:.:.:.:.: Tamenterhojen viikonloppu :.:.:.:.:
Kommentit (30)
En saanu ihan luettua edellistä pinoa loppuun, kun ei olis ikänä kerenny sitte kirjuuttaan ;) Jotain sain napattua mukaan... elikkäs
Mary_lle: Mulle on tullu vauva-lehti kohta pari vuotta ja tilaus on päättymässä laskutuskauden lopussa. Enkä oo kertaakaan hokannu niistä mitään käsityöohjeita. On kai siinä joskus ollu, mutta ei kai enää. SuuriKäsityö-lehdestä oon saanu paljon ohjeita, se tuli kolmisen vuotta ja nt ostelen irtonumeroita jos on jotain mitä ehsottomasti haluan tehdä. Kuten viimeisimmässä taaperon neulehaalari =).
PainoG on ollut liikkeellä... esikoiselta oli tullu tähän mennessä 7kg, nyt on saldo ekasta neuvolasta +2kg, plussaamisesta -3kg. 27.päivä on neuvola niin sitten saa varman tuloksen. Esikolta tuli kaikkiaan 25kg ja olo oli aika karmiva! Vikat kilot lähti vasta ny kesäkuussa pahoinvoinnin myötä. Joten, nyt ihan hissukseen. En oo kyllä suuremmin mistään nipistelly (oli muuten tosi hyvää se Fazerin vadelma-karpalo-suklaa, tuli levy vedettyä eilisen aikana!) mutta kai tuo esikon kanssa touhuaminen vähän on rajoittanu painon kertymistä. Ja oon yrittäny pitää ateriakoot järjellisinä. Harvoin enää tulee syötyä ihan ähkyyn asti.
Sokerirasitukseen jouduin viimeksi ja sama odottaa nytki. Just meni se bmi (olikohan oikein) raja rikki. Ihan oli arvot ok viimeksi, eikä edes tullu kokeen aikana huono olo. Varmaan ens neuvolassa saan aikaa rasitukseen.
Joulug: mun äiti on ihan vauhko joulusta ja en ole voinut välttyä tartunnalta =). Rakastan sitä rauhallista tunnelmaa kynttilöineen. Mies vaan on kynttilöitä vastaan, kun on joutunut kokemaan pahan tulipalon `95 ja toinenkin oli lähellä muutaman vuosi sitten... Tosin niillä ei ollu mitään tekemistä kynttilöiden kanssa, mutta kuitenkin. Ollaan koitettu viettää joulua vähän molempien vanhempien luona. Saa nähdä miten nyt käy, ei olla suuremmin suunniteltu. Vähän nipistelis sillai, että oltais ihan rauhassa kolmistaan kotona aattoilta ja käytäis noi mummolat läpi seuraavana päivänä. Epäilen kyllä kuinka onnistuu, kun miehen vanhemmat asuu naapurissa. Musta on ihana ostella kaikille lahjoja ja oon kanssa alottanu hankinnat jo hyvissä ajoin marraskuun alussa. Mies just illalla tuumaili että jos tulee vastaan niin hän haluis elokuvakokoelmia tyyliin DieHard tai Tappava Ase. Mitäköhän tuli viikonloppuna telkusta??? Ne on kuulemma sellasia mielen tyhjentäviä ja rentouttavia :)
Kiitos kasvojen rentoutus-vinkeistä! Piti heti kokeilla ja alko kova myllerrys mahassa!
Kirppari on munki lempparipaikkoja, kunhan vaan saan yksin penkoa. Siis ilman tota viikaria. Se kun painaa menemään joka suuntaan niin eipä äiskä kattele mitään sekunttia kauempaa... ja myyjät kattoo rumasti. Esikolle hommasin lähes kaikki vauva-kamppeet kirpparilta tai huuto.netistä. Ja nykyisetki taapero-vaatteet. Lahjaksi saadut on riittäny hyvin paremman tarpeeseen. Tuleehan niitä joskus harvoin jotain uuttakin ostettua...
Zatulle: mulle tuli myös arpia ihan parina viimeisenä raskauviikkona ja ne oli jo tässä aika näkymättömiä, kunnes alkoi tuo nahka taas venyä. Alamaha on siis taas täynnä toistaiseksi vaaleita rantuja. On varmaan kivan näkönen sit lopussa.
Sadon keruu: minä tahtoo metsään!! Sienet on namia, mies ei voi sietää niitä =(. Enkä nyt muutenkaan niitä kyllä laittais, kun ne kerää niin kauheesti ilmansaasteita. Kotona käydessä niitä sitten voi herkutella äidin ruokapöydästä. Isä ja veljet on metsästäjiä, joten sitäkin satoa tulee aina silloin tällöin nautittua. Mansikoita sain äidiltä ja ostin yhden laatikon, pakkasessa ovat. Mustikoita sain äidiltä ja mummulta ja pihamarjat on tehty mehuksi. Omenasosettakin löytyy. Puolukoita pitäis hankkia, pitää kokeilla jos onnistuis käydä pojan kanssa tossa lähimetsässä. Kyllä siellä ainakin näytti niitä olevan. Saa tehdä survosta.
Mun tekee kanssa kauheasti mieli räpeltää vauvan vaatteita. Ne on vaan kaikki miehen siskolla lainassa muutamaa äippäpakkauksen ja mun lempparivauvavaatetta lukuunottamatta. Ei siellä tosin enää niitä pienimpiä tarvita, mutta ei kehtaa ihan vielä pyytää takas. Jos sitten lähempänä joulua... oon sitten senki eestä ihaillu vaatteita kaupoissa ja oon ostanu yhden 55cm bodyn ja mun täti osti siihen sopivat potkarit. Ne on kelta-vihreät niin menee molemmille. Ja jospa se äp tulis sitten pian kun saa paperit vetämään!
Sitten (.) Toissailta meni sohvalla maatessa lämmitetty kaurapussi masun päällä. Supisti koko iltapäivän ja kohdunsuuta vihloi tosi ikävästi. Ja eilen oli havaittavissa niitä kuuluisia liitoskipujakin, joista en esikon aikana tienny mitään. Olin eilen käyttämässä siskoa koiran kanssa jossain matchari(?!?) näytöksessä ja mua puri amppari tai joku muu hörhiläinen kaulaan. Oli hieman kipeä! Nyt tuntuu enää mustelmalta. Ihana äiti oli sen aikaa pojan kanssa ja oli imuroinut ja pessyt meidän huushollin! Olipa ihana tulla kotiin!!!
Tulipa juttua. Piti varulta kopioida jos sattuu katoamaan bittiavaruuteen...
Elina 21!
Meni perjantai töissä iltaan asti ja eilen touhotettiin niin paljon kaupoissa että jäi pinoutumiset. Mutta oli kiva käydä kaupoilla kun ostettiin RATTAAT, siis yhdistelmät ja niihin kantokoppa (Lastentarvikkeesta Emmaljungan -06 värit -10%). Lisäksi vielä ukko suostui käymään Ikeassa (rasti seinään) ja ostettiin sieltä senkki. Äijä kyllä lähti sitten illalla viihteelle, joten se selittää miksi se tuli sinne Ikeaan, en voinut sitten siitä marmattaa ;-)
Taneli75; minkäikäinen teidän poitsu on? Auttaiskohan tuohon eroahdistukseen että isä viettäisi vielä enempi aikaa kaksin hänen kanssaan... Meillä oli joskus aika sama tilanne mutta en muista kauan se kesti.
Painosta: kuten sanottu mullakin tuota painoa on kertynyt ihan riittävästi ja varmaan tulee neuvolassa sanomista. En tiiä mikä ahmimiskausi on, mutta suklaata pitäisi saada joka päivä. Ja mulle kun ei riitä se yksi patukka, pitää olla puol levyä tai pari patukkaa tms :-( Mulla oli vakaa aikomus katsoa tarkkaan suuhun laitettavat mutta kummasti on unohtunut ja kun liikuntakin on ollut tosi vähäistä tietää kuin käy. Olen myös nähnyt " painajaisia" että olen joutunut sairaalaan sen takia että olen syönyt niin paljon makeaa, aiheuttanut vauvalle vaaratilanteen :-/ Kun vaan saisi itseään niskasta kiinni...
Sokerirasitus tosiaan viikon päästä edessä, vähän jännittää...
Jäi sadon keruut vähän vähille tänä kesänä. Mustikoita ei ollut missään :-( Vadelmia en jaksanut lähteä etsimään. Mansikoita ostin 5 kg ja valkoherukoita sain systerin pihalta kerättyä.
Taitaa aika moni kärsiä noista suppareista. Mulla on hassua kun on päiviä milloin olo ok eikä supistele ja toisina päivinä vetää (kuten eilen) mahan aivan älyttömän kivuliaasti kireelle. No reilun viikon päästä lekuri, katsoo sitten.
Poitsu tuli kipeäksi ja sormet ristissä toivon että selvitään ilman astmalääkettä jotta päästään siihen rasitustestiin lokakuun lopussa. Tänään olisi tarhakaverin synttäritkin, mutta heitetään vaan lahja ja onnitellaan. Taisi tulla huomisesta kotipäivä....
(.) Tosiaan välillä supistelee ja välillä ei mitään. Liikkeitä tuntuu tosi hyvin. Turvottaa ja painoa on tullut ihan liikaa mutta suht ok olo.
Leppoisaa sunnuntain jatkoa!
t. Mirabella ja Albert rv 24+6, huh huh :-)
Kyllä oli muuten rankka kokemus se eilinen kirppisrysäys! Ku Venäjällä konsanaan... Noita MLL:n kirppiksiä järjestetään kaks kertaa vuodessa ja äitejä on siellä sit ihan pipona repimässä tavaraa toistensa käsistä. Aika kahjoa touhua, ku sitä oikein miettii. No, sainpahan tuhlattua 38,60¿ ja vastineeksi tuli täpötäysi muovikassillinen käyttökamaa. Pääasiassa bodeja, potkareita ja muita. Kestovaipat oli niin törkeissä hinnoissa, että mieluummin huudan niitä huuto.netistä. Voishan sitä harmitella joitain näpeistävietyjä juttuja, mut samapa tuo. Käyn penkomassa SPR:n kirppiksellä viikoittain ja sieltä kuitenkin jää käteen vielä vaikka mitä. Aika hyvin muuten, jos laskeskelee; mulla on vielä vajaa satanen aitiysavustuksesta jäljellä ja enemmänkin kamaa kasassa, ku mitä pakkauksesta löytyy. Nyt sit voikin hyvillä mielin tuhlata johonkin turhuuteen...
Äitini koira on onneks rauhoittunu sen alkuhermoilun jälkeen. Tänäänhän se palaileekin jo omaan kotiin ja mä huokaisen helpotuksesta. Vaikka eläimistä tykkäänkin kauheasti, en meille omaa lemmikkiä kyllä ihan heti ottais. Ainakin pitäis olla oma talo ja piha.
PainoG: Mulla oli viime neuvolaan mennessä tullu vajaat neljä kiloa, mut sen jälkeen kahden viikon aikana on sit tullutkin kilo/viikko... Ei paljon naurata, mutta jotenkin on vaan niin törkeän vaikea pitää itsensä herkuista irti. Sokerirasitus on edessä mullakin viikon päästä maanantaina ja pikkasen jännittää kyllä.
LätkäG: En katso ku loppumatsit kansainvälisistä turnauksista, jos Suomi sattuu pelaamaan. Futis kiinnosttaa enemään, mut sekin vain kansainvälisellä tasolla.
SäilöntäG: Pakkasessa on varmaan 30kg erilaisia marjoja, kurkkuja, punajuuria ja kesäkurpitsaa säilöttynä hurjat määrät, hilloja on tehty kaikista mahdollisista aineosista ja elättelen toiveita vielä sienten kuivaamisestakin. Omenat ja puolukat odottaa käsittelyä kans. Eli joo, olen orava...
Nyt taas kirpputorille... Taitaa olla mulle jo päähänpinttymä.
¨c¨ 24+3
[color=Red]Ja terveisiä pohjanmaalta! Täällä sitä vanhempien luona rentoudutaan, hyvää ruokaa nauttien. Eilen tuli vierailtua kummipojan 12-vuotissyntymäpäivillä ja tulikin herkuteltua oikein urakalla :) En ole nyt ehtinyt pinoutuakaan koko viikonloppuna, nyt tulin aamun ajankuluksi lukaisemaan teidän kirjoittamia pinoja ja onhan noita taasen kertynyt.
Eilen kävin myös tädin luona valitsemassa heidän vauvanvaatteistansa parhaimmat päältä minulle kiertoon. Tädillä on kolme tytärtä, joten oli kovin vaaleanpunaisia ja punaisia vaatteet väritykseltään :) Mut yritin valita sieltä neutraaleimmat.
Zatu: Mites tällainen runo?
[color=Blue]Ukoltani salaisuutta vaalin,
kun ystäviä hänen syntymäpäiväkahville haalin,
teitä paikalle toivon myös juhlimaan,
ilman lahjoja kakkukahville saapumaan,
kun täyttää ukko 21.10. 30-vuotta,
ei juhlia nyt siis järjestetä suotta.
Tervetuloa!
[color=Red]Huomenna pitäis taas matkustella junalla takaisin kotia kohti. Tiistaina olis neuvolalääkäri. Ihan kiva, kun tutkii kohdunsuun tilanteen. Kiva tietää, onko supistukset saaneet siellä mitään aikaseksi. Papu liikkuu tosi paljon nykyään, ja liikkeetkin tuntuvat vahvemmilta.
Mut nyt kahville.
Sulina + Papu rv 25+3
On se vaan kumma ettei nää vauvasivut aukee mulla aina. Oon melkeen viikon yrittänyt ja nyt taas pääsee. En oo kerennyt kirjoitteleen, lukenut kyllä olen kun vain ovat auenneet..
Muakin kiinnostais käydä noissa kirppiksillä, mutta en ole " jaksanut" ottaa selvää missä on hyviä täällä Oulun seudulla. Vieläkös Hiukkavaarassa on sunnuntaisin kirppis? Ja moneltako ne aukeaa, jos joku tietäis?
Joulusta: Minä olen jouluihminen. Se on paras aika vuodesta. On ihana häärätä ja laittaa koti oikein tunnelmalliseksi. Jouluverhot, tyynyt ja liinat, koristeet ym. Leivon myös kaikki makeat herkut itse ja lasten kanssa piapreita/torttuja. Kinkku paistetaan, aattoaamuna se on valmis herätessä. Mies tuppaa ostaan aina liian ison, että loput tekee tiukkaa syödä. =) Laatikot ostan kaupasta, jos ollaan syöty jouluateria kotona.
Yleensä meillä on kyllä tapana ollut mennä jouluaterialle mun kotiin ja sit joulupukkia odottaan. Lapset aivan haltioissaan, vaikka meidän esikoinen " pelkää" pukkia. Juhlavaatteet päällä vielä kaikilla ja ollaan oikein tunnelmissa. Sit illalla on ollut tapana käydä joulukirkossa ja haudoilla. Joulupäivänä ollaan sit käyty miehen kotona.
Saapa nähdä miten tämä joulu menee..ollaankos sitä jo sairaalassa nyytti kainalossa vai vietetäänkö uudessa kodissa joulua? Mies on kyllä jouluaaton iltavuorossa 14-22. On se sääli.......mut ei voi mitään, ellei saa vaihettua jonkun kanssa. Tai voidaan tehdä niin , että kaikki (mun kotoa)tulevat meille viettään joulua...
Meillä kohta talokauupojen teko siis käsillä ja päästäis muuttaan enskuussa. Kauhee muuttourakkahan se edessä on, mutta kyllä sitä mielellään muuttaa uuteen kotiin! Mulla myös vaihtuu sit neuvola ja kaikki palveluthan siellä on uutta. Onneksi siellä asuu kaveriperhe ja tuttavia paljon. Ei jää yksinäiseksi..ja lapsille valmiiksi kavereita.
Tuiskua: Meillä ei ole tullut lähettyä marjastaan ollenkaan. Lapsena tuli omien vanhempien kans käytyä. Olishan se kiva saada niitä marjoja talteen, ollaan miehen kans tähän mennessä oltu laiskoja... puolukasta ku ei tykätä hirveesti kummatkaan. Ainoo, mitä vois tehdä on se mehu. Mustikassakin aioin käydä, mut sekin sit jäi.. Kaupasta tulee ostettua silloin tällöin pakastemustikkaa, lähiinnä lapsilee puuron päälle.
Zatu: Hienoa, että kaikki hyvin ultrassa! Eikös ollut ihanaa nähdä oma pikkuinen.. Mulle tuli nyt vasta postissa rakenneultran laput kotiin, missä näkee kaikki mitat ym. Kävin 1,5kk sitten.
Nyt täytyy lopetella..onhan tuossa tekstiä jo. Pitää laittaa kuopus päiväunille. Hauskaa sunnuntaita kaikille!
mellum ja peukaloinen 25+0 (piti ihan tarkistaa nuo viikot, en oo pysynyt kärryillä)
[color=darkviolet]Muutenki maistuu nyt limsat. Yleensä, jos ostan roskaruoka-aterian niin se juoma jää suurimmaks osaks juomatta niin eipä jää nyt. Hampaat varmaan tykkää :/
Nyt on ruusupuska maassa ja samate kuunliljat. Sadettimen laiton päälle, ku niin p*run kuivaa on maa. Jospa ne syyssateet tulis joskus.
Ukko alko sirkkelöimään ja mä vähä taas siivoilin pihaa. Akka puuhasteli hiekkakasalla ja ihmetteli kurkiauraa. Näin on alkanu tää päivä lepposissa merkeissä.
Pitääköhän tässä syönnin päälle lähtee käymään kirpparilla, ku niin moni niistä puhuu.
[color=blue]Elin@ [color=violet]mua ei oikeesti haittaa nuo lieskat masussa ja ei mulla kovin hirveesti niitä oo. Heh, katotaan miten sit loppuvaiheessa.
[color=blue]Sulina [color=maroon]kiitos runosta :) sulla on paljon sykkivämpi ku mulla. Kummeille laitan tosiaan viralliset kutsut meneen tais jäähä mainihtematta. Joten taian tuohon sun runoon vaihtaa ystävien paikalle vieraat ja teitä sanan paikalle kummit. Alkuviikosta laittaa kutsut postiin niin ovat ainaki hyvissä ajoin perillä.
Jahas, sie oot sit aikas likeltä menny, ku oot matkannu kummilapses synttäreille ;)
[color=blue]Mirabella [color=violet]meilläkin on yhistelmät pehmeellä kantokopalla ja myös Emmaljungan. Tarkkaa merkkiä en muista Sport joku. Ja mallia -01 tai -02. Oisin halunnu keltaset, mut ei löytyny sillon. Väri on musta/vihree. Tosi hyvät on ollu ja eivät oo miksikään menny. Pyörät on sellaset, ett menee hyvin oli mikä keli hyvänsä ja niistä ei jää rantuja lattiaan, vaikka mustat ovatki. Kärsii kurvailla sisälläki ;)
[color=blue]Mellum [color=maroon]onko sulla pitkä matka Zeppeliiniin? Ookko tietonen meiän terhojen kokoontumisesta siellä? Laita mulle mailia, jos innostut osotteeseen zatuttt@suomi24.fi.
Oli tosiaan ihana nähä beibi ultrassa :) useempaan otteeseen on tullu katottua kuvaa. Jännä, ku oot postin kautta saanu strategiset mitat jne. Etkö säkin käy OYS:ssa?
[color=darkviolet]Jahas, pitäs vissiin mennä siirtään sadetinta. .
Huhheijaa, löysin viimein sen karttalinkin, josta oli puhetta tuolla ja sain lisättyä ihteni kartalle. Oli aika työ, ennen kuin hoksasin kirjautua sinne. :) Lisäsin myös linkin meidän esittelypinoon, niin halukkaat voivat käyvä lisäämässä itsensä kartalle sitä kautta.
Aamupäivällä oltiin pottu- ja muikkumarkkinoilla satamassa. Yllättävän paljon väkeä oli jo kymmenen aikaan, vaikka mie jotenkin kuvittelin, ettei siellä vielä siihen aikaa ole ketään. Olin väärässä. Parkkipaikkaakin sai etsiä jonnii aikaa. Eipä sieltä paljoo tullut ostettua; mies osti lippiksen ja mie litran puolukoita. Ai että ne on hyviä, mie rakastan puolukoita au naturelle! Slurp.
Tikru: olitteko tänään markkinoilla? Näin siellä yhden raskaana olevan naisen perheineen ja lapsen ikä sattuis suunnilleen teidän neidin ikään. Jotenkin tuli semmonen olo, että se ois voinu olla sie. :) Tää nyt on ihan hölömö juttu, mutta miulla on aina välillä tämmösiä päähänpistoksia... ;) Nii, päätin lähtä tytön kans kahtomaan Titi-nallea, toivottavasti ens lauantaina on vielä lippuja kun silloin vasta pääsen käymään keskustassa.
Eipä muuta kuin oikein mukavaa alkavaa viikkoa!
T: Monttu
syömään täytyy päästä:)
Monttu: Itseasiassa ollaan oltu samaan aikaan markkinoilla:) Mutta olin nyt ihan yksikseni, kun menin siitä sitten vielä salille " rehkimään" !
Paljon oli tosiaan porukkaa ja katseltavaakin. En kyllä miekään ihmeemmin törsännnyt. Ostin kahdet jarrusukat (vain 1e pari), omppumehua ja sellaisen puisen " kakkakomero" kyltin tuparilahjaksi veskin oveen.
Uskon, että lauantaina on vielä hyvin lippuja jäljellä, ainakin torstaina oli. Mutta kantsii ostaa ennakkoon ne kuiteskin, jos aikoo mennä sillä joka vuosi ne kuulemma on loppuunmyyty. Varmaan teidänkin tyttö tykkää:) Siellä sitten myydään kaikenlaista titi-nalle tavaraa ja konsertin jälkeen nallet ja Riitta-täti tulee morjestaan lapsia ja Riitta antaa nimmareita;)
Nyt täytyy päästää mies koneelle:)
Huomiseen,
tikru
[color=darkviolet]Kävin akan kanssa kirpparilla. Oon jo jonku aikaa katellu kirjaa missä ois vauvan tulemisesta perheeseen niin arvatkaas mitä! Löysin Vallaton vauva valtaa vatsan-kirjasen :) 2,- makso. Systerille ku menin ja hehkutin niin se tuumas, ett sillä ois ollu se hyllyssä :D No, saatiinpa ihan oma.
Sitten löyty akalle Nalle Puhi yöpaita, Miina&Manu pitkähihanen ja sit vielä rompposkengät nyt kylmeneviin ilmoihin. Nämä yhteensä reilun euron. Ihan kannattava reissu.
Käytiin porukalla metässä kävelyllä. Hyi hel***ti niin oli hirvikärpäsiä :/ puistattavaa, ku ne mönkii tukkaan. Alko yököttään, ku näin autossa yhen mönkivän hiusrajassa. Teki mieli vetää höylällä karvat päästä. Onneks akalta ei niitä löytyny. Sillä sentään oli huivi päässä ja vaaleahko vaatetuski autto. Mulla tumma pää niin menin kai täysillä hirvestä :O Vieläki aika ajoin käsi eksyy tukkaan, ku tuntuu ett siellä varmasti on vielä porukkaa, vaikka tultiin jotai toista tuntia sitte kotio.
[color=blue]Mitäs muut on puuhannu tänään??
[color=darkviolet]Heräilin kahen aikaan eli en ollu kerenny ku parisen tuntia olla untenmailla. Sen jäläkeen nukkua tursotin melkeen ysiin asti. Akka oli tullu jossai välissä viereen enkä oo tienny yhtään mittää. Hyvä, että oli pysyny vieressä, ku nukku niin laialla.
Laiton eilen muutamalle kaverille beibin kuvan mailina. Yks pariskunta oli sellanen, joka ei tietääkseni tiiä meiän salaisuuesta.
Kai tässä pitäs suoriutua toiselle aamupalalle ja sitten pihalle iskeen ruusupuska maahan.
[color=blue]Ardisia [color=maroon]juu puutarhaliikkeen myyjä varotteliki ettei liian aikasi parane mennä istuttaan sipuleita. Se ite kuulemma joskus rautakangen avulla laittanu vasta maahan eli tosissaan routaa jo ollu. Kuulemma parempi niin, ku liian aikasi.
[color=blue]Vauvan vaateG: [color=violet]ei vielä syyhytä pestä. Se iskee sitten, ku ä-paketti tullee :) Tosin mitä ostin torstaina beibille muutaman vaatteen niin oisin voinu ikuisuuen pyöriä siellä beiben osastolla hiplaamassa nuttuja.
[color=blue]Tikru ja Emma [color=maroon]kiitos ehotuksista :) Pitää vielä tosiaan hioa tuota kutsua ja mulla ei kovin hyvä runosuoni oo. Saa laittaa ehotuksia muutkin.
[color=darkviolet]Jahas beibi alko pyörimään masussa. Pitääpä lähtee syömään.
Z ja beibi 21+2