Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämän päivän syömiseni; saa arvostella

Vierailija
01.04.2015 |

Aamupala klo 11 kaurapuuroa mustikoita hunajaa banaani kahvia
Lounas klo 14 puoli lautasellista salaattia (jäävuorisalaatti kurkku paprika purjo) vähän täysjyvätattaripastaa ja kananfileeVälipala klo 17 banaani päärynä pensasmustikoita porkkanaa
Iltapala klo 20 2klp jyväleipää sulatejuustolla ja omena

Päivän aikana olen juonut n. 3l vettä. Koitan laihtua. Onko tuossa liikaa ruokaa? En halua paljastaa pituutta tai painoani, mutta painoindeksin mukaan olen 2 kg päässä ylipainon rajasta. Koitan myös vältellä maitotuotteita, sillä ne saavat vatsani sekaisin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun:

aamupala klo 16

1 ruisleipä pällä koskenlaskija levityvä & valkosipulia,  lasi appelsiinituoremehua

ruoka klo 18 :

porkkanapihvi, 2 sipulirengasta, muutama papriko, lohkoperunoia & kermaviilidippiä

jälkkäriksi suklaajäätelöä ja appelsiinimehua

iltapala klo 23:   rasvaton maitorahka, jonka seassa appelsiinituoremehua,  kofeniitonta teetä

Vierailija
2/8 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 00:05"]Aamupala klo 11 kaurapuuroa mustikoita hunajaa banaani kahvia
Lounas klo 14 puoli lautasellista salaattia (jäävuorisalaatti kurkku paprika purjo) vähän täysjyvätattaripastaa ja kananfileeVälipala klo 17 banaani päärynä pensasmustikoita porkkanaa
Iltapala klo 20 2klp jyväleipää sulatejuustolla ja omena

Päivän aikana olen juonut n. 3l vettä. Koitan laihtua. Onko tuossa liikaa ruokaa? En halua paljastaa pituutta tai painoani, mutta painoindeksin mukaan olen 2 kg päässä ylipainon rajasta. Koitan myös vältellä maitotuotteita, sillä ne saavat vatsani sekaisin.
[/quote] kakkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin univelat pois ja menin iltavuoroon, siksi aamupala klo 11 :)

Vierailija
4/8 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala klo 11? Oletko työtön vai kotiäiti?

Vierailija
5/8 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole liikaa ruokaa, mutta ehkä vähän enemmän proteiinia ja hyviä rasvoja kaipaisi?

Vierailija
6/8 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapalaksi proteiinia, esim rahka ja marjoja/mehukeittoa.

Vierailija
7/8 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 00:11"]Aamupala klo 11? Oletko työtön vai kotiäiti?
[/quote]
Minä söin aamupalan, lounaan, päivällisen ja iltapalan yhdeksän jälkeen illalla. Ja näin olen tehnyt aina, riippumatta olenko ollut töissä, työtön, kotiäiti vai eläkkeellä.

Vierailija
8/8 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 00:11"]Aamupala klo 11? Oletko työtön vai kotiäiti? [/quote] Minä söin aamupalan, lounaan, päivällisen ja iltapalan yhdeksän jälkeen illalla. Ja näin olen tehnyt aina, riippumatta olenko ollut töissä, työtön, kotiäiti vai eläkkeellä.

[/quote]

Oletko koira?