäävuorenhuippu. Naiset, joista ulkopuoliset eivät uskoisi, tekevät ihan vitun kipeitä asioita. Nainen voi olla täysin empatiakyvytön sekopää siinä missä mieskin. Äitiys ei merkitse yhtään mitään, se on nähty.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:37"]
Täällä on vähätelty naisten pahuutta suhteessa miehiin, koska miehet tappavat ja naiset vain ovat verbaalisesti ilkeitä. Kertokaa se tälle naiselle, joka on kasvanut malignant narcissism -persoonallisuushäiriöllä varustetun äidin ja siskon kanssa: http://house-of-mirrors.blogspot.ca/2011/06/narcissist-mothers-mantra-you-have-no.html
Hän on saanut sekä äidiltään että siskoltaan kehotuksia tappaa itsensä. Eräs toinen tuolla kerrottu tapaus on poika, joka sai vanhemmiltaan lahjaksi käsiaseen, jolla päätyi tappamaan itsensä. Itse olen melkein tullut hulluksi - en sen takia mitä äitini sanoi minulle - vaan siksi että äitini rankaisi minua mitättömistä asioista lopettamalla minulle puhumisen ja yrittämällä eristää minut muusta perheestä. Verbaalinen väkivalta voi olla jopa pahempaa.
Näiden harhaisten feministien mielestä mies on ainoastaan paha. Pää pois sieltä vitun pensaasta! Naiset ovat aivan yhtä kykeneväisiä totaaliseen pahuuteen ja tekemään toisten elämästä helvettiä. Te ette edes halua kuulla millaisia tarinoita meidän suvusta löytyy. Parillakin naisella oli tapana hiljentää valittavat (alle teini-ikäiset) lapset väittämällä että saa sydänkohtauksen ja kuolee pois. Ja tämähän on vain jäävuorenhuippu. Naiset, joista ulkopuoliset eivät uskoisi, tekevät ihan vitun kipeitä asioita. Nainen voi olla täysin empatiakyvytön sekopää siinä missä mieskin. Äitiys ei merkitse yhtään mitään, se on nähty.
[/quote]
Kehtaatkin hyökätä tällä tavalla äitien kimppuun! Kuole pois, sika!
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:58"]
Usein kuulee väitteitä, että miesten väkivaltainen kulttuuri tai patriarkaatti aiheuttavat raiskauksia. Tavoitteena on, ettei kukaan nainen joudu kokemaan seksuaalista väkivaltaa. Hyvä tavoite, mutta syyn vierittäminen miehisen kulttuurin niskoille on täysin epärealistista.
Vaikka kaikki maskuliinisuus, machoilu ja miehinen vallankäyttö (ei nyt oteta kantaa siihen miten todellisia tai haitallisia ilmiöitä nuo ovat) katoaisivat, eivät valkoisten miesten Suomessa tekemät raiskaukset laskisi murto-osaan siitä, mitä ne nyt ovat. Tämä johtuu siitä, että raiskaajat ovat hyvin pitkälle persoonallisuushäiriöisiä ihmisiä, kuten murhaajat, huumediilerit ja muut sadistisia rikoksia tekevät ihmiset. Terve suomalainen mies harvoin raiskaa. Terve suomalainen mies harvoin tappaa.
Raiskaukset eivät tule koskaan katoamaan Suomesta, kuten eivät murhatkaan. Miespuoliset persoonallisuushäiriöiset ihmiset ovat alttiimpia tekemään väkivaltaisia tekoja kuin naispuoliset. Kun naisella on vakava pers.häiriö, hän todennäköisemmin käyttää henkistä väkivaltaa ihmisiin. Tämä on biologiaa ja realismia. Kaikkien raiskausten vierittäminen miehisen kulttuurin niskoille vain vie keskustelun pois olennaisista seikoista, eli ennaltaehkäisevästä mielenterveystyöstä. Raiskauksia vähennetään parhaiten vaikka sillä, että heti tuplataan koulupsykologien määrä. Sormen heristely poikien luontaiselle aggressiivisuudelle tai machohierarkioille ei auta asiaa. Syyllistäminen luultavasti vain pahentaa asiaa, koska se laskee poikien itsetuntoa ja saa pahimmillaan heidät uskomaan olevansa viallisia.
[/quote]
Miksi kysyt, jos sinulla on jo vastaus valmiina? :D Sitäpaitsi on totta, ettei niitä saada "katoamaan". Mutta miten tämä kaikki liittyy suomalaisiin miehiin...
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:28"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:15"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:01"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:42"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:32"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:01"] Feministien mielestä tähänkin ongelmaan löytyy ratkaisuksi muslimimaahanmuuton lisääminen, siellä kun ne naistenoikeudet ovat oikein viimesen päälle. Feministi, voiko typerämpää "ihmistä" olla? [/quote]Olen muuten aina ihmetellyt tätä feministien muslimien ymmärtämistä. Kaipa se johtuu pelkuruudesta, suurin osahan feministeistä on pelkkiä paskahousuja jotka elävät leveästi jossain suojatyöpaikoissa veronmaksajien piikkiin. [/quote] Sinun on varmasti vaikeaa ymmärtää tätä, koska se on ihan sinun keksimäsi juttu, jonka sitten laitat jonkun suuren ryhmän ajatukseksi. Feministeissä voi olla sekä maahanmuutto myönteisiä, että vastustajia. Ihan niinkuin lassukoissa. Toiset heistä haluaa Thaimaalaisen vaimon, toiset eivät.
[/quote]Joo, tämä feministien yleisin argumentti kaikkeen, olemme kaikkea mieltä kaikesta niin meitä ei voi saada edesvastuuseen mistään, voi kuinka kätevää. Youtubesta voi muuten katsella jonkun sekopääfeministijengin videoita missä hekumoidaan sillä kuinka kaikki poikalapset ja miehet pitäisi joukkosurmata.
Minkähänlainen reaktio syntyisi jos jotkut miehet saarnaisivat youtubessa kuinka kaikki naiset ja tyttölapset pitäisi joukkosurmata, voi vain kuvitella. Ilmeisesti feminismin nimissä voi saarnata mitä hyvänsä umpihullua roskaa ilman että ketään korvaansa lotkauttaa, jotkut feministit pitäisi sulkea mielisairaalaan jos minulta kysytään.
[/quote]
Aika harva feministi oikeasti miehiä tappaa. Miehet sen sijaan tappavat naisia ties mistä syystä, saarnaahan ne muslimimiehetkin kuinka perheen kunniaa häpäisseet naiset pitää tappaa.
[/quote]Aika moni mies ei tapa naisia, kyllä se niin menee että suurin osa väkivallasta kohdistuu miehiin, miehet hakkaavat ja tappavat toisiaan, se on yleisin väkivallan muoto. Lisäksi Suomen erikoispiirre se alkoholi ja niiden ryyppyrinkien suorittamat väkivallanteot jonka kohteena yleensä on mies.
Oikeasti ihminen joka ei ole alkoholisti, niin mahdollisuutesi joutua henkirikoksen uhriksi on lähes olematon tässä maassa. Voit toki liioitella miesten pahuutta ja ylistää naisten hyvyyttää niin paljon kuin sielu sietää, tuonkaltainen yleistäminen oikeasti on vain naurettavaa eikä mitään muuta.
Tässäkin maassa on noin 99,99% miehistä eivät ole ikinä tappaneet ketään eivätkä tule elämänsä aikana tappamaan ketään, mutta jatka ihmeessä demonisointiasi jos saat siitä jotain sairaita kiksejä.
[/quote]
Todellakin jatkan yleistämistä ja demonisointiani, ihan vain vastapainoksi noille sun perseestä revityille 99,99% tilastoluvuille. Syyllistät kyllä mua väärästä tiedosta ja naisten hyvyyden ylistämisestä, mutta itse sorrut ihan samaan miesten kanssa.
[/quote]
Vuonna 2010 Suomessa 0,999978 % väestöstä ei syyllistynyt henkirikokseen. Miehiä tekijöistä on 87 %, joten voit siitä laskea. Kauhean isoihin lukuihin ei päästä.
[/quote]Niin ja kuinka monessa tapauksessa uhri oli mies, veikkaan että valtaosassa, lisäksi luulen vielä, että alkoholilla on ollut osuutta lähes jokaisessa tapauksessa, vieläpä niin että tekijöinä ja uhreina on ollut alkoholistit. Se yleisin eli Raimo tappaa Ranen jonkun ryyppyillan jälkeen, viinaa nämä kaverit on kiskoneet jo monta kymmentä vuotta.
[/quote]
Juu, jos alkoholistimiesten tekemät toistensa tapot suljetaan pois, ehkä yksi miljoonasta suomalaismiehestä syyllistyy murhaan vuodessa.
[/quote]
Ihme että tätäkin alapeukutetaan, vaikka tilastot tukevat tätä väitettä ja perus seiskaluokkalainenkin osaisi sen laskea.
[/quote]Milloin tosiasiat ovat feministejä kiinnostaneet, on kivempaa räyhätä ja meuhkata suomalaisen miehen ja miesten pahuudesta, kuin pysähtyä hetkeksi miettimään tosiasioita.
Mutta mietitäänpä hetki, jos tämä demonisointi pitäisi paikkansa, niin yksikään nainen ei voisi ulos astua jalallakaan ilman, että tulisi heti raiskatuksi, pahoinpidellyksi tai tapetuksi. En kuitenkaan ole nähnyt tuolla ulkona mitään anarkiaa, kun siellä itse olen käynyt.
Ihan samanlaista hysteriaa havaitsin kun oli nämä lastensurmat tapetilla, samanlaista demonisointia ja leimaamista pelkän sukupuolen perusteella. Taitaa kuulua tälläinen liioittelu ja hysteria ihmisiluontoon, varsinkin näillä keskustelufoorumeilla, siinä ei mitkään tosiasiat vaakakupissa paina, kunhan pääsee meuhkaamaan ja räyhäämään.
[/quote]
Täällä ei räyhää kuin yksi, SINÄ joka väittää, että feministit räyhää. Laitat sanoja feministien suuhun.
Laitat esimerkiksi aina tuon RAYn esimerkin väittäen, että feministit raivostuivat. Millä lailla se feministien raivostuminen näkyi? Suurin osa feministeistä ei ollut kuullut edes koko tutkimuksesta. Kymmenen vuotta vanha juttu. Joka myös tehtiin. Ja silti se kaivelee vieläkin, koska joku kyseenalaisti kohteen. Jonkun mielestä ehkä rahat kuuluivat uhrien hoitoon ei tekijöiden tutkimiseen. Makuasioita, mutta sinulle täydellinen ja ainoa esimerkki väittää, että feministit raivoraivostuivat, eivätkä halua tutkia naisväkivaltaa.
Et kerro edes rehellisesti miksi vastustivat, vaan oman tulkintasi asiasta. Onnistut kuitenkin tekemään johtopäätöksen, että miehiä syrjitään. Oliko kyseessä miestutkija, jolta evättiin sukupuolen takia rahat? Naisista tehtävä tutkimus ja sinusta miehiä syrjitään?
Kuka olisi tiennyt, tutkimuksen tuokset olisivat saattaneet olla naisille myönteisiä? Sinä väität, että feministit vastustivat tutkimusta, vaikkeivät edes tienneet tuloksista, perustuen lopputulokseen.
Sitaatti on kuitenkin vasemmistonaisten kommentti. Ei feministien. Ehkä he ovat feministejä, ehkä eivät. Sinä olet tietenkin päättänyt, että ovat. Sen lisäksi puhut, että he raivostuvat vaikka selvästi lukee, että he ihmettelevät.
Vielä kerran. Sinulla on selkeästi erittäin vääristynyt kuva feministeistä. Luetun ymmärtämisesi on outoa ja vedät käsittämättömiä johtopäätöksiä. Sinulla on selkeästi vihaa feministejä kohtaan ja nyt yrität kaikin tavoin oikeuttaa sen. Laittamalla vaikka sitten omasta päästäsi keksimiä juttuja heidän suuhunsa.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:38"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:31"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:05"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:32"] Ap ei taida tietää, että hyppynarulla hyppiminen on aika yleistä treeniä kovia kamppailulajeja harrastavien, myös miesten keskuudessa, se kun on fyysisesti vaativaa ja kehittää koordinaatiota. Kaikki muutkin argumentit hänellä suunnilleen yhtä valideja. Mutta joo, ei mulla muuta. [/quote] Ei ollut se itse hyppynaru tässä niinkään se pointti, vaan se että tunteeko vetoa rajuihin poikien leikkeihin vai sosiaalisiin tyttöjen leikkeihin. AP [/quote] Kun saat lapsia niin huomaat, että yllättävän montaa poikaa kiinnostaa legoilla rakentelu ja tyttöjä lumisota ja puihin kiipeily. Onneksi aikuiset tehokkaasti paheksuu poikien barbileikkejä ja ilmoittaa "hyi ne on tyttöjen juttuja" jolloin pojat opetetaan tukahduttamaan halunsa ja toiveensa jo lapsina. Antakaa poikienne kasvaa tunteviksi ja ajatteleviksi
[/quote]Minusta myytti miehestä joka ei tunne on silkkaa paskaa, olen aina vihannut näitä stereotypioita. En tiedä yhtään miestä joka ei tuntisi mitään, mutta mikäli jotain sekopääfeministejä olisi uskominen on mies joku tunnevammainen robotti millä ei ole tunteita ollenkaan.
[/quote]
Juuri näin. Nämä tietyt feministit vastustavat stereotypioita, sitten kuitenkin esittävät että miehet eivät tunne ja heille pitäisi antaa lapsena väkisin nukke käteen.
AP
[/quote
Ja pääsimme yksimielisyyteen siitä, että molemmissa sukupuolissa on "tietty" eli prosentuaalinen pieni ryhmä ääripäitä lähtien raiskaavista miehistä päätyen sekopääfeministeihin?
[/quote]
Kyllä ja nämä seköpääfeministit sitten ovat hyvin edustettuina naisjärjestöissä kun taas raiskaajamiehet eivät ole kenenkään etujärjestöissä nokkamiehinä tai muutenkaan puolustelun ja ihailunkin kohteena. Tämä taitaa olla ongelman ydin.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:54"]287: lue naispalstoja, tai vaikka ihan random naistenlehteä. Ei mies yleensä näyttäydy minään ihanana juttuna tai perheen päänä, jota tukea, kunnioittaa, kehua, arvostaa ja puolustaa. Machoutta ja miestä arvostellaan sekä kielteiseen sävyyn että laajasti.
[/quote]
Olen lukenut noita. Ei vaan löydy mitään verrattuna netin naisvihaan. Jos Kaisa Liski kertoo, että hänet on pahoinpideltu aiemmassa suhteessa, ei kyse ole kollektiivisesta miesvihasta, vaan Kaisan exän käytöksestä. Jokainen voi sitten itse päättää miten näkee Kaisa exän ja hänen käytöksensä. Toista on taas määrättyjen miesnettisivujen laita. Siellä yllytetään väkivaltaan, ei siellä puhuta mitä se ex-tyttis oli tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:37"]Täällä on vähätelty naisten pahuutta suhteessa miehiin, koska miehet tappavat ja naiset vain ovat verbaalisesti ilkeitä. Kertokaa se tälle naiselle, joka on kasvanut malignant narcissism -persoonallisuushäiriöllä varustetun äidin ja siskon kanssa: http://house-of-mirrors.blogspot.ca/2011/06/narcissist-mothers-mantra-you-have-no.html
[/quote]
Et vaan osaa lopettaa laittamasta sanoja feministien suuhun. Laita joku virallinen linkki, jossa suomalaiset feministit oikeasti sanoo noin. Eikä mitään anonyymejä trolleja.
Väitän, että 99,9% feministeistäkin tietää, että miten raiskaukset saataisiin vähenemään tätä maasta tai ainakin huonoa kehitystä voitaisiin hidastaa. Ainakin joukko -ja puskaraiskausten sekä brutaalimpien tapausten suhteen.
Tämä aihe vain on sellainen, että varsinkaan feministien kanssa siitä ei sovi keskustella. Feministit toistavat papukaijoina näitä patriarkaali, yms. mantroja. Todella harvassa ovat feministit, jotka tunnustavat julkisesti tosiasiat.
Kaikista raiskauksista taas olisi mahdollista päästä eroon ainoastaan kuohitsemalla jokainen mies tai mahdollisesti tulevaisuudessa äärimmäisen kattavan valvontakoneiston keinoin. (Ei ole nykyteknologialla mahdollista).
Eli koko keskustelu on täysin turhaa pseudokeskustelua.
Mikä mulla tässä keskusteluketjussa pistää silmään on se, että aihe oli, "miten raiskaukset saadaan loppumaan ja mitä mieltä feministit on siitä" ja yhtäkkiä tämä keskustelu muuttuikin niin, että jotenkin miehistä tulikin uhreja sekä raiskauksen uhreja, että naisten uhreja ja varsinkin feministien uhreja..Joopa joo sanon minä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:01"] Feministien mielestä tähänkin ongelmaan löytyy ratkaisuksi muslimimaahanmuuton lisääminen, siellä kun ne naistenoikeudet ovat oikein viimesen päälle. Feministi, voiko typerämpää "ihmistä" olla? [/quote]Olen muuten aina ihmetellyt tätä feministien muslimien ymmärtämistä. Kaipa se johtuu pelkuruudesta, suurin osahan feministeistä on pelkkiä paskahousuja jotka elävät leveästi jossain suojatyöpaikoissa veronmaksajien piikkiin. [/quote] Sinun on varmasti vaikeaa ymmärtää tätä, koska se on ihan sinun keksimäsi juttu, jonka sitten laitat jonkun suuren ryhmän ajatukseksi. Feministeissä voi olla sekä maahanmuutto myönteisiä, että vastustajia. Ihan niinkuin lassukoissa. Toiset heistä haluaa Thaimaalaisen vaimon, toiset eivät.
[/quote]Joo, tämä feministien yleisin argumentti kaikkeen, olemme kaikkea mieltä kaikesta niin meitä ei voi saada edesvastuuseen mistään, voi kuinka kätevää. Youtubesta voi muuten katsella jonkun sekopääfeministijengin videoita missä hekumoidaan sillä kuinka kaikki poikalapset ja miehet pitäisi joukkosurmata.
Minkähänlainen reaktio syntyisi jos jotkut miehet saarnaisivat youtubessa kuinka kaikki naiset ja tyttölapset pitäisi joukkosurmata, voi vain kuvitella. Ilmeisesti feminismin nimissä voi saarnata mitä hyvänsä umpihullua roskaa ilman että ketään korvaansa lotkauttaa, jotkut feministit pitäisi sulkea mielisairaalaan jos minulta kysytään.
[/quote]
Valta on aina sillä, jota ei saa arvostella ja jota ei arvostella. Lukekaapa lehtiä ja nettiä, katsokaa tv:tä. Käytännössä feminismin arvostelu on tuntematonta.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:14"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:48"] [quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:32"] [quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:01"] Feministien mielestä tähänkin ongelmaan löytyy ratkaisuksi muslimimaahanmuuton lisääminen, siellä kun ne naistenoikeudet ovat oikein viimesen päälle. Feministi, voiko typerämpää "ihmistä" olla? [/quote]Olen muuten aina ihmetellyt tätä feministien muslimien ymmärtämistä. Kaipa se johtuu pelkuruudesta, suurin osahan feministeistä on pelkkiä paskahousuja jotka elävät leveästi jossain suojatyöpaikoissa veronmaksajien piikkiin. [/quote] Sinun on varmasti vaikeaa ymmärtää tätä, koska se on ihan sinun keksimäsi juttu, jonka sitten laitat jonkun suuren ryhmän ajatukseksi. Feministeissä voi olla sekä maahanmuutto myönteisiä, että vastustajia. Ihan niinkuin lassukoissa. Toiset heistä haluaa Thaimaalaisen vaimon, toiset eivät. [/quote]Joo, tämä feministien yleisin argumentti kaikkeen, olemme kaikkea mieltä kaikesta niin meitä ei voi saada edesvastuuseen mistään, voi kuinka kätevää. Youtubesta voi muuten katsella jonkun sekopääfeministijengin videoita missä hekumoidaan sillä kuinka kaikki poikalapset ja miehet pitäisi joukkosurmata. Minkähänlainen reaktio syntyisi jos jotkut miehet saarnaisivat youtubessa kuinka kaikki naiset ja tyttölapset pitäisi joukkosurmata, voi vain kuvitella. Ilmeisesti feminismin nimissä voi saarnata mitä hyvänsä umpihullua roskaa ilman että ketään korvaansa lotkauttaa, jotkut feministit pitäisi sulkea mielisairaalaan jos minulta kysytään. [/quote] Mistä sinusta feministit pitäisi saada edusvastuuseen? Ei kai kaikkia jääkiekkoilijoita syytetä, jos yksi ryhtyy tappelemaan? Eikä kaikkia miehiä tuomita vaikka pedofiilipuolueen ovatkin perustaneet. Sinua selkeästi ärsyttää, koska feminismi on niin laajaa ja monimuotoista. Et saa kaikkia niputettua yhteen ja haukuttua kollektiivisesti. Älykkyyteesi ei riitä ajattelemaan noin laajasti ja monimutkaisesti. Joten sinä ratkaisisit sulkemalla heidät kokonaan pois yhteiskunnasta. [/quote]Haluaisin joskus oikeasti kuulla toisten feministien suusta muutakin kuin you go girl kannustus huutoja kun joku hekumoi jossain foorumeilla poikalasten joukkosurmaamisella. Aika moni on poikalapsen äiti tässä maailmassa ja tuollaiset sekopäiset hullujen fantasiat oikeasti tuntuvat pelottavilta. [/quote] Taas esimerkki omista kuvitelmistasi. Tunnen paljon poikalasten äitejä. Tunnen myös paljon tyttölasten äitejä. Tunnen myös paljon feministejä. Mutta kukaan, ei edes piloillaan ole koskaan puhunut lasten joukkosurmaamisesta. Nämä surmajutut ovat ehkä miesten laittamia sanoja feministien suuhun, jotta voisivat taas mustamaalata naisia. Feministit eivät haaveile väkivallasta, eivätkä kannusta väkivaltaan. He ovatjotain muuta porukkaa. Ehkä anarkistejä?
[/quote]
Feministit pitävät kuitenkin miestä ideologisesti vastustajana ja sortajana, vaikkeivat ehkä haaveile miesten joukkotuhosta. Toisin sanoen tällainen mieskuva saa voimansa negatiivisista tunteista miehistä.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:48"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:32"] [quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:01"] Feministien mielestä tähänkin ongelmaan löytyy ratkaisuksi muslimimaahanmuuton lisääminen, siellä kun ne naistenoikeudet ovat oikein viimesen päälle. Feministi, voiko typerämpää "ihmistä" olla? [/quote]Olen muuten aina ihmetellyt tätä feministien muslimien ymmärtämistä. Kaipa se johtuu pelkuruudesta, suurin osahan feministeistä on pelkkiä paskahousuja jotka elävät leveästi jossain suojatyöpaikoissa veronmaksajien piikkiin. [/quote] Sinun on varmasti vaikeaa ymmärtää tätä, koska se on ihan sinun keksimäsi juttu, jonka sitten laitat jonkun suuren ryhmän ajatukseksi. Feministeissä voi olla sekä maahanmuutto myönteisiä, että vastustajia. Ihan niinkuin lassukoissa. Toiset heistä haluaa Thaimaalaisen vaimon, toiset eivät. [/quote]Joo, tämä feministien yleisin argumentti kaikkeen, olemme kaikkea mieltä kaikesta niin meitä ei voi saada edesvastuuseen mistään, voi kuinka kätevää. Youtubesta voi muuten katsella jonkun sekopääfeministijengin videoita missä hekumoidaan sillä kuinka kaikki poikalapset ja miehet pitäisi joukkosurmata. Minkähänlainen reaktio syntyisi jos jotkut miehet saarnaisivat youtubessa kuinka kaikki naiset ja tyttölapset pitäisi joukkosurmata, voi vain kuvitella. Ilmeisesti feminismin nimissä voi saarnata mitä hyvänsä umpihullua roskaa ilman että ketään korvaansa lotkauttaa, jotkut feministit pitäisi sulkea mielisairaalaan jos minulta kysytään. [/quote] Mistä sinusta feministit pitäisi saada edusvastuuseen? Ei kai kaikkia jääkiekkoilijoita syytetä, jos yksi ryhtyy tappelemaan? Eikä kaikkia miehiä tuomita vaikka pedofiilipuolueen ovatkin perustaneet. Sinua selkeästi ärsyttää, koska feminismi on niin laajaa ja monimuotoista. Et saa kaikkia niputettua yhteen ja haukuttua kollektiivisesti. Älykkyyteesi ei riitä ajattelemaan noin laajasti ja monimutkaisesti. Joten sinä ratkaisisit sulkemalla heidät kokonaan pois yhteiskunnasta.
[/quote]
Suurimman naisjärjestön kannanotto kertoo, että raiskaukset johtuvat patriarkaatista ja kustantamansa lehden päätoimittaja on radikaalifeministi eli eiköhän se päälinja ole ilmiselvä ja tätä sitten jäsenet jäsenyydellään ja tekin netissä tuette. Jos tästä sitten joku kohtuullinen ihminen poikkeaa niin sitä on turha yrittää tehdä liian suurta numeroa. Muuten raiskaus on naisasialiikkeelle mieliaihe tietenkin koska miestähän on käytännössä mahdoton raiskata eli luvut vääristyvät luonnostaan. Perheväkivallassa ja lapsiin kohdistuvassa väkivallassa luvut ovat tasaisempia ja viattomille lapsillehan nainen pärjää muutenkin fyysisesti paremmin kuin miehille.
Huvittaviakin ovat myös perättömien raiskausilmoitusten syyt:
"Toisessa tapauksessa 21-vuotias lahtelainen nainen oli kertomansa mukaan riidellyt miehensä kanssa ja riidan jälkeen lähtenyt baariin Lahden keskustaan. Palatessaan aamuun asti venähtäneeltä baarireissulta hän kertoi tulleensa raiskatuksi väkivaltaisesti keskustassa sijaitsevan talon sisäpihalla. Nainen kertoi jättäneensä perättömän ilmoituksen saadakseen miehensä huomion."
"Ensimmäisessä tapauksessa 23-vuotias nastolalainen nainen kertoi tulleensa hakatuksi Nastolan Rakokiven lenkkipolulla. Nainen oli itse lavastanut muun muassa vaatteidensa rikkoutumisen. Laboratoriotutkimus herätti poliisi epäilyt, ja kertomus paljastui valheeksi. Nainen selitti halunneensa estää miehensä tulevan ulkomaantyökomennuksen." That takes some planning...
Artikkelin mukaan Päijät-Hämeessä oli 2012 tehty selvästi enemmän perättömiä raiskausilmoituksia kuin itse tuntemattomien raiskauksia. Milloin Unioni mahtaa pahoitella asiaa? Ilmiö on haitaksi myös ja erityisesti nille joita oikeasti raiskataan.
"Omistaja ja nainen sopivat, että jos nainen maksaa kavaltamansa summan, asiasta ei tehdä rikosilmoitusta. Omistajan mukaan nainen oli uhannut, että jos hän joutuu vankilaan, niin mieskin joutuu."
Tyypillisin tapaus on tietty pettäminen ja esim. sukupuolitauti jota sitten selitellään raiskauksella.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:14"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:48"] [quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:32"] [quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:01"] Feministien mielestä tähänkin ongelmaan löytyy ratkaisuksi muslimimaahanmuuton lisääminen, siellä kun ne naistenoikeudet ovat oikein viimesen päälle. Feministi, voiko typerämpää "ihmistä" olla? [/quote]Olen muuten aina ihmetellyt tätä feministien muslimien ymmärtämistä. Kaipa se johtuu pelkuruudesta, suurin osahan feministeistä on pelkkiä paskahousuja jotka elävät leveästi jossain suojatyöpaikoissa veronmaksajien piikkiin. [/quote] Sinun on varmasti vaikeaa ymmärtää tätä, koska se on ihan sinun keksimäsi juttu, jonka sitten laitat jonkun suuren ryhmän ajatukseksi. Feministeissä voi olla sekä maahanmuutto myönteisiä, että vastustajia. Ihan niinkuin lassukoissa. Toiset heistä haluaa Thaimaalaisen vaimon, toiset eivät. [/quote]Joo, tämä feministien yleisin argumentti kaikkeen, olemme kaikkea mieltä kaikesta niin meitä ei voi saada edesvastuuseen mistään, voi kuinka kätevää. Youtubesta voi muuten katsella jonkun sekopääfeministijengin videoita missä hekumoidaan sillä kuinka kaikki poikalapset ja miehet pitäisi joukkosurmata. Minkähänlainen reaktio syntyisi jos jotkut miehet saarnaisivat youtubessa kuinka kaikki naiset ja tyttölapset pitäisi joukkosurmata, voi vain kuvitella. Ilmeisesti feminismin nimissä voi saarnata mitä hyvänsä umpihullua roskaa ilman että ketään korvaansa lotkauttaa, jotkut feministit pitäisi sulkea mielisairaalaan jos minulta kysytään. [/quote] Mistä sinusta feministit pitäisi saada edusvastuuseen? Ei kai kaikkia jääkiekkoilijoita syytetä, jos yksi ryhtyy tappelemaan? Eikä kaikkia miehiä tuomita vaikka pedofiilipuolueen ovatkin perustaneet. Sinua selkeästi ärsyttää, koska feminismi on niin laajaa ja monimuotoista. Et saa kaikkia niputettua yhteen ja haukuttua kollektiivisesti. Älykkyyteesi ei riitä ajattelemaan noin laajasti ja monimutkaisesti. Joten sinä ratkaisisit sulkemalla heidät kokonaan pois yhteiskunnasta. [/quote]Haluaisin joskus oikeasti kuulla toisten feministien suusta muutakin kuin you go girl kannustus huutoja kun joku hekumoi jossain foorumeilla poikalasten joukkosurmaamisella. Aika moni on poikalapsen äiti tässä maailmassa ja tuollaiset sekopäiset hullujen fantasiat oikeasti tuntuvat pelottavilta. [/quote] Taas esimerkki omista kuvitelmistasi. Tunnen paljon poikalasten äitejä. Tunnen myös paljon tyttölasten äitejä. Tunnen myös paljon feministejä. Mutta kukaan, ei edes piloillaan ole koskaan puhunut lasten joukkosurmaamisesta. Nämä surmajutut ovat ehkä miesten laittamia sanoja feministien suuhun, jotta voisivat taas mustamaalata naisia. Feministit eivät haaveile väkivallasta, eivätkä kannusta väkivaltaan. He ovatjotain muuta porukkaa. Ehkä anarkistejä?
[/quote]
Feministit pitävät kuitenkin miestä ideologisesti vastustajana ja sortajana, vaikkeivat ehkä haaveile miesten joukkotuhosta. Toisin sanoen tällainen mieskuva saa voimansa negatiivisista tunteista miehistä.
[/quote]
Laitat taas sanoja muiden suuhun, ajatuksia toisten päähän ja sitten sanot, että tämä aihuttaa miehissä naisvihaa.
Olet itse suurin syyllinen juuri tämän vihan lietsomisessa. Siellä omassa pikku päässäsi olet keskinyt heille väkivaltaisia ja miesvihaa täynnä olevia ajatuksia. Trollaat niitä palstat täyteen ja pahimmillaan otat ehkä jopa ihan toisen ryhmän edustajan, edustamaan päässäsi feministejä. Todistaakseen kuinka kauheita naiset ovat sinusta.
Ei ihme jos tämän jälkeen naiset ihan oikeasti sitten alkavatkin vihata sinua.
Saarikosken tapauksessa sinun pitäisi kyetä erottamaan, anarkistin, ekoanarkistin ja homoaktivistin mielipiteet feministien ajatuksista. Tiedän, että sinunkaltaiselle se on mahdotonta, joten heität kaikki hänen ajatuksensa feminismin alle.
Ehkä sinun pitäisi lopettaa tämä julkinen valheiden levittäminen. Et kykene erottelemaan selkeästi todellisuutta ja omia kuvitelmiasi, joka johtaa vain siihen, että levittelet valheita, joita sinä selkeästi kuitenkin uskot totuudeksi. Kuten tämä muka feministien haaveilema lastensurmaaminen, koska sinä olet nähnyt yhden youtube videon.
Siitä valheiden levittämisestä ei ole hyötyä kenellekään. Se lietsoo pelkästään naisvihaa ja miesvihaa.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:14"] [quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:48"] [quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:32"] [quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:01"] Feministien mielestä tähänkin ongelmaan löytyy ratkaisuksi muslimimaahanmuuton lisääminen, siellä kun ne naistenoikeudet ovat oikein viimesen päälle. Feministi, voiko typerämpää "ihmistä" olla? [/quote]Olen muuten aina ihmetellyt tätä feministien muslimien ymmärtämistä. Kaipa se johtuu pelkuruudesta, suurin osahan feministeistä on pelkkiä paskahousuja jotka elävät leveästi jossain suojatyöpaikoissa veronmaksajien piikkiin. [/quote] Sinun on varmasti vaikeaa ymmärtää tätä, koska se on ihan sinun keksimäsi juttu, jonka sitten laitat jonkun suuren ryhmän ajatukseksi. Feministeissä voi olla sekä maahanmuutto myönteisiä, että vastustajia. Ihan niinkuin lassukoissa. Toiset heistä haluaa Thaimaalaisen vaimon, toiset eivät. [/quote]Joo, tämä feministien yleisin argumentti kaikkeen, olemme kaikkea mieltä kaikesta niin meitä ei voi saada edesvastuuseen mistään, voi kuinka kätevää. Youtubesta voi muuten katsella jonkun sekopääfeministijengin videoita missä hekumoidaan sillä kuinka kaikki poikalapset ja miehet pitäisi joukkosurmata. Minkähänlainen reaktio syntyisi jos jotkut miehet saarnaisivat youtubessa kuinka kaikki naiset ja tyttölapset pitäisi joukkosurmata, voi vain kuvitella. Ilmeisesti feminismin nimissä voi saarnata mitä hyvänsä umpihullua roskaa ilman että ketään korvaansa lotkauttaa, jotkut feministit pitäisi sulkea mielisairaalaan jos minulta kysytään. [/quote] Mistä sinusta feministit pitäisi saada edusvastuuseen? Ei kai kaikkia jääkiekkoilijoita syytetä, jos yksi ryhtyy tappelemaan? Eikä kaikkia miehiä tuomita vaikka pedofiilipuolueen ovatkin perustaneet. Sinua selkeästi ärsyttää, koska feminismi on niin laajaa ja monimuotoista. Et saa kaikkia niputettua yhteen ja haukuttua kollektiivisesti. Älykkyyteesi ei riitä ajattelemaan noin laajasti ja monimutkaisesti. Joten sinä ratkaisisit sulkemalla heidät kokonaan pois yhteiskunnasta. [/quote]Haluaisin joskus oikeasti kuulla toisten feministien suusta muutakin kuin you go girl kannustus huutoja kun joku hekumoi jossain foorumeilla poikalasten joukkosurmaamisella. Aika moni on poikalapsen äiti tässä maailmassa ja tuollaiset sekopäiset hullujen fantasiat oikeasti tuntuvat pelottavilta. [/quote] Taas esimerkki omista kuvitelmistasi. Tunnen paljon poikalasten äitejä. Tunnen myös paljon tyttölasten äitejä. Tunnen myös paljon feministejä. Mutta kukaan, ei edes piloillaan ole koskaan puhunut lasten joukkosurmaamisesta. Nämä surmajutut ovat ehkä miesten laittamia sanoja feministien suuhun, jotta voisivat taas mustamaalata naisia. Feministit eivät haaveile väkivallasta, eivätkä kannusta väkivaltaan. He ovatjotain muuta porukkaa. Ehkä anarkistejä? [/quote] Feministit pitävät kuitenkin miestä ideologisesti vastustajana ja sortajana, vaikkeivat ehkä haaveile miesten joukkotuhosta. Toisin sanoen tällainen mieskuva saa voimansa negatiivisista tunteista miehistä. [/quote] Laitat taas sanoja muiden suuhun, ajatuksia toisten päähän ja sitten sanot, että tämä aihuttaa miehissä naisvihaa. Olet itse suurin syyllinen juuri tämän vihan lietsomisessa. Siellä omassa pikku päässäsi olet keskinyt heille väkivaltaisia ja miesvihaa täynnä olevia ajatuksia. Trollaat niitä palstat täyteen ja pahimmillaan otat ehkä jopa ihan toisen ryhmän edustajan, edustamaan päässäsi feministejä. Todistaakseen kuinka kauheita naiset ovat sinusta. Ei ihme jos tämän jälkeen naiset ihan oikeasti sitten alkavatkin vihata sinua. Saarikosken tapauksessa sinun pitäisi kyetä erottamaan, anarkistin, ekoanarkistin ja homoaktivistin mielipiteet feministien ajatuksista. Tiedän, että sinunkaltaiselle se on mahdotonta, joten heität kaikki hänen ajatuksensa feminismin alle. Ehkä sinun pitäisi lopettaa tämä julkinen valheiden levittäminen. Et kykene erottelemaan selkeästi todellisuutta ja omia kuvitelmiasi, joka johtaa vain siihen, että levittelet valheita, joita sinä selkeästi kuitenkin uskot totuudeksi. Kuten tämä muka feministien haaveilema lastensurmaaminen, koska sinä olet nähnyt yhden youtube videon. Siitä valheiden levittämisestä ei ole hyötyä kenellekään. Se lietsoo pelkästään naisvihaa ja miesvihaa.
[/quote]
:D Pidätkö tuota hyvänä vastineena?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:25"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:06"] Hyvä kysymys, mutta kyllä se "ihan normaalikin" mies raiskaa. Miehet vaan on pohjimmiltaan pahoja. [/quote] Onko sun mielestä naiset sitten pohjimmiltaan hyviä? Voidaan ottaa sekin keskustelunaiheeksi jos olet sitä mieltä, se keskustelu ei tosin välttämättä miellytä sua. AP [/quote] On. Kuinka monesta naisen tekemästä raiskauksesta olet kuullut? [/quote] Muutama vuosi sitten oli esim. tämä lesbojoukkoraiskaustapaus. Sitten jos puhutaan muunlaisesta pahuudesta, niin tulee mieleen vaikkapa tämän tapetun Eerika-tytön äiti, joka oli äärimmäisen paha ihminen VAIKKA OLI NAINEN. En tiedä kyllä miksi edes keskustelen näin itsestäänselvästä asiasta. AP [/quote] Tiedämme kaikki tasan tarkkaan että naisetkin tappaa ja pahoinpitelee, mutta tiedämme myös sen, miten harvinaista se on verrattuna miehiin.
[/quote]
Miten voidaan sanoa että miehet on pahoja, kun aniharva terveissä oloissa kasvanut mies tappaa tai raiskaa? Miten voit sen sitten yleistää kaikkiin miehiin, jos et kerran kaikkiin naisiin?
AP
[/quote]
Aniharva? Missä maailmassa sä oikein elät?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:14"] [quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:48"] [quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:32"] [quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:01"] Feministien mielestä tähänkin ongelmaan löytyy ratkaisuksi muslimimaahanmuuton lisääminen, siellä kun ne naistenoikeudet ovat oikein viimesen päälle. Feministi, voiko typerämpää "ihmistä" olla? [/quote]Olen muuten aina ihmetellyt tätä feministien muslimien ymmärtämistä. Kaipa se johtuu pelkuruudesta, suurin osahan feministeistä on pelkkiä paskahousuja jotka elävät leveästi jossain suojatyöpaikoissa veronmaksajien piikkiin. [/quote] Sinun on varmasti vaikeaa ymmärtää tätä, koska se on ihan sinun keksimäsi juttu, jonka sitten laitat jonkun suuren ryhmän ajatukseksi. Feministeissä voi olla sekä maahanmuutto myönteisiä, että vastustajia. Ihan niinkuin lassukoissa. Toiset heistä haluaa Thaimaalaisen vaimon, toiset eivät. [/quote]Joo, tämä feministien yleisin argumentti kaikkeen, olemme kaikkea mieltä kaikesta niin meitä ei voi saada edesvastuuseen mistään, voi kuinka kätevää. Youtubesta voi muuten katsella jonkun sekopääfeministijengin videoita missä hekumoidaan sillä kuinka kaikki poikalapset ja miehet pitäisi joukkosurmata. Minkähänlainen reaktio syntyisi jos jotkut miehet saarnaisivat youtubessa kuinka kaikki naiset ja tyttölapset pitäisi joukkosurmata, voi vain kuvitella. Ilmeisesti feminismin nimissä voi saarnata mitä hyvänsä umpihullua roskaa ilman että ketään korvaansa lotkauttaa, jotkut feministit pitäisi sulkea mielisairaalaan jos minulta kysytään. [/quote] Mistä sinusta feministit pitäisi saada edusvastuuseen? Ei kai kaikkia jääkiekkoilijoita syytetä, jos yksi ryhtyy tappelemaan? Eikä kaikkia miehiä tuomita vaikka pedofiilipuolueen ovatkin perustaneet. Sinua selkeästi ärsyttää, koska feminismi on niin laajaa ja monimuotoista. Et saa kaikkia niputettua yhteen ja haukuttua kollektiivisesti. Älykkyyteesi ei riitä ajattelemaan noin laajasti ja monimutkaisesti. Joten sinä ratkaisisit sulkemalla heidät kokonaan pois yhteiskunnasta. [/quote]Haluaisin joskus oikeasti kuulla toisten feministien suusta muutakin kuin you go girl kannustus huutoja kun joku hekumoi jossain foorumeilla poikalasten joukkosurmaamisella. Aika moni on poikalapsen äiti tässä maailmassa ja tuollaiset sekopäiset hullujen fantasiat oikeasti tuntuvat pelottavilta. [/quote] Taas esimerkki omista kuvitelmistasi. Tunnen paljon poikalasten äitejä. Tunnen myös paljon tyttölasten äitejä. Tunnen myös paljon feministejä. Mutta kukaan, ei edes piloillaan ole koskaan puhunut lasten joukkosurmaamisesta. Nämä surmajutut ovat ehkä miesten laittamia sanoja feministien suuhun, jotta voisivat taas mustamaalata naisia. Feministit eivät haaveile väkivallasta, eivätkä kannusta väkivaltaan. He ovatjotain muuta porukkaa. Ehkä anarkistejä? [/quote] Feministit pitävät kuitenkin miestä ideologisesti vastustajana ja sortajana, vaikkeivat ehkä haaveile miesten joukkotuhosta. Toisin sanoen tällainen mieskuva saa voimansa negatiivisista tunteista miehistä. [/quote] Laitat taas sanoja muiden suuhun, ajatuksia toisten päähän ja sitten sanot, että tämä aihuttaa miehissä naisvihaa. Olet itse suurin syyllinen juuri tämän vihan lietsomisessa. Siellä omassa pikku päässäsi olet keskinyt heille väkivaltaisia ja miesvihaa täynnä olevia ajatuksia. Trollaat niitä palstat täyteen ja pahimmillaan otat ehkä jopa ihan toisen ryhmän edustajan, edustamaan päässäsi feministejä. Todistaakseen kuinka kauheita naiset ovat sinusta. Ei ihme jos tämän jälkeen naiset ihan oikeasti sitten alkavatkin vihata sinua. Saarikosken tapauksessa sinun pitäisi kyetä erottamaan, anarkistin, ekoanarkistin ja homoaktivistin mielipiteet feministien ajatuksista. Tiedän, että sinunkaltaiselle se on mahdotonta, joten heität kaikki hänen ajatuksensa feminismin alle. Ehkä sinun pitäisi lopettaa tämä julkinen valheiden levittäminen. Et kykene erottelemaan selkeästi todellisuutta ja omia kuvitelmiasi, joka johtaa vain siihen, että levittelet valheita, joita sinä selkeästi kuitenkin uskot totuudeksi. Kuten tämä muka feministien haaveilema lastensurmaaminen, koska sinä olet nähnyt yhden youtube videon. Siitä valheiden levittämisestä ei ole hyötyä kenellekään. Se lietsoo pelkästään naisvihaa ja miesvihaa.
[/quote]
:D Pidätkö tuota hyvänä vastineena?
[/quote]
Mille?
287: lue naispalstoja, tai vaikka ihan random naistenlehteä. Ei mies yleensä näyttäydy minään ihanana juttuna tai perheen päänä, jota tukea, kunnioittaa, kehua, arvostaa ja puolustaa. Machoutta ja miestä arvostellaan sekä kielteiseen sävyyn että laajasti.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:41"] [quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:14"] [quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:55"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:48"] [quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:32"] [quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:01"] Feministien mielestä tähänkin ongelmaan löytyy ratkaisuksi muslimimaahanmuuton lisääminen, siellä kun ne naistenoikeudet ovat oikein viimesen päälle. Feministi, voiko typerämpää "ihmistä" olla? [/quote]Olen muuten aina ihmetellyt tätä feministien muslimien ymmärtämistä. Kaipa se johtuu pelkuruudesta, suurin osahan feministeistä on pelkkiä paskahousuja jotka elävät leveästi jossain suojatyöpaikoissa veronmaksajien piikkiin. [/quote] Sinun on varmasti vaikeaa ymmärtää tätä, koska se on ihan sinun keksimäsi juttu, jonka sitten laitat jonkun suuren ryhmän ajatukseksi. Feministeissä voi olla sekä maahanmuutto myönteisiä, että vastustajia. Ihan niinkuin lassukoissa. Toiset heistä haluaa Thaimaalaisen vaimon, toiset eivät. [/quote]Joo, tämä feministien yleisin argumentti kaikkeen, olemme kaikkea mieltä kaikesta niin meitä ei voi saada edesvastuuseen mistään, voi kuinka kätevää. Youtubesta voi muuten katsella jonkun sekopääfeministijengin videoita missä hekumoidaan sillä kuinka kaikki poikalapset ja miehet pitäisi joukkosurmata. Minkähänlainen reaktio syntyisi jos jotkut miehet saarnaisivat youtubessa kuinka kaikki naiset ja tyttölapset pitäisi joukkosurmata, voi vain kuvitella. Ilmeisesti feminismin nimissä voi saarnata mitä hyvänsä umpihullua roskaa ilman että ketään korvaansa lotkauttaa, jotkut feministit pitäisi sulkea mielisairaalaan jos minulta kysytään. [/quote] Mistä sinusta feministit pitäisi saada edusvastuuseen? Ei kai kaikkia jääkiekkoilijoita syytetä, jos yksi ryhtyy tappelemaan? Eikä kaikkia miehiä tuomita vaikka pedofiilipuolueen ovatkin perustaneet. Sinua selkeästi ärsyttää, koska feminismi on niin laajaa ja monimuotoista. Et saa kaikkia niputettua yhteen ja haukuttua kollektiivisesti. Älykkyyteesi ei riitä ajattelemaan noin laajasti ja monimutkaisesti. Joten sinä ratkaisisit sulkemalla heidät kokonaan pois yhteiskunnasta. [/quote]Haluaisin joskus oikeasti kuulla toisten feministien suusta muutakin kuin you go girl kannustus huutoja kun joku hekumoi jossain foorumeilla poikalasten joukkosurmaamisella. Aika moni on poikalapsen äiti tässä maailmassa ja tuollaiset sekopäiset hullujen fantasiat oikeasti tuntuvat pelottavilta. [/quote] Taas esimerkki omista kuvitelmistasi. Tunnen paljon poikalasten äitejä. Tunnen myös paljon tyttölasten äitejä. Tunnen myös paljon feministejä. Mutta kukaan, ei edes piloillaan ole koskaan puhunut lasten joukkosurmaamisesta. Nämä surmajutut ovat ehkä miesten laittamia sanoja feministien suuhun, jotta voisivat taas mustamaalata naisia. Feministit eivät haaveile väkivallasta, eivätkä kannusta väkivaltaan. He ovatjotain muuta porukkaa. Ehkä anarkistejä? [/quote] Feministit pitävät kuitenkin miestä ideologisesti vastustajana ja sortajana, vaikkeivat ehkä haaveile miesten joukkotuhosta. Toisin sanoen tällainen mieskuva saa voimansa negatiivisista tunteista miehistä. [/quote] Laitat taas sanoja muiden suuhun, ajatuksia toisten päähän ja sitten sanot, että tämä aihuttaa miehissä naisvihaa. Olet itse suurin syyllinen juuri tämän vihan lietsomisessa. Siellä omassa pikku päässäsi olet keskinyt heille väkivaltaisia ja miesvihaa täynnä olevia ajatuksia. Trollaat niitä palstat täyteen ja pahimmillaan otat ehkä jopa ihan toisen ryhmän edustajan, edustamaan päässäsi feministejä. Todistaakseen kuinka kauheita naiset ovat sinusta. Ei ihme jos tämän jälkeen naiset ihan oikeasti sitten alkavatkin vihata sinua. Saarikosken tapauksessa sinun pitäisi kyetä erottamaan, anarkistin, ekoanarkistin ja homoaktivistin mielipiteet feministien ajatuksista. Tiedän, että sinunkaltaiselle se on mahdotonta, joten heität kaikki hänen ajatuksensa feminismin alle. Ehkä sinun pitäisi lopettaa tämä julkinen valheiden levittäminen. Et kykene erottelemaan selkeästi todellisuutta ja omia kuvitelmiasi, joka johtaa vain siihen, että levittelet valheita, joita sinä selkeästi kuitenkin uskot totuudeksi. Kuten tämä muka feministien haaveilema lastensurmaaminen, koska sinä olet nähnyt yhden youtube videon. Siitä valheiden levittämisestä ei ole hyötyä kenellekään. Se lietsoo pelkästään naisvihaa ja miesvihaa. [/quote] :D Pidätkö tuota hyvänä vastineena? [/quote] Mille?
[/quote]
Tuolle väitteelle feminismin ja negatiivisten ja vihaisten tunteiden yhteydestä miehen suhteen.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:28"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:15"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:01"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:42"]
[/quote]
Aika harva feministi oikeasti miehiä tappaa. Miehet sen sijaan tappavat naisia ties mistä syystä, saarnaahan ne muslimimiehetkin kuinka perheen kunniaa häpäisseet naiset pitää tappaa.
[/quote]Aika moni mies ei tapa naisia, kyllä se niin menee että suurin osa väkivallasta kohdistuu miehiin, miehet hakkaavat ja tappavat toisiaan, se on yleisin väkivallan muoto. Lisäksi Suomen erikoispiirre se alkoholi ja niiden ryyppyrinkien suorittamat väkivallanteot jonka kohteena yleensä on mies.
Oikeasti ihminen joka ei ole alkoholisti, niin mahdollisuutesi joutua henkirikoksen uhriksi on lähes olematon tässä maassa. Voit toki liioitella miesten pahuutta ja ylistää naisten hyvyyttää niin paljon kuin sielu sietää, tuonkaltainen yleistäminen oikeasti on vain naurettavaa eikä mitään muuta.
Tässäkin maassa on noin 99,99% miehistä eivät ole ikinä tappaneet ketään eivätkä tule elämänsä aikana tappamaan ketään, mutta jatka ihmeessä demonisointiasi jos saat siitä jotain sairaita kiksejä.
[/quote]
Todellakin jatkan yleistämistä ja demonisointiani, ihan vain vastapainoksi noille sun perseestä revityille 99,99% tilastoluvuille. Syyllistät kyllä mua väärästä tiedosta ja naisten hyvyyden ylistämisestä, mutta itse sorrut ihan samaan miesten kanssa.
[/quote]
Vuonna 2010 Suomessa 0,999978 % väestöstä ei syyllistynyt henkirikokseen. Miehiä tekijöistä on 87 %, joten voit siitä laskea. Kauhean isoihin lukuihin ei päästä.
[/quote]Niin ja kuinka monessa tapauksessa uhri oli mies, veikkaan että valtaosassa, lisäksi luulen vielä, että alkoholilla on ollut osuutta lähes jokaisessa tapauksessa, vieläpä niin että tekijöinä ja uhreina on ollut alkoholistit. Se yleisin eli Raimo tappaa Ranen jonkun ryyppyillan jälkeen, viinaa nämä kaverit on kiskoneet jo monta kymmentä vuotta.
[/quote]
Juu, jos alkoholistimiesten tekemät toistensa tapot suljetaan pois, ehkä yksi miljoonasta suomalaismiehestä syyllistyy murhaan vuodessa.
[/quote]
Ihme että tätäkin alapeukutetaan, vaikka tilastot tukevat tätä väitettä ja perus seiskaluokkalainenkin osaisi sen laskea.
[/quote]Milloin tosiasiat ovat feministejä kiinnostaneet, on kivempaa räyhätä ja meuhkata suomalaisen miehen ja miesten pahuudesta, kuin pysähtyä hetkeksi miettimään tosiasioita.
Mutta mietitäänpä hetki, jos tämä demonisointi pitäisi paikkansa, niin yksikään nainen ei voisi ulos astua jalallakaan ilman, että tulisi heti raiskatuksi, pahoinpidellyksi tai tapetuksi. En kuitenkaan ole nähnyt tuolla ulkona mitään anarkiaa, kun siellä itse olen käynyt.
Ihan samanlaista hysteriaa havaitsin kun oli nämä lastensurmat tapetilla, samanlaista demonisointia ja leimaamista pelkän sukupuolen perusteella. Taitaa kuulua tälläinen liioittelu ja hysteria ihmisiluontoon, varsinkin näillä keskustelufoorumeilla, siinä ei mitkään tosiasiat vaakakupissa paina, kunhan pääsee meuhkaamaan ja räyhäämään.