Mä en kestä ton miehen hajua !
Siis kuinka ihmisen IHO voi haista HOMEELLE, aina ku toi herää ? Haju haihtuu sentää suht nopeaa, mut lakanat pitäis miehen puolelta vaihtaa melkee päivittäin. Kai toi on sitä kuuluisaa ominaishajua, mistä pitäis jotenki huumautua... lähinnä mua kylläki oksettaa.
Kommentit (78)
Anteeksi ja tiedän että tää kuulostaa aivan kamalalta, mutta itse makaan mieheni kainalossa ja haistelen häntä ja hän tuoksuu aivan taivaalliselle, ja sitten tulin AV:lle ja luin tän alotuksen... Voi sua :(
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:47"]Anteeksi ja tiedän että tää kuulostaa aivan kamalalta, mutta itse makaan mieheni kainalossa ja haistelen häntä ja hän tuoksuu aivan taivaalliselle, ja sitten tulin AV:lle ja luin tän alotuksen... Voi sua :(
[/quote]
Heh, no oo onnellinen :) !
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:47"]Anteeksi ja tiedän että tää kuulostaa aivan kamalalta, mutta itse makaan mieheni kainalossa ja haistelen häntä ja hän tuoksuu aivan taivaalliselle, ja sitten tulin AV:lle ja luin tän alotuksen... Voi sua :(
[/quote]
Sama juttu. Ja musta se unentuoksu miehessä on maailman ihaninta. Aamusin ja päikkäreiden jälkeen. Maailman paras pöhnähaju <3
Minä rakastan myös puolison ominaistuoksua, harmi vaan hän peittää sen usein hajusteilla. Aamut on parhaita kun oma tuoksu vahvimmillaan eikä ole vielä ehtinyt läträtä hajuvesillä.
Mä en oo koskaan ennen ees huomannu mitään ominaishajua kenessäkään... Mut tää haju on pakko olla lähtösin miehestä, ei patjasta tai peitosta. Patja toki on vanha, mut tuuletettuna itsessään se ei haise. Eikä sänky tai peitto pesunkaan jälkeen, mut yhden yön jälkeen miehen puoli haisee taas. Jopa itse on todennu huuli pyöreenä, et on vähän tunkkanen haju joo, mitä mun puolella ei ole...
Ei myöskään juuri öisin hikoile, päinvastoin iho on hyvin viileä.
Toi pitäis viedä johonki kokovartalodesinfiointiin !
Ap
Nyt mennään vähän asiasta kukkaruukkuun, mutta pitääkö ap homejuustosta?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:41"]Nyt mennään vähän asiasta kukkaruukkuun, mutta pitääkö ap homejuustosta?
[/quote]
Kiitos kysymästä, mutta en pidä. Mies kyllä, muttei syö ku max kerran kuussa.
Mites itse ?
Ap
Ehkä niis petivaatteis on jotakin. Esim ei uus kenkä haise käytön jälkeen mut vanha haisee. Jos siin on jotain samaa efektiä. Siinä sängyssä kuitenkin maataan aika iso osa elämästä.
Milloin ihmiset oppivat, että se on -LTA, -LTÄ!!! Ei -LLE !!!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:46"]
Ehkä niis petivaatteis on jotakin. Esim ei uus kenkä haise käytön jälkeen mut vanha haisee. Jos siin on jotain samaa efektiä. Siinä sängyssä kuitenkin maataan aika iso osa elämästä.
[/quote]
Taidan arvata miltä ap:n miehen kengät haisee.
diabetes, kilpirauhasen vajaatoiminta, munuaisvaivat ainakin voi vaikuttaa siihen miltä hiki haisee. jos on vastikään ilmestynyt tai voimistunut, niin saattasi kannattaa käydä lekurissa.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:47"]Milloin ihmiset oppivat, että se on -LTA, -LTÄ!!! Ei -LLE !!!
[/quote]
Molemmat ovat oikein. :)
Varmaan pitäis pakottaa se lääkäriin varmuudeks, mut näinköhän se kehtais mennä sinne sanomaa et "moi, mä haisen homeelle". :D eiku, homeeLTA ! Täällä tuskin on tärkeintä sanan oikea muoto, kunhan sen jokainen ymmärtää.
Ap
Ensimmäisen poikaystäväni suu maistui aina enemmän tai vähemmän piimineeltä maidolta. Ensisuudelmammehetkellä tiesin että ei siitä tulekaan mitään ikuista.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:06"]
Varmaan pitäis pakottaa se lääkäriin varmuudeks, mut näinköhän se kehtais mennä sinne sanomaa et "moi, mä haisen homeelle". :D eiku, homeeLTA ! Täällä tuskin on tärkeintä sanan oikea muoto, kunhan sen jokainen ymmärtää. Ap
[/quote]
Ei sillä taivutuksella niin väliä. Kyllä se lääkärikin sen viimeistään nenällään tuntee mistä hajusta on kysymys.
Sen keho on liian hapan. Syötä sille sitruunaa ja tehkää puhdistuskuuri. Katsokaa mitä tapahtuu.
Kai se mitä laittaa suuhun vaikuttaa siihen mille haisee?
itse olen huomannut että kun syö huonosti,kebab,mäkkäri,karkki,kalja,sipsi,limsa,energia juoma ym. Kuuri viikonloppuna ja alkuviikosta hiki haisee omastamielestäkin ihan hirveelle.
tv.mies
Pitää painostaa mies verikokeisiin. Mut tuskin homeenhaju iholla siitä silti johtuu...
Ap