Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~ Ensikoiden viikonloppu 16.-17.9.2006 ~~~

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=483D8B]Löytyyhän sitä vanhojakin tuttuja taas pitkästä aikaa, vilkutukset vaan [b]Aftikselle, Oonalle ja Peiposkalle[/b]! Kiva kun teistäkin kuuluu vaihteeksi!

Tosin [b]Aftiksen[/b] kuulumiset oli vähän turhan ikäviä! :( (((Lohtuhalaus))) täältäkin! Toivottavasti (kaikki) asiat järjestyy parhain päin!

[b]Oona[/b]: ja tosi kurjia uutisia sieltäkin! Voihan itku tuota tilannetta, että miehes kanssa tilanne noin ikävä! Toivotaan että sielläkin asiat järjestyy jotenkin!

[b]Peipposka[/b]: kiva tosiaan kuulla sustakin! On varmaan hyvä, että on välillä muutakin puuhaa kuin kuumeilu. Toivotaan, että joku supersimppa ois kuitenkin munasolun kohdannut! :)

[b]Keiju[/b]: voi kurjuus ja surkeus! Pahoittelut tädistä! Tosiaan tuossa tilanteessa ei paljon mitkään sanat lohduta! Toivotaan, että pian taas piristyt uuteen kiertoon, joka toivottavasti jää vikaksi pitkään aikaan... *bd*

[b]Aqua[/b]: kiitti vinkistä ton luennon suhteen! Tekisi mieli mennä kuuntelemaan. Asiassa on vaan yksi mutta: ko klinikalla on töissä yksi tuttu, joka ei tiedä meidän yrityksestä, mutta varmaan arvaisi jos sattuisi olemaan paikalla... No täytyy pohtia asiaa, ehkä nähdään siellä -oiskin hauska arvuutella kuka olet! ;)

[b]Nenna[/b]: mä olen aika luottavainen siihen, että ennen kuin menkat on myöhässä ei useimmat lääkkeet voi mitään vaaraa sikiölle (oikeastaan alkiolle siinä vaiheessa) aiheuttaa. Poikkeuksena sitten tietty jotkut lääkkeet (esim. jotkut antibiootit ja aknelääkkeet) jotka pitää lopettaa ennen yrityksen alkamista. Näistä pitäisi kuitenkin lääkärin erikseen mainita, jos niitä määrää. Ei tietty varovaisuudesta varmasti haittaa ole, ellei sitten joka kuukausi satu joku syy, jota pitää varoa, niin voi vähän kestää ennen kuin raskaaksi onnistuu hankkiutumaan! :)

[b]Hermione[/b]: huomasitkin varmaan mun mielipiteen siitä keskustelusta! En näköjään osaa olla tunkematta lusikkaani joka soppaan! ;) Kukin tyylillään tosiaan, mutta mun mielestä täällä Ensikoissa on just siksi niin kivaa, että jos tuntuu että haluaa jakaa omat erite-tilanteensa ;) jonkun kanssa niin se on mahdollista ja sitten löytyy syvällisempääkin pohdintaa! :) Mäkään en halua niin konkreettisesti ajatella sitä aikaa kun vauva on, että alkaisin vaunuja miettiä sen kummemmin. Tietty tulee usein haaveiltua kaikenlaista, mutta mieluiten vaan omassa mielessä. Mitään hankintoja ei uskalla -lähinnä taikauskosta- edes ajatella tekeväni.

[b]Omassa navassa[/b] nyt kanssa sen verran vakavampaa, kuin vaan limat ja nippailut ;) : meillä on nimittäin kanssa miehen kanssa vähän kireämpi tilanne, kuin aikoihin. Me ollaan kyllä sellainen taistelupari, että välillä hirvittää ja nyt on tää kireys alkanut vähän väsyttää. Tuntuu ettei mies ymmärrä tätä kuumeilua ja huolta lapsettomuudesta ollenkaan ja pitää mua aivan hulluna. Toistaiseksi rakkaus on riittänyt selvittämään solmut, mutta joskus mietin, että kai tässä parisuhde-elämässä voisi päästä vähän helpommallakin... No erotakaan en haluaisi, joten kai se on vaan pakko koittaa saada voimia jostain. Tähän kuumeiluasiaan sen verran, että kp on 20/28-41 eikä mitään hajua oliko se ovis jo vai ei, mutta jos oli, taisi tähtäilyt mennä pepulleen tässä kierrossa...

Killa

Vierailija
22/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killalle terkut, huomasin sinun mielipiteen edellä mainitsemassani jutussa.. Jokaisella lienee oikeus omaan mielipiteeseen ja ihanaa että täällä ensikoissa on juuri niitä saman mielipiteen omaavia. Niinhän se on että jos ei kyseisen ketjun jutut kiinnosta, ei ole pakko lukea! Voi perustaa oman ketjun.

Olette ihania!! =)

Unohdin kertoa et mun rakas pikkusisko sai ihanan tyttövauvan viikko sitten. Hän(sisko) asuu erillä paikkakunnalla joten en ole vielä nähnyt vauvelia. Ristiäisissä viimeistään. Vähän itsellä sellainen biologinen kello tikittää. Sisko on 26 ja mä 29. Galluppia teille ensikot, minkäs ikäisiä olette? Mä olen uusi tässä palstailussa et jos olette vasta kyselleet samaa asiaa niin unohtakaa koko gallup =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blueviolet]Melkein koko päivän olen koneella koittanut takoa yhtä kirjallista työtä, mutta väkisinkin eksyy tänne kurkistelemaan! :)

Siksipä vastaankin Hermionen [b]galluppiiin[/b]: itellä mittariin tulossa just 31v ja vähän vanhaksi itseni tunnen! Niin monen ikähän löytyy tuolta esittelylistasta, mutta saa sitä täälläkin kysellä ja ehkä paremmin se jääkin mieleen, kun samalla lukee vähän muutakin ko kuumeilijasta. Biologinen kello tosiaan tikittää täälläkin, varmaan kuulette sinne asti tikityksen! ;)

Mullekin nuo sisarusten muksut on maailman rakkaimpia, täällä on välillä kuultu varmaan väsymykseen asti mun veljentytöistä! :) Pikkusiskolla ei vielä ole lapsia ja se on tavallaan hyvä, vaikka hänelle niitä toivoisinkin: voisi lisätä omaa ahdistusta jos hän saisi lapsia ennen mua, kun ikää on 4v vähemmän. Tosiaan älkää luulko, että en niitä hänelle toivo tai mitään muutakaan kurjuutta (me ollaan tosi läheisissä ja hyvissä väleissä), mutta kun oma ahdistus on nyt pahimmillaan kun koittaa sopeutua ajatukseen siitä, ettei ehkä luomusti lapsia saa. Vaan mikäs sitten olisikaan mukavampaa, kuin olla siskon kanssa samaan aikaa äitiyslomalla... :)

No niin, yritetääs vielä vähän tehdä hommiakin tänään! :)

Vierailija
24/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on oltu ahkeria kun on oikeen iso pino saatu aikaseks pitkästä aikaa. :)

Sara-Maria, harmi ettei vielä tullu kunnon viivaa, mutta eiköhän se siitä vielä vahvene :)

Pahoittelut tädistä LinneaBorealikselle, Pippille, Aqualle, Keijulle, Afternoonille

Nuutti, joo meillä on aika sama homma. Kyllähän se pupuilu-intoa kasvattaa kun on vauva haaveissa, mutta ei se nyt ainoa syy siihen ole että mitään makuuhuoneessa tapahtuis. Hankalia asioita nää, onneks puhumalla yleensä selviää asiat. :)

Killa, toivotaan että pari super-simppaa on eksyny oikeelle paikalle! Ja jaksamista parisuhde-kiemuroiden keskelle.

Muskotille ja Peipposkalle heipat pitkästä aikaa. _o/

Oona, tsemppiä parisuhteeseen, toivotaan että se suksi alkaa luistamaan ja kaikki kääntyy parhain päin.

Hermonie, mun mielestä täällä puhutaan just ainakin mua koskevista asioista, en mä mitään mistään rattaista tiedä, kun eihän niitä vielä tarvikkaan (valitettavasti). :) Onnea suvunlisäyksen johdosta!

Nennaliina, kannattaa varmaan lääkäriltä tai apteekista kysyä että onko niistä lääkkeistä haittaa jos yrittää raskautua, voi sitten rauhallisemmin mielin olla.

G: Ikää löytyy tältä enskalta 20 vuotta, joulukuussa tosin tulee 21 täyteen.

ON: Ihme nippailua ollu mahassa eilisestä lähtien. Vähän sellasta menkkamaista kipua, tiedä sitten mistä johtuu. Heti ekana tietty elättelee toiveita kiinnittymiskivuista, vaikka yritänkin olla rakentamatta minkäänlaisia toiveita etten sitten hirveesti pettyis.

Iso hali kaikille enskoille ja vielä isompi pölläys plussapölyjä. :) -Anitah

Vierailija
25/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve taas, viikonloppureissusta on kotiuduttu ja tulin nopsaan lukemaan teidän kuulumiset. Sara-Marialla olikin loistavia tuliaisia reissusta! Paljon paljon onnea!!! Kyllä se viiva siitä vahvistuu, ihan varmasti!

Oma napaa sen verran, että koko viikonlopun on jatkunut enemmän tai vähemmän etova olo ja alavatsa on ollut kipeä. Varsinkin tänä iltana on ollut jo ihan kunnolla heikko ja paha olo. Ja vähän itkuherkkäkin olen ollut. Nyt kyllä jännittää tosi paljon ja toivon kyllä ihan älyttömästi että tämä olisi nyt sitä itseään! Testaamista koitan pitkittää ainakin tiistaihin tai keskiviikkoon, että ei turhaan tulisi pettymystä.

Tulen huomenna sitten paremmalla ajalla lukemaan kuulumisenne paremmin ja kommentoimaan! Nyt pitää mennä lämmittämään miehen kylkeä!

T: Meriheppa (kp 30/31-38)

Vierailija
26/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittelen itsestäni, että täälä ollaan! Tätiä ei näy vieläkään. Uutta testiä en ole tehnyt (kp33 testattu nega). Alkaa kyllä urakalla jo tympimään nää päin honkia olevat kierrot! No, vielä on hermoja odotella...

Nuutti: Meillä mies on hyvin vielä jaksanut ja ymmärtänyt pupuilut vauvanteko tarkoituksessa, mutta on niistä puhuttukin vakavaan sävyyn. Nyt sitten tuli tässä kierrossa se ongelma vastaan, että pupuiltiin aika ahkerasti alkukierto, niin sitten, kun ois pitänyt oikein joka päivä jaksaa muutaman päivän ajan, niin eipäs se onnistunutkaan. Liekö suorituspaineita vai mitä, mutta kyllähän se meinas vähän ahdistaa, kun ei sitten saatukaan simppoja oikeaan aikaan liikkeelle. Tosin eipä sillä mitään merkitystä tainnut olla, kun ei kai koko ovista ollutkaan.

Jaksuhalit monelle enskalle, joilla on nyt paljon mielenpäällä asioita!

Tulen huomenna jatkamaan! Meinaa olla vähän väsy, kun olen aloittanut juoksuharrastuksen ja aika rankkaa on.

Hoyt kp39/37

Vierailija
27/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Enskat!

Johan on pino saanut vähän pituuttakin :)

Pahoittelut niille, jollei täti on saapunut kylään! Jaksamista ja yrittämisen iloa kaikesta huolimatta...

Piinailijoitakin löytyy - ihanaa :D Toivotaan, että tosiaan plussattaisiin urakalla!

Tsemppiä jokaisen enskan parisuhteeseen! Ensin koettelee vauvakuume ja sitten toivottavasti vauva :)

LiVe

Vierailija
28/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin just että mun kp:t menee samalla tavalla kuin ne näyttää noita BB:n päiviä eli tänään niillä on 21. päivä, mutta siis näytetään kahdettakymmenennettä! :D No niin, takas kattmaan kuka hädetään!

Vierailija
29/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips taas!

Kiva kun on naina aktiivista porukkaa tanaan.

Killa ja Hermione: Munkin mielesta Enskat on ihan parasta porukkaa. Taalla saa olla just sellainen kuin haluaa, ja hopottaa ihan kaikesta. Monesti oon huomannut, etta toisissa ryhmissa ollaan helposti tuomitsemassa toisten oireita sun muita.

Kurja kuulla etta monella enskalla on sukset ristissa parisuhteessa. Me kanssa kuulutaan siihen kastiin, etta valilla otetaan yhteen oikeen kunnolla, ollaan molemmat tosi voimakastahtoisia ja itsetietoisia tyyppeja, vaaditan huomiota ja kunnioitusta valilla vahan liikaakiin. Onneks meilla rakastetaan ihan yhta kympilla, ja toistaiseksi on rakkaus riittanyt. Aikamoista vuoristorataa on taa elo meilla.

Toivottavasti saatte tilanteen selvitettya kaikki! Jaksuhaleja!

Ai niin, ma oon kuukauden sisalla 29 v....valilla tuntuu etten olis ihan viela valmis olemaan kolmekymppinen.

Mun hyva kaveri oli eilen kylassa, se on raskaana vko 16, ja oli sopo pomppis silla jo...ihanaa oli hopata sen kanssa, vaikken kertonutkaan sille etta meillakin on vauva haaveissa.

Huomiseen!

Vierailija
30/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen sitä mieltä, että Ensikot on ihan paras porukka kuumeilla! :)

SARA: en vielä päivitäänyt sua tonne esittelylistaan plussanneeksi, vaan ajattelin että jos haluat vielä ne vahvemmat viivat tikkuun ensin... Vaikka kyllä ne haamutkin plussaa tarkoittaa! :) Ilmoitteletko sitten kun saan sut päivittää?

Vierailija
31/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

töistä tulin just tuli ja menossa nukkumaan..

luin kans killa sun mielipiteen niistä erite ja muista asioista ja olen samaa mieltä sun kanssas..kai me saadaan puhua mistä halutaan.. ja jos muutenkin on mieli maassa niin sit vielä jotain vaunun värejä vaan miettii niin ei se sieltä nouse kovin helpolla kun välillä tuntuu että ei tarvii niitä vaunuja koskaan ostaakaan... jopas tuli paatoksella...:)

G: Olen 22 vuotias....

öitä!!!