Haluan tavata yhden miehen mutta pelkään että se ajattelee mut nähdessään että onpa ruma ja läski
Kommentit (11)
Onko nähnyt tuoreet kuvat ennakkoon? Tai ollut puhetta nyky kunnosta? Tää vois auttaa asiaan.
Ota videopuhelu sen kanssa, niin saatte paremman käsityksen siitä miltä toinen näyttää. Säästää aikaa ja rahaa ja välttyy noloilta tilanteilta. Suosittelen kaikille, jotka suunnittelee jotain tinder- yms deittejä.
Olin lihava kun tapasin tulevan mieheni sattumalta. Mies itse piti minua kauniina vaikka itse ajattelin toisin. Nyt ollaan oltu avioliitossa onnellisesti yli 21 vuotta ja minä olen laihduttanut liikakilot pois kun tein terveyden takia elämäntapamuutoksen. Nyt minä olen se hoikka ja mies lihonut. Ei vaikuta painonmuutokset parisuhteeseen. Meillä on onnellinen avioliitto, ja olemme toistemme parhaat kaverit
Siis kenen mielestä? Miehen mielestä? Yleensä naiset ovat tyytyväisiä oloonsa ja ulkonäköönsä. Vasta kun mies alkaa mäkättää, niin tulee ongelmia.
Mulla on sama. En edes haikailisi haluavani tavata tätä erästä, jos tietäisin, että en varmana kelpaa, mutta kun ärsyttää, että mies on itse vähän sellainen laitapuolella kuljeskelva rähjä itsekin ja on sanonut, ettei ulkonäöllisillä asioilla ole hänelle merkitystä. Mutta se, mikä saa miettimään on, että sitten kuitenkin tiedän hänen suhtautuneen aikoinaan (kun olin muuten vielä hoikka ja nuori) siis silmälaseihini jonain "juttuna"! What, ajattelin jo silloin, kuka normaali mies omaa tuollaisia ennakkoluuloja enää 2000-luvulla?!
Mutta siis tää mies on ilmeisesti niin epävarma omasta viehätysvoimastaan, että jos hänen naisellaan de facto olisikin mitä tahansa pientä fibaa itsessään, niin voi olla, että miehellä vain menee ihme defenssit päälle, halusi hän tai ei. Ja jooo, todellakin voitte kysyä mitä hänessä näen!
Mutta sanotaanko niin, että ihmisessä on monia puolia, niin minussakin ja siis sitä voi leikitellä kaikenlaisilla ajatuksilla vaikka tiedostaakin, että homma menisi luultavasti joka tapauksessa aika nopeasti pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Siis kenen mielestä? Miehen mielestä? Yleensä naiset ovat tyytyväisiä oloonsa ja ulkonäköönsä. Vasta kun mies alkaa mäkättää, niin tulee ongelmia.
No eivät kyllä ole yleensä tyytyväisiä. Koko kauneusbisnes kaatuisi, jos naiset alkaisivat olemaan tyytyväisiä ulkonäköönsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät kyllä ole yleensä tyytyväisiä. Koko kauneusbisnes kaatuisi, jos naiset alkaisivat olemaan tyytyväisiä ulkonäköönsä.
Jaa. Olen tavannut vain miehiä, jotka ovat arvostelleet minua läskiksi. Itsellä ei ole mitään ihmeempää ongelmaa sen suhteen.
Nimenomaan niin, että muidenkin naiset ovat tosi hoikkia.
Ehkä hänellä on ruma ja läski?
Monet suomalaismiehet ovat.
Mä olen sitten varmaan universumin ainut nainen, joka on usein ollut ihan tyytyväinen ulkonäköönsä. Lukuunottamatta aknea, tai muuta sairaudesta johtuvaa asiaa.
Laihduta ja meikkaa.