G: voisitko seurustella miehen kanssa joka käy av-palstalla?
Kommentit (9)
En, olisi kamalaa lukea täältä kun kultsi avautuu minun kuvitteellisista huonoista puolista. Tai minä en voisi valittaa miehen huonosta käytöksestä tai surkeista vitseistä.
"Ihme muija, tänäänkin leipoi omenapiirakkaa vaikka ei ole imuroinut viikkoihin. Minun pitää kaikki täällä tehä. Onko leipominen muka tärkein asia maailmassa? Lihottaa itsensä vapaaksi."
No en tosiaankaan, nämä naisten jutut ei kyllä miehistä miestä kiinnosta, niillä on ihan muuta tekemistä. Enkä kyllä usko että täällä kovin montaa miestä käykää, joku nyhverö ehkä joskus.
Mä olen löytänyt täältä kaksi ihanaa miestä.
Eivät naiset sitä tiedä kuka täällä käy. Eikä kukaan käy täällä avoimesti - edes naiset.
Vannon että jos laitettaisiin 10 miestä randomisti riviin ja av-mammaa pyydettäisiin tunnistamaan palstailija, ei minua ainakaan ensimmäisenä arvottaisi.
Tämä on salainen paheeni :D
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:38"]No en tosiaankaan, nämä naisten jutut ei kyllä miehistä miestä kiinnosta, niillä on ihan muuta tekemistä. Enkä kyllä usko että täällä kovin montaa miestä käykää, joku nyhverö ehkä joskus.
[/quote]
Täältä selviää hyvin naisten mielenmaisema ja ei enää yhtään haittaa, että on sinkku :D
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 22:40"]Eivät naiset sitä tiedä kuka täällä käy. Eikä kukaan käy täällä avoimesti - edes naiset.
Vannon että jos laitettaisiin 10 miestä randomisti riviin ja av-mammaa pyydettäisiin tunnistamaan palstailija, ei minua ainakaan ensimmäisenä arvottaisi.
Tämä on salainen paheeni :D
[/quote]
Niinhän SÄ luulet. Nähdään viimeistään maanantaina...
Kyllä