Montako yhden yön hoitoa olet
Kommentit (135)
300 eri pillun jälkeen lopetin laskemisen. Olen siis ns seksituristi, kaikki ei toki ole olleet huoria tai perineet maksua muutenkaan. Osa jopa tarjonnut ruuat ja majoitukset. Ikää 31v ja 2kertaa vuodessa reissaan aasian suunnalla, yleensä kuukauden kerralla.
Suomessa käyn harvoin baareissa, mutta yleensä silloinkin joku lähtee aina matkaan.
-Mies 31v eteläsuomi
0 mulla, mutta mitä vikaa siinä on että harrastaa seksiä? Miksi se on joillekin niin iso juttu että toinen ihminen panee ketä huvittaa? Eikö nää ihmiset ole itse saaneet vai miksi toisen ihmisen pillun/munan saanti ärsyttää?
N21
En tiedä mikä siinä on. Mulla oli yks vakavampi suhde tuossa, kaatui siihen kun nainen kuuli miten kokenut olen. Hänellä kun oli vaan ollut kuulemma muutamia. Mitä väliä sillä oikeesti on moneen piirakkaan olen kullini tunkenut.. monelle naiselle sillä tuntuu olevan väliä. Olen aina käyttänyt suojausta ja tauteja mulla ei ole.
Mies 31v eteläsuomi
Nuorena portsarina ollessa satoja, ennen kuin menin naimisiin!
. M. Ä kirjoitti:
Nuorena portsarina ollessa satoja, ennen kuin menin naimisiin!
1970-luvulla? Silloin kun soittoruokalassa piti oluen kanssa syödä oopperavoileipä
Vierailija kirjoitti:
0. Koska selvinpäin ei kukaan lähde mukaan ja niin kännistä joka lähtisi mukaan ei anna moraali periksi panna. Yhden kovasti humalaisen naisen olen vienyt kotiin ja laittanut sänkyyn nukkumaan, vaikka nainen olisi ollut halukas enempään. Jätin numeron yöpöydälle, mutta eipä tuo tahtonut selvänä ottaa yhteyttä.
M32
Näitä liian kännisiä oon peitelly 20-30 ja jättäny numeron Muutama ottanu yhteyttä, osa kysyny pantiinko paljaalla, pitääkö käyä apteekissa. 2 kans tavattu ja selvinpäin ja todettu että tämä oli tässä.
Varsinaisia yhdenillanpanoja yli 200, alle 300 kuitenki, toki osa ollu samoja mutta saattaa olla vuosia välissä
M46
juu varmaan toista sataa joista nuorena impiä puhkottu joku 30 voi olla enempikin
Yhden. Ja tossa se vieläkin on yli 20v. myöhemmin. Enpä olisi silloin uskonut.
Kuusi taitaa olla koko elämän aikana. Muuten mennyt parisuhteissa aika.
M52
Nolla. Mutta pari naista on myöhäisillan tunteina joskus mukaan tarttunut.
Ennen avioliittoa ei yhtään,nyt lipsuu koko ajan sänkyyn vieraiden kanssa. Suhteessa oli pari hyvää vuotta ja sitten naisen halut katos,oma kiima jäi päälle ja kellistän kaikki mitä saan...loppupelissä kokemustahan se on vaan omaan tarkoitukseen
Jotakuinkin +50, voi olla enemmänkin, tarkkaa lukua en jaksa edes alkaa tässä pohtimaan. Joukkoon mahtuu kaiken mallisia, kokoisia naisia. Osa ollut huimia juttuja ja osa aivan kamalia sähellyksiä. Eikä kaikki olleet mitään yön yli hommeleita, joskus naitu ihan päväseltään jossain hotelleissa tai reissuilla. Enää ei kuulu ohjelmistoon.
M52
Pokannut/tullut pokatuksi, parisensataa yhden yön heilaa yhteenlaskettuna.
M32
2