Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIllanen mies naiset teille kelpaa?

Vierailija
19.12.2021 |

Oon pitkä.. ihan kivan näkönen.. vakityö.. urheilen vähän.. joskus salilla.. lenkkeilen.. en polta.. en juo ku joskus.. ei oo lapsia.. en halua lapsia.. millanen teille kelpaa.. ei mitää sutinaa ollut vuosiin.. ei naiset kiinnostu

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan noiden kaikkien muiden luettelemiesi ominaisuuksien lisäksi myös positiivinen, huumorintajuinen ja hauska? Pystytkö kompensoimaan kaljuuntumisen, heikkolahjaisuuden ja pienen ylipainon tarjoamalla naiselle hauskaa seuraa, mielenkiintoisia keskusteluja ja arjen pieniä huomionosoituksia (lisäksi siivoat itse omat jälkesi, peset pyykkisi ja teet hyvää ruokaa)?

Näistä aloituksistasi ei koskaan käy selväksi, mitkä ovat arvosi ja luonteenpiirteesi. Ne ovat tärkeämpiä kuin työpaikka ja pituus.

Vierailija
62/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mä en vaa kelpaa.. lyön hanskat tiskiin aina löytyy komeempi fiksumpi kiinnostavempi mies.. en vaa riitä.. antaa olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tää turhauttavaa kokoajan itse kiinnostua.. monta oman tyylistä naista on.. en saa mitää vastakaikua.. ihmettelen vain jatkuvasti miksi

Koska naisille ei riitä että mies on saman tyylinen. Ulkonäkö ja vaatteet ei ole se miten naiset valitsee miehen. Monille naisille miehen luonne ja älykkyys ovat hyvin tärkeitä. Naiset eivät etsi heikkolahjaista miestä eikä miestä joka on katkera naisille ja jolla on taustalla naisen pahoinpitely.

No sitten ei riitä ja etsi.. Minkäs mä voin sille että olen heikkolahjainen ja kävin lapsena Emu koulua.. enkä omista kavereita.. ja ollut vaikee elämä.. luuletko et voin sille asille jotain?

Vierailija
64/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäväinen, kiltti, toiset huomioon ottava, kuunteleva, fiksu ja osaa keskustella. Eikä etsi missiä.

Siinäpä se.

Vierailija
65/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tää turhauttavaa kokoajan itse kiinnostua.. monta oman tyylistä naista on.. en saa mitää vastakaikua.. ihmettelen vain jatkuvasti miksi

Koska naisille ei riitä että mies on saman tyylinen. Ulkonäkö ja vaatteet ei ole se miten naiset valitsee miehen. Monille naisille miehen luonne ja älykkyys ovat hyvin tärkeitä. Naiset eivät etsi heikkolahjaista miestä eikä miestä joka on katkera naisille ja jolla on taustalla naisen pahoinpitely.

No sitten ei riitä ja etsi.. Minkäs mä voin sille että olen heikkolahjainen ja kävin lapsena Emu koulua.. enkä omista kavereita.. ja ollut vaikee elämä.. luuletko et voin sille asille jotain?

Kuitenki oon saanu hyvän vakituisen työn ja oon todella hyvä työssäni ja kokoajan parempaa suuntaa menen ja nousen ylöspäin.. on se kumma jos ei sitte vaa riitä.. sitte elän omaa yksinäistä elämää hautaan asti.. emmä osaa tästä muuttua ja taikomalla itseni toisenlaiseksi

Vierailija
66/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain top 10% kelpaa.

Vierailija
67/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan noiden kaikkien muiden luettelemiesi ominaisuuksien lisäksi myös positiivinen, huumorintajuinen ja hauska? Pystytkö kompensoimaan kaljuuntumisen, heikkolahjaisuuden ja pienen ylipainon tarjoamalla naiselle hauskaa seuraa, mielenkiintoisia keskusteluja ja arjen pieniä huomionosoituksia (lisäksi siivoat itse omat jälkesi, peset pyykkisi ja teet hyvää ruokaa)?

Näistä aloituksistasi ei koskaan käy selväksi, mitkä ovat arvosi ja luonteenpiirteesi. Ne ovat tärkeämpiä kuin työpaikka ja pituus.

EN ole hyvä tekemään ruokaa koska ei huvita itselle tehdä... eikä panostaa.. yksin kuitenki olen vähä kyllästyny jo sinkkuuteen piste.

Vierailija
68/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai mä oon sitte ihmisenä roskaa ja pelkkiä miinuksia enkä kelpaa kellekkää.. pitäs olla täydellinen mies.. koulutettu itsevarma.. komea.. hyvä tyyli.. kaikki

Vierailija
69/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sitte yksin.. ainaski jossai vaihees kun on rahaa menen maksullisiin.. saa sitä läheisyyttä heti kun ei naista saa.

Vierailija
70/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.. mussa on ihan hyviä juttuja.. harmi ettei se riitä... komea pitkä mies ja ihan mukava käy töissä.. mutta ei naiset halua jutella eikä tavata

Vierailija
71/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan palsta hiljeni taas jälleen.. mitä tähän sanoa mitää ei ole tehtävissä.. naiset haluaa aina komeita miehiä sporttisia laihoja normi painosia tai fiksuja.. ei teille riitä heikkolahjainen mies ikinä ja tavallinen paskalta tuntuu

Vierailija
72/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää kun Allu ei kykene näistä ketjuista saamaan mitään apua naisen etsintään. Itse olen ollut tässä ketjussa aika kriittinen. Mutta se johtuu siitä että Allu tuntuu jankkaavan ketjusta toiseen samoja asioita eikä kykene oppimaan uusia ajattelutapoja vaikka niitä on kerrottu kymmeniä kertoja Allulle eri ketjuissa.

1. Opettele juttelemaan muiden ihmisten kanssa. Siis miesten, naapurin mummon ym. Tästä se hyväpuoli että mitä enemmän juttelet erilaisten ihmisten kanssa niin sen parempi olet keskustelemaan myös kiinnostavan naisen kanssa. Toisekseen jos käy oikein hyvä tuuri niin tällaisten jutteluiden kautta tutustut naapurin mummon tyttärentyttäreen tai vaikka uuden kaverin siskoon jne.

2. Etsiydy erilaisiin harrastuksiin joissa voit tutustua uusiin ihmisiin ja samat hyödyt kuin yllä.

3. Etsi naista joka tykkää harrastaa samankaltaisia asioita kuin sinä. Älä katso ulkonäköä vaan kiinnostu naisen ajatuksista jne.

4. Opettele nauttimaan elämästä ilman naista. Naiset eivät halua onnetonta miestä joka tarvii naisen pelastamaan hänet. Naiset etsivät miestä joka pärjää yksin ja siitä huolimatta on valmis parisuhteeseen koska se parantaa elämän laatua entisestään.

5. Kiinnostu asioista ja tee asioita. Joku kysyi osaatko laittaa ruokaa ja vastaus oli taas kovin negatiivista Allua. Tuollainen vastaus karkoittaa naiset

Vierailija
73/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä minulle ei kelpaa mikään, kun ainoaa haluamaani miestä en saa (exä). Hän on komea, hänellä on kaksi lasta ja on maailman paras isä heille, hänellä on melko matalapalkkainen työ ja taloustilanne vähän heikko, opiskelee töiden ohessa. Ei polta, juo hyvin harvoin ja silloinkin vain pari lasia viiniä tai olutta. Salilla käy säännöllisesti. Harrastuksia ei muita oikein ole, tykkää katsoa jalkapalloa ja jotain rikossarjoja. Osaa kokata hyvää ruokaa. Niin ja on hyvä sängyssä. Luonteeltaan on vähän impulsiivinen ja spontaani eikä aina mieti hirveän pitkälle tekemisiään. Vähän sellainen sählä siis. On äärettömän kohtelias ihmisille ja yleensä hyväkäytöksinen, eikä esim kiroile. Joskus saattaa sanoa jotain vähemmän korrektia ja on joissain asioissa yllättävän vanhoillinen. 

Vierailija
74/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noiden AP:n mainitsemien lähtökohtien perusteella voi vielä paljon AP:sta sanoa. MInkälainen luonne sinulla on? Mitkä ovat intohimosi? Mitkä ovat tulevaisuuden suunnitelmasi? Mitkä ovat arvosi? Nautitko käydä syviä keskusteluja ja minkälaiset aiheet ovat lähellä sydäntäsi? 

Vierailija
75/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tärkeää, että mies on:

henkisesti kypsä

hyväsydäminen

positiivinen

rehellinen

luotettava

avarakatseinen

älykäs

hyvä keskustelemaan

seikkailunhaluinen

kärsivällinen

kunnianhimoinen

huumorintajuinen

empaattinen

osaa näyttää tunteensa

kunnioittava muita kohtaan

auttavainen

Vierailija
76/83 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vaan kelpaa naisille. Badoon asensin ei tuu millää matcheja.

Vierailija
77/83 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noiden AP:n mainitsemien lähtökohtien perusteella voi vielä paljon AP:sta sanoa. MInkälainen luonne sinulla on? Mitkä ovat intohimosi? Mitkä ovat tulevaisuuden suunnitelmasi? Mitkä ovat arvosi? Nautitko käydä syviä keskusteluja ja minkälaiset aiheet ovat lähellä sydäntäsi? 

Aika rauhallinen ja kiltti. Tehdä töitä parantaa elämää. Maksella velkoja. Vaikeita kysymyksiä.

Vierailija
78/83 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että karkotan kaikki naiset ja en kelpaa. On badoot tinderit ei mitään.

Vierailija
79/83 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää kun Allu ei kykene näistä ketjuista saamaan mitään apua naisen etsintään. Itse olen ollut tässä ketjussa aika kriittinen. Mutta se johtuu siitä että Allu tuntuu jankkaavan ketjusta toiseen samoja asioita eikä kykene oppimaan uusia ajattelutapoja vaikka niitä on kerrottu kymmeniä kertoja Allulle eri ketjuissa.

1. Opettele juttelemaan muiden ihmisten kanssa. Siis miesten, naapurin mummon ym. Tästä se hyväpuoli että mitä enemmän juttelet erilaisten ihmisten kanssa niin sen parempi olet keskustelemaan myös kiinnostavan naisen kanssa. Toisekseen jos käy oikein hyvä tuuri niin tällaisten jutteluiden kautta tutustut naapurin mummon tyttärentyttäreen tai vaikka uuden kaverin siskoon jne.

2. Etsiydy erilaisiin harrastuksiin joissa voit tutustua uusiin ihmisiin ja samat hyödyt kuin yllä.

3. Etsi naista joka tykkää harrastaa samankaltaisia asioita kuin sinä. Älä katso ulkonäköä vaan kiinnostu naisen ajatuksista jne.

4. Opettele nauttimaan elämästä ilman naista. Naiset eivät halua onnetonta miestä joka tarvii naisen pelastamaan hänet. Naiset etsivät miestä joka pärjää yksin ja siitä huolimatta on valmis parisuhteeseen koska se parantaa elämän laatua entisestään.

5. Kiinnostu asioista ja tee asioita. Joku kysyi osaatko laittaa ruokaa ja vastaus oli taas kovin negatiivista Allua. Tuollainen vastaus karkoittaa naiset

Ihmiset ei oikein keskustele mulle missään. Oon aina yksin. Siks mussa on vikaa.

Vierailija
80/83 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä oon vaa toivoton ikisinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän