MIllanen mies naiset teille kelpaa?
Oon pitkä.. ihan kivan näkönen.. vakityö.. urheilen vähän.. joskus salilla.. lenkkeilen.. en polta.. en juo ku joskus.. ei oo lapsia.. en halua lapsia.. millanen teille kelpaa.. ei mitää sutinaa ollut vuosiin.. ei naiset kiinnostu
Kommentit (83)
Iso muna ja uusi bemari riittää jo pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Nainen kiinnostuu siitä, kun osoitat naiselle, että hän on kiinnostava. Jos et itse kiinnostu kenestäkään, etkä tuo sitä esille, saattaa olla hiljaista.
Kyllä kiinnostun monesta naisesta.. en ihan kaikista mutta monista.. mutta en saa mitää vastakaikua
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä olet niitä naisia yrittänyt löytää? Onko ollut mitään flirttiä harrastuksissa? Työpaikalla? Yhtään kiinnostuneita silmäyksiä?
Miten lähestyt naisia?
EI yhtään mitää.. lähinnä mitä teen sen työn.. otan yhteyttä laitan viestiä kiinnostun naisista naisesta.. EI mitää semmosta.. ihan ilmaa. No esim tinder on nyt tai badoo
Vierailija kirjoitti:
Iso muna ja uusi bemari riittää jo pitkälle.
Ei ole mitää bemaria. ei kiitos
Oot tylsä? Puheenaiheet jonninjoutavia? Et anna naiselle ajattelemisen aihetta? Sama aaltopituus? Onko yhtä ominaisuutta jossa olet keskivertoa parempi?
No ensinnäkin pitäisi olla ihan täysjärkinen. Se on vähimmäisvaatimus.
Kohtelias, fiksu, supliikki, selvä, hyväntuoksuinen, pitkä, komea, ryhdikäs, tilanteeseen sopivasti pukeutunut = sukat pyörii jalassa.
Humalainen, käytöstavaton, hygieniapuutteinen, huonosti pukeutunut, valittava, lihava, huonoryhtinen = juoksen kirkuen karkuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä olet niitä naisia yrittänyt löytää? Onko ollut mitään flirttiä harrastuksissa? Työpaikalla? Yhtään kiinnostuneita silmäyksiä?
Miten lähestyt naisia?
EI yhtään mitää.. lähinnä mitä teen sen työn.. otan yhteyttä laitan viestiä kiinnostun naisista naisesta.. EI mitää semmosta.. ihan ilmaa. No esim tinder on nyt tai badoo
Tinderissä ja badoossa se meno on nykyään todella pinnallista ja piinaavaa. Miten lähestyt naista oikeassa elämässä? Missä tilanteissa?
EI naiset musta vaa kiinnostu.. jotenki tuntuu tosi paskalta
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkin pitäisi olla ihan täysjärkinen. Se on vähimmäisvaatimus.
Juu, unohtui listasta tämä täysjärkinen siitä sukkien pyörimiskohdasta. MT- ongelmat ei sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lähestyt naisia?
Tinderissä ja badoossa se meno on nykyään todella pinnallista ja piinaavaa. Miten lähestyt naista oikeassa elämässä? Missä tilanteissa?
Niin on olen huomannut. No en lähesty oikein missään.. EIkä naiset lähesty mua.. en kovin usein käy baareissa tai missää. No ei töissäkää oikee oo mitää naisia. Siis en tiedä mistä löytäisi
Suurin osa naisista taitaa haluta lapsia🤔
Vierailija kirjoitti:
Kohtelias, fiksu, supliikki, selvä, hyväntuoksuinen, pitkä, komea, ryhdikäs, tilanteeseen sopivasti pukeutunut = sukat pyörii jalassa.
Humalainen, käytöstavaton, hygieniapuutteinen, huonosti pukeutunut, valittava, lihava, huonoryhtinen = juoksen kirkuen karkuun
Ei ole kaikki fiksuja.. olen pitkä.. käytän tuoksuja.. siisti tyyli muodikkaat vaatteet. En ole alkoholisti en paljoa juo.. en saa mitää naisilta olen kuin ilmaa
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista taitaa haluta lapsia🤔
Mä en halua lapsia.. ei kiitos. Kaikki ei ole kuule samanlaisia.
Kiinnostava mies on sellainen, joka huolehtii itsestään ja hygieniastaan, suhtautuu elämään ja asioihin yleensäkin positiivisesti, tykkää tehdä muutakin kuin käydä töissä ja maata sohvalla, on seksuaalisesti aktiivinen ja muutenkin pitää läheisyydestä. Ottaa huomioon toiset ihmiset.
Hyvä, jos on työ ja jos ei ole niin ainakin sitä etsii. Rahan ja rikkauden tavoittelijoista en itse välitä, tahtovat olla kylmiä ja laskelmoivia kaikissa ihmissuhteissa.
Ulkonäöstä sen verran, että hyvin monen näköinen mies voi olla hyvän näköinen. Hyvä ryhti on tärkeä ensivaikutelman antaja, puhtaus, hoidetut hampaat ja vilpitön katse.
No ei taida olla oikee mitää mahdollisuuksia monet oon huomannu on kaunottaria laihoja.. ja ite niin tavallinen kun olla ja voi... e isiis vaa löydy
Mulla on luontoa ja kirjallisuutta harrastava mittakirvesmies. On opiskellut huvikseen myös sujuvan espanjankielen taidon. Osaa soittaa harmonikkaa ja kitaraa. Ei tupakoi, on normaalipainoinen, käyttää alkoholia vain juhlatilanteissa, ei viikoittain. On lapsi- ja eläinrakas sekä huumorintajuinen.
En tiennyt nuorena, millaisen hauan, mutta tämän halusin kun tuli vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kiinnostuu siitä, kun osoitat naiselle, että hän on kiinnostava. Jos et itse kiinnostu kenestäkään, etkä tuo sitä esille, saattaa olla hiljaista.
Kyllä kiinnostun monesta naisesta.. en ihan kaikista mutta monista.. mutta en saa mitää vastakaikua
No vilkuiletko, hymyiletkö, katseletko pitkään? Lähetätkö viestiä, jos on kiinnostava nainen ja tiedät hänen yhteystietonsa?
Rohkeasti vaan, minä ainakin olen niin ujo ja koen, etten voi lähestyä miestä, vaan se olisi niinkuin miehen hommia ottaa eka askel. Totta kai tsekkaan, että katseleeko se minua silleen ja hymyilen, jos kiinnostaisi tutustua lähemmin.
Esim. kuntosalilla olen nähnyt kiinnostavien miesten vilkuilevan vähän enemmänkin, mutten uskalla alkaa tekemään mitään hymyä enempää, kun odottelen, että se mies uskaltaisi ensin :)
Miten lähestyt naisia?