Montako yhden yön hoitoa olet
Kommentit (135)
Ei kiinnosta seksi ventovieraiden kanssa, kondoomit on anaalista.
-m30
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:54"]
Ei ole nykyään ihmisillä mitään moraalia.
[/quote]
Show what. Älä lue, jos noin hirvittää
Ei todellakaan ole
[/quote]
Lopeta nyt lukeminen, ennen kuin pahoitat mielesi, kun et osaa nauttia seksistä
Mitä kenenkään toisen naimiset toiselle kuuluu? Ihme porukkaa
Kun on nainen, joka ei kelpaa parisuhteeseen, niin onko sillä mitään merkitystä, kuinka paljon panen ympäriinsä?
Kymmeniä yhdenillanjuttuja, en ole laskenut. N24.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:36"]
Karkeasti arvioiden 600-700.
M36
[/quote]
Nyt taisi tulla kirjoitusvirhe. Olisiko kolmonen tullut ykkösen tilalle? Tuo väite kuulostaisi ainakin osuvan silloin paremmin ikäryhmän mukaisiin puheisiin.
[/quote]
Meitä on moneen junaan.
M36
Ihmettelen, miksi kaikki, jotka ilmoittavat luvuksi nollan, ovat saaneet paljon alapeukkuja. Ovatko irtosuhteet jo niin yleisiä ja normaaleina pidettyjä, että tästä linjasta poikkeaviin suhtaudutaan negatiivisesti, vai onko se vain tähän ketjuun liittyvä ilmiö? Toivoin kovasti jälkimmäistä.
0. Olen naimissa ja olen vain aviomieheni kanssa harrastanut seksiä (oraali mukaanlukien) N20
N.60 yhden yön juttua ja pidempi kolmen vuoden ja yksi puolen vuoden suhde ennen kuin täytin 23v. Sittemmin yksi ja ainoa. Tykkäsin nuorena seksistä hulluna ja pokata miehiä :D ja sitten hylätä ne.
Noin 120. Osa toki kahden yön juttuja ja jotkut samat tulleet vastaan uudelleen. Olen 36v nainen.
Noin 100 (+/-10) en voi muistaa, laskut on menny sekasin ja vanha panopäiväkirja hukassa:( Lisäksi kymmenkunta pidempiaikaista. Mies 30v
Pakko sanoa, että vain kaksi. Loput ovat kaikki tulleet takaisin:)
N31
Jännä juttu. Olen aika viriili ja paljon naisia rakastellut 43v mies. Mutta kun tarkemmin laskeskelin, niin puhtaita yhden yön juttuja on tasan kaksi. Kaimkien muiden n 25 naisen kanssa on vietetty kiihkeitä hetkiä useita kertoja. Lyhimmilläänkin viikkoja...
Yhden kerran on tullut vastaan sellainen tyyppi ettei ehtinyt paljon nimiä etukäteen kysellä kun oltiin jo toistemme kimpussa. Sillonkin oli kyllä vaan suuseksiä kun ei ollut kumia. Se yksi yö on vaan muuttunut yhdeksäksi vuodeksi :D N27
Lähemmäs 100 yhden,kahden,kolmen yön juttuja. Aikansa kutakin, nähty ja koettu on monenmoisia sankareita. Todella henkisesti kuluttavaa loppuenlopuksi kun jälkikäteen miettii. Nyt kelpais yksi hyvä mies rinnalle. -N28
146 joista on nimet kirjattu vihkoon. m36
Kerran olen lähtenyt vieraan miehen mukaan baarista, eikä se jäänyt yhteen yöhön, vaan jatkuu edelleen :) Ketään en ole itse pokannut, enkä aiemmin ole mennyt ihan vieraan miehen kanssa sänkyynkään. Ikää lähemmäs 40.
Kolme kertaa, yhteensä neljä ihmistä :D
N19
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:36"]
Karkeasti arvioiden 600-700.
M36
[/quote]
joka viikko?
[/quote]
Jep, se oli se karkea arvio. Olen ollut 13v työssä, jossa työtunteja tulee 100+ viikossa ja matkapäiviä 20+ kuukaudessa, joten parisuhteelle ei ole mitenkään tilaa. Seksiä ja läheisyyttä kuitenkin kaipaan, joten ne on sitten noita "aulabaarista bongattuja". Toki on joitain naisia, joita tapaan aina kun satutaan samaan kaupunkiin, työn kautta tuttuja enimmäkseen, mutta niitä ei tietenkään voi laskea yhden illan juttuihin. Seksiä säännöllisesti 1-2krt/viikko, joten luulisin tuon arvion olevan kuitenkin melko kohdallaan.
Ennen tätä työtä 3 seksikumppania, joista kahden kanssa seurustelin.