Millainen ihminen ei koko elämänsä aikana käy Lapissa?
Minua tämä ihminen kummastuttaa. Hieman hävettääkin. Eikö hän itse ymmärrä, että on muiden silmissä ihan Uuno?
Kommentit (41)
Sellainen joka ei tykkää istua autossa, bussissa tai junassa 8-12 tuntia.
Myöskään jos ei vaellus, hiihto tai laskettelu kiinnosta niin tuskin siellä kauheesti muuta tekee. Ellei halua vierailla joulupukin luona.
Itse siis tykkään Lapista, ensi viikolla menossa.
Sellainen, jokaei halua nähdä hopusia 🦌
Miksi siellä pitäisi kaikkien käydä?
Tiedätkö että suurin osa oululaisista ei ole koskaan käynyt Helsingissä mutta on käynyt Haaparannassa?
Esim. aika harva australialainen on käynyt Lapissa.
Minä! Karua, aukeaa, kylmää ja lisään vielä kylmää.
Kanada on kauniimpi 💜
Tässä yksi joka ei pohjoiseen mene. Matkustan Eurooppaan ja muihin maanosiin mutta en Lappiin. Kerran lapsena pakotettiin matkustamaan Norjan Hammwrfestiin se kerta riitti tämän elämän osalta. Lapissa ei ole yhtikäs mitään minulle ja lisäksi kauheasti hyttysiä. Joten sanon Ei kiitos Lappi.
Sinkkumies
Ei ole kansalaisvelvollisuus vierailla jokaisessa maakunnassa. Siellä käydään, mihin on asiaa tai muuta syytä pistäytyä. Lappi vieläpä on niin laaja alue, että ihmettelen, mihin siellä pitäisi mennä: koluta joka kolkka vai korkata "joulupukinmaa" Roissa. 🤔
Kerran kävin. Mies vähän "pakotti" jos en tuu hänen reissuun, hänkin lopettaa ulkomaan reissut mun kanssa. Aikaa on siitä kymmenen vuotta ja ollaan edelleen yhdessä:)
Halvempaa mennä vaikka viikoksi italiaan kuin oman maamme kauneimpaan paikkaan.
Miksi ihmeessä pitäisi tieten tahtoen ängetä itsensä johonkin missä ei ole mitään nähtävää?
Menkää mielummin vaikka Kreikkaan tai Dubaihin.
Ja jos kaipaatte ylimääräistä jännitystä elämään on oikea osoite Afganistan.
Ei kysyvä tieltä eksy, mutta miksi niin usein?
Mitäs erikoista siellä Lapissa on? Itse olen kyllä käynyt siellä useinkin työn takia, ei ole sen ihmeellisempää seutua.
Liian askeettista. Liian karua. Liikaa polvinivelille, ei vaelluksia kiitos. Lappilaiset rahastaa liikaa kaikesta. Liian erikoista joukkoa yleisesti. En ole pitänyt yhdestäkään joita tavannut täällä etelässä. Ei kiinnosta tulla kynittäväksi. N 61 ja rahaa on.