Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten lyhyet hiukset

Vierailija
02.04.2015 |

Lyhyet hiukset eivät kaunista ketään! Mikä siinä on ettei naiset tajua sitä? Onko se hiusten leikkaaminen lyhyeksi joku protesti tai kannanotto, näyttää että ollaan itsenäisiä naisia eikä välitetä paskaakaan miltä näytetään?

http://www.google.fi/search?q=kaley+cuoco+hair+before+and+after&rlz=1Y1XIUG_fiFI513FI513&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=PHAdVZGpNMzaU7rwgrAI&ved=0CBkQsAQ&biw=640&bih=335

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole paksuja hiuksia.

Vierailija
62/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan sama kuinka pitkät hiukset naisella on. Ainoa asia mikä ärsyttää on se, jos nainen leikkauttaa hiuksensa lyhyeksi vain sen takia, että hän kuvittelee että tietyssä iässä hiukset tulee leikata. Työkaverillani (n. 40-vuotias nainen) on uskomattoman paksut ja hyväkuntoiset, lähes vyötärölle ulottuvat hiukset, ja nyt hän murehtii että kai ne pitää leikata kun ikää on jo sen verran. Olen yrittänyt sanoa hänelle, että pitää hiuksensa juuri sellaisena kun itse haluaa, eikä välitä ympäristön paineista niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:54"] Vähän alkoo jo kieltämättä naurattamaan tämä koko aihe hiusten pituudesta. Aika vanhanaikaista mielestäni sanoa että "kyllä naisella nyt kuuluu pitkät hiukset olla tai ei nainen ole (vaginastaan huolimatta)". Itse koen että pitkät hiukset on tylsät ja vaihdankin tukkatyyliäni hyvin usein ja kokeilen erilaisia leikkauksia ja pituuksia - välillä kasvatan pidempää ja välillä taas poikkaisen lyhyemmäksi. Ja hei tiedättekö mitä, minä en koskaan ole tehnyt ulkonäölleni jotain vain miellyttääkseni muita. Ei, vaan kaiken teen vain ja ainoataan miellyttääkseni itseäni. Esimerkiksi ripsien pidennyksiä en pidä sen takia että mieheni haluaa niitä vaan koska itse rakastan kunnon räpsyjä - mieheni taas on sitä mieltä että mokomat pidennykset on aivan turhat mutta vittuako mua mieheni mielipiteet kiinnostaa. Tämä on mun kroppa. Sama pätee hiuksiini, vittuako mua kiinnostaisi edes pieraista sellaisen miehen perään jota kiinnostaisi vain ja ainostaan hiukseni tai jos herra ei voisi seurustella kanssani johtuen hiusten pituudesta. Ja anteeksi nyt vain, kyllä tuolla kadulla näkyy naisia joilla on oikein pitkät ja paksut hiukset - KYLLÄ - mutta sitten taas naama on kuin porsaalla konsanaan ja rumaa tai tavallista naamaa koitetaan peitellä niillä kutreilla ja kilon pakkeleilla. Eiköhän se millä niitä miehiä saadaan on yksinkertaisesti itsevarmuus, hyvä luonne ja kivannäköiset kasvot. Ei taida olla hiuksen mitasta vain kiinni. :D Voin nimittäin kyllä sanoa että saan yöelämässä oikein häätää miehiä ympäriltäni vaikkakin lyhyet hiukset omistan. ;) [/quote] Törkyturvastasi huolimatta? [/quote]taitaa yksi rumilus nyt olla helevetin kateellinen kun itsellä ei flaksi käy? ;-) vähän jopa sääliksi sua käy.

[/quote]

Oi anteeksi, en huomannut, että täällä alkoi törkyturpapissisten happy hour ja olkiukkojen rakentelu! :D

Vierailija
64/120 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä lyhyestä kynitystä kananperseestä kukaan pidä. Selittele itsellesi mitä tahdot, mutta tässä on totuus.

Vierailija
65/120 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseiselle näyttelijälle ei lyhyet hiukset sovi, mutta esim. Halle Berrylle sopii. Pamela Anderson oli myös todella kaunis lyhyissä hiuksissa.

Vierailija
66/120 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joillekin sopii lyhyt. Itselle ei sovi koska naamani on aika muodoton ovaali, ei siro vaikka olen muuten laiha. Ei vaan ole esim. Korkeita poskipäitä.

Mutta hiukset on hiukset. Syöpä voi esim. Tulla ja viedä ne

Vierailija
67/120 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halle berryn lyhyt tukka on tosi PLÄÄH. Mutta Pamelan lyhyttä ihastelin. Lyhyt voi olla leikkisä ja hieno mutta jos menee kananperse toimistotätilinjalle niin ei kiitos

Vierailija
68/120 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikotiko.

Vierailija
69/120 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:54"]Tyvikasvu voi joskus olla ihan seksikästäkin 
[/quote]
Hiirenharmaa tyvikasvu on lähes poikkeuksetta ruman näköinen. Tummennetussa tukassa näyttää kaljuuntuvalta ja kapiselta. Blondatussa epäsiistiltä ja likaiselta.
[/quote]
Mulla näyttää vain liukuvärjätyltä. Värjäsin kevytvärillä pari sävyä tummemmaksi ja se tietysti haalistui, mutta otti käsiteltyihin latvoihin tiukemmin kuin tyveen ja nyt se vaihtuu nätisti siihen omaan väriin.

Vierailija
70/120 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin sopii lyhyt tukka ja on nätti jos on hyvin leikattu. Mulla on pitkä tukka.

Vierailija
71/120 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta tulee lyhyillä hiuksilla (polkkatukkaa lyhempi) helposti rämäpäinen vaikutelma.

Vierailija
72/120 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset hiuksia leikkaa miestensä takia...

Vierailija
73/120 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

111 jatkaa: noin lyhyt tukka on vähän kuin tatuoinnit miehillä ja naisilla. Tarkkana saa olla. Lyhyt tukka toimii, jos muu olemus on 1920-luvulta. Mutta taviksella harvoin muuten. Älkää vetäkö karismaattisista julkimoista, fantasiahahmoista tai muistakaan yhtäläisyysmerkkejä itseenne.

Ihan samasta syystä suomalaismiehelle ei toimi Aasian muoti kuin harvoin. Näyttävät hyvältä ebayssa tikun mallin päällä, mutta todella harvoin "matti meikäläisen" päällä.

Vierailija
74/120 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hän on paljon kivemman näkönen lyhyillä hiuksilla.

Vierailija
75/120 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:15"]

111 jatkaa: noin lyhyt tukka on vähän kuin tatuoinnit miehillä ja naisilla. Tarkkana saa olla. Lyhyt tukka toimii, jos muu olemus on 1920-luvulta. Mutta taviksella harvoin muuten. Älkää vetäkö karismaattisista julkimoista, fantasiahahmoista tai muistakaan yhtäläisyysmerkkejä itseenne.

Ihan samasta syystä suomalaismiehelle ei toimi Aasian muoti kuin harvoin. Näyttävät hyvältä ebayssa tikun mallin päällä, mutta todella harvoin "matti meikäläisen" päällä.

[/quote]

Tässä kommentissa ei ole päätä eikä häntää.

Vierailija
76/120 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:09"]

Naisesta tulee lyhyillä hiuksilla (polkkatukkaa lyhempi) helposti rämäpäinen vaikutelma.

[/quote]

No eikö se ole tarkoitus, näyttää rohkealta? Eivät kai ne ujot, seinän vieriä pitkin hiipivät naiset tuollaista leikkausta hanki, vaan pitävät pitkähköä ponihäntää värjäämättömässä tukassa.

Vierailija
77/120 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pitkät hiukset on aina rumemmat. Ne vaan roikkuu raskaan näköisinä ja muodottomina, ellei sitten kiharra TAITAVASTI

Vierailija
78/120 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:27"]

[/quote]

No eikö se ole tarkoitus, näyttää rohkealta? Eivät kai ne ujot, seinän vieriä pitkin hiipivät naiset tuollaista leikkausta hanki, vaan pitävät pitkähköä ponihäntää värjäämättömässä tukassa.

[/quote]

Meinaatko kaunareiden Felicia Forresteria? Vain hyvin harvat naiset ovat yhtä karismaattisia ja kauniita.

Vierailija
79/120 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:27"]

[/quote]

[/quote]

Meinaatko kaunareiden Felicia Forresteria? Vain hyvin harvat naiset ovat yhtä karismaattisia ja kauniita.

[/quote]

Ajattelin monia henkilökohtaisesti tuntemiani ihmisiä, jotka ovat rohkeita, itsevarmoja ja monella myös loistava huumorintaju. Ja heillä on räväkästi leikattu tukka joka kuvastaa hienosti heidän persoonallisuuttaan.

Vierailija
80/120 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:15"]

[/quote]

Tässä on sama oletusvirhe jonka esitit lopussa. 20-luvun naiset nyt vain näytti hyvältä tyylitajun takia ja sen takia että olivat Naisia, eivätkä leikanneet lyhyttä tukkaa sen takia, että piti näyttää olevansa vapaa nainen ja sitä sun tätä. 

Heillä olisi voinut olla (ja olikin) yhtä hyvin pitkäkin tukka ja näyttää tyylikkäiltä.