Synnyttäneet naiset. Mitä ajattelette heistä?
Minulla on vain negatiivisia ajatuksia synnyttäneen naisen kropasta. Säälin miehiä. Näin olen ajatellut jo varmaan 15 vuotta ja olen itsekin synnyttänyt yli kolmekymppinen. Olen tosi surullinen siitä että maailman ihanimman asian, eli lapsen syntymän, aiheuttamat muutokset on niin inhottavia ja ihmisten mielestä vastenmielisiä. Mikä mua vaivaa?
Kommentit (74)
Herraisä! Kaikkea sitä kuulee. Mitä ajattelet omasta äidistäsi? Säälitkö isääsi joka joutui elämään äitisi kanssa? etkö yhtään ajattele,että mies saa olla onnellinen jos joku suostuu hänelle lapsen tekemään. Ajattele jos oma lapsensaantisi olisi toisen ihmisen armoilla? Olisko sulle silloin tarkeintä se miltä toinen näyttää synnytettyään sinulle lapsen? Itse olen jo viisikymppinen 4 lapsen äiti ja saanut lapset 30 ikävuoden jälkeen. Kroppa on pysynyt hoikkana ,rinnat ei riipu , peppu tiukempi nyt kuin parikymppisenä kun en vielä pahemmin jumppaa ja liikuntaa harrastanut. Kyllä meillä ainakin saisi sääliä minua. Mies on ilman synnytyksiäkin päästänyt itsensä lihomaan. Omaa ison omenavatsan. Vehkeet ei oiken toimi kun ikää jo on ja ei ole mikään liikunnallinen uros muutenkaan ;)
Jessica Alba, Miranda Kerr, Douzen Kroes. Siinä teille synnyttäneitä naisia.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 11:51"]
Ei ole ihmisinä mitään heitä vastaan, mutta he eivät ole seksuaalisesti tai romanttisesti kiinnostavia. Raskauden ja synnytyksen aiheuttamat vauriot ovat minulle iso turn-off.
[/quote]
Suurin turn off taidat olla sinä itse.
[/quote]
Turhaan tulet härnäämään.
Ei ihmiset oo mitään koristeita. Ihmiset miettiköön mitä elämältä haluaa ja eläköön sen mukaan. Aika hiton raskas tapa ajatella, että on pilalla synnytyksen jälkeen. Elämä jatkuu ja sinne rannallekin saa mennä. Ei kellään oo velvollisuutta kiihottaa kaikkia.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:07"]
Ei ihmiset oo mitään koristeita. Ihmiset miettiköön mitä elämältä haluaa ja eläköön sen mukaan. Aika hiton raskas tapa ajatella, että on pilalla synnytyksen jälkeen.
[/quote]Ei ole, jos ei hanki lapsia koskaan. Sitten asia on yhdentekevä. Saattaapa tuon kohtalon välttämisestä olla jotakin iloakin.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:07"]
Ei ihmiset oo mitään koristeita. Ihmiset miettiköön mitä elämältä haluaa ja eläköön sen mukaan. Aika hiton raskas tapa ajatella, että on pilalla synnytyksen jälkeen.
[/quote]Ei ole, jos ei hanki lapsia koskaan. Sitten asia on yhdentekevä. Saattaapa tuon kohtalon välttämisestä olla jotakin iloakin.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:07"]
[/quote]
Niin, ei ole pakko hankkia lapsia, mutta tuollanen ulkonäkökeskeisyys todellakin on jo ongelma.
Minä olen synnyttänyt 7 kertaa ja normaali kroppa minulla on.. Pari ihan pientä arpea navan vieressä mutta se vain muistuttaa minua maailman ihanimmasta asiasta. En ole ylipainoinenkaan. Oon kai sitten niin vastenmielinen. Minut nähdessään ei edes uskoisi niin monen lapsen äidiksi.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:07"]
[/quote]
Ja on myös paljon ihmisiä, joiden elämän suurin murhe on se, ettei ole saanut lapsia. Tää ei ilmeisesti ollut ketjun aiheena?
Säälitkö myös naisia jotka joutuvat elämään ruman, lihavan tai vaikka vammautuneen miehen kanssa? Sääli on sairautta. Luulempa ,ettei kukaan kaipaa sääliäsi, voit säästää sen itsellesi.Ei ole tullut mieleen ,että joku mies elää ihan mielellään lastensa äidin kanssa, eikä edes tajua,että olisi jotenkin säälittävä yksilö. Ite ainakin olen lasten myötä saanut paremman kropan. Ennen lasren syntymää olin aivan liian laiha , saatoin painaa alle 50kg ja olen 168cm pitkä. Lasten myötä kilot nousi kohdalleen(56kg) ja olen saanut naiselliset muodot. Jotkut naiset vain paranee saatuaan lapset. Ja kannattako miehiä sääliä sen takia,että niiden puolisot synnyttää?? Mitä järkeä. Miksi naisten pitäisi olla kauniita ja timminä miesten takia. Sehän on miesten ongelma,ei naisten.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:07"] Ei ihmiset oo mitään koristeita. Ihmiset miettiköön mitä elämältä haluaa ja eläköön sen mukaan. Aika hiton raskas tapa ajatella, että on pilalla synnytyksen jälkeen. [/quote]Ei ole, jos ei hanki lapsia koskaan. Sitten asia on yhdentekevä. Saattaapa tuon kohtalon välttämisestä olla jotakin iloakin. [/quote] Niin, ei ole pakko hankkia lapsia, mutta tuollanen ulkonäkökeskeisyys todellakin on jo ongelma.
[/quote]
Miksi se olisi ongelma? Ei lapsettomalle heteronaiselle ole mitään haittaa siitä, että hän pitää imetystissejä, sektioarpia, vatsaröllyköitä jne. vähän ällöttävinä. Eipä hänen tarvitse itse niistä kärsiä.
Mulla muutamat raskausarvet, roikkuvammat tissit, pieni pömppämaha, ei harmita ei niin yhtään :) ne on mun taistelu arvet, niinkun kasvojen juonteet kartta mun elämästä. Eniten harmittaa äidit ketkä jaksaa tuhlata elämäänsä stressaamalla ulkonäöstään. Elämän jättämät jäljet tuovat ihmiseen persoonaa esille ♥
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:14"]
Jotkut naiset vain paranee saatuaan lapset.
[/quote]Olen eri mieltä.
Ap, sua vaivaa vakava pinnallisuus, pakkomielle ja harhaluulot. Maailma on puolillaan naisia jotka ovat timmissä kunnossa siitä huolimatta että heillä on lapsia, ja taas lapsettomia naisia jotka ovat plösöjä jo nuorena. Näkee paljon teini-ikäisiä tyttöjäkin joilla on maha kuin juuri synnyttäneellä, eivätkä edes häpeä näytellä sitä. Naisen kroppa on tehty synnyttämistä varten, ja jos synnyttämisen jälkeen on plösö, niin on se lähinnä omasta elämäntavasta kiinni, ei varmasti ollut kovin timmi sitten ennen raskauttakaan, ja alapään ongelmat ovat nykypäivänä hyvin harvinaisia koska sairaalassa yritetään estää vauriot, ja niitä voidaan korjata jälkikäteenkin, normaalissa synnytyksessä ei mene alapää pilalle.
Yli puolet miehistä on ylipainoisia, ihan ilman synnyttämistä plösähtävät, eipä ole miehillä paljon sanomista jos vaimo synnyttää heille perillisen ja sen takia vähän plösähtää.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:07"] Ei ihmiset oo mitään koristeita. Ihmiset miettiköön mitä elämältä haluaa ja eläköön sen mukaan. Aika hiton raskas tapa ajatella, että on pilalla synnytyksen jälkeen. [/quote]Ei ole, jos ei hanki lapsia koskaan. Sitten asia on yhdentekevä. Saattaapa tuon kohtalon välttämisestä olla jotakin iloakin. [/quote] Niin, ei ole pakko hankkia lapsia, mutta tuollanen ulkonäkökeskeisyys todellakin on jo ongelma.
[/quote]
Miksi se olisi ongelma? Ei lapsettomalle heteronaiselle ole mitään haittaa siitä, että hän pitää imetystissejä, sektioarpia, vatsaröllyköitä jne. vähän ällöttävinä. Eipä hänen tarvitse itse niistä kärsiä.
[/quote]
No sillä lapsettomalla kiiltokuvanaisella on varmasti itselläkin puutteita ulkonäössä :) Ei se ihan niin mene, että synnyttäneet naiset on ihan jumalattaria ja välttyy kaikelta pahalta mitä ulkonäössä saattaa olla. Siinä kohtaa on aika hyvä juttu jos pitää itseään muunakin kuin koristeena. Saattaapa moni synnyttänyt kokea olevansa kauniimpia kuin jotkut synnyttämättömät. Mun pointti on juuri se, että ihmisten ois hyvä elää oman tahtonsa ja unelmiensa mukaan, ei pyrkiä näyttämään mahdollisimman kiihottavalta muiden ihmisten silmissä. Ilmeisesti oot sitä ajatusta vastaan.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:10"]
[/quote]
[/quote]
No sillä lapsettomalla kiiltokuvanaisella on varmasti itselläkin puutteita ulkonäössä :) Ei se ihan niin mene, että synnyttäneet naiset on ihan jumalattaria ja välttyy kaikelta pahalta mitä ulkonäössä saattaa olla. Siinä kohtaa on aika hyvä juttu jos pitää itseään muunakin kuin koristeena. Saattaapa moni synnyttänyt kokea olevansa kauniimpia kuin jotkut synnyttämättömät. Mun pointti on juuri se, että ihmisten ois hyvä elää oman tahtonsa ja unelmiensa mukaan, ei pyrkiä näyttämään mahdollisimman kiihottavalta muiden ihmisten silmissä. Ilmeisesti oot sitä ajatusta vastaan.
[/quote]
Siiis... "ei mene niin, että synnyttämättömät naiset on ihan jumalattaria". Muutama muukin kirjoitusvirhe toki.
En ole itse synnyttänyt, mutta en voi muuta kuin ihmetellä näitä raskausarpijuttuja. Jotkut tuntuvat olevan melkein sairaita asian suhteen. Mitään ei saisi tulla
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:10"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:07"] Ei ihmiset oo mitään koristeita. Ihmiset miettiköön mitä elämältä haluaa ja eläköön sen mukaan. Aika hiton raskas tapa ajatella, että on pilalla synnytyksen jälkeen. [/quote]Ei ole, jos ei hanki lapsia koskaan. Sitten asia on yhdentekevä. Saattaapa tuon kohtalon välttämisestä olla jotakin iloakin. [/quote] Niin, ei ole pakko hankkia lapsia, mutta tuollanen ulkonäkökeskeisyys todellakin on jo ongelma. [/quote] Miksi se olisi ongelma? Ei lapsettomalle heteronaiselle ole mitään haittaa siitä, että hän pitää imetystissejä, sektioarpia, vatsaröllyköitä jne. vähän ällöttävinä. Eipä hänen tarvitse itse niistä kärsiä. [/quote] No sillä lapsettomalla kiiltokuvanaisella on varmasti itselläkin puutteita ulkonäössä :) Ei se ihan niin mene, että synnyttäneet naiset on ihan jumalattaria ja välttyy kaikelta pahalta mitä ulkonäössä saattaa olla.
[/quote]
Ei niin. Mutta raskauden ja synnytyksen tuomilta muutoksilta välttyy. Siitähän tässä ketjussa oli kysymys. Siitä, että pitää niitä ällöttävinä, ei seuraa, että pitäisi kaikkea muutakin barbimuotista poikkeavaa ällöttävänä. Itse pidän esimerkiksi niitä ällöttävinä juuri siksi, että ne ovat seurausta lasten hankkimisesta.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:39"]
En ole itse synnyttänyt, mutta en voi muuta kuin ihmetellä näitä raskausarpijuttuja. Jotkut tuntuvat olevan melkein sairaita asian suhteen. Mitään ei saisi tulla
[/quote]
Ei tässä ole mitään sairasta. Jos ei halua raskausvaurioita kehoonsa, ei ole mikään pakko hankkia lasta. Vähän niin kuin että jos ei halua lihaksia, ei kannata nostella systemaattisesti painoja lyhyillä sarjoilla.
No enpä osaa ajatella mitään. Ainoa muutos oli kaksi raskausarpea. Jotka nyt 4kk synnytyksestä ovat lähes näkymättömiä. Hui