Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi maksimi ikäero parisuhteessa?

Vierailija
04.04.2015 |

Minkäslaisia suhteita täältä löytyy? 
Olen 21v, ihastunut itseäni 11 vuotta vanhempaan mieheen, tunne on molemminpuolinen. Mietityttää..:) 

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 10 vuotta ja ihan ok ikäero.
Tosin kun ikää alkaa olla niin sitten kun olen itse 60v on mieheni 70v.
20 vuotta on liikaa jos ajattelee että mieheni olisi jo 80 ja itse vasta 60..

Vierailija
42/75 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 13:24"]

Mä oon sua muutaman vuoden vanhempi, ja oon todella ihastunut n. 20 vuotta vanhempaan mieheen.. Kiinnostus on molemminpuolista, mutta mun on vaikea uskoa että tota miestä kiinnostaisi näin nuoressa muu, kuin yksi asia. Nakertaa.

[/quote]

Me ollaan tän mun ihastuksen kans tunnettu yli vuosi ja alusta asti ollut jotenkin sähköä meidän välillä. Eilen kertoi, että taitaa olla ihastunut.. olen niin onnellinen, mutta aluksi tietty nousi myös epäilys, että mitä hän haluaa.. mutta kun juteltiin pitkään, niin ymmärsin, että kyllä on ihan oikeita tunteita ja kiinnostusta toisen elämään ihan kaikilla osa-alueilla. Toivottavasti sullakin menee asiat hyvin! AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 19 ja mieheni 30v. Ei haittaa ollenkaan ja sovitaan täydellisesti yhteen :) Itsellä menee raja silti 15v ikäeroa max.

Vierailija
44/75 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 13:34"]

Olen 19 ja mieheni 30v. Ei haittaa ollenkaan ja sovitaan täydellisesti yhteen :) Itsellä menee raja silti 15v ikäeroa max.

[/quote]

Mitenkä teidän perheet ja ystävät suhtautuu? :) AP

Vierailija
45/75 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä minkä ikäisistä ihmisistä puhutaan. Nuoremmilla joku 15 vuoden ikäero voi tuntua tosi isolta esim. joku 18 -ja 33-vuotias tuskin ovat ihan samalla aaltopituudella mutta vanhemmilla pareilla se voi olla ihan ok.
Eiks se yleensä mee silleen että miehen ikä jaettuna kahdella plus kahdeksan on sopiva ikä naiselle. Siis jos mies on vaikka 50 niin naisen pitäisi olla vähintään 33.

Vierailija
46/75 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella 21-27-vuotiaan miehen kanssa. N22

Vierailija
47/75 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 13:08"]Minkäslaisia suhteita täältä löytyy? 
Olen 21v, ihastunut itseäni 11 vuotta vanhempaan mieheen, tunne on molemminpuolinen. Mietityttää..:) 
[/quote]

Olin 21v tavatessani mieheni, meillä ikäeroa 12v. Nyt jo kahdeksan vuotta naimisissa, kolmas lapsi tulossa... Ikinä ei ole ikäero meitä haitannut :) Mies näytti tavatessamme noin kaksvitoselta, en olisi ikinä ulkonäöstä uskonut päälle kolmekymppiseksi. Meidän välillä kipinöi ensihetkestä alkaen ja kipinöi edelleen. Ympäristöllä oli hetken aikaa totuttelemista. Ei siinä mitään, että mies halusi minut, mutta sitä pidettiin outona, että minulle "kelpasi" vanhempi mies. Parempaa miestä en olisi voinut saada! :)

Vierailija
48/75 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mies kannattaa ehdottomasti vaihtaa nuorempaan.

Vierailija
49/75 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja avokilla on 20 vuotta ikäeroa. Nainen alle 30 nyt. Hyvin menee, oltu jo yli 10-vuotta kimpassa! Ikä on vain numeroita ja piste!

Vierailija
50/75 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ikäeroa 11 vuotta ja 31 vuotta on mennyt...

Vierailija
51/75 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä, itse en haluaisi yli kymmenen vuotta vanhempaa tai nuorempaa kumppania. Mieheni on 5 vuotta nuorempi, olen 39v. 

Vierailija
52/75 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32-vuotias nainen, voisin seurustella 25-32-vuotiaan miehen kanssa. (En ole ikinä rakastunut itseäni vanhempaan, en edes parikymppisenä.)

Vierailija
53/75 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä aikuisilla ihmisillä ei parisuhteessa ole max. ikäeroa. Kyllähän sitä vähän mietin (ällötti) just case Danny & Erika, mutta eipä se miulta oo pois jos ne toisistaan tykkää ... Yhtälössä ainoastaan kyseenalaistan Erikan miesmaun...😂😂

Ainut mikä itsellä särähtää korvaan on tyylii että: "16-vuotias tapailee 30-vuotiasta."

Meillä ikäeroa jonkin verran, itse olen 25 v ja mies 34 v.

Tulemme todella hyvin toimeen ja rakkautta riittää. Ikäeron huomaa vain asioista jos puhun esim. Disney-leffoista tai muumeista jotka olivat suuri osa lapsuuttani ja hän tyyliin ei ole katsonut kuin yhden disney-leffan. :'D

54/75 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi nainen voi seurustella 15-25v vanhemman ihmisen kanssa jos kumppanilta löytyy tuohta. Puumanaiset on sitten vähän semmosta hyhhyh

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Vierailija
55/75 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 32-vuotias nainen, voisin seurustella 25-32-vuotiaan miehen kanssa. (En ole ikinä rakastunut itseäni vanhempaan, en edes parikymppisenä.)

Minäkin  olen 32-vuotias nainen ja voisin seurustella itseäni 5 v. nuoremman tai vanhemman kanssa. Mieheni on minua 2 vuotta nuorempi.

Vierailija
56/75 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 29-vuotias nainen ja mies on 45.

Sängyssä sujuu paremmin kuin nuorten kollien kanssa. Muutenkin vanhemmat miehet miellyttävät silmääni enemmän kuin nuoret.

Vierailija
57/75 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitää väliä minkäikäinen. Ihmiseen mä rakastun enkä ikään.

Vierailija
58/75 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko 1-15 vuotta kunhan ei ole mitään lapsi - Aikuinen suhde.

Vierailija
59/75 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 32 vuotta ikäeroa! En olisi ikinä uskonut rakastuvani näin vanhaan mieheen mutta eipä sille nyt enää mitään voi... Ollaan onnellisia yhdessä, se on pääasia. :)

Miehesi on vanhempi kuin vanhempasi? Jos tuo kestää on sinulla melkoinen urakka pendelöidä vanhainkotien väliä kun hoidat vanhuksia.

Vierailija
60/75 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 10v nuorempi mies. Omanikäiset kaljuuntuneita tylsiä setämiehiä. Nuori pitää vireänä ja jaksaa. En vois ottaa kuin max pari vuotta vanhemman. Mut rakkaus ei katso ikää, et mistä sen tietää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme