Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis 40 vuotias on jo tosi vanha

Vierailija
21.06.2024 |

40 vuotiaat ihmiset ovat vanhoja.

Itse olen täyttämässä 32. 

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olo tunnu kovin vanhalta. Kroppa tuntuu vanhalta, koska kroppa on hajonnut jo nuorempana. 

Vierailija
2/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 25 ovat jo ikäloppuja 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sinäkin aikanaan vanhenet, jos vain elät siihen 40 asti.

Vierailija
4/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti sitä nuorena ajatteli että 20-vuotias on vanha ja 40-vuotias oli jo ikäloppu. Kun itse vanhenee, niin omanikäiset tuntuvat nuorilta.

Vierailija
5/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kahdeksan vuotta ikäloppuuteen.

Vierailija
6/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

57-vuotias on nuori. Näin minä koen :)

Vierailija
7/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin koko nuoruuteni olevani vanha, nyt kadun kun en tajunnut että olin nuori! Nyt olen nuorekas ja vanhuus on sitten kun olen 80.

Vierailija
8/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 42,samaa mieltä. Tuo 8 vuotta menee muuten silmänräpäyksessä. 

Vierailija
9/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää! Se menee ihan jokaisella näin, jokainen pelkää tuota keski-ikäiselta liikaakin kalskahtavaa lukua >40<, mutta osa ajattelee jopa 29 ikäisenä, että elämää ei yksinkertaisesti enää ole kun 30 on lasissa.

Mutta mä lupaan, että aina kun sulla on 5-10 vuotta lisää elettyä elämää, sun ikäkäsityksesi menee kokonaan uusiksi. Siis kokonaan! Ja sä tuut niin nauramaan.. tiedätkö mille? No näille sun nuoruuden käsityksille iästä.

Muista nämä mun sanat, jooko?

Vierailija
10/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 65v.

Vierailija
11/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap ei elä 40-vuotiaaksi asti.

Vierailija
12/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 65v.

Niin minäkin, eikä sille mitään voi, vai voiko? En nyt kuitenkaan aikonut tappaa itseäni vain sen vuoksi että olen jonkun 32-vuotiaan ääliön mielestä vanha.

Vierailija
13/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää! Se menee ihan jokaisella näin, jokainen pelkää tuota keski-ikäiselta liikaakin kalskahtavaa lukua >40<, mutta osa ajattelee jopa 29 ikäisenä, että elämää ei yksinkertaisesti enää ole kun 30 on lasissa.

Mutta mä lupaan, että aina kun sulla on 5-10 vuotta lisää elettyä elämää, sun ikäkäsityksesi menee kokonaan uusiksi. Siis kokonaan! Ja sä tuut niin nauramaan.. tiedätkö mille? No näille sun nuoruuden käsityksille iästä.

Mjaa, ehkä yleensä noin, mutta mä oon todennut että tämä keski-ikä on just niin kamalaa kuin aina pelkäsin. 

Vierailija
14/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun sen vanhan määräikä siirtyy sitä mukaa kun ihminen itse vanhenee. 32 on mun mielestä tosi vanha. T. 19v.

Vierailija
15/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodie Foster, 61 -vuotias: Täydellinen nainen!

Vierailija
16/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mjaa, ehkä yleensä noin, mutta mä oon todennut että tämä keski-ikä on just niin kamalaa kuin aina pelkäsin. 

No mikä mikä mikä siinä nelkyt olossa sinnuu nui sylettää? Nivelet kolottaa ja harmaata ohimossa?

Elä nyt mollota, ota huumorilla! Tukka takana, elämä eessä 🥰😂

Vierailija
17/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä mikä mikä siinä nelkyt olossa sinnuu nui sylettää? Nivelet kolottaa ja harmaata ohimossa?

Elä nyt mollota, ota huumorilla! Tukka takana, elämä eessä 🥰😂

Läheiset rupeaa kuolemaan, ei saa töitä, ei saa parisuhdetta, liian vanha äidiksi, vaihdevuodet lähenee.. Tosi hauskaa juu. 

Vierailija
18/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, nivelrikkoa on, iltaisin väsyttää jo 9 aikaan ja herään ennen sianpieremää

t. 40-vuotias

Vierailija
19/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niiq tosi old niiq bruh lol.

Vierailija
20/62 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä nuori nelikymppinen, kun on palvelutalossa töissä 80-100-vuotiaiden parissa niin on ihan lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi