Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluan läheisyyttä ja seksiä, miten (miehet)?

Vierailija
05.04.2015 |

...ja kohtalotoverinaiset. Miten olette päätyneet toivomaani tilanteeseen? Olen ollut jo useita vuosia yksin avioeron jälkeen, täytän piakkoin 39. Olen jo sopeutunut ajatukseen, että en välttämättä tapaa ketään kumppaniksi sopivaa vuosiin, ehkä koskaan. Kaipaan ihan hirveästi läheisyyttä ja seksiä.

 

Olen kivan näköinen, normaalipainoinen nainen ja suurin ongelma ei olekaan se, että en löytäisi ketään, vaan se, että haluaisin jotain muuta kuin yhden illan huumaa, johon en ole lähtenytkään, vaikka tarjokkaita tietenkin olisi kun olen nainen. Kun parisuhdetta ei ole saatavilla, niin säännöllinen läheisyys ja seksi -yhdistelmä ilman mitään sitoumuksia olisi seuraavaksi paras juttu. Siis niin, että seksin lisäksi olisi halailua ja silittelyä ja mukava olla yhdessä. 

 

Olen tietenkin tutustunut iskuriin yms. ja en voi edes kuvitella, että menisin tapaamaan jotain miestä sillä ajatuksella, että lähdetään panemaan. Tapaamisen pitäisi olla neutraalimpi, ei siis niin että ollaan suurinpiirten sovittu etukäteen mitä tehdään. Baarissa asiasta sanominen tuntuu aika turhalta, jos joku etsii yhdenillan juttua niin tuskin on valmis noinkaan "vaativaan" juttuun kuin mikä minulle kelpaisi. 

 

Nuoria, hyvännäköisiä miehiä olisi koko ajan tarjolla seksiin, joten joku nuori mies on varmaan todennäköisin vaihtoehto - oman ikäisen ja vanhemmankin ottaisin mielelläni myös, jos löytyisi normaalipainoinen ja ulkonäöstään huolehtiva, joita on vähemmistö. Valitettavasti miesten pyöreys on iso syy sinkkuuteeni, kun en viehäty lihavista miehistä. :/

 

Moniko ryhtyisi tuollaiseen ehdottamaani kuvioon, olettaen siis, että nainen on mieleinen ulkoisesti? Kannattaako ehdottaa, ja miten? Kun täällä teitä miehiäkin pyörii, niin kertokaa. 

 

 

 

 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen sinun aliarvioivan miesten tarvetta samanlaiseen, siis läheisyyteen. Minullekin sopisi tuollainen järjestely. Eikä se ole mitenkään harvinaista, että seksisuhteissa on vähän muutakin läheisyyttä tai ystävyyttä. Harvoin ne ovat kirjaimellisesti tyyliin ovesta sisään, heti panemaan ja orgasmin jälkeen "moikka"!

M32

Vierailija
2/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana naisena sanon, että sellaisia miehiä ei helposti löydä :/ Aika ehdottomasti miehet tuntuu jakautuvan kahteen kategoriaan: Ne, jotka haluavat yhden illan juttuja mieluiten aina kun löytyy hyvä ehdokas/epäsäännöllistä seksiä ilman sen kummempaa läheisyyttä ja ne, jotka haluaisivat ihan oikean suhteen.

Mullakin olisi koko ajan tarjolla ehdokkaita yhden illan juttuihin ja parisuhteeseen, muttei sille välille. Oikeaa suhdetta en tällä hetkellä halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotat kuten täälläkin, sanomalla suoraan mitä haluat.

Vierailija
4/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis hyvännäköisen miehen halailemaan kanssasi ja olisit siihen ihan tyytyväinen? Luonteella ja millään muulla ei ole mitään väliä, kunhan on hyvännäköinen ja laiha. Voi veljet sinun kanssasi, aika yksinäiseltä kuulostat. Ota hyvä nainen kissa tai koira itsellesi. Sitä voit halia niin paljon kuin mieli tekee.

Vierailija
5/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut nyt useita vuosia jo yksin ja en usko että enää ikinä saan naista. Kaikki ikäiseni naiset ovat joko yksinhuoltajia, tai sitten eivät ole kiinnostuneita minusta.

Vierailija
6/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLet oikeassa, 2. Tiedä vaikka olisit se mies, joka ehdotti taannoin nettideiteissä tapaamista noissa merkeissä enkä halunnut, koska kuvittelin, että kiinnostuisin jostakusta parisuhdemielessä. Jälkiviisaana on helppo todeta, että olinpa hölmö, kun en suostunut, ei sen miehen tapaaminen olisi mitään velvoitetta tarkoittanut. Itse en tosiaankaan ala netissä kuvani kanssa ehdottelemaan miehille seksisuhdetta. Jo senkään vuoksi, että tapaamatta ei voi tietää, kiinnostaako siinä mielessä. Minulle ei juurikaan ehdotella seksiä netissä vaan treffejä, koska profiilissani etsin parisuhdetta (ja siis oikeastikin, olen vain todennut että ei ole todennäköistä että löytäisin sellaisen).

 

4: ongelma on se, että ei ole mitään luontevaa tilannetta jossa voisi sanoa "hei, olet tosi kivan ja haluttavan näköinen, aletaanko tapailla seksin ja läheisyyden merkeissä ilman sitoumuksia"? Yhden illan vonkaajat tuskin olisivat niinkään paljoon valmiita.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:22"]

Oon ollut nyt useita vuosia jo yksin ja en usko että enää ikinä saan naista. Kaikki ikäiseni naiset ovat joko yksinhuoltajia, tai sitten eivät ole kiinnostuneita minusta.

[/quote]

Saat luvan ollakin yksin, jos susta kiinnostava nainen muuttuu epäkiinnostavaksi lapsen takia.

Vierailija
8/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja 3, harmi että olet samassa veneessä. :( Toivotaan, että löydät jonkun.

5; haluan seksiä ja läheisyyttä, minkä ihan selkeästi tuossa kerroin. Toivon koirasi puolesta, että en ihan kaikkia tarpeitasi pyri tyydyttämään sen kanssa. O_O

En ole sanonut, että haluaisin laihan miehen. Normaalipainoinen mies kelpaa oikein hyvin, ei tarvitse olla urheilullinen. En valitettavasti voi sille mitään, etten kiihotu pyöreistä miehistä. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hups, viestissä 9 piti lukea "et", ei "en".

Kertokaa alapuekuttajat, mikä risoo? :) Se, että haluan seksiä? Että kuka vain ei kelpaa? Rohkeasti vaan kertomaan. 

ap

Vierailija
10/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:33"]

hups, viestissä 9 piti lukea "et", ei "en".

Kertokaa alapuekuttajat, mikä risoo? :) Se, että haluan seksiä? Että kuka vain ei kelpaa? Rohkeasti vaan kertomaan. 

ap

[/quote]

Ne on joko niitä samoja katkeria miehiä, jotka elää tällä palstalla/vaihtoehtoisesi naisia, joiden mielestä seksi kuuluu vain avioliittoon. Turha noista alapeukuista on välittää kun tietää kyllä millaisilta ihmisiltä ne tulee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun neuvo on, että tapaile miehiä sen kummempia paineita siitä, mitä suhde voisi olla. Etsi nyt mitä tahansa, niin ei sitä tarvi kenenkään kanssa sänkyyn rynnätä. Eikä edes seksiseuran etsijätkään välttämättä toimi niin, kannattaa nähdä toinen kahvilla ensin.

 Kannattaa myös huomioida, että vaikka itse olisi päättänyt, että vain läheisyyttä ja seksiä hakee, on silti haavoittuva, sitä voikin kiinnostua jostakusta. Sen vuoksi musta kannattaa rauhassa ensin käydä kahvilla tai yleensä tavata ja sitten pohtia, mitä haluaa, mitä toinen haluaa, voisko natsata siinä mielessä.

Vierailija
12/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihän se varmaan on, 11. :)

Ei ole tietenkään pakko lukea, jos riepoo se, että en halua elää elämääni täysin ilman läheisyyttä ja seksiä.

Olen kyllä välillä aika kateellinen niille, joilla ei ole tällaista läheisyyden tarvetta ja seksihaluja. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osunut eikä uponnut. :D

Vierailija
14/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän putosin, 14, mutta kerro ihmeessä lisää. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää seksiä hakiessa markkinat ovat 100% naisten. Vaikka lisäät siihen läheisyysvaatimuksen, löydät varmasti monta halukasta miestä ilman kuvallista profiiliakin. Kuvaile itsesi sanallisesti. Pyydät heiltä kuvan ensin ja lupaat lähettää omasi, jos mies miellyttää.

Vaihtoehtoisesti tapaat miehiä livenä jossain ja jututat niitä tuntosarvet ylhäällä, yleensä ihmisistä aistii mitä kaipaavat ja ainahan kysyä voi. Ihmisiä ne baarissakin kävijät ovat.

Vierailija
16/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 18 ja 19 (tai joku muu samoin ajatteleva) ovat täällä, niin kertokaa ihmeessä mikä olisi sellainen tilanne, missä tuon kaltaisen suhteen ehdottaminen olisi ok?

Vierailija
17/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 23:30"]

16, on totta että tarjonnasta ei ole pulaa, mutta oikeanlaisen miehen löytäminen on haastavampaa. Kun ajattelen asiaa, niin mieluiten lähtisin seksisuhteeseen kiltin ja hiljaisemman miehen kanssa, mutta heitä ei juuri tapaa yrittämästä naisia. Ja siis oma kokemukseni on, että hiljaisempi mies voi olla todella ihana seksikumppani ja muutenkin mukavaa seuraa, ne kaikkia yrittävät pelimiehet eivät ole koskaan sytyttäneet (tosin tämän vuoksi en voi varmuudella tietää, vaikka olisivatkin hyviä sängyssä). Itse en uskaltaisi lähestyä jotain ujompaa miestä tällaisin aikein, kauhistuisivat varmaan hengiltä. :D

ap

[/quote]

Minä olen aika kiltti ja ujo mies, ja olet oikeassa, että kaltaiseni harvoin päätyvät ehdottelemaan naisille, koska se vaatii niin kovaa pokkaa ja mahdollinen itsensä nolaaminen hirvittää. Ne harvat kerrat kun minulle on niin käynyt, ovat olleet melkoisesta humalasta seuranneita sattumuksia, enpä edes muista kumpi niissä tapauksissa on ollut aloitteellisempi.

Minullakin on aikaisemmin ollut ruusuiset odotukset parisuhteesta ja todellisen rakkauden löytämisestä, pitkän sinkkuuden seurauksena yksinolosta on kuitenkin tullut tavallaan se luontaisin olotila ja tosiasiassa vähiten saattaisi stressata se jokunen viikottainen yhteinen ilta läheisyyden ja kosketuksen merkeissä. Mutta toisaalta hirvittää ajatus siitä, että pystyisinkö pitämään pääni kylmänä vai alkaisiko riippuvuus toisesta ottaa vallan, joka olisi henkisesti tuhoisaa mikäli toisella ei olisi ollenkaan kiinnostusta syventää suhdetta.

Itse asiassa kerran eräs tuntemani viehättävä nainen vihjasikin seksisuhteen mahdollisuudesta, mutta silloin ajatus tuli niin puskista, että en saanut oikein mitään kantaa muodostettua asiaan. En oikein päässyt yli siitä, että jokin minussa kuitenkin tökki hänestä niin paljon, että hän halusi varata mahdollisuuden päättää suhde heti, kun keksisi jotakin kiinnostavampaa. Asia ei siis edennyt sanoista tekoihin,.

Vierailija
18/22 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 ja 19, kiva kuulla että sopivia miehiä olisi saatavilla, harmi vain että kuten 18 mainitsi, todella hankalaa käytännössä. Jos yhden illan jutut olisivat mieleeni, niin seksiä tietenkin olisi, nyt vain haaveilen elämästä sillä saralla.

 

19: kyllä miehet odottavat ihastumisen tapahtuvan ihan samalla lailla yleensä kuin naisetkin, että on sitä kipinää. Ei se ole asia, joka miehen pitää tehdä tai tuottaa, vaan sen seurausta, että kahden ihmisen välillä on poikkeuksellista vetovoimaa. Itse kelpaisin aika lailla poikkeuksetta sänkyyn ja seuraa kyllä riittää, mutta ihastuminen loistaa poissaolollaan, ts. ihastumiseen riittävää kipinää ei miesten(kään) mielestä ole ollut tapaamisissa niin nettideiteillä kuin yöelämässäkään.

 

OT koko kipinä, mutta musta se on eniten väärin ymmärrettyjä asioita deittailussa. Mulla on ollut eniten sähköä juuri kiltin ja hiljaisen eksäni kanssa, kyse ei todellakaan ollut siitä että hän olisi showmiehen elkein vienyt jalat alta.

 

Itsellekin kelpaisi seurustelusuhde, mutta näyttää aika epätodennäköiseltä. Edes seksisuhde kivan ja haluttavan miehen kanssa tuntuu sen verran utopialta, että seurustelusta ei paljon uskalla haaveilla. :D

Vierailija
19/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, on totta että tarjonnasta ei ole pulaa, mutta oikeanlaisen miehen löytäminen on haastavampaa. Kun ajattelen asiaa, niin mieluiten lähtisin seksisuhteeseen kiltin ja hiljaisemman miehen kanssa, mutta heitä ei juuri tapaa yrittämästä naisia. Ja siis oma kokemukseni on, että hiljaisempi mies voi olla todella ihana seksikumppani ja muutenkin mukavaa seuraa, ne kaikkia yrittävät pelimiehet eivät ole koskaan sytyttäneet (tosin tämän vuoksi en voi varmuudella tietää, vaikka olisivatkin hyviä sängyssä). Itse en uskaltaisi lähestyä jotain ujompaa miestä tällaisin aikein, kauhistuisivat varmaan hengiltä. :D

ap

Vierailija
20/22 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri kaltaisesi mies, joka toivon täsmälleen samoja asioita naiselta nykyään. Toki olisin vielä joitain vuosia sitten halunnut oikean parisuhteen. Nyt mulle kelpaisi kuvailemasi suhde. Olen myös ollut sen kaltaisessa suhteessa eron jälkeen exäni kanssa (syistä joista en aio tässä kertoa) ja joka oli mielestäni ehkä parasta aikaa parisuhderintamalla. Mutta sopivan tällaisen kumppanin löytäminen on todella vaikeata. Vaatisi kuitenkin molempien tuntemista ja luottamista toisiinsa ja miten se syntyy jos ei ennestään tunne toisiaan? Mun mielestä alkaa olla mahdoton yhtälö. Enkä mä ole sulkenut sitä todellistakaan parisuhdetta pois, sekin vielä sekoittaa. No, täytyy sanoa että todennäköisyys sen syntymiseen alkaa olla jo häviävän pieni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme