Synnyttäneet naiset. Mitä ajattelette heistä?
Minulla on vain negatiivisia ajatuksia synnyttäneen naisen kropasta. Säälin miehiä. Näin olen ajatellut jo varmaan 15 vuotta ja olen itsekin synnyttänyt yli kolmekymppinen. Olen tosi surullinen siitä että maailman ihanimman asian, eli lapsen syntymän, aiheuttamat muutokset on niin inhottavia ja ihmisten mielestä vastenmielisiä. Mikä mua vaivaa?
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:47"]
Siis hä? Raskausarvet, läskit ja roikkuvat tissit on ok, jos ne on tulleet vaan huonojen elämäntapojen ansiosta, ei lastenteon takia??? Kaikilla lihavilla ihmisillä on raskausarpia, jopa hoikilla on esim. tisseissä raskausarpia.
[/quote]
Miten saat ns. imetystissit huonojen elämäntapojen seurauksina?
Taas tämä sama provo, keksi jo uus :) olen synnyttänyt ja voin ylpeydellä kantaa kroppani, seksikkäänä pysynyt eikä yhtään kärsinyt ja mies (eikä ole ainut ;) ) pitää minua yhä haluttavana, en näe mitään säälin aihetta tässä. :P
Minä en selvinnyt raskauksista arvitta, ja rinnat vähän roikkuu imetysten jälkeen. Olen kuitenkin kelvannut omalle miehelle (ja muutama on tunnustanut ihastuneensa joten olisin ehkä kelvannut jopa muillekin) joten se riittää.
En koe, että olisin olemassa miellyttääkseni ulkonäöllisesti muita ihmisiä. Jos raskausarpeni jotakuta ahdistaa, en aio tehdä asialle mitään - oma on ongelmansa. Itsellä on kuitenkin elämässä niin paljon muutakin ajateltavaa kuin kauneus"virheet": on lapset, on avioliitto, on haastava ja mielenkiintoinen työ, on rakas harrastus, on ystäviä ja vaikka mitä.
Elämä menisi hukkaan murehtiessa miltä itse tai miltä joku toinen näyttää.
Mutta alapäät on pilalla tuli raskausarpia tai ei.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:39"]
En ole itse synnyttänyt, mutta en voi muuta kuin ihmetellä näitä raskausarpijuttuja. Jotkut tuntuvat olevan melkein sairaita asian suhteen. Mitään ei saisi tulla
[/quote]
Ei tässä ole mitään sairasta. Jos ei halua raskausvaurioita kehoonsa, ei ole mikään pakko hankkia lasta. Vähän niin kuin että jos ei halua lihaksia, ei kannata nostella systemaattisesti painoja lyhyillä sarjoilla.
[/quote]
Raskausarpia voi tulla ilman raskauttakin. O-ou.
Siis hä? Raskausarvet, läskit ja roikkuvat tissit on ok, jos ne on tulleet vaan huonojen elämäntapojen ansiosta, ei lastenteon takia???
[/quote]
Pidän noita asioita ällöttävinä, koska ne muistuttavat minua lasten hankinnasta. Sillä ei ole väliä, mistä ne ovat tulleet. Ei-sairaalloinen ylipaino, arvet tai tatuoinnit eivät esimerkiksi haittaa minua ollenkaan.
Minuakin kiinnostaisi tietää, miten huonoilla elämäntavoilla voi saada itselleen riipputissit. Liittyykö se jotenkin rintaliivien käyttöön?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:57"]
En ole itse synnyttänyt, mutta en voi muuta kuin ihmetellä näitä raskausarpijuttuja. Jotkut tuntuvat olevan melkein sairaita asian suhteen. Mitään ei saisi tulla
[/quote]
Ei tässä ole mitään sairasta. Jos ei halua raskausvaurioita kehoonsa, ei ole mikään pakko hankkia lasta. Vähän niin kuin että jos ei halua lihaksia, ei kannata nostella systemaattisesti painoja lyhyillä sarjoilla.
[/quote]
[/quote]Siinä tapauksessa ne eivät ole raskausvaurioita, vai mitä? Ja yleisin syy raskausarville on raskaus.
Jos naisia laittaisi pitkään riviin alasti niin varmaan yllättyisi nämä "säälijät" ettei kaikista huomaakaan onko he synnyttäneet ;) nää valitsee synnyttäneiksi varmana vaan löllövatsaiset, lihavat, arpiset ja roikkuvatissiset naiset, vaikka niitäkin löytyy ei synnyttäneissä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:51"]
Siis hä? Raskausarvet, läskit ja roikkuvat tissit on ok, jos ne on tulleet vaan huonojen elämäntapojen ansiosta, ei lastenteon takia??? Kaikilla lihavilla ihmisillä on raskausarpia, jopa hoikilla on esim. tisseissä raskausarpia.
[/quote]
[/quote]
Esimerkiksi jos lihoo paljon nuorena, ja sitten laihtuu, niin kyllä se iho jää roikkumaan, katsopa joskus laihdutusohjelmia telkkarista.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:51"]
[/quote]
[/quote]
Esimerkiksi jos lihoo paljon nuorena, ja sitten laihtuu, niin kyllä se iho jää roikkumaan, katsopa joskus laihdutusohjelmia telkkarista.
[/quote]
Ok. Luotan sanaasi tässä asiassa. En aio katsoa laihdutusohjelmia. :)
[/quote]
No kun ei ole! Se paikka on tehty sellaiseksi että se palautuu, muutenhan ihmiskunta olisi hiipunut jo kauan sitten. Ennenvanhaan naiset tekivät lapsia teinistä lyhyen elämänsä loppuun asti, kuten vieläkin jotkut tekevät jopa Suomessakin, eivätkä heidänkään alapäät voi kovin pilalla olla kun kerran mies jyystää heidät uudestaan ja uudestaan raskaaksi. Muutenkin on nykyajan hömpötystä kuvitella että alapää olisi heti pilalla kun sillä tekee sitä mihin se on tarkoitettu. Ihminen muuttuu ihan vanhetessaan, sille ei mitään voi, se on luonnollista.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:04"]
[/quote]
No kun ei ole! Se paikka on tehty sellaiseksi että se palautuu, muutenhan ihmiskunta olisi hiipunut jo kauan sitten. Ennenvanhaan naiset tekivät lapsia teinistä lyhyen elämänsä loppuun asti, kuten vieläkin jotkut tekevät jopa Suomessakin, eivätkä heidänkään alapäät voi kovin pilalla olla kun kerran mies jyystää heidät uudestaan ja uudestaan raskaaksi. Muutenkin on nykyajan hömpötystä kuvitella että alapää olisi heti pilalla kun sillä tekee sitä mihin se on tarkoitettu. Ihminen muuttuu ihan vanhetessaan, sille ei mitään voi, se on luonnollista.
[/quote]
No kyllä sillä römpsällä varmasti synnyttää uudestaan, ei siitä ole kysymys. Joillakin meistä on alapäälle vain muutakin tehtäviä kuin synnyttäminen.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Siinä tapauksessa ne eivät ole raskausvaurioita, vai mitä? Ja yleisin syy raskausarville on raskaus.
[/quote]
EI ole, vaan se että iho on venynyt nopeasti, esim. nuorena kun tissit alkavat kasvaa, hyvin monet saavat raskausarpia tisseihinsä, myös lihavilla ihmisillä on lähes aina eri puolilla kroppaa raskausarpia, kun lihoo, iho venyy, oli syy raskaus tai vaan se että syö enemmän kuin kuluttaa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:04"]
[/quote]
[/quote]
No kyllä sillä römpsällä varmasti synnyttää uudestaan, ei siitä ole kysymys. Joillakin meistä on alapäälle vain muutakin tehtäviä kuin synnyttäminen.
[/quote]
No tiedätkö sitä, että kyllä sillä römpsällä todellakin pitää tehdä muutakin niiden synnytysten välillä? Luuletko että kakaroita tulee liukuhihnalla ilman seksiä?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:57"]Mutta alapäät on pilalla tuli raskausarpia tai ei.
[/quote]
Ei kyllä ole, harhaluulo tämäkin. :D tai sitten mä olen äärimmäisen onnekas. ponnistinkin jopa kolme tuntia eikä tullut kuin pieni repeämä joka kursittiin kokoon, synnytyksestä on puoli vuotta ja seksielämä kukoistaa jopa miehen mielestä, jos kaikki miehet haluavat neitsyitä niin saisi joka päivä vaihtaa uuteen. Tottakai synnytyksessä voi tulla komplikaatioita ja pahojakin muutoksia alapäähän mutta yleisesti ottaen näin ei ole vaan synnytyksestä palautuu jopa hyvin enkä mä usko olevani ainoa hyvin palautunut koko kropaltani. Sinänsä on kyllä turhaa ja typerää ajatella vain ulkonäköä kun kyseessä on asia joka on parisuhteessa yhdessä valittu, tärkeä ja suurempi kuin jonkun anonyymin mielipiteet synnyttäneistä. Miehestä kun tulee isä niin ei häntä kiinnosta mitä av:lla ollaan mieltä tai sitten on äärimmäisen vajaa idiootti kun olisi voinut ihan hyvin ehkäistä asian. Btw. jos joku löystyy liikaa synnytyksestä tai menee tavara pilalle niin rahaa se vain kaipaa että pääsee kirurgin puheille ja kursimaan se värkki paremmaksi kuin näillä synnyttämättömilläkään on... Mitä täydellisiä naisia ne oli kun se yksi jolla ei edes lapsia ole niin meni silti kirurgisesti tiukentamaan värkkinsä, olikohan miehellä ihan nakki sitten tsi tällä naisella väljähkö luonnostaan? :D Tuli vaan mieleen.
Ihmettelen kyllä miten edes pystyy mies enää laukeamaan jotta uudet raskaudet on mahdollisia.
Miks ajattelisin asiaa yhtään? mistä sen voi tietää mitä raskaus ja synnytys tekee keholle tai ei tee kun ei ole kokenut koskaan? siis yhtäkään lapsetonta en tiedä joka ees näitä asioita miettii, miks sitten sinä?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:14"]
Ihmettelen kyllä miten edes pystyy mies enää laukeamaan jotta uudet raskaudet on mahdollisia.
[/quote]
Niin ja mieti, jotkut yrittävät vuosia toista raskautta, sitä joutuu synnytänyttä jyystää aika helkkarin paljon!
Ajattelen aina että kuinkahan pahasti tuonkin pillu on revennyt
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:10"] [quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:07"] Ei ihmiset oo mitään koristeita. Ihmiset miettiköön mitä elämältä haluaa ja eläköön sen mukaan. Aika hiton raskas tapa ajatella, että on pilalla synnytyksen jälkeen. [/quote]Ei ole, jos ei hanki lapsia koskaan. Sitten asia on yhdentekevä. Saattaapa tuon kohtalon välttämisestä olla jotakin iloakin. [/quote] Niin, ei ole pakko hankkia lapsia, mutta tuollanen ulkonäkökeskeisyys todellakin on jo ongelma. [/quote] Miksi se olisi ongelma? Ei lapsettomalle heteronaiselle ole mitään haittaa siitä, että hän pitää imetystissejä, sektioarpia, vatsaröllyköitä jne. vähän ällöttävinä. Eipä hänen tarvitse itse niistä kärsiä. [/quote] No sillä lapsettomalla kiiltokuvanaisella on varmasti itselläkin puutteita ulkonäössä :) Ei se ihan niin mene, että synnyttäneet naiset on ihan jumalattaria ja välttyy kaikelta pahalta mitä ulkonäössä saattaa olla.
[/quote]
Ei niin. Mutta raskauden ja synnytyksen tuomilta muutoksilta välttyy. Siitähän tässä ketjussa oli kysymys. Siitä, että pitää niitä ällöttävinä, ei seuraa, että pitäisi kaikkea muutakin barbimuotista poikkeavaa ällöttävänä. Itse pidän esimerkiksi niitä ällöttävinä juuri siksi, että ne ovat seurausta lasten hankkimisesta.
[/quote]