Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut jätettiin ilman seksiä ja läheisyyttä. Muut pitävät hauskaa, kun minä kärsin. Olette väärässä, jos luulette minun painavan asian villaisella. Katson suomalaisten kääntäneen selkänsä minulle, kun he estivät minulta onnellisuuden. Sisälläni on enää k

leukis
22.12.2021 |

Minut jätettiin ilman seksiä ja läheisyyttä. Muut pitävät hauskaa, kun minä kärsin. Olette väärässä, jos luulette minun painavan asian villaisella. Katson suomalaisten kääntäneen selkänsä minulle, kun he estivät minulta onnellisuuden. Sisälläni on enää kateellista vihaa teitä kohtaan.

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan tuo metoo-kampanja oikeasti ihan asiallinen, sen takia tuo säälittävä pesispomokin (yksi maa harrastaa) sai kenkää. Mutta onhan tämä aika huvittavaa, ettei miesten ongelmista voisi puhua tai että "vain naiset tekevät pahaa itselleen" masentuneena.

Mutta ei siinä mitään, jatkakaa, ihmismäärän väheneminen on vain hyvä asia. 

Alapeukkupelle on vissiin sitä mieltä, että maapallolle lisää väkeä ja miehet eivät tee koskaan itselleen pahaa masentuneena. 

Pelle.

Vai oletko alapeukkupelle jopa pesiksen seuraaja? :D

Vierailija
82/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan tuo metoo-kampanja oikeasti ihan asiallinen, sen takia tuo säälittävä pesispomokin (yksi maa harrastaa) sai kenkää. Mutta onhan tämä aika huvittavaa, ettei miesten ongelmista voisi puhua tai että "vain naiset tekevät pahaa itselleen" masentuneena.

Alapeukkupelle on vissiin sitä mieltä, että maapallolle lisää väkeä ja miehet eivät tee koskaan itselleen pahaa masentuneena. 

Pelle.

Alapeukun antaja on sitä mieltä, että hedelmällistä keskustelua ei miesten ongelmista synny siten, että mies uhkailee muita ihmisiä.

Ymmärtääkseni en sitä maininnut ollenkaan, toki ymmärrän sinun huonon lukutaidon. Taisin jopa alussa puolustaa metoota. Totesin vain, että varmaan aika moni masentunut mies tekee lähinnä pahaa itselleen.

Toki tältä palstalta ei kannata liikoja toivoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niinkö että on muiden velvollisuus tuottaa sinulle onnellisuus?

Toisille annetaan onnelisuus noin vaan.

He syntyvät rikkaaseen perheeseen, ovat kauniin ja terveen näköisiä, heidän vanhemmat tekivät paljon lapsen hyvinvoinnin eteen.

Koko suvulla on hyvät sosiaaliset verkostot.

Syntymälahjana annettuja kykyjä, kuten matemaattisuus ja musikaalisuus.

Mun isäni on miljonääri. Ei sillä että antaisi siitä kenellekään yhtään mitään. Sensijaan on antanut väkivaltaa, uhkaa, juossut vieraissa, rikkonut minun perheeni, hakannut minun koirani, tuhonnut mun mielenterveyteni jne. Geenilotossa on onnistanut niin että minulla on rakenteellista poikkeamaa kasvoissa ja tästä syystä minua kiusattiin koulussa 12 vuotta. Olin myös matemaattisesti lahjakas, mutta henkinen väkivalta ja kiusaaminen tuhosi oppimiskyvyn. Psyyke ihan rikki vielä keski-ikäisenä. Vaihtaisin sun kanssas osia tällä sekunnilla, missä nähdään?

Vierailija
84/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että muut syntyivät tänne sinua viihdyttämään? Mitä olet tehnyt itse muiden hyväksi?

Vierailija
85/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelle.

Alapeukun antaja on sitä mieltä, että hedelmällistä keskustelua ei miesten ongelmista synny siten, että mies uhkailee muita ihmisiä.

Ymmärtääkseni en sitä maininnut ollenkaan, toki ymmärrän sinun huonon lukutaidon. Taisin jopa alussa puolustaa metoota. Totesin vain, että varmaan aika moni masentunut mies tekee lähinnä pahaa itselleen.

Toki tältä palstalta ei kannata liikoja toivoa.

Kirjoitat ketjuun, jossa ongelmainen mies uhkailee muita ihmisiä ja sinä valitat, ettei miesten ongelmista voi keskustella hedelmällisesti. Unohditko kenties, missä yhteydessä ja mihin ketjuun viestisi kirjoitit?

Vierailija
86/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli narkomaani äiti ja juoppo isä. Pidin huolta pikkusisaruksistani ja koulu jäi kesken. Myöhemmin olin päivät töissä ja illat koulussa. Nyt oon hyvin koulutettu ja omat lapset myös. Yksi lapsistani on kuollut; hänen isänsä, joka oli tosi varakkaasta suvusta, pahoinpiteli meitä kaikkia ennen kuin erosin hänestä. Mies yritti tappaa meidät kaikki ja vainosi vuosikymmenet.

Että mit vit joku in cel jäbä vänisee? Mee ittees!

Vierailija
87/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli narkomaani äiti ja juoppo isä. Pidin huolta pikkusisaruksistani ja koulu jäi kesken. Myöhemmin olin päivät töissä ja illat koulussa. Nyt oon hyvin koulutettu ja omat lapset myös. Yksi lapsistani on kuollut; hänen isänsä, joka oli tosi varakkaasta suvusta, pahoinpiteli meitä kaikkia ennen kuin erosin hänestä. Mies yritti tappaa meidät kaikki ja vainosi vuosikymmenet.

Että mit vit joku in cel jäbä vänisee? Mee ittees!

Yleensä nämä inisijät eivät ole kokeneet yhtään mitään. Ja kuka haluaa edes sellaisen kumppanin? Muita vihaavan, omasta mielestään kaiken tietävän mutta todellisuudessa kokemattoman inisijän?

Vierailija
88/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustelusta jo näkee naisten asenteen ja ylitsepursuavan empatian suomalaista miestä kohtaan. Siinä teille esimerkki.

AP itse ei kuullosta kovin empaattiselta...

Vierailija
89/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joku kiven alta ryöminyt rumilus varmaan sinullekin antaa kun tarpeeksi kännissä on.

Vierailija
90/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää että koet noin. Yksinäisiä on kuule paljon, miehiä ja naisia. Viha ketään kohtaan ei kuitenkaan auta mitään, lisää vain pahaa oloa. Hyvää joulua sinulle, toivoa on aina.

Tiedät hyvin että naisten ja miesten yksinäisyys on täysin erilaista. Naiset on yksin vapaasta tagdosta tai esim mielisairauden takia kun miehet ei saa seuraa vaikka olisi miten halukkaita sosiaaliseen kanssakäymiseen. Nainen kun saa seuraa missä vaan milloin vaan olemalla sanomalla taikasanan miehelle Moi.

Sanon siis jollekin kadulla vastaantulevalle miehelle moi ja sen jälkeen se on mun mies ja saan siltä paljon hyvää seksiä ja mies tekee kaikkensa tehdäkseen minut onnelliseksi?

Joo, en tiennytkään tuota vinkkiä, pitääpä lähteä katuja kiertelemään niin ehdin löytää miehen jouluksi.

Muista myös laihduttaa ja opetella asiallisesti käyttäytymään.

Niin, eli nainen ei kelpaa sellaisenaan? Äsken vielä se MOI riitti.

Vierailija
91/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustelusta jo näkee naisten asenteen ja ylitsepursuavan empatian suomalaista miestä kohtaan. Siinä teille esimerkki.

Juuri niin. Moniko mies haluis siskolleen tollaisen katkeran tyypin? Siinä voi tulla turvakoti tutuksi. Jos on katkera ja täynnä vihaa, niin ei kykene rakastamaan. Menis maksullisiin, jos se helpoittaisi.

Vierailija
92/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin. Moniko mies haluis siskolleen tollaisen katkeran tyypin? Siinä voi tulla turvakoti tutuksi. Jos on katkera ja täynnä vihaa, niin ei kykene rakastamaan. Menis maksullisiin, jos se helpoittaisi.

Maksulliset naiset ovat myös ihmisiä, eivätkä ansaitse tulla katkerien naisvihaajien hakkaamiksi, vaikka välillä niin käy.

Psyykkistä hoitoa tässä tarvittaisiin, ei seksipalveluja.

Vierailija
93/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksulliset naiset ovat myös ihmisiä, eivätkä ansaitse tulla katkerien naisvihaajien hakkaamiksi, vaikka välillä niin käy.

Mutta jos tyyppi kokee tarvitsevansa seksiä. Ei tietenkään ketään saa hakata ja toivon, että maksullisilla ihmisillä on turvatoimet, koska sinne voi hakeutua mitä oudoimpia tyyppejä. Tarkoitan vain sitä, että suhteeseen tämmöinen ihminen ei kykene eikä ole sopiva. Eikä puhukaan rakkauden kaipuusta/tarpeesta vaan että on j ä t e t t y ilman seksiä.

Vierailija
94/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos tyyppi kokee tarvitsevansa seksiä. Ei tietenkään ketään saa hakata ja toivon, että maksullisilla ihmisillä on turvatoimet, koska sinne voi hakeutua mitä oudoimpia tyyppejä. Tarkoitan vain sitä, että suhteeseen tämmöinen ihminen ei kykene eikä ole sopiva. Eikä puhukaan rakkauden kaipuusta/tarpeesta vaan että on j ä t e t t y ilman seksiä.

Ap voi hyvinkin kokea ongelmiensa johtuvan seksinpuutteesta, mutta todellisuudessa kyse on kuitenkin psyykkisestä sairaudesta, jota mikään seksimäärä maailmassa ei korjaa.

Myöskin käsittääkseni ap olisi halutessaan jo voinut hankkia maksullista seksiä, ilmeisesti hän ei halua, eikä hänen ole pakko.

Vierailija
95/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet marttyyri ja itsekäs, itsekeskeinen

Vierailija
96/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä, empatiaan ja seksiin pitäisi naisten välittömästi hukuttaa naisia agressiivisesti uhkaileva mies. Palkkioksi nainen voi tulla vaikka hakatuksi tai tapetuksi, pääasia, ettei miehellä ole paha mieli.

Hassua, juuri näinhän naiset toimii jos kohdalle osuu oikeasti väkivaltainen psykopaatti. Etenkin jos hipiä on ruskea, hätätilassa myös valkoinen psyko käy.

Vierailija
97/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä, empatiaan ja seksiin pitäisi naisten välittömästi hukuttaa naisia agressiivisesti uhkaileva mies. Palkkioksi nainen voi tulla vaikka hakatuksi tai tapetuksi, pääasia, ettei miehellä ole paha mieli.

Hassua, juuri näinhän naiset toimii jos kohdalle osuu oikeasti väkivaltainen psykopaatti. Etenkin jos hipiä on ruskea, hätätilassa myös valkoinen psyko käy.

Olet nyt naisvaltaisella palstalla keskustelemassa pääasiassa perheellisten tätien kanssa. Miten meni noin niinku omasta mielestä tämä teoria?

Vierailija
98/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
99/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nyt naisvaltaisella palstalla keskustelemassa pääasiassa perheellisten tätien kanssa. Miten meni noin niinku omasta mielestä tämä teoria?

Osuiko psykopaattia arkaan paikaan? Olette ällöttäviä.

Vierailija
100/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuiko psykopaattia arkaan paikaan? Olette ällöttäviä.

Psykopaateilla ei taida olla arkoja paikkoja? 

Mulla on varsin hyvä mies, ja uskon, että monella muullakin. En vaihtaisi. Ja kun katsoo tuolla ulkomaailmassa pariskuntia ja perheitä ja omien nuorten seurusteluja, eipä kukaan ole psykopaateista kiinnostunut. Mene vaikka sinne Prismaan ja katso ihan tavallisia ihmisiä välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme