Maksaako exäsi lasten lomamatkoja, jos ei itse ole matkalla mukana?
Haluaisin viedä lapset etelään, mutta ei ole varaa. Ex-mies sanoo, että maksaa vain ne matkat, jolla hän on itsekin mukana. Lapset saa minusta huonoa roolimallia, kun eivät pääse äitinsä kanssa ikinä hienommalla lomalle.
Kommentit (12)
Ei
Kun mies vie niin maksaa
Kun minä vien niin minä maksan
Lapset oppii että kaikilla ei rahaa ole yhtä paljon
Tärkeintä on arki ja turvallisuus ja huolehtiminen
Ei ne lomat
Ihan hyvä jos lapset hiffaa että ihmisillä on rahaa eri määriä ja haluavat siten itsekin pyrkiä sinne lomamatkansa tienaavien ryhmään.
Lapset ilmeisesti kuitenkin pääsevät isänsä kanssa reissuun?
Ex miehes toimii kuten on oikein, kyllä monet akat yrittää lokkeilla exien lompakolla.
Ja kyllä, lapset saa huonon roolimallin, äidin joka ei ole jaksanut luoda uraa eikä sillä oo varaa tehdä mitään kivoja juttuja, ehkä se on hyväkin, päättävät toimia fiksummin itse.
Maksatko sinä lastesi matkoja joissa et itse ole mukana?
Maksaako ap lasten lomareissuja isänsä kanssa...tuskin?
Vierailija kirjoitti:
Ex miehes toimii kuten on oikein, kyllä monet akat yrittää lokkeilla exien lompakolla.
Ja kyllä, lapset saa huonon roolimallin, äidin joka ei ole jaksanut luoda uraa eikä sillä oo varaa tehdä mitään kivoja juttuja, ehkä se on hyväkin, päättävät toimia fiksummin itse.
On ihan tavallista, ettei mies osallistu lastensa elatukseen niin liiton aikana kuin sen jälkeenkään. Joten kumpi sukupuoli se lokkeilija olikaan?
Kokeile oikean kohtaamisen kautta?
Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.
Oikea kohtaaminen kirjoitti:
Kokeile oikean kohtaamisen kautta?
Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.
Juu tosiaan, ap jättäköön lapsensa ex-miehensä hoidettavaksi ja elätettäväksi ja ap noukkikoon rusinat pullasta exän tekiessä kasvatustyön ja maksaessa viulut. Sitähän se hyvä vanhemmuus on!
Höpö höpö, ei maksanut ja saivat kyllä ihan hyvän roolimallin äidistä joka heistä arkena huolehti, vahti että läksyt tuli tehtyä ja makkarasoppa syötyä vaikka äiti oli töissä.