haluan läheisyyttä ja seksiä, miten (miehet)?
...ja kohtalotoverinaiset. Miten olette päätyneet toivomaani tilanteeseen? Olen ollut jo useita vuosia yksin avioeron jälkeen, täytän piakkoin 39. Olen jo sopeutunut ajatukseen, että en välttämättä tapaa ketään kumppaniksi sopivaa vuosiin, ehkä koskaan. Kaipaan ihan hirveästi läheisyyttä ja seksiä.
Olen kivan näköinen, normaalipainoinen nainen ja suurin ongelma ei olekaan se, että en löytäisi ketään, vaan se, että haluaisin jotain muuta kuin yhden illan huumaa, johon en ole lähtenytkään, vaikka tarjokkaita tietenkin olisi kun olen nainen. Kun parisuhdetta ei ole saatavilla, niin säännöllinen läheisyys ja seksi -yhdistelmä ilman mitään sitoumuksia olisi seuraavaksi paras juttu. Siis niin, että seksin lisäksi olisi halailua ja silittelyä ja mukava olla yhdessä.
Olen tietenkin tutustunut iskuriin yms. ja en voi edes kuvitella, että menisin tapaamaan jotain miestä sillä ajatuksella, että lähdetään panemaan. Tapaamisen pitäisi olla neutraalimpi, ei siis niin että ollaan suurinpiirten sovittu etukäteen mitä tehdään. Baarissa asiasta sanominen tuntuu aika turhalta, jos joku etsii yhdenillan juttua niin tuskin on valmis noinkaan "vaativaan" juttuun kuin mikä minulle kelpaisi.
Nuoria, hyvännäköisiä miehiä olisi koko ajan tarjolla seksiin, joten joku nuori mies on varmaan todennäköisin vaihtoehto - oman ikäisen ja vanhemmankin ottaisin mielelläni myös, jos löytyisi normaalipainoinen ja ulkonäöstään huolehtiva, joita on vähemmistö. Valitettavasti miesten pyöreys on iso syy sinkkuuteeni, kun en viehäty lihavista miehistä. :/
Moniko ryhtyisi tuollaiseen ehdottamaani kuvioon, olettaen siis, että nainen on mieleinen ulkoisesti? Kannattaako ehdottaa, ja miten? Kun täällä teitä miehiäkin pyörii, niin kertokaa.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut nyt useita vuosia jo yksin ja en usko että enää ikinä saan naista. Kaikki ikäiseni naiset ovat joko yksinhuoltajia, tai sitten eivät ole kiinnostuneita minusta.
yksin,minulla,kuoli,kaveri,,sitä,kaipaisi,jo,kaveria,vierelle,minä,en,käy,sisään, siitä, löytäisi,kumppanin, en,luota,kaikkiin, olen,koiran,kanssa, kahdestaan,näin,on,parempi,jos,ei,löydä,kumppania, ei,minullakin, oikein,vielä,ole,haluakaan,hakenut, tosissaan
Minä,olen,
Oot juuri etsimässä tuon ikäistä fiksua naista vakavammallakin mielellä. Olen kyllä tuollainen kiltimpi ja hiljaisempi, vähän vaan tuntuu että usein jutut hyytyy siihen ettei heti ensi treffeillä ole naisen mielestä riittävästi kipinää vaikka sitten jos onnistuu pääsemään läheisempiin tekemisiin niin naiset haluaa seksiä ihan tolkuttomasti..