**** NELIAPILAT vko 17 ****
Nimittäin plussanneille eli Keijuliljalle, Leppäkerttuselle & Helinälle!!!
Tosi ihanaa kuulla että neloskuume saa "lääkettä" ;)
(.) Meillä ovis ensi viikolla. Toivotaan että on taas ovis noin kp17 kun on silloin mieskin paikalla :p
Kommentit (48)
Hyvää alkavaa viikkoa ja tukaahan taas kertoilemaan fiiliksiä (ja mahdollisesti lisää plussia?)!
Täällä mennään nyt vähän niinkuin TJOT-meinigillä. Mitään kp: ä en ole laskenut tai muutakaan, eli vauva saa tulla kun tulee. Toivottavasti kuitenkin jo alkusyksynä olisin tukevasti raskaana. Minä tunnen kyllä oviksen, joten sillä tapaa tiedostan milloin on hyvä aika puuhailla... ;).
kaakaokirahvi
Mammariinille ja koko teidän perheellenne pahoittelut mummon poismenon johdosta! Läheisen yllättävä poismeno voi kyllä pysäyttää.. ;(
Menninkäinen: Voi mieletön! Menit sitte plussaamaan, ihanaa! Otahan nyt koko porukka sitte kyytiin mukaan, jookos? Oikein paljon onnea ja hyviä vointeja odotusajallesi!
Ommaa nappaa.. mulla taitaa alkaa menkat! Siis eilen (sori ällöpuheet) rupes jotain tuhrua tuolta alakerrasta joka vessakäynnillä paperiin ilmestymään...mutta mitään sen enempää sieltä ei tuukkaan tai ainakaan vielä...menkkakipuja kyllä on nyt ruvennu ilmestymään, enempi tuolta oikealta puolen...miehelle ku siitä puhuin että mitäs jos oonki raskaana ku juilii tuolla lailla niin vitsiksihän tuo pani " mitä eikö meidän " keskeytetty yhdyntä" olekaan tarkka ehkäisymuoto" :DD Mutta kyllä päällisin tunne on että kohta lorahtaa...Noh, ei siinä jos nuo tulevat menkat sais tän kropan toimimaan joten kuten ja tuo saakelin paino alkais tippumaan ku nyt ei auta yhtään mikään...no varmaan vaan toiveajattelua...
Mää valvoin viime yönä...vauva söi neljältä (ekaa kerran koko 8,5kk elämänsä aikana söi vain yhdesti!!) ja siitä eteenpäin vaan vatvoin asioita...katoin kelloa että mitä lienee niin se oli 6:35 plääh...siis 2,5h valvonu...no kyllä sitte nukutti ku seiskalta kello soi, mutta onneksi ihana mieheni sanoi että jää nukkumaan hän vie esikon kouluun...no me nukuttiin sitte tunteroinen vauvan kanssa..Mutta tulipa vaan mieleeni että miten ihmeessä mää valvoin...yleensä näin ei mulla käy ku raskausaikana!! siis mää en ruukaa valvoi itekseni ilman syytä öisin vaan nukun ku tukki ja syötän vauvan istaalleenki etten nukaha kesken kaiken (mutta onpa käyny monesti niinki että olen vauvan laittanu omaan sänkyynsä ja sitte ite nukahtanu siihen istaalleen...)...no tää on vaan tätä kuumeisen äidin toiveajattelua :) Suotakoon se meille vai kuinka on??
Täytyy mennä, itku kuuluu...muka puolen tunnin päikkärit riittää pah sanon minä :DD
nani kera poitsujen
Tein eilen raskaustestin, kun vatsassa ollut painontunnetta ja rinnat hivenen arat. Unohdin katsoa tuloksen heti, siinä oli haamu mutta tarvitsee tarkistaa asiaa vielä kp nyt 28/26-28 eikä alavatsa eikä selkä särje kuten yleensä.... vielä en ole kipaissut kauppaan testiä hakemaan, illalla sitten. Olisi se aika valoisa uutinen tähän väliin =)
Kirjoittelen ja kerron kuulumiset, oikein ei uskalla toivoakaan, jos testissä äkyikin vain jokin kohta mihin viivan pitäisi tulla...
Tulehan kertomaan heti :)!
Laskin äsken sitten kuitenkin kp:t ja niitä on 11 (12) / ~31. Ei ole tuo kierto oikein tasoittunut vielä, vaikka pillerit lopetin viime kesänä. Mutta selkeästi ne kierrot on olleet hiukan pitempiä, jolloin en ole ovuloinut.
kaakaokirahvi
Oon kyllä erittäin huono pinoutuja, suonette anteeksi! En ihan oikeasti tunnu kerkeävän koneelle nykyään ollenkaan..
Plussakin oli saatu, hienoa! Menninkäiselle kovasti onnea! Hyvää odotusta ja suojelusenkeleitä pikkuiselle matkaan! :)
Ja lupaavalta kuulostaisi myös Mammariinin tilanne! bd Osanottoni mummun poismenon johdosta! :(
Entä nani onko vuoto alkanut vai vieläkö olis toiveita iloisemmista uutisista? Mulla tuli kuopuksen kanssa tuhrua vähän ennen kun menkat olis pitänyt alkaa, mutta eipä vuoto vaan sitten alkanutkaan.. ;) bd
ON: kolmas kierto synnytyksen jälkeen alkoi viikonloppuna.. Eli kaksi ollutta kiertoa ovat nyt olleet 30 ja 24 päivää. Toivottavasti tuosta tasaantuisivat. Eli eipä ole meillä tuoda lisää plussauutisia tähän pinoon.. Eipä tuo vielä kauheesti kirpase, tuo kuopus on kuitenkin vasta 10 kk. Toivottavasti lähikuukausina, viimeistään syksyllä saisi kuitenkin plussan testiin.. Kuopus päätti sitten itse lopettaa tissin syönnin kokonaan. Toisaalta oon ihan tyytyväinen, kun näin helposti kerta meni, mutta toisaalta on pieni haikeus..
Aurinkoisia kevätterveisiä kaikille!
-sani
Kääk, aivan ihanaa! Plussia! Heti täällä tapahtuu kun on muutaman päivän katveessa;) Tulee heti luottavaisempi olo, että kyllä näitä joskus tärppää! Tosi ihanaa, iloiset onnittelut Menninkäiselle ja koko perheelle!
Mammariinille jaksamista ja voimia ikävinä hetkinä. Lapsilla on onneksi taipumus sopeutua, mutta moneen otteeseen saa varautua selittämään tapahtunutta.
Itse bongasin oviksen elämäni toisella tikutuskokeilulla viime su-aamuna. Mutta hiukan hiljaisempaa oli taas kammarin puolella... Jotta ei nyt hirmutoiveita tälle kierrolle, vaikka aina sitä toivoa saapi! Ainakin Menninkäisen kertomus luo uutta toivoa, jottei se aina ihan kohdilleen tarvitse osua! On se peitto välillä kyytiä saanut!
No pitänee uudet greippimehut hankkia kun nekin loppui jo päiviä sitten.
Aurinkoista päivää ja iloiset heipat kaikille!
Keijulilja jotain 17/32-33
Tosin menkat ei ole alkaneet eikä normaalisti tulevat menkka oireet ole ilmaantuneet. Jänskäillään siis vielä... Mutta ainahan tulee uusi kierto jos tällä kertaa menee ohi, sillä stressihän tässä on voinut tehdä myös omat tepposensa. Pähkäilen täällä siis ollakko vai eikö olla?
Huoh... miten pitkä päivä takana just tulin kotiin...oli niin hiljaista kun avasin oven lapset jo untenmailla :)
Mammariini: Älä vielä lannistu negasta vaan testaile parin päivän päästä uudestaan jos täti ei tule kylättelemään *toivon ettei tule* =)
Itse koitan ja yritän olla ajattelematta liikoja, et tärppi ois käyny tai heti tulee noita oireita, kuten viime kierrossa =) Vappuna pitäs täti punaisen tulla,mutta jospa pysyis poissa...
Oikein mukavaa viikon jatkoa kaikille =)
Mammariinille pidetään edelleen peukkuja, jospa se siitä plussaksi muuttuu bd !
Kevät on tainnut viedä äipät ulos, kun on niin hiljaista pinossa :). Siellä itsekin nyt viihtyy, kun aurinko paistaa niin ihanasti. Tuntui todella pitkältä tuo pimeä, lumeton talvi, minä en siitä pitänyt yhtään!
Tässä alkaa tosissaan jo vauvakuume kohta vaivata... ;D
kaakaokirahvi ja lapset
Pahoittelut Mammariinille negasta, kovasti peukkuja pidän että plussaksi vielä muuttuis bdbdbbd
Nyt meniki jännäksi tää oma napa...iiks...maanantaina kirjottelin että menkat alkaa...no eihän tuolta mitään tuhrua kummempaa ole vieläkään tullut...joten mun on kait " pakko" testata ens viikolla jos tää ei tästä muutu...kyllä ihan jännittää ja toisaalta tää nyt voi olla mitä vaan ku noita menkkoja ei synnytyksen jälkeen ole vielä ollut..joten eipä tuota tyhmää päätä kannata enempää kiusata...
Keijulilja...joo-o eipä niitä peittoja hirveesti tarttekkaan pöllyytellä...taitaa se yks kerta hyvinki riittää...toivotaan vaan että teidän aikataulut ees jotenki osui yksiin :D
mutta kävimpäs taas lätisemässä...pitää mennä vähän paikkoja järkkäämään ku serkku tulee tyttärensä kanssa meille loppuviikoksi...
Plussaonnea toivotaan kaikille meille!!
nani kera poikien
Vieläkin vähän epätodellisissa tunnelmissa mennään, koska tämän huhtikuun piti olla " virallisesti" meidän ensimmäinen neljännen vauvan yrittämiskuukausi. Tosin siinä mielessä raskaus on konkretisoitunut, että etova olo on tullut kuvioihin ja välillä sellaiset tyhjän yökkimiset...Toisaalta on kauhee nälkä, toisaalta ei tekisi mieli mitään. Aikaisempien kolmen raskauden kohdalla en koskaan ole kuitenkaan joutunut oksentamaan, toivottavasti en nytkään. Maha pömpöttää jo tosi paljon, mutta turvotuksesta vain!
Plussaonnea kaikille teille, tulkaahan oikein kevätrytinällä tuonne odotuspuolelle!! Itse käyn välillä joulukuisissa ja/tai suurperheellisissä välillä kirjoittelemassa.
t. Menninkäinen rv5+5
Joo toivotaan että olisi osunut jokin kohdilleen... :DD
Eihän sitä tiedä, ei vaan malttaisi olla taas testailematta, vaikka vielä viikko pitäisi vähintään odottaa!
Milloin voisi sen r-testin tehdä että mitään näkyisi??
Ostin uuden satsin greippimehuja tänään. Ei oikeastaan muuta uutta täällä. Ihana ilma on, ja toivottavasti pysyykin!
Aurinkoa, iloista mieltä ja lämpöä kevätpäiviin kaikille!
Keijulilja kp 19/32-33
Täällä vaan vappua odottelen tosin varmaan ihan muista syistä, kuin useimmat ihmisistä ;) kp 21 /28 Mietin myös,et miten aikaisin uskaltais testailla edellisissä odotuksissa odottelin sen viikon, mut nyt tuntuu että olen niiin malttamaton, et tekis mieli testailla heti kun ja tietenkin JOS ovat myöhässä, mut varmimman vastauksenhan saa,kun malttaa muutaman päivän odotella...:)
Aurinkoa kaikkien loppuviikkoon =)
uusi kierto alkaa kp2 =)
Nyt sitten vain antaa tulla jos on tullakseen, kovasti sitä toivomme.
Mieskin vähän innokkaammin mukana, kun tuo nuorimmainen näyttää parturi reissumme jälkeen hiukan isommalta =)
toisaalta kiva vähän yrittääkin, kun nuo pienimmät tulivat yrittämättä iloisina ylläreinä.
Harmittelut Mammariinille tädin kylään tulon takia =/
Meillä kans nyt ekaa kertaa ollaan tarkoituksella yritetty, kolme edellistä juuri noita iloisia ylläreitä :) On tämä vaan niin erilaista,kun tälleen tarkoituksella jotenkinsa painetta/odotuksia enemmän ilmassa, mut koitan vain ajatella, että jos en raskaudu niin mulla on ainakin kolme ihanaa lasta ja se sit saa riittää vaikka kovasti sitä neljättä toivonkin =)
Mukavaa ja rentoa alkavaa viikonloppua kaikille =)
Joskus kirjoitin tännä, mutta on nyt jäänyt...
Ajattelin vain käydä tsemppaamassa teitä ja ilmoittaa että olen siirtynyt odottajien pariin :)
Mukavaa kevään jatkoa kaikille!
AIHA kera tähtösen rv 11+6!
Ps. Maanantaina np-ultra. Jännittää vaikka käytiin jo ultrassa rv 7+ ja silloin ainakin kaikki oli hyvin.
Onnea AIHA (ja onnea tän päivän ultraan) ja muut odottavat NELIAPILAT tulkaahan välillä kuulumisianne tänne kuumeilijoille kertomaan!!
Ommaa nappaa...
Mää sitte en malttanu olla testaamatta...perjantaina tikuttelin puhtaan NEGAN...tuhruttelu jatkuu edelleen, menkkaoireita on aina väliajoin (siks attelin että oisin voinutkin olla raskaana+nuo juilimiset)...höh höh mitä tää sitte lieneeki, en kyllä tiedä..
isukki lähti työmatkalle. Nukuttiin pommiin ja kunnolla joten pakko oli tulla aikaa tappamaan tänne ku en muuten pysty ootteleen että ehtikö lennolleen...huh...kyllä hirvittää..ilta meni niin myöhään että tais seki osaltaan vaikuttaa..ikävä on jo niin maan perusteellinen ku olen niin hirvee toista ikävöimään ;(
Muitten testailuja ootellessa ja plussatuulia puhaltaen
nani kera poikien
ennen ruuanlaittoa.
Mammariinille pahoittelut tädin tulosta, innolla vain uutta yritystä putkeen.
Aihalle onnittelut pienestä nelosen alusta, kotiloissa ollaankin tavattu.
Nani, jospa se vielä vaikka plussaksi muuttuisi, jännityksellä odotellaan. Ehtikö miehesi koneeseen?
Itse täällä kärsimättömänä odottelen toukokuun menkkoja, että niitäkin voi odottaa :) Niiden pitäisi alkaa viikko vapun jälkeen ja niiden jälkeen alkaa meillä vauvan yritys. Jännittää ja kutkuttaa jo ajatuskin. Kahvin juontia olen vähentänyt, alkot pois kokonaan ja greippimehut odottaa jääkaapissa. Sen otan käyttöön kuukautisten tultua. Kyllä tämä on jotenkin niin suloisen ihanaa :) Ja pettymys on sitten tietenkin hurja, jos kuukausi toisensa jälkeen vain täti tulee kylään. Mutta suren sitä sitten, nyt nautin tästä kutkutuksesta.
Meneekö tää mulla yksinpuheluksi?
Anteeksi AIHA, mulla jäi päivittämättä onnelliset uutisesti tuonne päivityspinoon, sori!
Helmikukka: mies ehti kuin ehtikin koneesee..itse asiassa se oli sitte vielä myöhässä (kuten arvata saattaa) mutta ihan ajoissa paikallaan istui :) Vielä en ole uskaltanu toista testiä tehdä...tuhrua tulee edelleen välillä vähän enemmän (niin että pikkarisuoja tuhriintuu) ja välillä ei lainkaan...mahassa juilii kans välillä ja välillä ei...mitähän tää sitte lieneekään mutta erittäin turhauttavaa!!
Jokos täällä kohta jännätään muidenki testailuja? Ainaki Mammariini ja Helmikukka ovat nyt " tositarkoituksella" aloittamassa yk1:stä!! :DD
Voi ku olisiki ihanaa taas saada lukea plussauutisista! Ja mikä parasta jos ne ois vaikka omiaki :DD sori omanapaisuuteni...
Nyt täytyy mennä munkkien tekoon...saa nähä miten onnistuu ku tuo meidän " vauva" on nyt oppinu konttaamaan, nousemaan tukea vasten, istuutumaan, vetämään laatikkoja auki...ja kaikki tää opittiin viikon sisällä...ja voitte kuvitella mikä meno ja meininki tällä on päällä koko ajan ku tietty sitä pitää uusia juttuja testata KOKO AJAN!!
Mutta oikein mukavaa vapun aikaa ja nyt sitte peitot kesä kuntoon!!
nani kera poikakatraan
Laitetaanpas uusi pino meille :)