Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi maksimi ikäero parisuhteessa?

Vierailija
04.04.2015 |

Minkäslaisia suhteita täältä löytyy? 
Olen 21v, ihastunut itseäni 11 vuotta vanhempaan mieheen, tunne on molemminpuolinen. Mietityttää..:) 

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahemman osapuolen ikä /2 +7 = alhaisin sopiva ikä nuoremmalle osapuolelle. Eli esim 40-vuotias voi seurustella minimissään 27-vuotiaan kanssa.

Vierailija
62/75 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon 22 ja suhteessa itseäni 12 vuotta vanhemman kanssa. Sanoisin omasta kokemuksestani ettei ikäerolla ole välttämättä väliä. Olen huomannut että aiemmat suhteeni päättymiset (oli ikäeroa tai ei) ovat johtuneet liian voimakkaista luonne-eroista ja näkemys/moraali/elämänkatsomuseroista.

Nykyisen kanssa uskon suhteen onnistuvan koska edellä mainittuja ongelmia ei ole. Ihnisten mielipiteet ikäerostamme eivät kiinnosta, eikä kumppanini vanhaa äitiäkään häiritse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 23 vuotta vanhempi mies. Vielä en ainakaan huomaa ikäeroa välillämme. Itse olen 32v.

Vierailija
64/75 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon rakastunut 20v vanhempaan mieheen ja ikä ei haittaa, vaan erilaiset elämäntilanteet.. miehellä on jo lapset tehtynä ja itse haluaisin niitä vielä joskus. Myös se, että lasten äiti tulisi tietysti olemaan aina mukana kuviossa häiritsee.

Vierailija
65/75 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v ja ihastunut 61 v mieheen. Molemminpuolista ja aloitteentekijä minä. Ei vain voi mitään tunteille. Ihastusta takana minun taholta jo 1,5 vuotta ja pari kuukautta on soiteltu ja vähän tapailtukin.

Vierailija
66/75 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täältä kannata kysyä, mammat suuttuu. Mun mielestä ihan mahdollinen ikäero.

Kova kaksinaismoralismi jyllää. Kun mies on vanhempi, niin johan se on luonnollista ja ikä on vain numeroita. Kun nainen on vanhempi, puumittelu alkaa jo noin 5 vuoden ikäerolla. Vanhempien miesten ilkeily varmasti ajaa jopa eroon pareja, joissa mies on nuorempi. Asiaa perustellaan lasten saannilla ja sillä, että jos vanhempi mies haluaa lapsen, hänelle kuuluu nuorempi nainen. Kuitenkaan yli 45-vuotiaan miehen lisääntyminen on geneettinen riski. Kaikki pariskunnat eivät edes aio tehdä lapsia.

Jos nainen pitää seksistä, hän sopii loistavasti seksuaalisesti yhteen hiukan nuoremman miehen kanssa. Joka on kokeillut, tietää, mistä puhun. Vaikka mies olisi kuinka viriili, biologia on julma miesten seksuaalisuuden kohdalla. Pikkulasten äidille vanhempi mies sopiikin toisaalta hyvin, kun ei ole enää seksiä koko ajan vonkaamassa.

Vierailija
67/75 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miesystävällä ikäeroa 14-vuotta.Yks yhteinen lapsi 2-vee ja yhessä nyt kuusi vuotta.Paljon yhteistä ikäerosta huolimatta.

Vierailija
68/75 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä presidenttimme suhdetta. Ikäero 29 vuotta ja voi miten komea pari. Toiset miehet pitää kunnostaan huolta eivätkä vanhene. Uskoisko että Sauli kohta 70, itse en uskoisi. Meillä suhteessa ikäero 21 vuotta ja ei haittaa mitään. Kun kaikki natsaa kohdalleen, niin se ei ärsytä ketään muita kun kateellisia elämään kyllästyneitä ihmisiä.

Vierailija
69/75 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 21 ja mies 58, mielipiteitä?

Vierailija
70/75 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 ja 24

Vierailija
71/75 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v. nuorempi tai vanhempi. Olin suhteessa 15v. vanhemman kanssa. Ei toiminut. Muissa suhteissa mies on ollut nuorempi. Niissä ikäero ei haitannut. Ovat olleet 6-9v. nuorempia. Paitsi lapsen isä on 2v. vanhempi.

47v.

Vierailija
72/75 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kolme viikkoa vanhempi kuin mun mies. En pysty kuvittelemaan, että olisin montaa vuotta (max5v) vanhemman tai nuoremman kumppanin kanssa. Ihmetyttää kyllä varsinkin nuoremmat naiset, jotka ottaa kymmeniä vuosia vanhempia äijiä. Onko syynä raha vai haetaanko jotain isäsuhteen korviketta. Mulla on aikomus vanheta yhdessä mieheni kanssa, eikä joutua vanhuksen omaishoitajaksi tulevaisuudessa.

Vierailija
73/75 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta seuraan 18v. neidon ja 30v. herran suhdetta. Herra 30 on ikäistään lapsellisempi ja vähän dummy. Eli ovat samalla aallolla juurikin ikäerosta johtuen.

Vierailija
74/75 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli 21v ja just menossa inttiin kun tavattiin, itse tuolloin 32v. Pian 5 vuotta oltu yhdessä, eikä kukaan ole koskaan ihmetellyt ikäeroamme. Ei sitä päällepäin huomaa.

Itse en voisi kuvitella olevani vanhemman miehen kanssa, ellei kyseessä olisi itse Ryan Reynolds. Aina ollut vain nuorempia miehiä 😁

Vierailija
75/75 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 40v. Entisisissä suhteissa ikäeroa on ollut 10 vuotta ja 12 vuotta (mies vanhempi )ja 5 vuotta (mies nuorempi ).

Nuorena tuo isompikaan ikäero ei tuntunut isolta, nuo 30-40 vuotiaat miehet oli kuitenkin vielä ns. täysissä voimissaan. Suhteet kariutui muihin asioihin kuin ikään.

+35 vuotiaana kun olin taas sinkku huomasin ettei itseä enempää kuin 5 vuotta vanhemmat miehet enää kiinnostaneet Nyt olen parisuhteessa itseni ikäisen miehen kanssa ja tuntuu tähän astisen elämäni parhaalta suhteelta. Ensimmäinen mies jonka kanssa asun yhdessä.

Luulen, että se ikäero alkaa tuntua vasta myöhemmin jos alkaa. Kun ikää tulee et ehkä halua katsella vanhempaa miestä. Mutta eipä sitä ehkä tarvitse niin pitkälle miettiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan