Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 39v. ja tyttäreni on 16v. Kysyttävää?

Vierailija
05.04.2015 |

Oikein mukava elämänvaihe. 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini oli paljon nuorempi minun ollessani tuon ikäinen, joten ei ole kysyttävää. Kiitos.

-Mies 29v-

Vierailija
2/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mies 29v" time="05.04.2015 klo 18:56"]

Minun äitini oli paljon nuorempi minun ollessani tuon ikäinen, joten ei ole kysyttävää. Kiitos.

-Mies 29v-

[/quote]

Kiva, enhän minä mikään erityisen nuori äiti olekaan vaan aivan tavallisen ikäinen. Mutta mukavaa, että sinulla on nuori äiti. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kysyttävää, oman äitini ollessa 39v minä olin 22v.

Vierailija
4/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini oli 36 kun olin 16.. mitä ihmeellistä tuossa ny on.

Vierailija
5/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on 16 ja olen itse 34v. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
6/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, huh. Painajaiseni.

Vierailija
7/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mies 29v" time="05.04.2015 klo 18:56"]

-Mies 29v-

[/quote]Mutta minunpa äitini oli paljon kauniimpi kuin sinun äitisi.

Vierailija
8/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla muita lapsia? Aiotko vielä hankkia iltatähden? Oletko yhdessä lapsen isän kanssa?

Vierailija
9/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:04"]

Onko sinulla muita lapsia? Aiotko vielä hankkia iltatähden? Oletko yhdessä lapsen isän kanssa?

[/quote]

Kaksi lasta ja olen edelleen yhdessä lasten isän kanssa. En aio hankkia lisää lapsia, ei ole tullut edes mieleen, koska nykyiset niin isoja. ap

Vierailija
10/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pitäisi kysyä? aivan normaaliahan tuo on. kun minun lapseni on 16, olen itse 36v.

Vierailija
11/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt aika kummallista jos saa 23-vuotiaana lapsen, tai ainakin mun mielestä :D Nuorin ensisynnyttäjä kenet tunnen oli 27v. Miksi hankit lapsen noin aikaisin? Oletko maalta vai kävinkö vahinko?

Vierailija
12/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummosta tuli mummo 38-vuotiaana. Revi siitä! Sai äitini 18-vuotiaana ja äiti minut 20-vuotiaana.

Vierailija
13/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin nyt ymmärsin aloitusviestistä ettei ikä ollut se ihmeellinen asia, vaan jos joku haluaa kysyä millaista on nyt kun lapsi on jo iso ja itse kuitenkin vielä melko nuori.

Millaisia haaveita sinulla on? Onko lapsesi jo puhunut pois muutosta?

Vierailija
14/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen

Vierailija
15/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti oli 42v kun minä olin 16. Yllättävän kiva ja siisti mutsi oli vaikka just lamasta selvitty, iso asuntolaina ja vaihdevuodet vaivoina. Ihan jäätäviä raivareita sai välillä, mutta toisaalta osti mulle kaikkea mitä silloin oli muodissa, sain rauhassa bilettää ja mennä poikien kanssa. Kohtuudella tietty.

Vierailija
16/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon 36 vuotta ja poikani täyttää ihan kohta 19 vuotta :) Juu mukavaa on.

Vierailija
17/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei ole puhunut pois muutosta, eikä toivottavasti muuta pois vielä vuosiin. Omissa suunnitelmissani toisen koiran hankkiminen. Nautin pitkistä aamuista ja tavallisesta elämästä, matkustelusta, omasta ajasta ja siitä, että on aikaa ja rahaa omiin tarpeisiin. ap

Vierailija
18/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni ja minulla on sama ikäero. Ainakin omat vanhempani vanhenivat nopeasti, kun me lapset lensimme pesästä ja nyt reilu kuusikymppisinä huokailevat jaksamattomuuttaan.

Anoppini sai lapset kolmenkympin molemmin puolin ja on nyt seitsemänkymppisenä erittäin energinen, aikaansaava ja innostunut ympäröivästä maailmasta.

En tiedä, johtuuko ikäerosta vai persoonasta mutta monestihan sanotaan, että lapset pitävät vanhemmat nuorekkaina ja ainakin omissa vanhemmissani näkyy se, että olemme lähteneet kotoa, kun äitini hädin tuskin oli nelikymppinen.

Ystäväni perheessä oli isot ikäerot (lapsenteko toki aloitettu nuorena) ja nuorin lapsi lähti kotoa, kun vanhemmat olivat reilusti yli 50, lähempänä 60. Hekin ovat nyt 10 vuotta myöhemmin energisiä ja jaksavia.

Voi toki olla geeneissäkin, koska en ole mikään sosiaalinen taituri aina menossa. Hyvin mahdollista, että kuusikymppisenä olen tasan yhtä jaksamaton kuin vanhempanikin.

Vierailija
19/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:35"]

Äidilläni ja minulla on sama ikäero. Ainakin omat vanhempani vanhenivat nopeasti, kun me lapset lensimme pesästä ja nyt reilu kuusikymppisinä huokailevat jaksamattomuuttaan.

Anoppini sai lapset kolmenkympin molemmin puolin ja on nyt seitsemänkymppisenä erittäin energinen, aikaansaava ja innostunut ympäröivästä maailmasta.

En tiedä, johtuuko ikäerosta vai persoonasta mutta monestihan sanotaan, että lapset pitävät vanhemmat nuorekkaina ja ainakin omissa vanhemmissani näkyy se, että olemme lähteneet kotoa, kun äitini hädin tuskin oli nelikymppinen.

Ystäväni perheessä oli isot ikäerot (lapsenteko toki aloitettu nuorena) ja nuorin lapsi lähti kotoa, kun vanhemmat olivat reilusti yli 50, lähempänä 60. Hekin ovat nyt 10 vuotta myöhemmin energisiä ja jaksavia.

Voi toki olla geeneissäkin, koska en ole mikään sosiaalinen taituri aina menossa. Hyvin mahdollista, että kuusikymppisenä olen tasan yhtä jaksamaton kuin vanhempanikin.

[/quote]

Aika epälooginen syy-seuraussuhde mielestäni. Minä ainakin pysyn mukana maailman menossa, vaikkei lapsia kotona olisikaan ;) Logiikkasi mukaan lapsettomat vanhentuvat ennenaikaisesti. 

Vierailija
20/35 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kun lapset on isoja. Minä myös 39, lapset kohta 19v ja 13v.