Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut jätettiin ilman seksiä ja läheisyyttä. Muut pitävät hauskaa, kun minä kärsin. Olette väärässä, jos luulette minun painavan asian villaisella. Katson suomalaisten kääntäneen selkänsä minulle, kun he estivät minulta onnellisuuden. Sisälläni on enää k

leukis
22.12.2021 |

Minut jätettiin ilman seksiä ja läheisyyttä. Muut pitävät hauskaa, kun minä kärsin. Olette väärässä, jos luulette minun painavan asian villaisella. Katson suomalaisten kääntäneen selkänsä minulle, kun he estivät minulta onnellisuuden. Sisälläni on enää kateellista vihaa teitä kohtaan.

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niinkö että on muiden velvollisuus tuottaa sinulle onnellisuus?

Toisille annetaan onnelisuus noin vaan.

He syntyvät rikkaaseen perheeseen, ovat kauniin ja terveen näköisiä, heidän vanhemmat tekivät paljon lapsen hyvinvoinnin eteen.

Koko suvulla on hyvät sosiaaliset verkostot.

Syntymälahjana annettuja kykyjä, kuten matemaattisuus ja musikaalisuus.

Mutta ei ole olemassa mitään tahoa, joka sen niille antaa. 

Siihen synnytään, eikä sitä voi toisilta ottaa. 

On pelottavaa, että AP jotenkin hautoo kostoa ihmisiä kohtaan, jotka eivät ole tehneet hänelle mitään pahaa. Tuleva terroristi tai sarhamurhaaja.

Anna kun arvaan. Pitää äkkiä teljetä ja laittaa vankilaan mielipiteistään. Kuinka kehtaakaan arvostella suomen paskuutta miehille tai puhua yksinäisyydestään.

Äläpä yleistä tai koita puhua kaikkien miesten puolesta.

Olen mies, köyhä, ruma ja lyhytkin vielä, mutta ei mulla ole mitään noista sun ongelmistasi. Kyllä kyse on ihan vain sinusta, eikä mistään järjestelmällisestä sorrosta. Ne on just tälläiset jutut kuin tässäkin ketjussa syy siihen miksi olet yksin. Ja yksin varmasti jäät. Ei kukaan halua katkeraa nillittäjää joka syyttää muita omasta saamattomuudestaan.

Vierailija
42/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vihan tunne ei ole muuten normaali reaktio yksinäisyyteen.

Surullisuus, itsesääli ja katkeruus voivat ollakin.

Mutta viha on erittäin vaarallista ja johtaa usein suoriin tekoihin. 

Miesten viha kohdistuu yleensä itsestä ulospäin, naisiin tai koko ihmiskuntaan. Naisen viha sen sijaan kohdistuu itseen, esim. syömishäiriön muodossa. 

On syy siihen, miksi suurin osa murhaajista on miehiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo meininki jouluostoksilla kovin onnellisuutta hukunut. Hyvää Saturnaliaa kaikille! 

Vierailija
44/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää että koet noin. Yksinäisiä on kuule paljon, miehiä ja naisia. Viha ketään kohtaan ei kuitenkaan auta mitään, lisää vain pahaa oloa. Hyvää joulua sinulle, toivoa on aina.

Tiedät hyvin että naisten ja miesten yksinäisyys on täysin erilaista. Naiset on yksin vapaasta tagdosta tai esim mielisairauden takia kun miehet ei saa seuraa vaikka olisi miten halukkaita sosiaaliseen kanssakäymiseen. Nainen kun saa seuraa missä vaan milloin vaan olemalla sanomalla taikasanan miehelle Moi.

Väitätkö sinä tosissasi, että naiset eivät voi olla vastentahtoisesti sinkkuja??

Vierailija
45/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina pitänyt suomalaista yhteiskuntaa arvossa. Mutta jos se tekee niin avuttomaksi, että sen pitäisi järjestää seksi ja onnellisuuskin joltain tiskiltä, niin ehkä on menty liian pitkälle.

Kultapieni kyse on vastoin kuin mädillä aivoilla sian käänsit uhria vastaan, ettei suomen yhteiskunta anna mitään mahiksia suomalaisille miehille. Naisten maa. Yhteiskunta on sairas ja epäsosiaalinen.

Millä tavalla toivoisit yhteiskunnan vaikuttavan miesten seksinsaantiin?

No onhan näitä keskusteluja ollut täällä ennenkin. Naiset pitää pakottaa ottamaan joku uuninpankkopoika peräkylältä, kun se ei muuten saa. Sinkkunaiset peräkammareihin vauvoja tekemään, niin saadaan Suomi nousuun. Ja lesbous kiellettävä, että kaikki naiset menee miehille.

Vierailija
46/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten viha kohdistuu yleensä itsestä ulospäin, naisiin tai koko ihmiskuntaan. Naisen viha sen sijaan kohdistuu itseen, esim. syömishäiriön muodossa. 

Nyt tuli aika jööttiä. Suuri osa TUOMITUISTA murhaajista on miehiä. Itseasiassa naiset välttää tuomion - naiseudellaan. Vai mitä sanot Aileen Wuornosten maasta. Naisilla näyttää itseasiassa olevan alhaisempi kynnys vakavaan henkiseen ja fyysiseen väkivaltaan.

Vierailija
47/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää joku palstarölli? Aloitus ei voi olla tosissaan kirjoitettu, eihän?

Vierailija
48/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli aika jööttiä. Suuri osa TUOMITUISTA murhaajista on miehiä. Itseasiassa naiset välttää tuomion - naiseudellaan. Vai mitä sanot Aileen Wuornosten maasta. Naisilla näyttää itseasiassa olevan alhaisempi kynnys vakavaan henkiseen ja fyysiseen väkivaltaan.

No näytäpä tilastoja, jotka todistavat, että naisia ei murhasta tuomita. 

Ei Suomessa ole mitään lakia, joka päästäisi naiset pälkähästä. 

Vierailija
49/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää että koet noin. Yksinäisiä on kuule paljon, miehiä ja naisia. Viha ketään kohtaan ei kuitenkaan auta mitään, lisää vain pahaa oloa. Hyvää joulua sinulle, toivoa on aina.

Tiedät hyvin että naisten ja miesten yksinäisyys on täysin erilaista. Naiset on yksin vapaasta tagdosta tai esim mielisairauden takia kun miehet ei saa seuraa vaikka olisi miten halukkaita sosiaaliseen kanssakäymiseen. Nainen kun saa seuraa missä vaan milloin vaan olemalla sanomalla taikasanan miehelle Moi.

Sanon siis jollekin kadulla vastaantulevalle miehelle moi ja sen jälkeen se on mun mies ja saan siltä paljon hyvää seksiä ja mies tekee kaikkensa tehdäkseen minut onnelliseksi?

Joo, en tiennytkään tuota vinkkiä, pitääpä lähteä katuja kiertelemään niin ehdin löytää miehen jouluksi.

Muista myös laihduttaa ja opetella asiallisesti käyttäytymään.

No eipä tartte, tuossahan lukee yllä että tarvitsee sanoa vain "moi" jos on nainen, ja saa miehen.

Jatka vaan perseilyä, kyllä joku passinperässä suomeen tullut sinut huolii.

Vierailija
50/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kyllä, mutta ei välttämättä sellaista seuraa, mikä erityisesti miellyttää. Tuskin ap tai kukaan muukaan pitää kaikista ihmisistä. SIksipä ne jotka ystäväkseen päästää ovat niin tärkeitä. Kumppani onkin sitten ehkä vielä hankalampaa löytää.

No ei ole kyllä totta. Iso osa kivan näköisistä ja mukavan oloisista miehistä on jo varattuja. Ja miehet ovat kyllä hyviä torjumaan, hyvinkin tylysti, omasta mielestään ruman naisen. 

Jos joku elähtänyt tenukeppi kelpaa, niin varmaan silloin voi käydä flaksi kelle vain, koska niillä ei ole vara valita. Mutta siinäpä sitten saat jatkuvasti kännissä olevan äijän vaivoiksesi.

Vierailija
51/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon.

Olen itsekin yksinäinen, mutta en ala syyttämään siitä toisia tai olemaan katkera. Elämässä on paljon muutakin, kuin ihmissuhteet tai parisuhde. 

Oikeasti ahdistaa sun kaltaiset ihmiset. Ihan kuin joku seksi olisi ihmisoikeus, kun ei se ole ja jos jää ilman niin sitten katkeroidutaan ja vihataan. 

Kannattaisi varmaan sulkea tietokone ja lähteä ulos ja harrastamaan jotain.

Vierailija
52/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon siis jollekin kadulla vastaantulevalle miehelle moi ja sen jälkeen se on mun mies ja saan siltä paljon hyvää seksiä ja mies tekee kaikkensa tehdäkseen minut onnelliseksi?

Joo, en tiennytkään tuota vinkkiä, pitääpä lähteä katuja kiertelemään niin ehdin löytää miehen jouluksi.

Muista myös laihduttaa ja opetella asiallisesti käyttäytymään.

No eipä tartte, tuossahan lukee yllä että tarvitsee sanoa vain "moi" jos on nainen, ja saa miehen.

Jatka vaan perseilyä, kyllä joku passinperässä suomeen tullut sinut huolii.

Nyt en saa selvää, luulitko minun olevan tosissani, kun vaan kommentoin tuohon typerään väitteeseen että miehen saa moikkaamalla. 

Vierailija
53/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaas nyt vaan olla, älkää vastatko pahanmielen lietsojalle.

Vierailija
55/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, yksi suomalainen nainen oli sarjamurhaaja.

Eipä tule toista mieleen. 

Ja eikös Wuornos teloitettu teoistaan? 

Vierailija
56/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

leukis kirjoitti:

Minulle valehdeltiin, että naisia kiinnostaisi kiltit työläismiehet.

Minulla on kiltti ja lempeä työläismies, ammatiltaan rakentaja ja mittakirvesmies. Itse olen korkeakoulutettu. Rakastuin miehen luonteeseen, hän on lapsi- ja eläinrakas sekä kohtelias ja ystävällinen kaikille ihmisille.

Taitaa kuitenkin olla niin, että ihastuit miehen ulkonäköön ja ajastaan sitten rakastuit kun mitään vikaakaan ei tullut esiin miehessä. Se, että olet käyny AMK:n ei tietenkään ole mikään este olla kirvesmiehen kanssa.

Vierailija
57/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
58/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joo, yksi suomalainen nainen oli sarjamurhaaja.

Eipä tule toista mieleen. 

Ja eikös Wuornos teloitettu teoistaan? 

Se hoitaja, joka Suomessa tappoi potilaita insuliinilla oli muistaakseni nainen ja kai hän myös sarjamurhaajan kriteerit täyttää.

Vierailija
59/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta jo näkee naisten asenteen ja ylitsepursuavan empatian suomalaista miestä kohtaan. Siinä teille esimerkki.

Vierailija
60/126 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näytäpä tilastoja, jotka todistavat, että naisia ei murhasta tuomita. 

Ei Suomessa ole mitään lakia, joka päästäisi naiset pälkähästä. 

Ei lakia mutta tuomarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan