Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten lyhyet hiukset

Vierailija
02.04.2015 |

Lyhyet hiukset eivät kaunista ketään! Mikä siinä on ettei naiset tajua sitä? Onko se hiusten leikkaaminen lyhyeksi joku protesti tai kannanotto, näyttää että ollaan itsenäisiä naisia eikä välitetä paskaakaan miltä näytetään?

http://www.google.fi/search?q=kaley+cuoco+hair+before+and+after&rlz=1Y1XIUG_fiFI513FI513&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=PHAdVZGpNMzaU7rwgrAI&ved=0CBkQsAQ&biw=640&bih=335

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:52"]Olen sitä mieltä muutenkin, että lyhyet hiukset jotka ovat hyvässä kunnossa ovat kauniimmat kuin pitkät hiukset

Ole vaan, mutta miehet on eri mieltä. Hähä
[/quote]

Mua ei kiinnosta pätkääkään mitä mieltä joku random punaniska on. Oma mies on aina pitänyt mun lyhyistä hiuksista.

Vierailija
42/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalle osalle pitkähiuksisista ei sovi pitkät hiukset, miehille ei juuri kellekään. Suurella osalla pitkähiuksisia on liian ohuet hiukset, ja usein myös huonokuntoiset, ei kaikkien hiukset todellakaan kasva kauniiksi vaikka mitä tekisi. Ja pitkät hiukset kun on paksut, sekin on hankalaa, missään kampauksella ei pysy kun hius on painavaa, ei saa kiharoita pysymään, joten siinä ne vaan roikkuu aina päästä alaspäin, ei mitään vaihtelua koskaan, kiinni jos laittaa tulee päänahka niin kipeäksi että itku pääsee.

Loppupeleissä ne hiukset on vaan karvaa joka sattuu kasvamaan päästä, ei sen tärkeämpiä kuin vaikka häpykarvat tai säärikarvat tai vaikka selkäkarvat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:52"]Olen sitä mieltä muutenkin, että lyhyet hiukset jotka ovat hyvässä kunnossa ovat kauniimmat kuin pitkät hiukset

[/quote]

Mua ei kiinnosta pätkääkään mitä mieltä joku random punaniska on. Oma mies on aina pitänyt mun lyhyistä hiuksista.
[/quote]
Suurin osa valitsee naisen pidemmillä, kuin lyhemmillä hiuksilla. Miehesi on poikkeus tai ei uskalla kertoa mielipidettä:)

Vierailija
44/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:52"]Olen sitä mieltä muutenkin, että lyhyet hiukset jotka ovat hyvässä kunnossa ovat kauniimmat kuin pitkät hiukset

[/quote]

[/quote]
Suurin osa valitsee naisen pidemmillä, kuin lyhemmillä hiuksilla. Miehesi on poikkeus tai ei uskalla kertoa mielipidettä:)
[/quote]
Olis aika surullista, jos mies seurustelis mun hiusten kanssa. :(

Vierailija
45/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:49"]

Aka ihanaa, istun just kampaajalla, joka saksii hiuksiani vielä entistäkin lyhyemmiksi

[/quote]

Meinasin ensin, että en osallistu tähän ketjuun, mutta vaikka naisen seksikkyyteen tukan pituudella ei ole väliä, niin kuitenkin rakastuisin siihen pitkätukkaiseen. Toisaalta ehkä lyhyttukkaisemmat eivät vielä etsi sitä lopullista kumppania, vaan haluavat olla enemmämkin poikia.

[/quote]

What? :D  Haluavat olla enemmänkin poikia?

Mutta asiaan. Joillekin se lyhyt tukka sopii pitkää paremmin. Julkkiksista tällaisia ovat ainakin Halle Berry, Audrey Tautou, Ginnifer Goodwin ja Michelle Williams (se näyttelijä, ei entinen Destiny's Child -jäsen).

[/quote]

Jokainen edellä mainituista olisi paremman näköinen pitkien hiusten kanssa. Miten esim. Halle Berry ja hänen järkyttävä afrikkalainen hiekkatukka nyt olisi paremman näköinen kuin paksut pitkät hiukset. Olette te kyllä harvinaisen sekaisin.

[/quote]

Sinä olet sekaisin. Erityisesti juuri Halle Berry on se, jolle ei todellakaan sovi pitkä tukka! Ja mikä ihme on "järkyttävä afrikkalainen hiekkatukka"? :D

Kauniita nuo naiset ovat pitkilläkin hiuksilla, mutta kyllä he ovat huomattavasti kauniimpia, kun heillä on lyhyet hiukset. Kasvot pääsee kunnolla oikeuksiinsa, kun tukka ei ole niitä peittämässä. Typeriä tällaiset päähänpinttymät joillakin sokeilla miehillä (aivan varmasti sinäkin olet mies).

Vierailija
46/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:37"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:26"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:49"] Aka ihanaa, istun just kampaajalla, joka saksii hiuksiani vielä entistäkin lyhyemmiksi [/quote] Meinasin ensin, että en osallistu tähän ketjuun, mutta vaikka naisen seksikkyyteen tukan pituudella ei ole väliä, niin kuitenkin rakastuisin siihen pitkätukkaiseen. Toisaalta ehkä lyhyttukkaisemmat eivät vielä etsi sitä lopullista kumppania, vaan haluavat olla enemmämkin poikia. [/quote] What? :D  Haluavat olla enemmänkin poikia? Mutta asiaan. Joillekin se lyhyt tukka sopii pitkää paremmin. Julkkiksista tällaisia ovat ainakin Halle Berry, Audrey Tautou, Ginnifer Goodwin ja Michelle Williams (se näyttelijä, ei entinen Destiny's Child -jäsen). [/quote] Ja lisään listaan vielä Natalie Imbruglian, Winona Ryderin ja Mia Farrow'n. [/quote] Ei todellakaan ole hyvän näköisiä lyhkäsillä hiuksilla:) Ehkä kaikki naiset ei halua näyttää kauniilta ja siksi ajattelevat käytännöllisyyttä ja leikkaavat lyhyet hiukset.

[/quote]

Olet sokea, jos nuo naiset eivät ole mielestäsi kauniita. Ja kyllä heille tosiaan sopii lyhyet hiukset paremmin kuin pitkät. Taidat olla typerä mies.

Vierailija
47/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan ihmiskulttuurin keksintöä että naisilla on tapana pitää pitkät hiukset ja miehillä lyhyet. Ihan hyvin olisi voinut mennä toisinpäin.

Vierailija
48/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään lyhyistä hiuksista naisilla. Harmi vaan että heitä on paljon vähemmän, monelle kauniille tytölle sopisi lyhyet hiukset. M21

Vierailija
49/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alkoo jo kieltämättä naurattamaan tämä koko aihe hiusten pituudesta. Aika vanhanaikaista mielestäni sanoa että "kyllä naisella nyt kuuluu pitkät hiukset olla tai ei nainen ole (vaginastaan huolimatta)". Itse koen että pitkät hiukset on tylsät ja vaihdankin tukkatyyliäni hyvin usein ja kokeilen erilaisia leikkauksia ja pituuksia - välillä kasvatan pidempää ja välillä taas poikkaisen lyhyemmäksi. Ja hei tiedättekö mitä, minä en koskaan ole tehnyt ulkonäölleni jotain vain miellyttääkseni muita. Ei, vaan kaiken teen vain ja ainoataan miellyttääkseni itseäni. Esimerkiksi ripsien pidennyksiä en pidä sen takia että mieheni haluaa niitä vaan koska itse rakastan kunnon räpsyjä - mieheni taas on sitä mieltä että mokomat pidennykset on aivan turhat mutta vittuako mua mieheni mielipiteet kiinnostaa. Tämä on mun kroppa. Sama pätee hiuksiini, vittuako mua kiinnostaisi edes pieraista sellaisen miehen perään jota kiinnostaisi vain ja ainostaan hiukseni tai jos herra ei voisi seurustella kanssani johtuen hiusten pituudesta.

Ja anteeksi nyt vain, kyllä tuolla kadulla näkyy naisia joilla on oikein pitkät ja paksut hiukset - KYLLÄ - mutta sitten taas naama on kuin porsaalla konsanaan ja rumaa tai tavallista naamaa koitetaan peitellä niillä kutreilla ja kilon pakkeleilla. Eiköhän se millä niitä miehiä saadaan on yksinkertaisesti itsevarmuus, hyvä luonne ja kivannäköiset kasvot. Ei taida olla hiuksen mitasta vain kiinni. :D Voin nimittäin kyllä sanoa että saan yöelämässä oikein häätää miehiä ympäriltäni vaikkakin lyhyet hiukset omistan. ;)

Vierailija
50/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin vaan on että kaikilla naisilla (poislukein 80+ vuotiaat) lyhet hiukset ovat hirvittävän näköiset! Kyllä, myös kuusikymppisillä joilla ohuet hiukset! Kolme 60-70 vuotiasta läheistäni oli leikanneet poikahiukset 35-40 vuotiaina. Sain suostuteltua heidät kasvattamaan hiuksensa vähintään olkapäille, ja kyllä tuli hyvännäköisiä naisia! Se ei haittaa mitään että hius on ohutta ja "hiirenhäntää" kunhan se jatkuu ainakain olkapäille! Kaikki tietävät että tämä ok totuus, itse olen nainen ja myönnän tämän, toisin kuin monet laiskat poikatukkaleidit.

Vierailija
51/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:55"]

Kyllä se niin vaan on että kaikilla naisilla (poislukein 80+ vuotiaat) lyhet hiukset ovat hirvittävän näköiset! Kyllä, myös kuusikymppisillä joilla ohuet hiukset! Kolme 60-70 vuotiasta läheistäni oli leikanneet poikahiukset 35-40 vuotiaina. Sain suostuteltua heidät kasvattamaan hiuksensa vähintään olkapäille, ja kyllä tuli hyvännäköisiä naisia! Se ei haittaa mitään että hius on ohutta ja "hiirenhäntää" kunhan se jatkuu ainakain olkapäille! Kaikki tietävät että tämä ok totuus, itse olen nainen ja myönnän tämän, toisin kuin monet laiskat poikatukkaleidit.

[/quote] Muuten sellainen juttu että kyllä niissä lyhyissä hiuksissa on ihan yhtä lailla hommaa muotoilla kuosiin niin että turha siellä itkeä laiskuudesta.

Vierailija
52/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lyhyet hiukset. Ahdistaako?

Vierailija
53/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:37"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:26"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:49"] Aka ihanaa, istun just kampaajalla, joka saksii hiuksiani vielä entistäkin lyhyemmiksi [/quote] Meinasin ensin, että en osallistu tähän ketjuun, mutta vaikka naisen seksikkyyteen tukan pituudella ei ole väliä, niin kuitenkin rakastuisin siihen pitkätukkaiseen. Toisaalta ehkä lyhyttukkaisemmat eivät vielä etsi sitä lopullista kumppania, vaan haluavat olla enemmämkin poikia. [/quote] What? :D  Haluavat olla enemmänkin poikia? Mutta asiaan. Joillekin se lyhyt tukka sopii pitkää paremmin. Julkkiksista tällaisia ovat ainakin Halle Berry, Audrey Tautou, Ginnifer Goodwin ja Michelle Williams (se näyttelijä, ei entinen Destiny's Child -jäsen). [/quote] Ja lisään listaan vielä Natalie Imbruglian, Winona Ryderin ja Mia Farrow'n. [/quote] Ei todellakaan ole hyvän näköisiä lyhkäsillä hiuksilla:) Ehkä kaikki naiset ei halua näyttää kauniilta ja siksi ajattelevat käytännöllisyyttä ja leikkaavat lyhyet hiukset.

[/quote]

Olet sokea, jos nuo naiset eivät ole mielestäsi kauniita. Ja kyllä heille tosiaan sopii lyhyet hiukset paremmin kuin pitkät. Taidat olla typerä mies.
[/quote]
Kiitos olen sitten typerä.

Vierailija
54/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:31"]Olen sitä mieltä muutenkin, että lyhyet hiukset jotka ovat hyvässä kunnossa ovat kauniimmat kuin pitkät hiukset   Ole vaan, mutta miehet on eri mieltä. Hähä [/quote] Mua ei kiinnosta pätkääkään mitä mieltä joku random punaniska on. Oma mies on aina pitänyt mun lyhyistä hiuksista.

[/quote]

Ei tuota kukaan usko

Vierailija
55/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia yritin ratkoa ongelmaa, kun pitkien hiusten pituudet menee takkuun. Niskatakkukin on tuttu juttu. Kaikkea koitin, mutta ei auta. Kyselin kampaajilta vinkkejä. Ei auttanut. Kyse on vaan hiuslaadustani, joka on lasimainen ja liukas, mutta silti takkuuntuu, vaikka olisi hyvässä kunnossa. Eli joko pidän pitkää tukkaa aina kiinni tai lyhyempää miten haluan. Näistä valitsen lyhyemmän.

Vierailija
56/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:43"]

Sinä olet sekaisin. Erityisesti juuri Halle Berry on se, jolle ei todellakaan sovi pitkä tukka! Ja mikä ihme on "järkyttävä afrikkalainen hiekkatukka"? :D

[/quote]

Hally Berry on poikkeus. Äärimmäisen harvinainen poikkeus, siltikin yhtä kaunis tai jopa kauniimpikin pitkillä hiuksilla. Jos saisi valita, niin ottaisin pitkillä hiuksilla.

Vierailija
57/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:44"]

Taidat olla typerä kana.

[/quote]

Vierailija
58/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:54"]

Vähän alkoo jo kieltämättä naurattamaan tämä koko aihe hiusten pituudesta. Aika vanhanaikaista mielestäni sanoa että "kyllä naisella nyt kuuluu pitkät hiukset olla tai ei nainen ole (vaginastaan huolimatta)". Itse koen että pitkät hiukset on tylsät ja vaihdankin tukkatyyliäni hyvin usein ja kokeilen erilaisia leikkauksia ja pituuksia - välillä kasvatan pidempää ja välillä taas poikkaisen lyhyemmäksi. Ja hei tiedättekö mitä, minä en koskaan ole tehnyt ulkonäölleni jotain vain miellyttääkseni muita. Ei, vaan kaiken teen vain ja ainoataan miellyttääkseni itseäni. Esimerkiksi ripsien pidennyksiä en pidä sen takia että mieheni haluaa niitä vaan koska itse rakastan kunnon räpsyjä - mieheni taas on sitä mieltä että mokomat pidennykset on aivan turhat mutta vittuako mua mieheni mielipiteet kiinnostaa. Tämä on mun kroppa. Sama pätee hiuksiini, vittuako mua kiinnostaisi edes pieraista sellaisen miehen perään jota kiinnostaisi vain ja ainostaan hiukseni tai jos herra ei voisi seurustella kanssani johtuen hiusten pituudesta.

Ja anteeksi nyt vain, kyllä tuolla kadulla näkyy naisia joilla on oikein pitkät ja paksut hiukset - KYLLÄ - mutta sitten taas naama on kuin porsaalla konsanaan ja rumaa tai tavallista naamaa koitetaan peitellä niillä kutreilla ja kilon pakkeleilla. Eiköhän se millä niitä miehiä saadaan on yksinkertaisesti itsevarmuus, hyvä luonne ja kivannäköiset kasvot. Ei taida olla hiuksen mitasta vain kiinni. :D Voin nimittäin kyllä sanoa että saan yöelämässä oikein häätää miehiä ympäriltäni vaikkakin lyhyet hiukset omistan. ;)

[/quote]

Törkyturvastasi huolimatta?

Vierailija
59/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:54"]

[/quote]

Törkyturvastasi huolimatta?
[/quote]taitaa yksi rumilus nyt olla helevetin kateellinen kun itsellä ei flaksi käy? ;-) vähän jopa sääliksi sua käy.

Vierailija
60/120 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:11"]

Ihan sama mitä väitätte mutta suurin osa miehistä on sitä mieltä, että pitkät hiukset on seksikkäämmät ja sopii paremmin naisille.

[/quote]

Ihan sama mitä mieltä suurin osa miehistä on. Miksi se mua liikuttaisi millään tavalla? 
[/quote]

Samaa mieltä. Miestenkö takia teette ulkonäköönne liittyviä valintoja?