Voi luoja kun en ymmärrä joitain miehiä
Ensin ollaan hyvin hyvin kiinnostuneita, kun itse vielä vähän himmailen. Sitten kun mietitään pelkkää fyysistä suhdetta ei sekään käy. Kun itse alan näyttää tunteita, mies viilenee. Viimein näyttää siltä että hän haluaakin pelkkää fyysistä suhdetta, mutta ei sitä voi sanoa. Ja sitten kuitenkin samalla viestittelee todella paljon ja haluaa tutustua.
Kuumaa, kylmää, kuumaa... Mies saa sanoa suorastaan rakastuneensa, mutta jos itse sanon takaisin hän pelästyy.
Ei kaikki suinkaan ole tällaisia, onneksi.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun löytyy se "oikea" jonka kanssa kolahtaa niin ei tule tollaisia leikkejä ja vääntöjä. Valitettavasti moni tuhlaa aikaa tapauksiin joista ei tule yhtään mitään. Kun tapaa miehen/naisen joka on aidosti kiinnostunut ja ihastunut niin tajuaa millaisissa ongelmakimpuissa on aikaansa tuhlannut.
No enpä tiedä. Mulla oli just puolentoista vuoden suhde, joka alkoi juuri noin. Mentiin niin samoin askelmerkein heti alusta asti enkä ole kokenut vastaavaa yhteenkuuluvuuden tunnetta aiemmin. Olen ollut parisuhteissa ennenkin ja rakastanut aidosti, mutta ikinä aiemmin en ole edes miettinyt mitään sielunkumppani juttuja ennen tuota. Olin varma, että jos joku juttu kestää niin se on juuri tämä. Mutta en silti ottanut naista itsestään selvyytenä, koska kaikki nuo positiiviset tunteet saivat minut osoittamaan arvostukseni entistä enemmän ja kaikki tuntui niin helpolta eikä lainkaan myönnytyksiltä kuten aiempien suhteiden yhteydessä. No kuitenkin nainen päätti, että erotaan. Ilmeisesti se kaikki oli sittenkin liikaa. Ehkä kyseessä oli joku ongelma todellisen läheisyyden kanssa, koska erotessakin nainen sanoi, että olen palauttanut uskon siihen, että hyviä miehiä on vielä olemassa. No mun näkökulmasta asia näyttää "hieman" toisenlaiselta. Mun on vaikea päästä eteenpäin, koska en oikein voi ymmärtää, miten tämä on mahdollista. Kaikista aiemmista suhteista löytyy kyllä erilaista epäsopivuutta ja erilaisia tulevaisuuden näkymiä jne.
M44
Olen joutunut käymään saman koulun. Rikkinäistä naista ei voi korjata, hän haluaa toistaa traumojaan paskojen miesten kanssa ja sille ei mitään voi.
Ymmärtämättömyys tarkoittaa tyhmyyttä, typeryyttä.
"Kaikki ihmisten pahat teot kumpuavat ihmisten ymmärtämättömyydestä." ('Sokrates)
Ymmärrä itsesi, niin voit ymmärtää myös muita ihmisiä.
Sinulla on väärä mies, se vaihtoon heti :)
No sitten eivät varmaan valittaisi siitä miten asiat menevät miesten kanssa.