Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turvaton kiintymyssuhde aikuisella

Vierailija
03.04.2015 |

Tai enemmäkin sen vaikutukset aikuisuudessa. Onko tähän yhtään mitään apua? Minä olen itse tiedostanut että minulla on äärimmäisen turvaton suhde vanhempiini ja sen takia kärsin useista mt-häiriöistä. Olen myös pyörähtänyt psykologilla ja psykiatrilla, mutta koen että he eivät pysty korjaamaan tätä alkuperäistä turvattomuuden tunnetta. Heidän käytöksensä on liian "ammattimaista" ja epäjohdonmukaista, jotta se vastaisi siihen sisälläni olevan pikkulapsen tarpeisiin. Mikään ei elämässäni onnistu koska perusturvallisuuteni puuttuu. Ihme tosin että olen selvinnyt tähänkin asti.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä parisuhde tervehdytti turvattoman kiintymyssuhteen. En väitä, että se olisi nyt turvallinen, varmasti on rippeitä ja nousee pintaan asioita turvattomasta kiintymyssuhteesta, mut parempaan päin. :)

Mä suosittelen hyvää (kaikki vaan ei oo hyviä eikä aina mätsää luonteet) terapeuttista sielunhoitajaa avuksi. Kaikki on kristittyjä mutta jos hän on hyvä, hän ei ala tuputtamaan sulle mitään uskonasioita (jos et itse sitten halua) vaan näkee sut tosi arvokkaana ja siitä lähtökohdasta ponnistatte parempaan oloon.

Mä niin toivon kaikille sitä, että sais tervehtyä tällä alueella!!!

Vierailija
22/24 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistuki, vertaistukiryhmät jne, missä voi käsitellä lapsuudenkokemuksiaan, lisätä ymmärrystään niiden vaikutuksista sekä työstää omaa tarinaa. Onhan se loppuelämä toki tuon asian työstämistä, mutta omaa olotilaa voi saada helpotettua ja arjen ihmissuhteineen sujumaan helpommin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuli joku dokumentin tapainen, jossa aikuiset leikkivät vauvoja ja taaperoita. Toinen osapuoli oli sitten äiti tai iskä. Ehkä sä tartteisit tällaista vauvana oloa ja hoivaterapiaa?

Vierailija
24/24 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on hullu kun hakee "turvaa", kaikenmaailman ryhmistä ja uskon liikkeistä. ne vain käyttää ihmisen turvallisuuden kaipuuta ja pelkoja hyväkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi