Sukupäivällinen - punkkupäivitys
Tunnin päästä odottaa anopin loihtima sukupäivällinen. Pilalle paistettua lammasta tai jotain mutta pilattua lihaa, vetistä salaattia, paakkukastiketta ja varmaan jälkiruoaksi paakutettua pashaa tai klimppikiisseliä. Se ei osaa eikä koskaan opikaan tekemään ruokaa. Tosin oon jäävi haukkumaan kun en itsekään ole kummoinen kokki mutta eipä mulla toisaalta ole tapana ruokajuhlia muille järkätä. Olen nyt juonut kolme 24 cl punkkulasia ja olen valmis iltapäivän koettelemukseen. Juon siellä lisää jos/kun en saa ruokia alas. Lapset ovat onneks jo niin isoja että niiden möläytykset mummon ruoista voidaan etukäteen hiljentää uhkailulla, lahjonnalla ja kiristyksellä. Mahatautia tms sairautta ei nyt kehdattu feikata kun on aika usein käytetty sitä korttia viime aikoina.
Kommentit (16)
apua mulla on myös anoppi joka ei osaa tehdä ruokaa mut LUULEE osaavansa
meillä kärsimys edessä sunnuntaina
On sit Jo lähes pullollinen nautittu :0
Anopilla näyttää siis olevan juoppo miniä! How nice!
Oletpa tympeä ja epäystävällinen vieras. Kauheata, jos poikani toisi tuollaisen miniän näytille. Tosin tämä kyhäelmä kuuluu anoppiprovojen joukkoon, hohhoijjaa.
Menet sitten kahta kättä heiluttaen anopin pöytään? Pitää olla kaukaa viisas ja teet toisen ruokaisan salaatin ja hyvää leipää ja jotain jälkiruokaa juhlapöytään niin on jotain mitä syödä enemmän kuin se kohtelias nokare ;)
Ap, kuullostaa siltä että ongelmasi on liika alkoholi ei niinkään epämieluisa ruoka.
Ehkä anoppi odottaa samaan aikaan kauhulla alkoholisoituvaa miniäänsä paikalle.
Menee nyt vähän ohi, mutta miksi ihmeessä te syöttö pääsiäisaterian jo pitkäperjantaina?
Ap täällä taas ja kotona - punkkupäivitys osa 3. No menihän tuo taas kun sitä viiniä kippasi. Näytti kippaavan muutkin. Sen verran tulin päihini että hetken jo harkitsin kertovani anopille ettei se osaa laittaa ruokaa. Mies kuitenkin heitti takin mun niskaan ja pakkasi autoon ennenkuin aikomus muuttui teoksi. Nyt katon telkkaria ja juon lisää viiniä.
Hyvää pääsiäistä kaikille!
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:04"]Anopilla näyttää siis olevan juoppo miniä! How nice!
[/quote]
Juu, minäkin olen juoppo kun join eilen NELJÄ lasillista viiniä. Edellisen kerran oli viime juhannuksen jälkeen.
sukupäivällisissä parasta on juurikin viinat!
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 14:04"]Anopilla näyttää siis olevan juoppo miniä! How nice!
[/quote]
Juu, minäkin olen juoppo kun join eilen NELJÄ lasillista viiniä. Edellisen kerran oli viime juhannuksen jälkeen.
[/quote]vauvapalstalla pyörii ihmeen paljon juoppoja ja mielenterveyspotilaita
Ap täällä, punkkupäivitys osa 2. Lammas oli mautonta paskaa, sain pari nokaretta alas veden ja punkun voimalla. Ainakin mieliala pysyy korkealla. Kohta siirrytään kakkuun ja kahviin. Lapset kävi etukäteen tarkistamassa että kakku on konditoriasta kun pelkäävät mummonsa kokkauksia.
Ysille tiedoks että anopin ja apen matkan vuoks päivällinen on jo tänään. Sunnuntaina mennään mun vanhemmille. Siellä ei onneks tarvii kumota litrakaupalla alkoholia saadakseen ruokaa alas....
Mulla on anoppi joka tekee liian vähän ruokaa. Kaiken lisäksi se ei tajua sitä, koska kukaan ei kehtaa ottaa kuin vähän. Jolloin sitä ruokaa yleensä jää. Joten anoppi kuvittelee tekevänsä ruokaa ihan tarpeeksi, vaikka oikeasti kaikille jää nälkä. Nälkää nähdään taas sunnuntaina.
Mulla kans anoppi, joka ol laskenut potut, lihapullat jne. ennakkoon 2-vuotiasn annoksille. Aina jää nälkä. Onneksi ei ole tänä pääsiäisenä menoa sinne.