Kirsta Kiuru saa vauvan, talven ihana ihme!
Tulen ihan kamalan onnelliseksi hänen puolestaan. Onnea Krista!
Kommentit (1112)
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä positiivista mutta vähän huolettaa vauvan puolesta synnyttäjän korkeahko ikä. Saattaa merkitä sitä että vauvalla on rutkasti negatiivista praarabdha-karmaa* neutraloitavana tässä inkarnaatiossa jos se toteutuu!
* karmaa (helppoa eli vaaleaa tai vaikeaa eli tummaa) on kolmea "päätyyppiä":
saMcita-karma (sañtshita) = kaikki kerääntynyt karma tässä ja edellisissä inkarnaatioissa
praarabdha-karma = karma joka on kypsynyt koettavaksi tässä inkarnaatiossa
kriyamaana-karma = karma jota kaiken aikaa kerääntyy vaikka istuisit pylvään nokassa koko elämäsi koska ajatuksetkin kerryttävät sitä
Minulle myös samoja sieniä kuin tälle!
Lapsia saavat Suomessa eniten hoidoilla kolmikymppiset, toki niissä käyvät paljon 40+ vanhemmat myös, mutta heillä tulokset ovat aika huonoja juuri iän takia. Näitä ylläreitä taas sattuu monelle 40+ vanhemmalle, koska vauvaa on juurikin voitu toivoa nuorempana ja ajatuksesta on luovuttukkin, mutta elämä vielä yllättää. Olen onnellinen Kristan puolesta❤️Itsekkin sain kuopuksen 42-vuotiaana ja hyvin olen jaksanut🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän otti vastaan ministerin pestin kerta hän haluaa lapsia/lapsen?
Miksi ei? Naisen ei tarvitse olla lapseton luodakseen uran.
Mutta hän jää vanhempainvapaalle eikä näin ole töissä. Tämän takia nainen on aina riski työnantajalle. Olisi ollut hänen fiksumpaa tehdä lapset silloin kun hän ei ole ministeri.
Hän on yrittänyt lasta 10 vuotta. Mikä kohta tässä on vaikea ymmärtää? Ei niitä lapsia nii vai aina ajoiteta. Kenenkään ei tarvitse jättää vaativia tehtäviä ja uraa perhehaaveiden vuoksi.
Li, Maria, Kulmuni... (no ei kylläkään ole enää ministerinä) Krista..
Saarikko on ollut ainoa joka on toiminut tässä järkevästi. Sanoi ei puheenjohtajuudelle ja palasi sitten kun aika oli perheen kannalta parempi. Ei menettänyt mitään, helposti pääsi takaisin ohjaimiin. Osasi vähän ajatella muutakin ku "mulla on oikeus!!!"
Saarikko on hankkinut kaksi lasta ollessaan kansanedustaja ja ministeri. Hän on näet ollut ministeri jo viime hallituksessa eikä kukaan napissut, kun hän jäi perhevapaalle.
Onnea Krista ja onnea Suomen kansa joka saa elää mammaloman ajan ilman tuomiopäivän pasuunan julistuksia. Ns. win-win tilanne.
Monesko lähes viiskymppinen odottaja. Sit vielä vingutaan ettei yli 35v saa enää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Onnea Krista ja onnea Suomen kansa joka saa elää mammaloman ajan ilman tuomiopäivän pasuunan julistuksia. Ns. win-win tilanne.
Hoitovapaat vielä päälle!
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! saa lapsen pitkän odotuksen jälkeen.
Miten hänen odotuksensa olisi pidempi kuin muidenkaan?
Onnea! Muistahan ottaa KOLMAS PIIKKI!!
Kyllä säälin kun noin vanhana kuvittelee äitiyden olevan ihanaa. Lapsikin saa ihan mummoäidin.
Joku minun sukulaisnainen sai 1900-luvun alkupuolella viimeiset lapsensa 47-vuotiaana ja 48-vuotiaana. Eli kaksi lasta lähes 50 vuoden iässä reilun vuoden ikäerolla. Lapset olivat saaneet alkunsa varmasti luomuna koska reilu 100 vuotta sitten ei taatusti maaseudulla täällä Suomessa mitään lapsettomuushoitoja ollut olemassa. Lapset syntyivät kotona kuten maaseudulla silloin varmasti kaikki lapset syntyivät. Raskaudet ja synnytykset olivat menneet kummallakin kertaa hyvin ja syntyneet pojat olivat terveitä ja ns. "normaaleja". Sekä kyseinen äiti ja kummatkin näistä hänen synnyttämistään kahdesta nuorimmasta lapsesta elivät lähes 90-vuotiaiksi kaikki kolme.
Vierailija kirjoitti:
Ihana uutinen.
Krista ehtii saada vielä toisenkin lapsen niin halutessaan. Siinäpä sitä mammoille märehdittävää...
Palstapersuille tämä taitaa ongelma olla. Ja hehän ovat ylijäämämiehiä, jotka vuoronperään syyttelevät naisia lisääntymättömyydestä ja vuototellen solvaavat raskauksista.
Jotenkin muiden lisääntyminen pyörii heidän päissään päättymättömänä pakkomielteenä.
Niin tai näin, aina väärinpäin. Onnea Krista!
Tulee perheministerille vähän uskottavuutta kun perheellistyy itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Minä tässä miehenä mietin, että kuka hoitaa Kiurun työn mammalomalla. Ei tuossa hallituksessa ole yhtään korvaajaksi.
Tuula Haatainen on sairaanhoitaja ja hyppää remmiin. Työministeriksi kyllä löytyy joku muukin eduskuntaryhmästä.
Tämä oli mahottoman mukava uutinen. Setämiehiä toki hapattaa, kun itse eivät pääse osallisiksi edes lisääntymistoimintojen ensimmäisestä tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti, jos lapsi saa alkunsa vaikka vahingossa, kun häntä ei enää edes osata odottaa, niin eikö hänellä ole oikeutta syntyä, kun äiti sattuu olemaan liian vanha? Miettikää hei nyt vähän!
Taatusti ei ole saanut alkuaan vahingossa.
Ei tule lapsi 5-kymppiselle vahingossa. Vaihdevuodet voi tulla.
Ihan varmasti voi, mummoni sai kuopuksensa 49-vuotiaana ja taatusti luomuna, eikä ole ainoa laatuaan.
Oma äitini täytti 50 v kun minut sai ja 52 kun pikkuveli syntyi. Aika aktiivinen mummo myös ollut lapsilleni.
Muutama päivä sitten katsoin Kristaa että miten hän näyttää hehkuvan kasvoiltaan, eli kasvoille tullut seesteyttä. Nyt selvisi syy. Hän on raskaana ja se näkyy useimmilla kasvoista.
Vierailija kirjoitti:
Itse luulin olevani vanha ensisynnyttäjä, kun sain esikoiseni 35:na. Krista rumentaa tilastoja entisestään. Vanha akka ja vielä raskaana esikoisesta. Fiksummat tekee lapset nuorempina kyllä.
Sinä et ole fiksu lainkaan. Huomattavan vahva tunnereaktio sinulla viittaa psyykkisiin ongelmiin. Taidat valehdella ikäsi ja/tai sukupuolesi
Täällä monikaan ei tunnu ymmärtävän, että on ihan eri asia saada 4. tai 5. tai 6. jne. lapsi lähempänä viittäkymppiä kuin esikoinen. Tarkoitan siis jo ihan biologisesti. Joten ei taatusti ole mikään yllätys-vauva.
Ikävää, että johtoasemassa oleva nainen vihjaa, että muut naiset ei saisi perustaa perhettä, jos tekevät uraa.