Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feministit, miten raiskaukset saadaan katoamaan?

Vierailija
05.04.2015 |

Usein kuulee väitteitä, että miesten väkivaltainen kulttuuri tai patriarkaatti aiheuttavat raiskauksia. Tavoitteena on, ettei kukaan nainen joudu kokemaan seksuaalista väkivaltaa. Hyvä tavoite, mutta syyn vierittäminen miehisen kulttuurin niskoille on täysin epärealistista.

Vaikka kaikki maskuliinisuus, machoilu ja miehinen vallankäyttö (ei nyt oteta kantaa siihen miten todellisia tai haitallisia ilmiöitä nuo ovat) katoaisivat, eivät valkoisten miesten Suomessa tekemät raiskaukset laskisi murto-osaan siitä, mitä ne nyt ovat. Tämä johtuu siitä, että raiskaajat ovat hyvin pitkälle persoonallisuushäiriöisiä ihmisiä, kuten murhaajat, huumediilerit ja muut sadistisia rikoksia tekevät ihmiset. Terve suomalainen mies harvoin raiskaa. Terve suomalainen mies harvoin tappaa.

Raiskaukset eivät tule koskaan katoamaan Suomesta, kuten eivät murhatkaan. Miespuoliset persoonallisuushäiriöiset ihmiset ovat alttiimpia tekemään väkivaltaisia tekoja kuin naispuoliset. Kun naisella on vakava pers.häiriö, hän todennäköisemmin käyttää henkistä väkivaltaa ihmisiin. Tämä on biologiaa ja realismia. Kaikkien raiskausten vierittäminen miehisen kulttuurin niskoille vain vie keskustelun pois olennaisista seikoista, eli ennaltaehkäisevästä mielenterveystyöstä. Raiskauksia vähennetään parhaiten vaikka sillä, että heti tuplataan koulupsykologien määrä. Sormen heristely poikien luontaiselle aggressiivisuudelle tai machohierarkioille ei auta asiaa. Syyllistäminen luultavasti vain pahentaa asiaa, koska se laskee poikien itsetuntoa ja saa pahimmillaan heidät uskomaan olevansa viallisia.

Kommentit (300)

Vierailija
61/300 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:28"]Kyllä tässä on kyse siitä että on oikeasti naisviha, naisen esineellistämistä, naisten väheksymistä ja sitä ettei kunnioiteta naisen koskemattomuutta ja itsemääräämisoikeutta. Aika syvällä monissa kulttuureissa se valitettavasti on.[/quote] Sävysi on hieman se, että muut kulttuurit olisivat "alempia" kuin oma utooppinen ihannekulttuurisi (en tiedä onko se vain päässäsi). Sitä paitsi, mistä tiedät, että nainen ei tahdo esimerkiksi olla objekti? Sitähän tapahtuu jatkuvasti. Kannattaa erottaa omat ihanteet ja todellisuus kysymyksessä. [/quote] En ole tuo kirjoittaja mutta mistä ihmeestä teit tuollaisen päätelmän tekstin sävystä? (voin vastata: omasta harhaisesta mielestäsi)

[/quote]

Tekstissä luki, että naisviha on "aika syvällä monissa kulttuureissa".
[/quote]

Niinhän se on. Tuostako päätelmäsi teit? Lievää vainoharhaa havaittavissa :D

Vierailija
62/300 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:43"]

On ihan järkyttävää, kuinka moni nainen on raiskattu parisuhteessa. Nämä tapaukset vain havermmin tulevat esille. Yhden pitkäksi venyneen illan päätteeksi heräsin siihen, että silloinen poikaystäväni paneskeli ihan pokkana minua takaapäin. Käskin lopettamaan. Ei lopettanut ennen kuin laukesi. Silloin ajattelin, että oma vika, mitäs olin juonut liikaa valkkaria. Nyt jälkikäteen kauhistuttaa. Olisiko teistä miehet myös ok, että joku tulee vähän peppuun touhuilemaan, kun olette juoneet sen yhden kaljan liikaa? Ja jatkaa kielloista huolimatta kunnes onat tarpeet on tyydytetty.

[/quote]Minä olen herännyt siihen kun päälläni pomppii lähes satakiloinen keski-ikäinen nainen, olin 19vuotias ja sammuin yhdessä bileissä. Minusta jokaisen ihmisen koskemattomuutta pitää kunnioittaa olipa kyseessä mies tai nainen. Toivoisin myös näin miehenä, että minulla on oikeus myös kulkea tuolla kadulla yöaikaan ilman pelko siitä että joku sekopää hyökkää kimppuuni täysin syyttä, näin meinaan on minulle käynyt.
[/quote]

Toivottavasti selvisit tilanteesta, kuulostaa kamalalta. Odotinkin vähän, että koska joku käyttää tämän "miehiä voidaan lyödä yöllä kadulla nyrkillä"-kortin kun puhutaan raiskauksista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/300 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:43"]

On ihan järkyttävää, kuinka moni nainen on raiskattu parisuhteessa. Nämä tapaukset vain havermmin tulevat esille. Yhden pitkäksi venyneen illan päätteeksi heräsin siihen, että silloinen poikaystäväni paneskeli ihan pokkana minua takaapäin. Käskin lopettamaan. Ei lopettanut ennen kuin laukesi. Silloin ajattelin, että oma vika, mitäs olin juonut liikaa valkkaria. Nyt jälkikäteen kauhistuttaa. Olisiko teistä miehet myös ok, että joku tulee vähän peppuun touhuilemaan, kun olette juoneet sen yhden kaljan liikaa? Ja jatkaa kielloista huolimatta kunnes onat tarpeet on tyydytetty.

[/quote]Minä olen herännyt siihen kun päälläni pomppii lähes satakiloinen keski-ikäinen nainen, olin 19vuotias ja sammuin yhdessä bileissä. Minusta jokaisen ihmisen koskemattomuutta pitää kunnioittaa olipa kyseessä mies tai nainen. Toivoisin myös näin miehenä, että minulla on oikeus myös kulkea tuolla kadulla yöaikaan ilman pelko siitä että joku sekopää hyökkää kimppuuni täysin syyttä, näin meinaan on minulle käynyt.
[/quote]

Toivottavasti selvisit tilanteesta, kuulostaa kamalalta. Odotinkin vähän, että koska joku käyttää tämän "miehiä voidaan lyödä yöllä kadulla nyrkillä"-kortin kun puhutaan raiskauksista...

Vierailija
64/300 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:06"] Hyvä kysymys, mutta kyllä se "ihan normaalikin" mies raiskaa. Miehet vaan on pohjimmiltaan pahoja. [/quote] Onko sun mielestä naiset sitten pohjimmiltaan hyviä? Voidaan ottaa sekin keskustelunaiheeksi jos olet sitä mieltä, se keskustelu ei tosin välttämättä miellytä sua. AP [/quote] Niinkuin tämä keskustelu ei miellytä sinua, koska käy ilmi että iso osa miehistä on pahoja, niinkö?

[/quote]

Iso osa molemmista sukupuolista on pahoja jos nyt haluat sen noin ajatella. Se, että naiset ei niin usein syyllisty fyysiseen väkivaltaan, ei tarkoita että he olisivat pohjimmiltaan yhtään hyveellisempiä kuin miehet.

AP

[/quote]

Totta. En ymmärrä, miksi miehekkäitä, tai machojakin, miehiä ylenkatsotaan ja tuomitaan niin kovin. Harmillista, että tälläkin palstalla tämä ylenkatsonta ja joskus vihakin ulottuu joskus koko miessukupuoleen. Aihe on aikamoinen tabu.

Vierailija
65/300 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:06"]

Hyvä kysymys, mutta kyllä se "ihan normaalikin" mies raiskaa. Miehet vaan on pohjimmiltaan pahoja.

[/quote]90% urotöistä on miesten tekemiä amerikkalaisen säätiön mukaan, joka palkitsee sankarillisesti käyttäytyneitä kansalaisia mitaleilla.

-Mies 29v-

Vierailija
66/300 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:00"] Kastroiminen ja sen jälkeen vankilaan pitkäksi aikaa. Tai sitten laitetaan mies saamaan parrua perseeseen kun toiset pitää kiinni. luulisi pelotteiden pitävän miehen kaudella tiellä [/quote] Eipä pelotteet ole mielenvikaisia ennenkään estäneet tekemästä pahoja asioita. Häpeärangaistus voisi toki olla kokeilemisen arvoinen näissä vakavissa rikoksissa. Ei siinä mitään menetettäisikään. [/quote] Johtuisikohan siitä että Suomessa taputetaan vaan päälaelle ja todetaan että pojat on poikia?

[/quote]

Esimerkki? Mikä on sellaista kiusaamista, häpäisyä, alistamista tai muuta, mistä poikia taputellaan päähän? Koskaan en ole kuullut vielä hyvää vastausta tähän. Jos pojilla on reilu tappelu, siihen ei ehkä puututa. Se on ihan eri juttu.

AP

[/quote]

Tuollahan tavalla suhtaudutaan kaikkeen poikien kiusaamiseen, esim. kouluissa jne.

[/quote]

Ja tyttöjen harjoittamasta kiusaamisesta ei vaieta? Ihan vaan esimerkkinä, omalla luokalla tyttöjä ei koskaan syytetty mistään, koska tekivät sen usein salaisemmin. Pojat tekivät tyypillisesti fyysisemmin, näkyvämmin ja edes yrittämättä peitellä mitään.

AP

[/quote]

Omien ja läheisten kokemuksien mukaan ei samalla tavalla. Hyvä esimerkki on, että minut yritettiin raiskata koulussani ollessani 12-vuotias. Raiskausta yrittäneet pohat (n. 5-6 pojan joukko) olivat 17-18-vuotiaita. Asiaa hyssyteltiin rehtoria myöten, koska "pojat nyt vain käyttäytyvät hieman raisusti" ja "tytöt ovat vain niin vaikeita vastustaa."

[/quote]

Kuka sairas ihminen on alapeukuttanut? Kuka hyväksyy tällaisen käytöksen?

[/quote]

Ilmeisesti raiskaaja on alapeukuttanut...

Vierailija
67/300 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:43"]

[/quote]

En tunne ketään jonka mielestä noin saisi tehdä. En tiedä sitten missä on se miesten kulttuuri jossa naisten koskemattomuutta ei kunnioiteta (mamut poislukien).

AP

Vierailija
68/300 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:06"] Hyvä kysymys, mutta kyllä se "ihan normaalikin" mies raiskaa. Miehet vaan on pohjimmiltaan pahoja. [/quote] Onko sun mielestä naiset sitten pohjimmiltaan hyviä? Voidaan ottaa sekin keskustelunaiheeksi jos olet sitä mieltä, se keskustelu ei tosin välttämättä miellytä sua. AP [/quote] Niinkuin tämä keskustelu ei miellytä sinua, koska käy ilmi että iso osa miehistä on pahoja, niinkö?

[/quote]

Iso osa molemmista sukupuolista on pahoja jos nyt haluat sen noin ajatella. Se, että naiset ei niin usein syyllisty fyysiseen väkivaltaan, ei tarkoita että he olisivat pohjimmiltaan yhtään hyveellisempiä kuin miehet.

AP
[/quote]

No mitäs väliä sillä on, jos eivät satuta ketään? Tuntuu vähän siltä kuin keskustelisi lapsen kanssa...ei, ei todellakaan ole "ihan yhtä paha" ajatella rumasti kuin hyökätä toisen kimppuun. Jessus.

Vierailija
69/300 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuista päätellen joidenkin mielestä miehen saa raiskata tai pahoinpidellä, kertoo teistä ihmisinä minulle kaiken mitä minun tarvitsee tietää. Toivottavasti teillä ei ole lapsia ja opeta omille lapsillenne näitä sairaita ajatusmallejanne.

Osa tähän keskusteluun osallistuvista naisista jotka ilmeisesti ovat feministejä, eivät anna kauhean hyvää kuvaa naisista, päinvastoin. Ainakin oma arvostukseni naisia kohtaan vähenee sitä mukaa kun luen näitä teidän sairaita yleistyksiänne sun muuta suu vaahdossa kirjoitettuja mölinöitänne.

Vierailija
70/300 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:40"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:28"]Kyllä tässä on kyse siitä että on oikeasti naisviha, naisen esineellistämistä, naisten väheksymistä ja sitä ettei kunnioiteta naisen koskemattomuutta ja itsemääräämisoikeutta. Aika syvällä monissa kulttuureissa se valitettavasti on.[/quote] Sävysi on hieman se, että muut kulttuurit olisivat "alempia" kuin oma utooppinen ihannekulttuurisi (en tiedä onko se vain päässäsi). Sitä paitsi, mistä tiedät, että nainen ei tahdo esimerkiksi olla objekti? Sitähän tapahtuu jatkuvasti. Kannattaa erottaa omat ihanteet ja todellisuus kysymyksessä. [/quote] En ole tuo kirjoittaja mutta mistä ihmeestä teit tuollaisen päätelmän tekstin sävystä? (voin vastata: omasta harhaisesta mielestäsi) [/quote] Tekstissä luki, että naisviha on "aika syvällä monissa kulttuureissa". [/quote] Niinhän se on. Tuostako päätelmäsi teit? Lievää vainoharhaa havaittavissa :D

[/quote]

Aloit sitten tyylikkäästi nimitellä vainoharhaiseksi, kun vastasin kysymykseesi, mistä päättelin, että tekstin sävy oli alentuva muita kulttuureja koskien? Miten tuo päätelmä oli sinusta erikoinen? Kirjoittajahan väitti, että naisviha on juurtunut moniin kulttuureihin eli haukkui muita kulttuureja aiheen tiimoilta.

Vierailija
71/300 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:43"]

[/quote]

Miten joku kehtaa alapeukuttaa toisen kipeää kokemusta? 

Vierailija
72/300 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:25"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:06"] Hyvä kysymys, mutta kyllä se "ihan normaalikin" mies raiskaa. Miehet vaan on pohjimmiltaan pahoja. [/quote] Onko sun mielestä naiset sitten pohjimmiltaan hyviä? Voidaan ottaa sekin keskustelunaiheeksi jos olet sitä mieltä, se keskustelu ei tosin välttämättä miellytä sua. AP [/quote] On. Kuinka monesta naisen tekemästä raiskauksesta olet kuullut? [/quote] Muutama vuosi sitten oli esim. tämä lesbojoukkoraiskaustapaus. Sitten jos puhutaan muunlaisesta pahuudesta, niin tulee mieleen vaikkapa tämän tapetun Eerika-tytön äiti, joka oli äärimmäisen paha ihminen VAIKKA OLI NAINEN. En tiedä kyllä miksi edes keskustelen näin itsestäänselvästä asiasta. AP [/quote] Tiedämme kaikki tasan tarkkaan että naisetkin tappaa ja pahoinpitelee, mutta tiedämme myös sen, miten harvinaista se on verrattuna miehiin.

[/quote]

Miten voidaan sanoa että miehet on pahoja, kun aniharva terveissä oloissa kasvanut mies tappaa tai raiskaa? Miten voit sen sitten yleistää kaikkiin miehiin, jos et kerran kaikkiin naisiin?

AP
[/quote]

En ole missään vaiheessa väittänyt, että kaikki miehet raiskaisivat. Ei kannata ottaa todesta näitä av:n jokaiseen ketjuun tunkevia provoja. Osaat varmaan päätellä että "höhöö kastroidaan kaikki miehet" on provo eikä mikään oikea kommentti.

Vierailija
73/300 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:03"]

Alapeukuista päätellen joidenkin mielestä miehen saa raiskata tai pahoinpidellä, kertoo teistä ihmisinä minulle kaiken mitä minun tarvitsee tietää. Toivottavasti teillä ei ole lapsia ja opeta omille lapsillenne näitä sairaita ajatusmallejanne.

Osa tähän keskusteluun osallistuvista naisista jotka ilmeisesti ovat feministejä, eivät anna kauhean hyvää kuvaa naisista, päinvastoin. Ainakin oma arvostukseni naisia kohtaan vähenee sitä mukaa kun luen näitä teidän sairaita yleistyksiänne sun muuta suu vaahdossa kirjoitettuja mölinöitänne.

[/quote]

Hullunkuristahan on, että feministien näkemykset ketjussa ovat oikeasti tosi yksioikoisia. Feminismi ei ole "carte blanche" miesvihalle.

Vierailija
74/300 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:03"]Alapeukuista päätellen joidenkin mielestä miehen saa raiskata tai pahoinpidellä, kertoo teistä ihmisinä minulle kaiken mitä minun tarvitsee tietää. Toivottavasti teillä ei ole lapsia ja opeta omille lapsillenne näitä sairaita ajatusmallejanne.

[/quote]

Nyyh nyyh, arvostuksesi naisia kohtaan vähenee kun luet kerran vauvapalstaa. Sinun arvostuksellasi ei onneksi ole mitään käytännön merkitystä kenenkään elämään, jos olet niin tyhmä että luulet "naisten" ja "miesten" olevan jotain homogeenisia ryhmiä, joita voi yleistää. Tyhmäthän eivät pidä itseään tyhminä...sinäkään et ilmeisesti huomaa, miten nolon vaikutelman annat itsestäsi niputtamalla "naiset" yhdeksi ryhmäksi. Ihan kiva, siinä ryhmässä on sitten noin 3,5mrd jäsentä. Sitten vedät herneet nenään, kun joku sanoo sinulle omilla sanoillasi takaisin mutta vaihtaa vitsin vuoksi naisten tilalle "miehet." Häpeäisin, jos olisin äitisi.

Vierailija
75/300 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:28"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:06"] Hyvä kysymys, mutta kyllä se "ihan normaalikin" mies raiskaa. Miehet vaan on pohjimmiltaan pahoja. [/quote] Onko sun mielestä naiset sitten pohjimmiltaan hyviä? Voidaan ottaa sekin keskustelunaiheeksi jos olet sitä mieltä, se keskustelu ei tosin välttämättä miellytä sua. AP [/quote] Niinkuin tämä keskustelu ei miellytä sinua, koska käy ilmi että iso osa miehistä on pahoja, niinkö? [/quote]No veikkaan, että noin 99% miehistä ei ole väkivaltaisia, eivätkä raiskareita tai muutenkaan pahoja. Mutta silti haluat yleistää kokonaisen sukupuolen yhden prosentin perusteella. Eikö jostain tutkimuksesta käynyt muuten ilmi, että 1% samoista ihmisistä tekee tässä maassa 40% kaikista rikoksista. Lisäksi ottaisin vielä huomioon Suomen erikoispiirteen nimeltä alkoholi, jos et elä jossain juoppojen ryyppyjengissä, niin todennäköisyytesi joutua minkään rikoksen uhriksi on täysin olematon. En ole ikinä ymmärtänyt mihin jotkut ihmiset pyrkivät näillä harhaisilla yleistyksillään, ainakin minua rupeaa jo pikkuhiljaa kyllästyttämään kuulla olevani väkivaltainen raiskaaja tai muuten vain joku sekopää vain pelkän sukupuoleni takia. Luulen, että sinuakin rupeaisi jossain vaiheessa kypsyttämään kuulla olevasi lastenhakkaaja, koska marginaalinen joukko naisia tässä maassa hakkaa lapsiaan. [/quote] Nyt näyttää jo paljon järkevämmältä. Ymmärrän täysin mitä ajat takaa kommentillasi: yleistäminen on tosiaan epäviisasta silloin kun valtaosa yleistyksen kohteista on kunnon kansalaisia. Tätä ongelmaa ei kuitenkaan poista se, että hyökkäät aggressiivisesti haukkuen kaikkia naisia vastaan ja syytät naisia raiskauksista - suurin osa naisista ainakaan Suomessa ei kuitenkaan jaottele ihmisiä mustavalkoisesti miehiin ja naisiin vaan omaan lähipiirinsä ja rakkaisiin - ystäviin, kumppaniin, kavereihin, sisaruksiin, vanhempiin, isovanhempiin, sukulaisiin.

[/quote]Minusta on täysin hedelmätöntä keskustelua yleistää niinkuin tässäkin ketjussa jotkut tekevät. Ei tälläinen keskustelu johda yhtään mihinkään muuhun kuin vitutukseen, luuletko tosiaan että kukaan täysjärkinen mies haluaa keskustella jonkun kanssa joka suu vaahdossa väittää hänen olevan väkivaltainen raiskaaja.

Miten itse suhtauisit ihmiseen joka sinut nähdessään tulee huutamaan sinulle lopeta se lasten hakkaaminen, johtopäätöksensä hän on tehnyt sen perusteella, että koska olet nainen niin olet lastenhakkaaja. Tosiasia on se, että naiset tekevät tässä maassa suurimman osan lasten pahoinpitelyistä, mutta et ei sen perusteella voi jokaista tämän maan naista leimata lastenhakkaajaksi.

[/quote]

Nämä samat feministit, jotka puhuvat pahoista miehistä, pitäisivät sitä naisvihana, jos miehet alkaisivat väittää että kaikki naiset ovat pohjimmiltaan lastenhakkaajia.

Eikö se kuulu feminismiin, että jokainen nähdään yksilönä eikä sukupuolensa edustajana? Miten te pystytte tällöin perustelemaan nämä "miehet ovat pohjimmiltaan pahoja" -jutut?

AP

Vierailija
76/300 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:03"]Alapeukuista päätellen joidenkin mielestä miehen saa raiskata tai pahoinpidellä, kertoo teistä ihmisinä minulle kaiken mitä minun tarvitsee tietää. Toivottavasti teillä ei ole lapsia ja opeta omille lapsillenne näitä sairaita ajatusmallejanne.

[/quote]

*facepalm* No niin, olisikohan taas nukkumaanmenoaika. Aikuiset yrittävät keskustella täällä.

Vierailija
77/300 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patriarkaatin syyttäminen on tietty muodikasta ja uppoaa naisasialiikkeeseen kuin miehen genitaali naiseen, mutta millä selitämme sen, että aikamme pahimmat sarjamurjaajat Suomessa ovat naisia, lapsi tulee ennemmin murhatuksi äitinsä kuin isänsä toimesta ja http://yle.fi/uutiset/torkea_perhevakivalta_kohdistuu_miehiin_naisia_useammin/5487134

Patriarkaatinko syy taas vain onko teoria hitusen ontuva?

Vierailija
78/300 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:40"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:28"]Kyllä tässä on kyse siitä että on oikeasti naisviha, naisen esineellistämistä, naisten väheksymistä ja sitä ettei kunnioiteta naisen koskemattomuutta ja itsemääräämisoikeutta. Aika syvällä monissa kulttuureissa se valitettavasti on.[/quote] Sävysi on hieman se, että muut kulttuurit olisivat "alempia" kuin oma utooppinen ihannekulttuurisi (en tiedä onko se vain päässäsi). Sitä paitsi, mistä tiedät, että nainen ei tahdo esimerkiksi olla objekti? Sitähän tapahtuu jatkuvasti. Kannattaa erottaa omat ihanteet ja todellisuus kysymyksessä. [/quote] En ole tuo kirjoittaja mutta mistä ihmeestä teit tuollaisen päätelmän tekstin sävystä? (voin vastata: omasta harhaisesta mielestäsi) [/quote] Tekstissä luki, että naisviha on "aika syvällä monissa kulttuureissa". [/quote] Niinhän se on. Tuostako päätelmäsi teit? Lievää vainoharhaa havaittavissa :D

[/quote]

Aloit sitten tyylikkäästi nimitellä vainoharhaiseksi, kun vastasin kysymykseesi, mistä päättelin, että tekstin sävy oli alentuva muita kulttuureja koskien? Miten tuo päätelmä oli sinusta erikoinen? Kirjoittajahan väitti, että naisviha on juurtunut moniin kulttuureihin eli haukkui muita kulttuureja aiheen tiimoilta.
[/quote]

Mistä päättelit ettei hän sisällyttänyt omaa kulttuuriaan "moniin kulttuureihin"?

Vierailija
79/300 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:38"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:25"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:06"] Hyvä kysymys, mutta kyllä se "ihan normaalikin" mies raiskaa. Miehet vaan on pohjimmiltaan pahoja. [/quote] Onko sun mielestä naiset sitten pohjimmiltaan hyviä? Voidaan ottaa sekin keskustelunaiheeksi jos olet sitä mieltä, se keskustelu ei tosin välttämättä miellytä sua. AP [/quote] On. Kuinka monesta naisen tekemästä raiskauksesta olet kuullut? [/quote] Muutama vuosi sitten oli esim. tämä lesbojoukkoraiskaustapaus. Sitten jos puhutaan muunlaisesta pahuudesta, niin tulee mieleen vaikkapa tämän tapetun Eerika-tytön äiti, joka oli äärimmäisen paha ihminen VAIKKA OLI NAINEN. En tiedä kyllä miksi edes keskustelen näin itsestäänselvästä asiasta. AP [/quote] Tiedämme kaikki tasan tarkkaan että naisetkin tappaa ja pahoinpitelee, mutta tiedämme myös sen, miten harvinaista se on verrattuna miehiin. [/quote] Näkemyksesi on kuitenkin naisia suosiva.  [/quote] Eikä ole vaan totuus. Naiset eivät ole yhtä väkivaltaisia ja vaarallisia kuin miehet.

[/quote]

Pätee, kun puhutaan fyysisestä väkivallasta. Henkisen väkivallan puolella naiset ovat ahkerampia.

AP

Vierailija
80/300 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:52"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:28"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:15"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:01"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:52"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:42"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:39"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:32"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 01:01"] Feministien mielestä tähänkin ongelmaan löytyy ratkaisuksi muslimimaahanmuuton lisääminen, siellä kun ne naistenoikeudet ovat oikein viimesen päälle. Feministi, voiko typerämpää "ihmistä" olla? [/quote]Olen muuten aina ihmetellyt tätä feministien muslimien ymmärtämistä. Kaipa se johtuu pelkuruudesta, suurin osahan feministeistä on pelkkiä paskahousuja jotka elävät leveästi jossain suojatyöpaikoissa veronmaksajien piikkiin. [/quote] Sinun on varmasti vaikeaa ymmärtää tätä, koska se on ihan sinun keksimäsi juttu, jonka sitten laitat jonkun suuren ryhmän ajatukseksi. Feministeissä voi olla sekä maahanmuutto myönteisiä, että vastustajia. Ihan niinkuin lassukoissa. Toiset heistä haluaa Thaimaalaisen vaimon, toiset eivät.

[/quote]Joo, tämä feministien yleisin argumentti kaikkeen, olemme kaikkea mieltä kaikesta niin meitä ei voi saada edesvastuuseen mistään, voi kuinka kätevää. Youtubesta voi muuten katsella jonkun sekopääfeministijengin videoita missä hekumoidaan sillä kuinka kaikki poikalapset ja miehet pitäisi joukkosurmata.

Minkähänlainen reaktio syntyisi jos jotkut miehet saarnaisivat youtubessa kuinka kaikki naiset ja tyttölapset pitäisi joukkosurmata, voi vain kuvitella. Ilmeisesti feminismin nimissä voi saarnata mitä hyvänsä umpihullua roskaa ilman että ketään korvaansa lotkauttaa, jotkut feministit pitäisi sulkea mielisairaalaan jos minulta kysytään.

[/quote]

Aika harva feministi oikeasti miehiä tappaa. Miehet sen sijaan tappavat naisia ties mistä syystä, saarnaahan ne muslimimiehetkin kuinka perheen kunniaa häpäisseet naiset pitää tappaa.

[/quote]Aika moni mies ei tapa naisia, kyllä se niin menee että suurin osa väkivallasta kohdistuu miehiin, miehet hakkaavat ja tappavat toisiaan, se on yleisin väkivallan muoto. Lisäksi Suomen erikoispiirre se alkoholi ja niiden ryyppyrinkien suorittamat väkivallanteot jonka kohteena yleensä on mies.

Oikeasti ihminen joka ei ole alkoholisti, niin mahdollisuutesi joutua henkirikoksen uhriksi on lähes olematon tässä maassa. Voit toki liioitella miesten pahuutta ja ylistää naisten hyvyyttää niin paljon kuin sielu sietää, tuonkaltainen yleistäminen oikeasti on vain naurettavaa eikä mitään muuta.

Tässäkin maassa on noin 99,99% miehistä eivät ole ikinä tappaneet ketään eivätkä tule elämänsä aikana tappamaan ketään, mutta jatka ihmeessä demonisointiasi jos saat siitä jotain sairaita kiksejä.

[/quote]

Todellakin jatkan yleistämistä ja demonisointiani, ihan vain vastapainoksi noille sun perseestä revityille 99,99% tilastoluvuille. Syyllistät kyllä mua väärästä tiedosta ja naisten hyvyyden ylistämisestä, mutta itse sorrut ihan samaan miesten kanssa.

[/quote]

Vuonna 2010 Suomessa 0,999978 % väestöstä ei syyllistynyt henkirikokseen. Miehiä tekijöistä on 87 %, joten voit siitä laskea. Kauhean isoihin lukuihin ei päästä.

[/quote]Niin ja kuinka monessa tapauksessa uhri oli mies, veikkaan että valtaosassa, lisäksi luulen vielä, että alkoholilla on ollut osuutta lähes jokaisessa tapauksessa, vieläpä niin että tekijöinä ja uhreina on ollut alkoholistit. Se yleisin eli Raimo tappaa Ranen jonkun ryyppyillan jälkeen, viinaa nämä kaverit on kiskoneet jo monta kymmentä vuotta.

[/quote]

Juu, jos alkoholistimiesten tekemät toistensa tapot suljetaan pois, ehkä yksi miljoonasta suomalaismiehestä syyllistyy murhaan vuodessa.

[/quote]

Ihme että tätäkin alapeukutetaan, vaikka tilastot tukevat tätä väitettä ja perus seiskaluokkalainenkin osaisi sen laskea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän