Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~ Ensikoiden viikonloppu 16.-17.9.2006 ~~~

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä ylhäällä jo ajoissa, taitaa muut enskat vielä katsella kauniita unia.

Titi: Pahoittelut tädin yllättäneelle, toivottavasti väsyyn löytyy syy ja väsy katoaa.

Aqua: eilen oli kp 37/33-42. Toivottavasti täti eksyy kuitenkin matkalla eikä sinne löydä tietä vaan se plussa tulee :)

Pippi: Siellähän on jännät paikat, plussa tuulia

Linnea: No voih höh ku se täti teille viikolla löysi, tsemppiä ovistikutteluun. Juu, niinhän taisin puhella koirahaaveista jo tossa aikasemmin. Nyt niistä haaveista sitten tulee totta ja meille tulee tosiaan Hoffi.

On: pikkasen pettymystä tälle aamulle ku viivat näyttikin haalemalta, just näkyvissä. Eilen oli tosi paljon vahvemmat ku tänään. Nyt vois varmaan sanoa että toinen oli sellanen juuri näkyvissä oleva.. en oikein vielä tiedä mitä pitäis ajatella. Kai sitä vaan joutuu muutamia kertoja vielä testaileen, että saa todellakin vahvat viivat testiin. ennen sitä mä en kyllä usko. Siis täällä mennään kp 38/33-42.

Niin mieleen tuossa juolahti, että jos nyt niin oliskin käynyt että tosissaan se vaavi olis tulossa, että mites käy tuon esittelypinon päivityksen? Killa lupautui päivitteleen lomani ajan, mutta haluaako killa jatkaa sitä vai siirretäänkö tehtävä eteenpäin?

aamupalan tekoon

-Sara-Maria-

Vierailija
2/31 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman hiljaista täällä näyttää olevan.

Titille pahoittelut tädistä. Itselläni oli tuossa alkuvuodesta ihmeellinen väsymys päällä ja sitten hieman sitä tutkittiin ja huomattiin että Hb oli jostain kumman syystä tipahtanut likelle 110, sitä sitten ihmeteltiin hetki ja syytä moiseen ei selvinnyt ja määrättiin sittens yömään 3kk rautaa ja kaikki palautui normaaliski siinä ajassa ja Hb on pysynyt hyvänä sen jälkeen ja itseasiassa raudan syönnin jälkeen se vielä nousi hieman. Eli siis samaa toivon kuin anitah että pääse samalla kuin me.

Sara ei saa antaa pettymyksen tulla. Kyllähän ne viivat siitä voi (ja toivottavasti) vahvistuu ihan kunon viivoiksi. Toivoa ei ole menetetty ennen tädin tuloa.

Nyt tämä enska lähtee aamutoimille ja sitten suuntaa katsomaan kaverin pientä nyyttiä.. kateellisena kylläkin..olisi niin kiva jo vähitellen sitä omaa esitellä, muttakun ei se anna itsestään vieläkään mitään kuulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätihän se päätti sitten tulla kylään. taas oli kierto sen 36päivää niinku parissa aikaisemmassa kierrossa, joten kai se sit täytyy uskoa että mun kierto o nyt pillereiden lopettamisen jälkeen 36päivää..

mua vaan mietityttää tuo mun luteaalivaihe. se on siis vain 10päivää. onko se liian vähän? oon ymmärtänyt että se sais olla pidempikin...

mut juu. lähen tästä jumppaan. nyt greippimehut, punkut ja ovistikut apuun ja eikun uutta matoa koukkuun. en anna tän lannistaa vaikka aamulla pettymys olikin suuri.

sara-maria: teehän vielä uus testi. oon ihan varma että saat vielä ne vahvemmat viivat :) paljon +++++++säteitä :)

hauskaa viikonloppua kaikille ja plussatuulia kaikille :)

*peppi

Vierailija
4/31 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaiset onnittelut Sara-Marialle!!!! Kylla se siita viel vahvaksi plussaksi muuttuu, ihan varmasti. Nyt vaan paljosti tarrasukkia ja vauvaliimaa litrakaupalla mukaan!

Hepalla tais olla olla tosi jannat paikat: bdbdbd sinne vaan kanssa!

Trixie ja Hermione: Kivaa, etta olette taas mukana.

Ovisbongailijoille pupuiluintoa ja piinailijoille paljosti plussa-sadetysta.

Hei muuten, onko keneenkaan muun mies yhta hopero kun mun? Viime viikolla oviksen aikoihin se rupes kiukuttelemaan, etta en ma ees muuten sen kaa pupuilis, vaan ihan vaas siks, etta saatais vauva! Kyllahan ma sen ymmarran, etta pitais sailyttaa keveys ja leikkimielisyys makuuhuoneen puolella, mutta kun...!!! Eli miten muut enskat, hoitaa naa hankalat kakslahkeiset jotka haluaa vauvoja, mutta niiden pitais ihan vaan tupsahtaa syliin ilman mitaan yrittamisia. Parasta tassa koko jutussa, oli se etten ollut edes kertonut sille missa vaiheessa kiertoa mennaan.

No joo, ma yritan kanssa paasta kirjoitteluun paremmin mukaan, tyokiireet vaan painaa paalle. Onneks ens vloppuna, olen jo matkalla koto-suomeen, ja siella en varmaan paase langoille, koska en halua etta aippa tietaa viela meidan suunnitelmista.

Kaikille enskoille muksaa viikonloppua!!!

Vierailija
5/31 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellamaijalle ja Sara-Marialle ainaskin kiitokset tsempityksistä, mutta kyllähän se täti tänne löysi, vaikka yritin pidätellä :D Nyt sitten ollaan miehuksen kanssa mietitty niitä ovistikkuja, että ottaako käyttöön vai ei. Miehen mielestä olis ok, ite mietin, että aiheutuuko niistä lisäpaineita..? Mietinnässä siis edelleen. Peppi siis taitaa ottaa tärppitikut käyttöön? Tsemppiä sinnekin seuraavaan kiertoon!!

Sara-Marialla edelleen jännät paikat! Mut olikos se tänään käyttämäs testi niin herkkä ku aikasemmin? Eiköhän ne viivat vahvistu!!

Ja unohtu aikasemmin sanoo, että toki Hermione muistetaan, tervetuloa takas :) Ja täytynee varmaan muitakin huhuilla, kun hiljaseks on käyny enskojen pino! Nellamaija tossa huhuilikin jo Anskuliinia ja Leenua, mitäs kuuluu esim. Pandooralle, Dragon-flylle, Pariisitarelle...? Ja Juli tais kävästä jossain vaiheessa, mites siellä menee?

Ja taidan huhilla " vakkareitakin" , Naksu ja Killa, huhuu.. :)

No jo, mukavaa iltaa kaikille enskoille, taidan kohta suunnata kaupungille, kun tota ilolientä saa nyt naukkailla luvan kanssa, heipat!

Aqua kp 1.

Vierailija
6/31 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuutti, kiva että ehdit palstalle! Mun mies ei ole vielä esittänyt vastaavia kommentteja. Ehkä siksi, että eletään niin pitkiä pätkiä erillään.. mutta vielähän tuo ehtii väläyttää miehisen logiikan hedelmiä jahka kotiutuu ja arki pala kuvioihin. Niin ja tervetuloa Suomeen ensiviikolla!

Aqualle kivaa iltaa kaupungilla! Ilo irti elämästä ja tädistä viis!

Pippi: Jaksuja tädin kanssa taisteluun. Ja iloisia pirskeitä sinullekin nyt voi vapaasti nautiskella.

Saralle kärsivällisyyttä viivojen kanssa. Plussa sen täytyy olla ja varmaan päivittäjä esittelypinollekin löytyy jahka mietitään ja saadaan enemmän ensikkoja palstalle takasin.

Keiju: Onpa jännää aina vaan! bdbdbd

Chattailin tänään isäksi tulevan pikkuveljeni kanssa. Aika jännittävää kuulostella, kun olivat päässeet kuulemaan tulokkaan sydänäänet ensimmäistä kertaa ja np-ultrakin on tulossa kohta. Ihanaa seurata läheltä, mitä tapahtuu, kun tullaan isäksi ja äidiksi ja perheeksi:)

Vilkutellen!

nellamaija

Vierailija
7/31 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=36648B]Onpa väki käynyt vähiin ja hiljainen meno jatkuu! Onneksi sentään löytyi mukavia uutisia eli [b][color=D02090]ONNEA SARA[/b][color=36648B]! Aivan mahtavaa, sillä haaleatkin viivat on yhtä kuin plussa! :) Kovasti paljon vauvaliimaa matkaan mukaan!

Tuosta esittelypinon päivityksestä sen verran, että [color=DC143C][b]ottaisiko joku pinon päivityksen hoitaakseen[/b][color=36648B]? Voi olla, että mun palstailu jää jatkossakin vähän huonommalle, joten en välttämättä sitten pysy tilanteen tasalla uusista ja plussanneista. Ei se mikään mahdoton homma ole, joten ei kannata pelätä. Hoitelin sitä vaan aikanaa puolisen vuotta, joten jos vaan joku muu viitsisi sen homman ottaa... :)

[b]Titi[/b]: no voihan kurjuus! Pahoittelut ja (((lohtuhali))). Kannattaa varmaan tosiaan selvitellä asiaa, voi olla vaikka just alhainen hemoglobiini tai kuten yhdelle tutulle kävi, verenpaineet koholla joka aiheutti kovan väsymyksen. Toivotaan että asia selviää ja palaat joukkoomme! TAi tietty toivotaan, ettei me olla täällä enää ja että säkin pääsisit seuraavaksi pinoutumaan o-puolella! :)

[b]Peppi[/b]: pahoittelut sinnekin! Vitsit, että se eukko osaa olla kurja tapaus, kun tulee paikalle kutsumatta! :(

[b]Nuutti[/b]: joo täälläkin on tuota kommenttia kuultu eli mies on välillä ollut vakaasti sitä mieltä, että haluan seksiä vain saadakseni vauvan. No täytyy kyllä tunnustaa, että siinä mielessä se on oikeassa, että oviksen aikaan koitan saada itseni viritettyä tunnelmaan, vaikka muuten ei haluttaisikaan... ;) On tuo onneksi rauhoittunut ajan mittaan, eikä noita kommentteja enää ole kuulunut!

[b]Aqua[/b]: no mitäs hittoa! Mikä ihmeen tädin höykkäys täällä on meneillään? Eli pahoittelut vielä sullekin kurjimuksen saapumisesta! Mutta kiitos kaipaamisesta, täällä vähän hiljaiseloa tän palstailun suhteen on pidetty. Täälläkin nimittäin vähän kurjat fiilikset, kun ei tästä nyt luomusti näytä mitään hyvää seuraavan...

[b]Keiju[/b]: täällä on sulle peukut pystyssä! *bd* Pidäthän meidät ajan tasalla! :)

[b]Heppa[/b]: mitkäs on tilanteet? *bd*

[b]Aurora[/b]: moikka sinnekin! :)

[b]Erma[/b]: no johan kurjia uutisia gyneltä! Mitäs se jatkoista sanoi?

[b]Hermione[/b]: tervetuloa takaisin kuumeilemaan ja toivotaan, että pääset pian poistumaan o-puolelle! :)

Missäs [b]Oona, Jessis ja Aftis[/b]? [b]Naksu[/b] taisi lähteä jo reissuun? [b]Moolin[/b] voinnit?

[b]ON[/b]: on pieni riski, että ovis yllätti mut tässä kuussa tulemalla poikkeuksellisen aikaisin. Eilisaamuna nimittäin lämmöt oli koholla (tosin nukuin vähän huonosti) ja aivan aavistuksenomaista tissikipuilua, mutta en ole varma onko se nyt sitä. Jos se ovis oli jo viikon puolivälin paikkeilla, niin pupuilut ei sitten sattuneet kohdalleen ellei olisi jotain supersimppoja matkassa. No katellaan tilannetta mihin se tästä kehittyy.

[color=FF69B4][b]Plussasäteitä kaikille Ensikoille![/b]

[color=36648B]Killa

Vierailija
8/31 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pitkästä aikaa tänne ja oli mukava lukea hyviä uutisia heti alkuunsa. Tädin yllättäneille pahoitelut. En ole juurikaan netissä pyörinyt kun oon tosi väsynyt koko ajan kun en oikein saa nukuttua. Jospa se tästä. Plussasäteitä ihan jokaiselle.

Nenna

Vierailija
9/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tänne kuuluu??? ainakin saralle onnea ja vauvalimaa!!!!

Olen ollut jonkin aikaa kirjoittelematta joten olen vähän ulkona..välillä olen käynyt teitä kattelemassa...taitaa olla aika hiljaista täällä...en kerkiä kauheasti kommentoimaan kun töihin pitää lähteä...:)

Omaa napaa sen verran että vatsahaava on saatu aisoihin ja nyt taitaa olla menossa kp10/28 ei erityisemmin yritetä kunhan tjottaillaan..

Mukavaa sunnuntaita kaikille rakkaille enskoille...:):)

Vierailija
10/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

k-rapulainen päätti kans tulla kylään, olo siis herkullinen, kun on se tätikin täällä :p Mut kyllä kannatti, huippuilta! Mikäs viikonloppumeno muilla?

Nennaliina ja Muskottikin oli piipahtaneet, heipat sinnekin!

Muutes, bongasin tänään Hesarista ilmoituksen Felicitaksen yleisötilaisuudesta ens ti klo 19. Otsikkona on Toive lapsesta, Mitä on hyvä lapsettomuuden hoito? Ja aiheina: Miten pariskunta voi myötävaikuttaa raskauden alkamiseen, milloin on syytä epäillä endometrioosia ja uutta lapsettomuuden tutkimus- ja hoitomenetelmistä. Paikkana on Dianan auditorio, Erottajankatu 5. Taidanpa mennä kuuntelemaan..

Mukavaa päivää, enskatoverit!

Vierailija
11/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips enskaystäväiset! Pitkästä aikaa pääsen hääkiireiltäni kirjoittelemaan. Meillä siis tosiaankin lähestyvät marraskuussa pidettävät häät, ja hirveesti on vielä tehtävää! Vauvahaaveisiin ei kuulu mitään uutta. Kp 20 menossa ja ollaan kyllä touhuttu tässä kuussa niin harvakseltaan, että en usko tärppiin... Kroppani tosin yrittää jälleen ' huijata' mua, ja esim. rinnat on kipeät ja lämmöt ylhäällä.

Vierailija
12/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla pahaenteiset mahakivut saapuivat ja yöllä sitten täti kaahasi paikalle. Ja vielä kahta päivää normaalia aiemmin. Nyt kierron pituus vaan 27 päivää, kun viimeiset 4 kertaa ollut terojen kanssa 29 päivää.

Itku tuli ja mieli oli tosi maassa. Mies yritti omalla tavallaan lohduttaa: " ei maailma tähän kaadu" -kommentit ei sillä hetkellä vaan jaksa piristää. Nyt jo parempi mieli.

Tsemppiä ja peukkuja kaikille muille,

Keiju kp1/27-29

Vierailija
13/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mutta, nyt en mene tähän jekkuun, vaan odottelen tätsyä tulevaksi. Pessimisti ei pety - vai mitens se sanonta menee ;-).

Jahas, taidan lukea tekstinne läpi ja kommentoida seuraavassa viestissä niitä... Hetkonen siis.

Vierailija
14/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saralle varovaiset onnittelut! Muillekin, joille on plussia tai ovisplussia viimeaikoina tullut.

Olen niin vähän palstaillut, tai lukenut olen pinot, mutta omasta masiksesta johtuen en ole jaksanut kirjoitella. Mietin kovasti pitäisikö siirtyä tuonne lapsettomuuspuolelle tai lopettaa täällä roikkuminen kokonaan.

Töissä on mennyt tosi huonosti (ilmapiiriongelmia) ja niinhän se tätikin taas hyökkäsi kimppuun ja kp 30 vaihtui ykköseksi ja samalla kierto nro 16 lähti käyntiin. Tädin vierailu on ollut niin raju perjantaista lähtien, että perjantaina en päässyt illalla enää sohvalta ylös. Kipu ei ollut enää pelkästään alavatsassa vaan koko vatsassa. Tässä olen nyt kärvistellyt sen kivun kanssa koko viikonlopun. Kyllä onkin tuskaa. Vuoto on tummaa ja muutenkin outoa, joten jotain häikkää täytyy nyt olla =(

Mullahan todettiin se kysta toisessa munasarjassa ja soitankin sen takia uutta aikaa gynelle heti huomenna. Kysta pitää saada pois että hoitoja voidaan jatkaa. Saapa nähdä onko leikkaus edessä ja jos on niin onko munasarja pelastettavissa.

Kaikkea sitä. Alkaa olla voimat vähissä niin tämän vauva-asian kun työpaikankin suhteen.

Sorry tämä valitus, nyt ei jaksa olla pirtsakampi.

Vilkutuksia kaikille tasapuolisesti!

t. Afternoon kp 3

Vierailija
15/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailu on viimeaikoina jäänyt todella vähälle, kiitos töiden.

Miehen kanssa on ollut sukset ristissä viikon verran, joten ei tässä paljoa vauva-asioita ole pohdittu. Lähinnä pohditaan jälleen sitä, että kannattaako tätä taas jatkaa... :(

Kuume kun ei katoa kuitenkaan mihinkään.. joten voi olla, että jatkan taas sinkkuna kuumeilijana... Hoh-hoijaa..

Siinäpä omanapsu lyhyesti. Viimeviikon pinot selailin pikaisesti läpi ja oliko SARA-MARIA tehnyt plussatestin?? Onnea onnea kovasti!! Toivottavasti saat vahvat plussat vielä testiin, ettei tarvi pohtia että ollakko vai ei. VAIKKA niinhän se on, että viiva on viiva, tummana tai haaleana! Ja kukas se tekikään 5 testiä, kun ei millään uskonut??? :)

HALEJA MOOLI-MAMMALLE, NAKSULIINILLE, JESSICALLE JA KILLALLE!

Terkkuja vielä kaikille tutuille ja tuntemattomille! Mä käyn kyllä teidän juttuja lukemassa, vaikken aina jaksa kirjoitellakaan.

Oon@

Vierailija
16/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän NIIN hyvin tuon tunteen.. ISO RUTISTUS!

Oon@

Vierailija
17/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Keiju[/b]: jaksamista. Tosi harmillisia ne hetket kun itse on ihan _varma_ tärpistä, ja kuitenkin tätsy tulee visiitille. Höh!

[b]Sara-maria[/b]lla ainakin on jännät paikat! Varovaisesti onnittelen jo. Toivottavasti viivat vahvistuu ja pääset mahaa kasvattelemaan o-puolelle. Ja hei, pidätteletkö hetken sitä junaa tässä kuumeilijoiden pysäkillä, niin päästään kaikki kyytiin ;)

Vierailija
18/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin [b]pepillä[/b] ja [b]aqualla[/b] oli täti hyökännyt kylään. Jaksamisia sinnekkin!

Missäs on muuten [b]Kindness[/b]? Huhuu?

Ja ihan totta tosiaan se,että aika hiljaista palstalla.

Voiskos kaikki ' taustailijat' laittaa vaikka vaan moin viestinä pinoon, niin tiedetään kuinka moni palstaa seuraa.

Nyt pitää mennä, moi!

Vierailija
19/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy heti ekaks mainita aiheesta josta luin äsken. Eräs vauvakuumeilija ihmetteli et miks täällä ei jutella vauvan vaunuista ja vaatteista yms. Olen sitä mieltä että ensinhän olisi ihanaa jos edes tulisi raskaaksi. Sit olis kiva jutella vaunuista yms kun olisi edes varmaa että onko sitä vauvaa edes tulossa!?! Omasta ja korostan sanaa omasta, mielestäni olisi unelmien täyttymys jos tulis raskaaksi, sitä ennen en halua(uskalla)ajatella vaunuja tms. koska pettymys kuukautisten tullessa tuntuis raskaammalta jos olisi jo suunnitellut vaunut valmiiksi ja vauvan vaatteita olisi jo ostettuina kotona. Tietenkin jokainen kuumeilee tahollaan niinkuin haluaa. Ja jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Vai mitäs mieltä olette???

Menipäs paasaukseksi, huh huh. Omaa napaa sen verran että ilman miestä olen ollut yli viikon (huomaako tekstistäni, pientä ärtymystä..?) hän on ulkomailla työmatkalla,tietenkin otollisimpaan aikaan kuussa. Luulin nimittäin bonganneeni oviksen viime viikolla eli yritys jatkuu sitten ens kuussa.

Sara-marialle lämpimät onnittelut halauksien kera plussasta!!!

Afternoon, mulla myös menkkakivut aina niin pahat etten pysty ku oksentamaan ja paskantamaan ja itkemään.. Pelkään itsekin et liekö kaikki kunnossa.. Ilman vahvoja lääkkeitä en kykene liikkumaan minnekään. Voimia sinulle!!

Nuutti kyseli miehen haluista. Meillä on mies huomattavasti aktiivisempi seksin suhteen. Itsellä on nykyään välillä vaikeuksia virittäytyä tunnelmaan. Mies odottaa kovasti meidän seksielämän tulevan aktiivisemmaksi nyt kun yritetään tulla raskaaksi, suap nähä? Toivottavasti miehesi ymmärtäisi asian tärkeyden!

Tätin yllättäneille lohtuhalaukset ja voimia!!

Ja kaikille muillekin terveiset samalla, en muista nyt mitä kaikkea piti kommentoida.. Mielessä olette aina!!

Halauksin hermione

Vierailija
20/31 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afternoon: onko yhtään parempi olo? Menkkakivut osaa olla kamalia, tiedän sen. Toivotaan, että helpottaa pian.

Oona: voimia sinulle. Meillä oli kanssa pari viikkoa sitten miehen kanssa sellainen riita, että jo ihan vakavissaan harkittiin erota. Päätettiin kuitenkin jatkaa yhdessä, kumpikin sitä kuitenkin haluaa kaikesta huolimatta.

Omaa napaa sen verran, että yritykset on nyt vähän vähissä kun mulla lääkekuuri ja en missään nimessä halua tulla raskaaksi niin, että syön mitään lääkettä samaan aikaan...oonkohan liian varovainen?!

Vilkutuksia kaikille, Sara, Killa, Naksu....ihan kaikille. Olette ajatuksissa.

Nenna