Naisten lyhyet hiukset
Lyhyet hiukset eivät kaunista ketään! Mikä siinä on ettei naiset tajua sitä? Onko se hiusten leikkaaminen lyhyeksi joku protesti tai kannanotto, näyttää että ollaan itsenäisiä naisia eikä välitetä paskaakaan miltä näytetään?
Kommentit (120)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:15"]
Tässä kommentissa ei ole päätä eikä häntää.
[/quote]
Mitähän et ymmärtänyt? Mielestäni aivan selkeä viesti, vaikkakin kaksi asiaa sekoitettu lahjakkaasti.
Lyhyet hiukset sopii joillekin paremmin kuin pitkät. Riippuu kasvoista. Tiedän yhden 40+ naisen, jolle sopis paremmin lyhyet ja tummat hiukset pitkien platinablondien sijaan.
Tuokin nainen oli ihan nätti pitkillä hiuksilla. Lyhyillä taas näyttää paljon lihavemmalta...rumalta rekkalesbolta. No omapahan on tukkansa.
Ah kuinka ihanaa, istun just kampaajalla, joka saksii hiuksiani vielä entistäkin lyhyemmiksi
Alkaisi olla melko loppuunkaluttu aihe....
No ei liian lyhyt tukka miehelläkään hieno ole.
Kun olin hoikka, mulle sopi erittäin hyvin lyhyet hiukset. Korostivat kasvonpiirteitä ja pitkää kaulaa. Nyt olen tukevammassa kunnossa ja lyhyet hiukset korostaisivat pyöreitä poskiani liikaa.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:49"]No ei liian lyhyt tukka miehelläkään hieno ole.
[/quote]
Onpas. Joillekin sopii siili/kalju ihan helvetin hyvin.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:49"]No ei liian lyhyt tukka miehelläkään hieno ole.
[/quote]
Onpas. Joillekin sopii siili/kalju ihan helvetin hyvin.
[/quote]
No mun mielestä ei. Eiköhän ole mielipideasia, niin miesten kuin naisten hiuksissa.
No noissa linkin kuvissa lyhyttukkaset oli kyllä kauneimmat
Voin kertoa ettei läheskään kaikille kasva ihanat paksut hiukset varsinkaan keski-iässä ja sen jälkeen!
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:47"]
Tuokin nainen oli ihan nätti pitkillä hiuksilla. Lyhyillä taas näyttää paljon lihavemmalta...rumalta rekkalesbolta. No omapahan on tukkansa.
[/quote]
niin, se on hänen oma tukkansa. ei kuulu sinulle paskan vertaa.
Linkin henkilö joutui leikkaamaan hiuksensa elokuvaroolin takia.
Kuinkakohan mones aloitus samasta aiheesta. Koita nyt rauhoittua.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:47"]
[/quote]
niin, se on hänen oma tukkansa. ei kuulu sinulle paskan vertaa.
[/quote]
Sanoinko että kuuluu? Mene muualle pätemään kusipää.
Suoraan edestä otetuissa kasvokuvissa tuo näyttää tosiaan aika epäonnistuneelta, mutta televisiossa malli on tosi nätti ja sopii näyttelijän pään muotoon hyvin. Livenä paljon parempi kuin nuo sotkuiset pidennykset.
Minusta on aika omituista, kuinka kiihkeästi ihmiset suhtautuvat jopa tuntemattomien hiusten pituuteen. Jotkut katsoivat asiakseen huomauttaa pitkistä, paksuista luonnonkiharista hiuksistani ja niiden sopimisesta tietyn iän ohittaneille jo ollessani vähän päälle kolmikymppinen. Ne siis olisi pitänyt leikata ja taltuttaa, ja viestiin sisältyi myös vihjaus miehen etsimisestä ja lastenteosta. Minä tiedän olevani epämuodikas, paitsi jos 70-luvun hirmupörröt tekevät paluun, mutta minä itse pidän hiuksistani ja viittaan kintaalla kaikkien muiden mielipiteelle. Ja lyhythiuksiset tehkööt samoin!
Eikö se mene joillekkin jakeluun, että ohuet, vauvahiukset ei kasva ja jos kasvaa, niin on sellainen hiirenhäntä.
Minäkin haluaisin paksut hiukset, mutta kun on vauvatukka, niin on.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:09"]
No eikö se ole tarkoitus, näyttää rohkealta? Eivät kai ne ujot, seinän vieriä pitkin hiipivät naiset tuollaista leikkausta hanki, vaan pitävät pitkähköä ponihäntää värjäämättömässä tukassa.
[/quote]
Rohkea on ehkä vähän väärä sana .. Naurettava on lähempänä