Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain yksi kissa

Vierailija
19.12.2021 |

Mulla on yksi kissa (venäjänsininen) onko teillä yksi vai kaksi kissaa? Pärjääkö kissanne yksikseen? Mun saa luvan pärjätä kun toista riehujaa ei tule.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi

Vierailija
2/45 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tietenkin, kissa tarvitsee seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerrostalossa tottakai.

oikea  eläinrakkauden huipentuma oot

Vierailija
4/45 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tällä hetkellä, samasta pentueesta. Ollut myös yksittäin kissoja ja se riippuu paljon kissan luonteesta, onko onnellisempi yksinvaltiaana vai kaipaako kaveria.

Nämä nykyiset rallittavat keskenään, ei oikeastaan ole häiriökäytöstä kun saavat purettua energiansa tuolla tavoin (plus ulkoilemalla valjaissa, aktivointileluilla, kiipeilypaikoilla..).

Vierailija
5/45 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin yksi venäjänsininen kissa. Perheessämme on myös pieni vauva, joten ei oteta enempää lemmikkejä ainakaan tässä elämäntilanteessa.

Vierailija
6/45 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi minullakin. En tajua miksi kaikki väittää että kissa tarvitsee lajitoveria..ihan hyvin mun kissa pärjää.

Vierailija
7/45 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissalle kannattaisi aina olla kissakaveri, jos vaan hyväksyy toisen kissan. Kyllä ne tarvitsevat virikkeitä päivittäin sen verran paljon, että ihminen harvoin ehtii/jaksaa viihdyttää kissaa tarpeeksi. Kuulostat vähän kylmältä kommentteinesi, etkö välitä lemmikistäsi?

Vierailija
8/45 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kerrostalossa tottakai.

oikea  eläinrakkauden huipentuma oot

Luuletko että kissat kaipaavat ulos?? Hyvinki tyytyväisiä ovat sisätiloissa kerrostalossa.

Vierailija
9/45 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi, voivat riehua keskenään tarvittaessa. Sisarukset huolehtivat toisistaan, esim. odottavat lenkillä toisiaan.

Rauhallisempaa omistajille näin.

Vierailija
10/45 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kissa. Tuo on niin ihmisrakas ja reviiritietoinen etten todellakaan ottaisi toista. Pari kertaa on nähnyt toisen kissan tai koiran lähietäisyydeltä ja joka kerta on joko pörhistynyt, läppinyt ikkunaa tassulla, tai piiloutunut. On elänyt ainoana kissana jo neljä vuotta.

Vierailija
11/45 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kissoista ei tule mitään ylimpiä ystävyksiä.

Vierailija
12/45 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissalle kannattaisi aina olla kissakaveri, jos vaan hyväksyy toisen kissan. Kyllä ne tarvitsevat virikkeitä päivittäin sen verran paljon, että ihminen harvoin ehtii/jaksaa viihdyttää kissaa tarpeeksi. Kuulostat vähän kylmältä kommentteinesi, etkö välitä lemmikistäsi?

Tottakai välitän, sillä on iso raapimuspuu, kiipeilyhylly, paljon leluja ja leikin sen kanssa aina välillä. Mutta välitän myös itsestäni, taloudestani ja kodistani.

Vierailija
13/45 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on aina ollut ja käyn töissä

Vierailija
14/45 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mullakin

Vierailija
15/45 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu aina kissaihminen, nyt yksi, kuulin ekaa kertaa " venäjän sininen". Piti oikee kuuklettaa, ku aattelin et lipunväristä nimi ..ei sentään ollu.

Vierailija
16/45 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi

Vierailija
17/45 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi puolivuotias pentu. Hyvin hän pärjää. Kissani leikkii yksin ja kanssani. Olisihan se kivaa, että hänellä olisi kissakaveri, jonka kanssa telmiä. Varmasti otankin toisen kissan ensi vuoden aikana. Aikaisemmin minulla oli kissasisarukset, jotka elivät yhdessä 18 vuotta.

Vierailija
18/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuvittelee että kissa viihtyy kerrostalossa, käykää ulkoilemassa muutama kerta kissan kans  ja miettikää uudestaan.

Vierailija
19/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kuvittelee että kissa viihtyy kerrostalossa, käykää ulkoilemassa muutama kerta kissan kans  ja miettikää uudestaan.

Meidän kissa ei halua edes lähteä ulos pakkasella tai vesisateella.

Muuten käydään 3x pvässä valjaslenkillä. Meillä on onnellinen kissa, ei hyväksy kavereita.

Vierailija
20/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi riittää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä