Minut jätettiin ilman seksiä ja läheisyyttä. Muut pitävät hauskaa, kun minä kärsin. Olette väärässä, jos luulette minun painavan asian villaisella. Katson suomalaisten kääntäneen selkänsä minulle, kun he estivät minulta onnellisuuden. Sisälläni on enää k
Minut jätettiin ilman seksiä ja läheisyyttä. Muut pitävät hauskaa, kun minä kärsin. Olette väärässä, jos luulette minun painavan asian villaisella. Katson suomalaisten kääntäneen selkänsä minulle, kun he estivät minulta onnellisuuden. Sisälläni on enää kateellista vihaa teitä kohtaan.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vihan tunne ei ole muuten normaali reaktio yksinäisyyteen.
Surullisuus, itsesääli ja katkeruus voivat ollakin.
Mutta viha on erittäin vaarallista ja johtaa usein suoriin tekoihin.
Miesten viha kohdistuu yleensä itsestä ulospäin, naisiin tai koko ihmiskuntaan. Naisen viha sen sijaan kohdistuu itseen, esim. syömishäiriön muodossa.
On syy siihen, miksi suurin osa murhaajista on miehiä.
Nyt tuli aika jööttiä. Suuri osa TUOMITUISTA murhaajista on miehiä. Itseasiassa naiset välttää tuomion - naiseudellaan. Vai mitä sanot Aileen Wuornosten maasta. Naisilla näyttää itseasiassa olevan alhaisempi kynnys vakavaan henkiseen ja fyysiseen väkivaltaan.
Ja höpö höpö.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vihan tunne ei ole muuten normaali reaktio yksinäisyyteen.
Surullisuus, itsesääli ja katkeruus voivat ollakin.
Mutta viha on erittäin vaarallista ja johtaa usein suoriin tekoihin.
Miesten viha kohdistuu yleensä itsestä ulospäin, naisiin tai koko ihmiskuntaan. Naisen viha sen sijaan kohdistuu itseen, esim. syömishäiriön muodossa.
On syy siihen, miksi suurin osa murhaajista on miehiä.
Nyt tuli aika jööttiä. Suuri osa TUOMITUISTA murhaajista on miehiä. Itseasiassa naiset välttää tuomion - naiseudellaan. Vai mitä sanot Aileen Wuornosten maasta. Naisilla näyttää itseasiassa olevan alhaisempi kynnys vakavaan henkiseen ja fyysiseen väkivaltaan.
Miksi sinä sitten haluat itsellesi naisen, jos naiset ovat sinun mielestäsi noin kamalia?
Vierailija kirjoitti:
Mene Allu nukkumaan.
Ei tuo ole Allun kirjoitustyyliä ollenkaan. Allu käyttää yksinkertaisempia lauseita.
Ethän ole kuin eräs tuntemani nuori mies...on reilusti ylipainoinen, käy suihkussa jos muistaa ja kulkee vanhoissa rytkyissä. Mutta kiinnostuu vain langanlaihoista fitnesspupuista ja on sitten elämälle katkera kun taas tuli pakit.
Mikään tässä vuodatuksessasi ei pidä paikkaansa.