MIllanen mies naiset teille kelpaa?
Oon pitkä.. ihan kivan näkönen.. vakityö.. urheilen vähän.. joskus salilla.. lenkkeilen.. en polta.. en juo ku joskus.. ei oo lapsia.. en halua lapsia.. millanen teille kelpaa.. ei mitää sutinaa ollut vuosiin.. ei naiset kiinnostu
Kommentit (83)
Naisia kiinnostaa hyvin erilaiset miehet, ei ole olemassa mitään tiettyä miestyyppiä, jonka automaattisesti kaikki naiset haluavat.
Tässä kuitenkin pari vinkkiä:
- Älä ole epätoivoinen tai vaikuta epätoivoiselta, voit olla varma että kukaan ei kiinnostu tai halua tutustua paremmin
- Mieti tarkkaan, minkälaista naista itse haet suhteeseen (ei pelkkä ulkonäkö, vaan myös luonne, mielenkiinnon kohteet jne.) ja minkälaisen parisuhteen tämän naisen kanssa haluaisit (ei riitä että "kunhan olis edes joku nainen")
- Huolehdi hygieniasta
- Itsevarmat miehet kiinnostavat naisia, itsevarmuutta voi myös opetella. Itsevarma ei tarkoita samaa kuin mul**u, vaan sitä että kantaa itsensä positiivisen itsevarmasti, uskaltaa ottaa kontaktia kiinnostavaan naiseen, eivätkä pakit naiselta kaada maailmaa
- Positiivinen elämänasenne, hymyile ja ole tyytyväinen itseesi ihan sellaisenaan ilman naistakin
- Älä roiku naisessa, vaan anna tarvittaessa tilaa
- Mieti mitkä ovat kiinnostuksen kohteesi. Mistä asioista haluaisit jutella ja keskustella naisen kanssa? Tämäkin liittyy siihen, minkälaiseen naiseen kannattaa yrittää tutustua. Teillä pitää olla jotain yhteisiä asioita ja mielenkiinnon kohteita
- Minkälaisia asioita haluaisit tehdä, kun olet parisuhteessa? Mitä toivot kumppaniltasi ja mitä nainen sinulta saa parisuhteessa? Kovin pitkälle ei riitä pelkkä läheisyyden saaminen
- Kunnioita (kaikkia) naisia ihmisenä, älä aseta naista jollekin ihmeelliselle jalustalle
- Älä missään nimessä ole koskaan aggressiivinen tai muuten vihamielinen ketään naista kohtaan
- Tee itsestäsi jollain tavalla uniikki ja kiinnostava, sellainen josta tämä unelmiesi nainen voisi kiinnostua (voit silti olla oma itsesi, tähän riittää ajattelutavan ja asenteen muutos)
Listaa voisi varmasti jatkaa, ja jokaisella ihmisellä/naisella on ne omat kriteerit miehelle ja parisuhteelle. Ei siis riitä se, että mies käy töissä ja siltä saa läheisyyttä. Naiset eivät halua riippakiveä, vaan mieluummin ovat onnellisia yksin. Naiset haluavat yleisesti ottaen henkisen yhteyden, kumppanuuden, yhteisiä mielenkiinnon kohteita, niin yhdessä kuin erikseen tekemistä jne. Ja tietysti myös se kuuluisa kemia täytyy löytyä.
Sinullekin varmasti on joku juuri oikeanlainen nainen olemassa, mutta eihän meistä kukaan voi alkaa parisuhteeseen kenen tahansa vastaan tulevan kanssa. Voi siis viedä paljonkin aikaa ja vuosia, että kohtaa juuri sopivan ihmisen. Älä siis syytä naisia siitä, että et ole kohdannut sopivaa naista vielä. Tämä näkyy kauas, eikä edistä tavoitettasi. Ja lopeta maaninen naisen etsiminen, keskity itseesi ja omaan hyvinvointiisi ilman naistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtelias, fiksu, supliikki, selvä, hyväntuoksuinen, pitkä, komea, ryhdikäs, tilanteeseen sopivasti pukeutunut = sukat pyörii jalassa.
Humalainen, käytöstavaton, hygieniapuutteinen, huonosti pukeutunut, valittava, lihava, huonoryhtinen = juoksen kirkuen karkuun
Ei ole kaikki fiksuja.. olen pitkä.. käytän tuoksuja.. siisti tyyli muodikkaat vaatteet. En ole alkoholisti en paljoa juo.. en saa mitää naisilta olen kuin ilmaa
Jos et kerta kohtaa naisia missään niin et ole heille edes ilmaa. Et ole olemassa.
No ainaski tiedän että olen ihan riittävä ja mulla on hyvin asiat.. harmi jos näin on.. eipä kaikki vaa löydä koskaan kumppani jos kokevat ettei kelpaa ja ovat ilmaa.. Emmä rupee naisen takia kouluttautumaan ja hommaamaa mersua.. jos ei riitä antaa olla
Tärkein kriteeri: tulen juttuun miehen kanssa. Mulla ei oo koskaan ollut "kriteereitä" miehille, mutta siitä huolimatta kesti pitkään ennen kuin löysin jonkun rinnalleni. Yleensä miehien kanssa ei löytynyt jostain syystä yhteistä säveltä ja kaikki alkoi ahdistaa. Sitä oli vaikea selittää tapailu kumppaneille, kun syy ei ollut heissä varsinaisesti. Oma mies ainakin antoi tilaa tutustua ja edettiin hitaasti. Alusta asti oli luontevaa olla oma itsensä.
Ei tästä varmaan hirmuisesti apua ole, mutta muistakaa ottaa rauhassa ja antaa tilaa tutustumiselle.
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa hyvin erilaiset miehet, ei ole olemassa mitään tiettyä miestyyppiä, jonka automaattisesti kaikki naiset haluavat.
Tässä kuitenkin pari vinkkiä:
- Älä ole epätoivoinen tai vaikuta epätoivoiselta, voit olla varma että kukaan ei kiinnostu tai halua tutustua paremmin
- Mieti tarkkaan, minkälaista naista itse haet suhteeseen (ei pelkkä ulkonäkö, vaan myös luonne, mielenkiinnon kohteet jne.) ja minkälaisen parisuhteen tämän naisen kanssa haluaisit (ei riitä että "kunhan olis edes joku nainen")
- Huolehdi hygieniasta
- Itsevarmat miehet kiinnostavat naisia, itsevarmuutta voi myös opetella. Itsevarma ei tarkoita samaa kuin mul**u, vaan sitä että kantaa itsensä positiivisen itsevarmasti, uskaltaa ottaa kontaktia kiinnostavaan naiseen, eivätkä pakit naiselta kaada maailmaa
- Positiivinen elämänasenne, hymyile ja ole tyytyväinen itseesi ihan sellaisenaan ilman naistakin
- Älä roiku naisessa, vaan anna tarvittaessa tilaa
- Mieti mitkä ovat kiinnostuksen kohteesi. Mistä asioista haluaisit jutella ja keskustella naisen kanssa? Tämäkin liittyy siihen, minkälaiseen naiseen kannattaa yrittää tutustua. Teillä pitää olla jotain yhteisiä asioita ja mielenkiinnon kohteita
- Minkälaisia asioita haluaisit tehdä, kun olet parisuhteessa? Mitä toivot kumppaniltasi ja mitä nainen sinulta saa parisuhteessa? Kovin pitkälle ei riitä pelkkä läheisyyden saaminen
- Kunnioita (kaikkia) naisia ihmisenä, älä aseta naista jollekin ihmeelliselle jalustalle
- Älä missään nimessä ole koskaan aggressiivinen tai muuten vihamielinen ketään naista kohtaan
- Tee itsestäsi jollain tavalla uniikki ja kiinnostava, sellainen josta tämä unelmiesi nainen voisi kiinnostua (voit silti olla oma itsesi, tähän riittää ajattelutavan ja asenteen muutos)
Listaa voisi varmasti jatkaa, ja jokaisella ihmisellä/naisella on ne omat kriteerit miehelle ja parisuhteelle. Ei siis riitä se, että mies käy töissä ja siltä saa läheisyyttä. Naiset eivät halua riippakiveä, vaan mieluummin ovat onnellisia yksin. Naiset haluavat yleisesti ottaen henkisen yhteyden, kumppanuuden, yhteisiä mielenkiinnon kohteita, niin yhdessä kuin erikseen tekemistä jne. Ja tietysti myös se kuuluisa kemia täytyy löytyä.
Sinullekin varmasti on joku juuri oikeanlainen nainen olemassa, mutta eihän meistä kukaan voi alkaa parisuhteeseen kenen tahansa vastaan tulevan kanssa. Voi siis viedä paljonkin aikaa ja vuosia, että kohtaa juuri sopivan ihmisen. Älä siis syytä naisia siitä, että et ole kohdannut sopivaa naista vielä. Tämä näkyy kauas, eikä edistä tavoitettasi. Ja lopeta maaninen naisen etsiminen, keskity itseesi ja omaan hyvinvointiisi ilman naistakin.
JOo en halua ketä vain voin suoraa sanoa.. tiedän mun tyyppisiä naisia mutta ei ne musta kiinnostu kuten sanoin.
Emmä tiedä mä helposti kiinnostun naisista ja oon jotenki naisille vain tosi ilmaa.. se tuntuu kokoajan pahalta ja pahenee vain ottaa yhteyttä netissä tinderissä ja sitten se homma kaatuu ei pääse tapaamaan ei treffeille ei sitä läheisyyttä saa mitä kaipaisi.. ja jotenki emmä tiedä.. tuntuu kaikki niin turhauttavalta.. mulle ei kelpaa kuka vain.. ei missää nimessä.. tietynlaiset naiset.. mua kiinnostaa ihan oman ikäset vähä nuoremmat vanhemmat.. pyöreemmät muodokkaammat tavalliset naiset.
Ihmettelen miksi ei nainen itse kiinnostu musta ja ota yhteyttä missää.. ja ehdota sitä tapaamista ja ole tosissaan kiinnostunut.. se mua ihmetyttää olen kuitenki ihan kivan näkönen ja panostanut ulkonäköön ja on hienot vaatteet sun muuta kaikki kunnos
Vierailija kirjoitti:
Iso muna ja uusi bemari riittää jo pitkälle.
Noi ei vaan ikinä yhdisty samassa miehessä, se on jokotai.
On tää turhauttavaa kokoajan itse kiinnostua.. monta oman tyylistä naista on.. en saa mitää vastakaikua.. ihmettelen vain jatkuvasti miksi
Ilmeisesti en vain ole kenenkää naisen tyyppinen ja makuun tai kiinnostava ihminen... todella pahalta alkanu tuntumaa viimeaikoina.
...kyllä...
Syy...
...on...
...tässä....
...
Ei taida sitte mulle löytyä naista.. alkanu miettii tosissani että jotain sitte on pahasti vialla.. kun ei vaa löydy millään.
No jatketaan yksin eloa vaa ei tälle voi mitää. Tehdään töitä ja ollaan yksin. Olishan se läheisyys kiva ja koskea sitä naista. Sitä kaipaan ja muita juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Emmä tiedä mä helposti kiinnostun naisista ja oon jotenki naisille vain tosi ilmaa.. se tuntuu kokoajan pahalta ja pahenee vain ottaa yhteyttä netissä tinderissä ja sitten se homma kaatuu ei pääse tapaamaan ei treffeille ei sitä läheisyyttä saa mitä kaipaisi.. ja jotenki emmä tiedä.. tuntuu kaikki niin turhauttavalta.. mulle ei kelpaa kuka vain.. ei missää nimessä.. tietynlaiset naiset.. mua kiinnostaa ihan oman ikäset vähä nuoremmat vanhemmat.. pyöreemmät muodokkaammat tavalliset naiset.
Hmmm, voiko olla, että haluat liikaa? Tämä voi silloin paistaa läpi liikana yrittämisenä, mikä vähentää keskustelun näyttävän normaalilta. Puolestaan monille naisille se voi näyttäytyä hälytysmerkkeinä, minkä takia he eivät uskalla tavata.
Vinkkit seuranhakupalstoille (ottakaa varauksella nämä):
- Muista kirjoittaa esittelytekstit!
- Sovi mahdollisimman nopeasti tapaaminen. Viestien välityksellä toisen oikeaa olemusta on haastavaa saada kiinni. Lisäksi treffikumppani voi jutella samanaikaisesti usemman kanssa. Näin pääset näkemään kannattaako klikkaako ja ainakaan et jää rannalle sen takia, että jotkut muut ehtivät nähdä jo ja ihastua.
Veikkaan, että halusi pysyä lapsettomana rajaa pois 90% potentiaalisista kumppaniehdokkaista. Tietysti saat tässä asiassa pysyä kannassasi mutta sinunkin pitää hyväksyä se tosiasia että yhdenkään naisen ei tarvitse myöskään joustaa omista lapsihaaveistaan sinun vuoksesi. Muuten kuulostaisit monelle naiselle hyvinkin potentiaaliseltä vaihtoehdolta mutta käsitykseni on että lähes kaikki naiset haluavat ainakin sen yhden lapsen.
Minun kriteerit tärkeysjärjestyksessä:
-vuositulot min. 100k€, jos tämä ei täyty niin omaisuutta 7+ numeroinen summa käy myös
-ikää yli 50
-varattu ja perheellinen
-alle 100kg, jos ei ole poikkeuksellisen treenattu tai kaksimetrinen.
Hiukset, pituus, harrastukset yms yms on ihan triviaalia jos nämä täyttyy.
Ei heitä paljoa ole, mutta pk seudulla aina muutaman kanssa pientä säätöä.. 😋
Aidosti parisuhdemielessä kivannäköisiä ihmisiä on pieni promille sinkuista. Et taida olla niin kivannäköinen, kuin ehkä ajattelet.
Se ettet halua lapsia todennäköisesti karsii pois loputkin kiinnostuneet.
Mun kriteerit mieluite nainen joka kiinnostuu musta tälläsenä ku oon.. ei pakota mua kouluttautumaan.. olen lievästi ylipainonen en voi sille mitää olen vähän kaljuuntunut en voi sille mitää.. en ole koulutettu.. mieluite kouluttamaton jolla ei ole lapsia eikä halua.. semmonen tavallinen pyöreempi nainen
mulla on lievästi ylipainoa ei paljon mutta pituutta.. lisäksi mulla on kaljamahaa.. et jos en riitä tälläsenä niin etikkööt toisen miehen.. oon ihan riittävä mutta kuten sanoin naiset ei mitenkää kiinnostu minusta.
Vierailija kirjoitti:
On tää turhauttavaa kokoajan itse kiinnostua.. monta oman tyylistä naista on.. en saa mitää vastakaikua.. ihmettelen vain jatkuvasti miksi
Koska naisille ei riitä että mies on saman tyylinen. Ulkonäkö ja vaatteet ei ole se miten naiset valitsee miehen. Monille naisille miehen luonne ja älykkyys ovat hyvin tärkeitä. Naiset eivät etsi heikkolahjaista miestä eikä miestä joka on katkera naisille ja jolla on taustalla naisen pahoinpitely.
kylläpäs voin huolia ihan hyvin sellaisen naisen. mutta niitä ei löydy mistään.. suurin osa suomalaisista naisista on fiksuja ja korkeasti koulutettuja.. vähän on alkoholisti naisia ja tavallisia ammattikoulupohjaisia.. tai työttömiä.