Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:.:.:.:.: Tamenterhojen viikonloppu :.:.:.:.:

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion nimittäin mennnä MLL:n muksukirppikselle klo 9, kun se aukeaa ja olla rynnäkössä hyvissä asemissa erinomaisia löytöjä tehdäkseni. Ha-haa, barbaariveri kiehuu jo...

Leppoisaa lauantaita muille! Tulen myöhemmin raportoimaan sotasaaliini sisällön.

¨c¨

Vierailija
2/30 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]*Kaapii rähmiä pois silmistä* Pakko saaha sumppia ei muuten ajatus luista. .

Ukko just lähti tekeen autokauppoja. Jospa nämä nyt onnistus, ku viimeks veti vesiperän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Mansemamma [color=violet]mulla akan aikunen neuvolatäti oli kans vanhahko. En tykänny yhtään ja onneks se jäi jollekki sairaslomalle, tosin sitten sain suht " uuden" neuvolatätin ja se ei tienny kaikkia asioita vaan katto kirjasta :O Niin tuosta vanhasta naikkosesta, että ku mä en yhtään tykkää verikokeista niin se tokas jotenki " luulekko ettet synnytyksessä nää yhtään verta" . Tuumasin, ett no sepä onki luonnollinen asia toisin ku kokeet! Mulla sattu vielä jännityksen takia meneen suonet tukkoon, joten otti kai ihteensä kunnei meinannu onnistua saamaan putkikoihin mittää.

[color=blue]Sinda [color=maroon]mulla oli np-ultrassa lekurina M. Haapsamo ja nyt Kaarin M-A. (En viiti tässä koko nimiä laittaa kunnen tiiä missä rajoissa sallittua). Tuo eka tyyppi oli jotenki ynseä, tosin kyl se sitten loppua kohti vähä " rentoutu" . Mut tää Kaarin oli tosi mukava :)

Kätilö oli molemmissa sama ja ihan suomalainen Arja, mut rakenneultrassa oli siis viel ns. kolmas pyörä joku ulkomaalainen tumma pitkähiuksinen tyttönen.

Ei haluttu siis tietää sukupuolta tai no ukko oli siittä kiinnostunu, mut eipä tuo lapulle sitä laittanu mitä vähä vihjasin, ett antas sellasen ukolle.

Miten muuten kestit istua autossa noin pitkän matkan? Mulla ku tuntu jo kotimatkalle pahalle tuo Oulun reissu.

[color=darkviolet]Mie täs jahkaan laitanko Sindalle meneen yhen kuvan mis oon akan kans vai en. Se on siinä ja siinä, ett " hyväksyn" sen ja tunnustan, ett mie siinä oon. No, laitan kummiski beibin kasvokuvan, kuhan täs kerkeen.

Nyt pitäs hakee puita, ett saa lämmittää uunia. Koleelta tuntuu mökki, vaikka asteita onki +21.

Z ja Säde 21+1 (en osaa tätä tekonimee käyttää luonnossa. .pitänee keksiä joku muu)

[/quote]

Vierailija
4/30 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kerinnyt kirjoittelemaan. Olen kyllä pinot kahlannut läpi. Jotenkin aika aina vierähtää johonkin. Varmaan osasyynä on sekin, että mieli on ollu kyllä aikas maassa viime päivinä. Varmaan jokin kriisin poikanen pojan sairastamisen takia ja toisekseen mulla alkaa häpyluu huudella hallelujaata, kun nostan poikaa tai kävelen. Kummallista siinä on se, että se on tarkasti pistemäinen paikka tällä kertaa vasemmalla puolella. Onko kellään vinkkiä millä sais helpotettua oloa?

Täällä on ollut kyselyä joulusta: Tykkään joulusta tosi paljon. Kynttilät, joululaulut, hyvää ruokaa, pipareita. Tähän mennessä ollaan oltu jomman kumman kotona viettämässä joulua. Ehkä vielä tämä joulu on muualla ja sitten varmaan aletaan viettämään omaa joulua. Itsellä on kotona ollut aina tietyt perinteet mitä noudatetaan. Miehen kotona on sitten omansa.

Jääkiekkoa en seuraa mm-kisoja lukuunottamatta.

Zatu: Kiva, että ultrassa oli kaikki hyvin.

Painostakin on puhuttu. Välillä kyllä hirvittää, että mihin lukemiin puntari pysähtyy, kun vaavi syntyy.

Sitten minulla on ollut viime aikoina tosi voimakkaana pelko, että tämä vauva syntyy kesken kaiken ja joutuu teholle. EKalta se oli kuulemma lähellä se syntymä ennen aikojaan. Tuntuu, että ajatus tulee aina vain mieleen. Eilenkin kun käytiin esikon kans kaupungilla niin sen jälkeen ilta oli yhtä supistelua ja napakoita olivatkin. Onko muilla supistelijoilla samoja tuntemuksia? On nimittäin melko stressaavaa, kun on sellainen epävarma olo.

Positiivistakin. Oli nimittäin tälle mammalle aivan ihana ylläri, kun torstaina tulin kotiin harrastuksesta, niin ukko oli pistänyt talon siistiksi. Siis ihan kunnolla siivonnut!!! Oli vielä vähän kesken, kun tulin ja toinen sanoi, että oo nyt pojan kans kun se on kevyempää!! Ahcsoo, mihin piirretään rasti. Tuota ei nimittäin ole sattunut meidän naimisissa ollessa varmaan kertaakaan. Vähänkö olin mielissään, oli nimittäin pässyt hiukan likaiseen kuntoon asunto.

Eiliseltä kaupunkireissulta tarttui mukaan esikolle talvihaalari, vaaville kiva body ja langat villanuttuun. Pitäis nyt vaan jostaib keksiä ohje, että pääsis neulomaan...

Nyt ollaan esikon kans kahden kun mies lähti marjastamaan ja sienestämään. Puolukkamehua kun ei voita meidän mielestä mikään mehu, joten sitä pitää saada paljon. Sanoi mies löytäneensä niin hyvän paikan että kerää varmaan sukulaisillekin. Sieniä mies meinasi myyntiin kerätä. Täällä Pohjois-Karjalassa toimii yrityksiä, jotka maksavat hyvin tateista. Mies meinasi reissunsa rahoittaa sienillä, kun sen verran kauemmaksi lähti kuitenkin.

Taas kerran kyselen: Laitatteko syksyn satoa talteen metsästä? Meillä laitetaan marjoja talteen. Tänä syksynä ollaan kerätty hilloja, mustikoita, vadelmia ja puolukoita mies on nyt metsässä keräilemässä.

Tällaista tällä erää. Pitänee kirjoitella lisää, jos tulee jotain mieleen.

Tuisku ja kirppu 24+3

Vierailija
5/30 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on Chiccakin kirpparille lähdössä, niin miekin. Se on mun lauantai- traditio, pakko päästä klo 10.00. Ihana iso talo täynnä tavaraa; antiikkia sekä käyttötavaraa ja vaatetta ja remonttikamaa sekaisin sulassa sovussa. Hinnatkin on alhaiset, koska kirppari toimii lahjoitusperiaatteella ja voitto käytetään Valko-Venäjän orpokotien tukemiseen.

Jouduin tuossa aamun alkajaisiksi imuroimaan (no ei ois tarvinut koko taloa imuroida, mutta tein sen kuitenkin joutaissani ;), kun kuopus oli löytänyt isänsä nuuskapurkin ja levitti sen sisällön olohuoneen vaalialle matolle. No, sain puhtaaksi...Isäntä vielä nukkuu, taitaa sitä väsyttää enemmän kuin itse juhlakalua. Niin, juhlat oli onnistuneet, kaikille riitti naposteltavaa ja oli ihana kun kaikki kaverit oli koolla, lapsiakin melkein kymmenen ;)

Mutta nyt vauhtiin.. pikasuihku ja baanalle. Otan esikoisen mukaan, niin saadaan samalla toimitettua alta karkkipäivän ostokset!

ardisia 21+5

Vierailija
6/30 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nuo supistukset kanssa kivuliaita ja napakoita (luitko mun eilisestä kauppareissusta...?). En todellakaan enää töissä pystyisi olemaan, nyt tajuan sen. Pelko ennen aikaisesta synntyksestä mullakin. Pidetääs vaan jalat ristissä ja otetaan rauhallisesti, niin päästään ees 36+ viikoille, jookosta.

Osaatko ruotsia? mulla ois yksi superhelppo vauvan nutun ohje, voisin scannata jos osaat sitä lukia?

ardisia

Vierailija
7/30 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon täällä ollu surkeena torstaisen neuvolan jäljiltä. Painoa tullut 750g/vko ja kokonaispainoa nyt sit jo karvan yli 10kg. Th kehoitti mua liikkumaan aina kun mahdollista ja todellakin miettimään mitä syön. Yritin sanoa et kun jo täällä kotona portaiden kävely yläkertaan saa aikaan supistuksia niin kuin mä voisin lenkille mennä. Kuulemma silloin kun on hyvä hetki! Sit mä tietty aloin siellä pillittää et kai nyt jotai iloa saa tässä elämässä olla et jos se on mulla tällä hetkellä suklaansyönti niin sit se on! Sit me keskusteltiin siitä et vaivaako mua jokin muukin kuin tää olo, kun kyyneleet valu tosi vuolaina. Tämä makaaminen se alkaa tympiä ja se etten saa öisin nukuttua! Pari kaveria on kaiken lisäks vihjassu et jospa mä vaan liioittelen supistuksiani ja selkäkipuani et kuin niin en voi olla töissä ja et taidan olla vaan kipuherkkä jne... Vähemmästäkin alkaa miettiä et viiraakohan mulla oikeasti pääkopassa.. No ei viiraa, sillä eilen makasin iltapäivän ja illan täällä kaksinkerroin pesuvadin kans kun alaselkä oli tulessa, supisteli ja oksetti kaiken lisäks.

Mulla on neuvolalääkäri maanantaina, et lisää sairaslomaa vissiin tulee. Se mikä neuvolassa muuten oli th:n mielestä positiivista oli sf-mitta: 20cm. Se kun oli tullut alemmas, keskikäyrälle! Pitää mennä tänää ullakolle kaivaa nuo edelliset neuvolakortit esiin, ihan mielenkiinnosta.

Mua lohdutti taas kahlata äskön läpi eilinen ja torstain pino, kun on meitä täällä terhoissa onneks muitakin joilla paino nouseeeeeeeeeee. Ja muita ketkä sairaslomalla selän ja supistusten takia!

Zatu, kiva et kaikki ultrassa hyvin!

Lätkää tykkään seurata sitten vasta keväämmällä kun alkaa tulla ratkaisevat pelit kyseeseen. Mitään suosikkijoukkuetta ei varsinaisesti ole. Kuluneella kaudella kannustin Ässiä!

Mies ja lapset poissa, tulevat vasta iltapäivällä. Meinaan kömpiä kohta takas peiton alle. Ajattelin leipoa myöhemmin tänään jotain. Poika haluais mun tekevän suklaakääretorttua. Tuo eilinen appelsiinipullaohje houkuttais kans... Mä en tajua miks tää istuminen saa mun alaselän huutamaan hoosiannaa ja sitä myöten sit mahan supistelemaan. Huh! Pakko mennä maate..

Aurinkoista lauantaita!

t. H ja Iines rv 23+0!

Ps. Se to-iltana tv:ssä nähty keskonen sai mut kyynelehtimään (ihankuin en olis silloin päivällä jo tarpeeks itkeny). Kai tässä onneks alkaa itse kullakin lähestyä sellaiset viikot jolloin vaavin vois jo pelastaa...

Vierailija
8/30 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiiä, miten sen ruotsin laita sitten oikeesti on. Kyllähän sitä on tullut luettua useempaankin kertaan, mut neulesanasto voip olla hakusalla. On mulla kyl koneella sanakirja, joten voisin kyllä sen ohjeen ottaa.

Laitas tulemaan osoitteeseen tuiskua@hotmail.com PS: Saa Tuohon muutki mailailla, jos haluaapi.

Vierailija
9/30 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuiskua: mulla on yksi vauva-lehti missä on pikkuvauvan myssyn neulonta ohje. Itse ajattelin sitä kokeilla.

Itselläkin supistukset välillä todella napakoita ja kipeitä. Välillä hirvittää ajatus siitä että vauva syntyy ennen aikojaan kun esikoinenkin meinas syntyä joskus 30 viikon jälkeen... Ja nyt varsinkin kun on ollut yllättävän paljon juttuja noista 25-30 viikolla syntyneistä. Mutta toivotaan että vaavi jaksaa pysyä massussa mahd. pitkään.

Aamu onkin meillä sujunut leipomisen merkeissä kun miehen sukulaisia tulossa kylään joensuusta asti. On sitä joutunut takkaakin lämmittelemään kun oli aikas kolea tuo viime yö -1.5 hyrrr.

Massuun ei kummempia kuulu, tuntuu ihan kun vatsataut iolisi tulossa yök :( maha vain möyryää ja vauveli ei taida siitä metakasta tykätä kun aina rupeaa potkimaan samaan aikaan. Mutta nyt täytyy mennä kahvittaman vieraita! Palaillaan.

äityli ja möhis 21+3

Vierailija
10/30 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon kuulumiset käyty taas pikana läpi. Ärsyttää kun ei arkisin enää pääse koneelle kun ukko reissaa kokoajan =/ enkä kehtaa anopilla tahi omilla vanhemmilla surffata iltaisin.

Joulug: me vietämme joulua vuorotellen kummankin vanhempien luona. Viime vuonna oltiin meidän kotona ja minun vanhemmat ja sisko perheineen tuli meille (enemmän tilaa kuin meidän vanhuksilla). Joulusaunassa käydään miehen vanhemmilla aina aamupäivästä. Muita tapoja on mm. hommata " kylän suurin" joulukuusi, käydä läheisellä hautausmaalla sytyttämässä kynttilä, joulurauhan julistus myös kuunnellaan ja tietysti syödään kokoajan ;D

Itse oon aikamoinen jouluhössöttäjä koristeineen kaikkineen. Sama vika pääsiäisenä ja muina vastaavina.

Lätkäg: mies ja vanhin poika seuraavat lätkää innoissaan, käyvät matseissa tai tuijottavat telkkaa (turha kuvitellakaan et sais omia lempparisarjoja silloin katsoa). Niin ja Jokereitahan he kannustavat.

Zatulle onnittelut hyvistä ultra kuulumisista.

Laitoin Sindalle menemään pari kuvaa meidän pikku-ukosta, toivottavasti niistä saa jotain selkoa. Masukuva on vielä ottamatta.

Perjantaina aamulla lähti kelan paprut eteenpäin ja valittiin avustus rahana. Pakkauksessa ei tällä kertaa ole mitään mitä tarvitsisin, ostellaan rahalla siten vaippoja yms. Pomon kanssa laskettiin äitiys- ja vanhempainvapaa päiviä ja jos huonosti käy, joudun palaamaan töihin ensi vuoden marraskuussa! Eli kaikki ideat ja keinot ovat tervetulleita miten sitä pärjäis jonkin aikaa kotihoidontuella?

Ai juu, mammajooga alkoi viime keskiviikkona ja oli mukavaa. Sielläpä muistui mieleen sekin niksi, että kasvot rentouttamalla rentoutuu myös lantion lihakset. Ja tämä toimi aika pitkälle edellisessä synnytyksessä.

( . ) kasvaa .... sokerirasitus on varattu ja 6.10 pääsen herkuttelemaan sillä litkulla. Viime raskaudessa oli arvot vähän koholla ja ruokavaliolla hoidettiin. Oma olo on ollut ihan kaamea; väsymystä, vatsakipuja (suppareita?), hormoonimyrskyä.Obsidania olen syönyt pari viikkoa. Ei tunnu yhtään siltä ihanalta energiseltä keskiraskaudelta jota kaikki kirjat toitottaa. Pelkkä pyykkivuoren katsominen saa kyyneleet silmiin :-( Mies on arkisin reissussa ja muksut taitaa elää aika lailla pellossa kun äiti ei jaksa. Vali, vali.. en mielelläni lähde lääkäriinkään kun pääasiassa siellä on saanut vastaukseksi, että kohtu kasvaa siksi sattuu, väsymys kuuluu raskauteen, koeta jaksaa, raskaus ei ole sairaus, sullahan on helppo työ isojen lasten ryhmässä ei tarvii nostella tms. Aargh!!! Yksityisellä varmaan olis parempi vastaanotto. No niin, anteeksi tämä virsi, jonnekin on pakko purkaa oloaan.

Pikku-ukko kuitenkin potkiskelee mukavasti ja mulla myös langat odottamassa sopivaa neuleohjetta. Tallinnasta ajattelin katsoa ukolle myös jotain jos vain aika antaa periksi. Kahden viikon päästä olis lähtö ja 1,5 tunnin jalkahoito odottaa, aah.

sunmom ja pikku-ukko 22+6

Vierailija
11/30 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisilla oon turussa käymässä. Oli tarkotus jotain imetyspaitaa ym katella, mut ostin sit kynsilakkoja ja kaulaliinan:)

Sunmom: En jaksa esittelylistaa tonkia, en muista mistä päin oot, mutta oltaskohan oltu samalla äitiysjoogatunnilla?Keskiviikkona on munki jooga ja kasvolihasjuttuja tehtiin:)

Nyt ei ehi muuta kirjotella.

Beijaflor rv 23+5

Vierailija
12/30 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyväntuulisena, kun on saanut rahaa törsättyä.

Löysin ihanat käyttämättömät Vaahteranmäen Eemeli -nahkasandaalit kahdella eurolla (Luulen passaavan kuopukselle ensi kesänä). Mukaan tarttui myös paljon ompelulankoja, vetoketjuja ja muutakin käsityörompetta sekä Micky -merkkinen puinen maatila (puualustalla kolme rakennusta, irroitettavat katot, tiedättekö..) hintaa 3¿. Vauvalle en oikeen osannut mitään ostaa. Meillä pojalle on ihan kauhiasti vauvanvaatetta, ettei ees tarvi ostaa ja tytönvaatetta en ees viiti katsella ennenkuin olen varma, että sellainen ois tulossa. On ne niin ihania ne vaatteet, pelkään ostavani vaikken tarviskaan ;) Niin ja sitten löysin ison pinon Pekka Töpöhäntä- kirjoja, niitä vanhoja :) Rakastin niitä lapsena ja täytyy nyt pojille alkaa lukemaan. On sellaista isoa tekstiä, niin varmaan esikoinen jo ensi vuonna lukee itsekin (kummallista, että oli niin paljon suomalaisia kirjoja kirppiksellä?)

Loppupäivä meneekin varmaan ihan ihmetellessä. Meidän piti lähteä ystäväperheen luokse, mutta tämän perheen tytär oli kuumeisena niin otetaan sitten joku toinen päivä..

Kakkua rääppimään siis :)

Vierailija
13/30 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monttu: Titi-nallen konsertti on 27.10. ja muistaakseni kaupungintalolla. Levy-musiikista saa lippuja (pitää ostaa käteisellä) ja sit lippupalvelusta. Titi-nallen kotisivuilta (www.ti-ti-nalle.com) löytyy infoa! Me käytiin viime syksynä ekan kerran, tyttö oli vähän päälle 1v.

ja ihastui silmittömästi:)

tikru ja tiuhti 22+1 (laittelin viimeksi väärin viik, en nyt vielä kuitenkaan ole rv23..! Näin nää menee sekaisin arjen hyörinässä..)

Vierailija
14/30 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Kupu ravittu, just tuli syötyä omatekosia piffejä, pottuja ja salaattia :b Ehkä pikkasen liikaa. . .mut mitä se haittaa, ku muutenki masu pullottaa ;)

Se on taas todistettu ettei näläkäsenä kannata kauppaan lähtiä. Ostin naminamia itelle ja akalle, murueskimoita ja marspatukka-jädeä, sipsejä ja vielä marianne snackejä. Joku niitä kehui täällä ja on tosiaan hyviä. Piti ennen sapuskaa maistaa vähä niitä.

Pihaa vähä siivoilin päivällä. Keräilin puupalikoita ja lautoja mitä oli vähä heitteillä erinäisten rakentamisten jäläkeen. Systeri oli laittanu ukon mukaan juhannusruusun alun ja kuunliljoja. Huomenissa, jos niitä iskis johonki. Kuhan saa ukon kärrään maata. En millää ennää ite viiti. Kukkasipuleita en oo vielkää laittanu. Kyllä kai ne uskaltas jo maahan upottaa.

(.) navan ympäriltä ihanasti iho venyny, joten akan aikusia arpia paljastuu :) ja on niitä vähä alamasussaki. Hieno homma bdbd.

Laitoin muuten Sindalle postia. Joten tän akan kasvot paljastunee piakkoin. .

[color=blue]Tuiskua [color=maroon]onko sulla kaurapussia? Se vois ehkä lämmitettynä auttaa " natiseviin" liitoksiin. Mä oon hartioitten takia sen hankkinu paikallisesti pikku putiikista. Suosittelen lämpimästi. Sen voi joko pakastaa tai heittää mikroon käyttötarkotuksen mukaan.

[color=blue]Sadon keruusta [color=violet]että ukon tätin vattupuskissa oon ollu, anopin mustaviinimarjoja poimin ja mustikassa kävin. Lisäksi äiti anto mansikoita omalta maaltaan. Viime vuojen marjoista ja vähä tämänkin tein mehua pakkaseen. Niin ja hilloja äiti toi lapista tuliaisena. Omalle tontille on haaveissa istuttaa ainaki mustikkapensaita varmaan jo ens vuonna.

[color=blue]Ardisia [color=maroon]*tsot tsot* oot menny riehuun imurin kanssa. Kateellisen luin sun kirppistarinaa. Mie harvon teen hyviä löytöjä ja täällä on tosi pikkuset kirpparit varmasti teiän verrattuina.

Tänään kattelin lehtiä kirpparille vietäväksi. Vauvalehtiä ja muutamia autolehtiä lähtee ainaki kiertoon ens kuun alusta.

[color=blue]Äityli [color=violet]napsi maitohappotabuja. Mulla ne yleensä aika nopsaan auttaa sekoilevaan masuun.

[color=blue]Sunmom [color=maroon]opastas meitäki miten rentoutetaan kasvolihakset?

[color=darkviolet]Tää päivä on menny vähä laiskotellen. Tai no lämmitinhän mä uunin pihan siivousta ennen. Mutta oikeestaan kiva, ku on vaan ollu suurimman osan aikaa.

Nyt ois aineksia suklaabanskukakkua varten kaapissa. Katotaan millon iskee taas leipomishimo. Pakkaseen pitää kyllä saaha täytettä ukon synttäreitäki aatellen. Siitä tuliki mieleen, ett kysynpä uuestaan oisko tää järkevä runon tynkä kutsuun:

[color=Firebrick2]Ukko täyttää 21 lokakuuta 30-vuotta,

salaa kutsun kakkukahville,

lahjoja älkää tuoko suotta,

kunhan itse tulette paikalle.

????????

Vierailija
15/30 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinpä minäkin törsäämässä ;-) löysin kaupoilta pikku-ukolle ihanan lämpöisen talvipuvun jossa fleecevuori, siis tosi lämmin. Mukaan kuului tumput ja töppöset. Lisäksi ostin kylpypyyhkeen. Huomen aamusta ajattelin taas suunnistaa kirpparille. Jos vaikka pääsis itekseen kiertää, viimeksi kaikki kolme muksua halusi mukaan.

Beijaflor: Vantaalta olen. Mun lisäksi ryhmässä oli yksi tammikuinen mutten tiedä palstaileeko hän täällä terhoissa. Muistaakseni hänelläkin tammikuun puolivälissä la.

Zatu: koeta rentouttaa posket ja leuka. Leuka jopa saa vähän " roikkua" . Nuo osat kun saa ihan löysäksi, huomaat että otsa ja silmien aluekin rentoutuu samalla. Hengitä rauhallisesti. Auttaa kuulemma myös päänsärkyyn ja nukahtamisvaikeuksiin.

Nyt täytyy purkaa kauppakassit ennenkuin mies hoksaa törsäilyni ja saan kuulla luennon ostoksieni tarpeellisuudesta :D

Sunmom ja pikku-ukko 22+6

p.s. täytyy teillekin kertoa, että mies ehdotti josko hän menis sterilisaatioon! Mä olin ihan sokissa... Olis se jotenkin niin lopullinen päätös, että tämä nelonen olisi viimeinen. Onko teillä kokemusta aiheesta?

Vierailija
16/30 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon]Kiitos, pitää yrittää rentoutua ;)

Meillä on joskus ollu jo sterilisaatiosta puhetta ohi mennen vaan. Mä en voi pillereitä napsia tai no söin minipilsuja, mut piti rampata vähä väliä verikokeissa. Ja muut ehkäsyt ei tuu oikeen kyseeseen meillä niin ukko saa joskus pistää putkensa poikki. On jo tuntunu, että vaikka tän vauvan jälkeen.

Tosin, että jos tulee tyttö niin en tiiä kaipaanko sitä poikaa. Mutta mistäpä sitä tietää tulisko meille koskaan. Eihän näihin asioihin lopulta voi vaikuttaa. Ite asiassa näin viime yönä unta, että tyttö tuli ja olin ensin vähä pettyny. Omituista, ku nään omasta vauvasta unta. Yleensä se ei uniin tuu.

Vierailija
17/30 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

zatu: Sinuna en ihan vielä istuttais niitä sipuleita. Vaarana on, että alkavat kasvamaan jo tänä syksynä, JOS lämmintä piisaa. Oottele vielä, siihen asti sitten voit niitä kaivaa maahan kunnes routa iskee.

Näin mie oon kuullut..

No se imurointi oli pakko tehdä kun se nuuskan haju ois muuten valloittanu koko kämpän. Yöks.

Minusta tuo sinun kutsuntaruno kuulostaa ihan hyvältä!

Sunmom: Meilläkin ukko " haaveilee" sterilisaatiosta, vaikka ikää vasta 32 vuotta ja toinen biologinen lapsi tulossa. Saas nyt nähdä.. Kyllä nää kolme mullekin varmaan riittäis mutta en uskalla vielä päätöstä tehdä.

Pitäsköhän uskaltaa pistää Gallupia..? Aiheesta vauvan vaatteiden räplääminen.. Joko olette kaappeihin pistelleet/pesseet/nuuskineet?

Mä en ole vielä uskaltanut.. Käy sitten aika aivan liian pitkäksi.. mutta arvatkaapas tekeekö mieli asettua päiväksi tuonne kellariin vaatelaatikoitten ääreen tuoksuttelemaan?! Pitäiskö antaa himolle pikkusormi ja kurkistaa edes?

Nyt blogia tsiikaamaan, jos vaikka törmäis Zatun naamaan ;)

Vierailija
18/30 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota siun kutsurunoa mietin..

Entäs tämä:

Ukko täyttää 21. lokakuuta 30-vuotta,

lahjoja älkää tuoko suotta!

Tulettehan vain itse paikalle,

kun näin salaa kutsun kakkukahville?

Kiva olis pitempäänkin tuota miettiä, mutta kun iltatoimet kutsuvat:)

Piti jo aiemmin tuota pähkäillä, mutta unohtui..

tikru

Vierailija
19/30 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläistä kukki mun runo suoni:

21. päivä lokakuuta täyttää ukko kolkytä vuotta

kakut ja kahvit salaa mä väsään

ystävät rakkaat kutsutaan läjään

ps. vain lahjoitta tuleville ovi avataan

Loppui kukinta tuohon kolmanteen riviin =)

-e-

Vierailija
20/30 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#0000CD][size=3]Kirittäret voitti suomenmestaruuden,jee !![/size]

Ollaan siis oltu tänään jyväskylässä kannustamassa voittoon...

Huh,kyllä oli pitkä reissu,peli alkoi jo klo 12,joten täällä herättiin jo ennen seiskaa ja ajeleen lähettiin 8 jälkeen ,että oltii ajois paikalla ja saatais hyvä paikka!

Jänskää oli,isommat lapset oli tehnyt jopa tätipuolelleen kannatus kyltit :) Juniori sen sijaa luotti kummitätiinsä niin paljon, että nukahti toisen jakson 3. alussa :DD[/color]

[b]ei maar,kyllä mää meen nyt soffalle maate,on niin väsy!

Maria ja himpula 22+6[/b]

Palaillaan huomenna..öitä!