Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi maksimi ikäero parisuhteessa?

Vierailija
04.04.2015 |

Minkäslaisia suhteita täältä löytyy? 
Olen 21v, ihastunut itseäni 11 vuotta vanhempaan mieheen, tunne on molemminpuolinen. Mietityttää..:) 

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/75 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin 19-vuotiaana seurustelemaan itseäni 13 vuotta vanhemman miehen kanssa. Kolme vuotta myöhemmin meillä on onnellinen parisuhde, yhteinen asunto ja kaikki muutenkin mallillaan. En juurikaan huomaa ikäeroa missään, tietysti tuntuu, että monien asioiden suhteen mies on paljon kypsempi kuin monet oman ikäiseni miehet. Välillä iskee hämmennys, kun tulee puheeksi vaikka se, mitä teki sillä hetkellä, kun kuuli WTC-iskuista.

Tietysti yli 10 vuoden ikäero aika todennäköisesti merkitsee sitä, etteivät elämäntilanteet ole ihan samanlaiset, mutta niinhän voi olla, vaikkei ikäeroa olisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 32 vuotta ikäeroa! En olisi ikinä uskonut rakastuvani näin vanhaan mieheen mutta eipä sille nyt enää mitään voi... Ollaan onnellisia yhdessä, se on pääasia. :)

Vierailija
4/75 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 15 vuotta, mutta ei tarvitse miettiä kun on jo mies.
N20

5/75 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 13:11"]

Max 1 kuukausi. 

Muuten on joko puuma tai pedofiili - riippuen siis siitä onko mies vai nainen. 

[/quote]

Heh, näinpä :D

11 vuotta ei ole mielestäni edes kovin paha ikäero. Itse tapailin alle 25-vuotiaana itseäni 18  vuotta vanhempaa ihmistä ja 10 vuotta vanhemmasta on parikin kokemusta. Nyt 37-vuotiaana sanoisin, että ihan hyvin menisi ainakin 15 vuoden ikäero kumpaan suuntaan tahansa. Täytyy tosin myöntää, että olen ihastunut joskus myös itseäni lähes 30 vuotta vanhempaan. Ja 15 vuotta nuorempaan. Ei noista kumpikaan varmaan olisi minua huolinut, jos olisivat ihastumisestani jotain tienneet, koska olen havainnut että ikäerot ovat monille muille isompi kynnys kuin itselleni. Parempi ehkä olla kuitenkaan määrittelemättä itselleni liian tarkkoja ikärajoja. Niissä näkyy olevan vaikea pysyä. Jätän kuitenkin alaikäiset ja 100-vuotiaat väliin ;)

Vierailija
6/75 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33v (N). Voisin seurustella 28-46v. miehen kanssa (riippuen toki henkilöstä). Ihanneikä kumppanillani olisi 33-37v. Baareissa minua aina iskee nuoremmat miehet, jotka eivät tippaakaan kiinnosta minua. Johtunee varmaan siitä, että oman ikäiseni ja vanhemmat miehet käyvät vähemmän baareissa ja ovat enimmäkseen jo varattuja.

Vierailija
7/75 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23. 16-29 menisi.

Vierailija
8/75 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5 tai +3. En halua mitään äijänkäppäniä. Nuorissa virtaa ja haluja.
N24

Vierailija
9/75 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä ja isällä on 20v ikäeroa. Ovat olleet yhdessä kohta 30v

Vierailija
10/75 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 11 v (24v minä ja mies 35v). Eipä sitä kukaan taivastellut sen enempää, aluksi ehkä vähän ennenkuin olivat nähneet minut tai mieheni ja kuulivat vain ikäerosta.

Vierailija
11/75 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni kun olin 18 ja hän 30. Nyt olemme naimisissa ja eka lapsi tulossa. Hän on korkeasti koulutettu ja työelämässä ja minä opiskelen. Eri elämäntilanteet eivät haittaa mitenkään. :) Kaikki ottivat ikäeromme hyvin, tai ainakaan kukaan ei tullut valittamaan meille :D Tosin minua ei kiinnostaisikaan, mitä muut ajattelevat. Tärkeintä että olemme todella onnellisia. Minun vanhemmillani on 10 vuoden ikäero, ja tämä tuntui heistäkin luonnolliselta. Olin jo lapsena kypsä ikäisekseni. Miehen kaverit kutsuivat miestä alkuaikoina leikkimielisesti sedäksi. :D

Vierailija
12/75 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 10 vuotta mies voi olla vanhempi. Tutkimusten mukaa 8 vuotta on jo liikaa.

Vierailija
13/75 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 11 vuotta ole mun mielestä liikaa, tai edes paljon.

Olihan Charlie Chaplinin ja hänen viimeisen vaimonsa Oonan ikäero hurja, neljäkymmentä vuotta. Silti heidän liittonsa oli ilmeisesti onnellinen, pitkä ja lapsirikas. Mitään kaiken kattavia sääntöjä ei ihmisten välisissä suhteissa ole. 

Vierailija
14/75 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollu 14v vanhemman kanssa ja ikäero ahdisti paljon. Nyt 4v ja kaksi lasta. Tämä on ok. Mulle jo +6-8 v vois olla liikaa! Nytkin huomaa kun ite 30v ja toinen ennemmin sen 40v..mutta siis tämä ei haittaa.

Vierailija
15/75 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 13:08"]Minkäslaisia suhteita täältä löytyy? 
Olen 21v, ihastunut itseäni 11 vuotta vanhempaan mieheen, tunne on molemminpuolinen. Mietityttää..:) 
[/quote]

En lukenut muita kommentteja ollenkaan, mutta kirjoitan silti. Olen nyt 21 ja kaksi vuotta sitten, eli 19v aloin seurustelemaan 11 vuotta vanhemman miehen kanssa. Nyt ollaan kihloissa ja häistäkin vähän ollaan puhuttu. Mies osaa käytännön asioita, tehdä hyvää ruokaa ja siivota. :)

Vierailija
16/75 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:24"]Olen 32-vuotias nainen, voisin seurustella 25-32-vuotiaan miehen kanssa. (En ole ikinä rakastunut itseäni vanhempaan, en edes parikymppisenä.)
[/quote]

Sama mulla! Mun aviomies on 5 vuotta nuorempi.

Vierailija
17/75 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 21 vuotta vanhempi. Monta vuotta oltu jo yhdessä ja naimisiin menossa. Rakastuin hetkessä kovaa ja rakastan edelleen. En vaihtaisi mihinkään.

Vierailija
18/75 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on just 11 v. mua vanhempi. Itse ikäeroa enemmän mua mietitytti ero elämänkokemuksessa, mies on aikaisemmin ollut naimisissa ja hänellä on lapsia, minä en ja minulla ei. Tosin olin itsekin jo 28 kun tavattiin, eli jotain elämänkokemusta oli sentään mullakin. Joka tapauksessa ikäero ei ole haitannut, 6 vuotta ollaan oltu yhdessä, 2 naimisissa, vauva tulossa. Jotkut kaverit ja sukulaiset ihmetteli alkuun, et mikä setämies mulla on, kun kuulivat miehen iän, mutta ihmettely loppui kun tutustuivat mieheen.

Vierailija
19/75 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 13:24"]

Mä oon sua muutaman vuoden vanhempi, ja oon todella ihastunut n. 20 vuotta vanhempaan mieheen.. Kiinnostus on molemminpuolista, mutta mun on vaikea uskoa että tota miestä kiinnostaisi näin nuoressa muu, kuin yksi asia. Nakertaa.

[/quote]

Me ollaan tän mun ihastuksen kans tunnettu yli vuosi ja alusta asti ollut jotenkin sähköä meidän välillä. Eilen kertoi, että taitaa olla ihastunut.. olen niin onnellinen, mutta aluksi tietty nousi myös epäilys, että mitä hän haluaa.. mutta kun juteltiin pitkään, niin ymmärsin, että kyllä on ihan oikeita tunteita ja kiinnostusta toisen elämään ihan kaikilla osa-alueilla. Toivottavasti sullakin menee asiat hyvin! AP
[/quote]

Kiitos :) me ei olla tunnettu kauaa, mutta alusta asti meidän välillä on ollut ihan älytön kemia. En oo koskaan kokenut mitään vastaavaa. On tää elämä niin ihmeellistä :D

Vierailija
20/75 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-vuotias ja mies johon olen niiin rajastumassa on 41 tai 42..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä