Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIllanen mies naiset teille kelpaa?

Vierailija
19.12.2021 |

Oon pitkä.. ihan kivan näkönen.. vakityö.. urheilen vähän.. joskus salilla.. lenkkeilen.. en polta.. en juo ku joskus.. ei oo lapsia.. en halua lapsia.. millanen teille kelpaa.. ei mitää sutinaa ollut vuosiin.. ei naiset kiinnostu

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa on hyviä puolia.. siniset kivat silmät.. erittäin pitkä.. hyvä tyyli on-- puhdas olen.. hoidan hampaita ja kaikkee.. olen vain naisille ilmaa.. käyn parturissa.. tykkään läheisyydestä seksistä perus juttuja-.. ei vain naiset millää kiinnostu

Vierailija
22/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei taida olla oikee mitää mahdollisuuksia monet oon huomannu on kaunottaria laihoja.. ja ite niin tavallinen kun olla ja voi... e isiis vaa löydy

Kauniiden naisten ympärillä pyörii paljon kusipäitä ja hyväksikäyttäjiä.

Parasta, mitä kohdalle voi osua on tavallinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan teksti kertoo koulutustason. Ei jatkoon.

Vierailija
24/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko Allu-ketju tänään :D

Avaessani ketjua oli pieni toivonkipinä että olisi kyseessä joku muu kuin Allu :/

Vierailija
25/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kiinnostuu siitä, kun osoitat naiselle, että hän on kiinnostava. Jos et itse kiinnostu kenestäkään, etkä tuo sitä esille, saattaa olla hiljaista. 

Kyllä kiinnostun monesta naisesta.. en ihan kaikista mutta monista.. mutta en saa mitää vastakaikua

No vilkuiletko, hymyiletkö, katseletko pitkään? Lähetätkö viestiä, jos on kiinnostava nainen ja tiedät hänen yhteystietonsa?

Rohkeasti vaan, minä ainakin olen niin ujo ja koen, etten voi lähestyä miestä, vaan se olisi niinkuin miehen hommia ottaa eka askel. Totta kai tsekkaan, että katseleeko se minua silleen ja hymyilen, jos kiinnostaisi tutustua lähemmin.

Esim. kuntosalilla olen nähnyt kiinnostavien miesten vilkuilevan vähän enemmänkin, mutten uskalla alkaa tekemään mitään hymyä enempää, kun odottelen, että se mies uskaltaisi ensin :)

Kyllä.. mutta ei naiset lähesty missää.. en mä lähesty liian kauniita naisia oon ite tavallisen näkönen mies ja ne ei mun tyylisestä miehestä tykkää.. pitäs kai olla komeempi sitten ja paremmas kunnos

Vierailija
26/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutustason mitä hittoa sil nyt on väliä? Ihminen on tärkeempi.. Mulla on ihan hyvin kuitenki asiat kaipaan parisuhdetta. on vakituinen työ ja hyvin pyyhkii töissä ja kaikkee muutakin.. ulkonäkö ihan hyvä myös.

Vierailija
27/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla joku hiton koulutus? Maisteri vai.. eikö riitä että mies ahkeroi ja käy töissä. No ei ole mun arvoiset naiset tollaset. jotka on koulutuksen ja rahan perässä ei jatkoon.

Vierailija
28/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei taida olla oikee mitää mahdollisuuksia monet oon huomannu on kaunottaria laihoja.. ja ite niin tavallinen kun olla ja voi... e isiis vaa löydy

Kauniiden naisten ympärillä pyörii paljon kusipäitä ja hyväksikäyttäjiä.

Parasta, mitä kohdalle voi osua on tavallinen mies.

Totta, mutta tää tyyppi ei ole tavallinen mies.

Vierailija
29/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mussa on hyviä puolia.. siniset kivat silmät.. erittäin pitkä.. hyvä tyyli on-- puhdas olen.. hoidan hampaita ja kaikkee.. olen vain naisille ilmaa.. käyn parturissa.. tykkään läheisyydestä seksistä perus juttuja-.. ei vain naiset millää kiinnostu

Rohkeasti vaan! Yritä vielä, ja yritä ajatella noita positiivisia ominaisuuksiasi. Jos mietit vaan että ei tämä onnistu, niin ei onnistukaan.

En ole suuri Juha Tapion fani mutta yksi lause on jäänyt hänen teksteistään mieleen: Kuka opetti sua maata kohti katsomaan?

Olen ihan nätti, hoikka nainen ja olen ollut tolkuttoman ujo ja epävarma. Sitten aloin miettimään, millaisen kuvan annan itsestäni. Totesin että kylmän, välttelevän, ehkä vihaisenkin. Olen kaikkea muuta, mutta väistelin katseita ja tervehdyksiäkin.

Aloin tietoisesti muuttamaan käytöstäni vastaamaan enemmän sisäistä maailmaani, muutenhan kukaan uusi ihminen ei sitä koskaan voi nähdä.

Tämä on kannattanut!

Vierailija
30/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa tasapainoinen, herkkä, rehellinen suomalainen mies. Semmoinen, jonka kanssa voi jutella syvempiäkin keskusteluita, jota kiinnostaa maailma ja sen opiskelu. Myös luova saa olla ja liikunnallinen. Joku oma juttu, vaikka musiikki, lukeminen tai käsityöt tms. Huumorintaju ja äly olisivat hyviä olla olemassa sekä kiinnostus seksiin.

Ulkoisesti siisti, hoitaa hygieniansa ja osaa pukeutua puhtaisiin vaatteisiin. Saa olla persoonallinenkin, en vaadi mitään muotinukkea. Mielellään paksut hiukset ja symmetriset kasvonpiirteet - nuo aina vetoavat.

Enpä muuta toivo. Itse olen vastaavanlainen nainen.

Vierailija
31/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla joku hiton koulutus? Maisteri vai.. eikö riitä että mies ahkeroi ja käy töissä. No ei ole mun arvoiset naiset tollaset. jotka on koulutuksen ja rahan perässä ei jatkoon.

No on niitä muitakin koulutuksia, vaikka ammattikoulu.

Kyllä se on vähän outoa jos ei nykypäivänä ole mitään koulutusta. Entä jos nykyinen työsi loppuu, mihin sitten menet?

Vierailija
32/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Allu taisit unohtaa kertoa muutaman asian tässä aloituksessasi

- olet heikkolahjainen mutta haluat fiksun naisen tai ainakin normaalin

-olet veloissa

-olet henkisesti epätasapainoinen tosin työstät terapiassa sitä ettet jatkossa suuttuisi niin herkästi muille jne

-olet lievästi ylipainoinen ja olet alkanut kaljuuntua

-haluaisit hoikan naisen mutta voisit tyytyä pullukkaankin

-sinulla ei ole ystäviä

-et lähesty naisia Irl mutta vihoittelet naisille kun he eivät tee sinulle aloitetta

Ehkä jotkut näistä unohtamistasi asioista voi vaikuttaa siihen ettet ole löytänyt kovin helposti naisseuraa nykyään?

Oletko laskenut kuinka monta ketjua olet aiheesta aloittanut? En käy jokapäivä palstalla mutta veikkaan nähneeni näitä sinun ruikutusketjuja noin 50 kpl. Onko ne auttaneet sinua? Ainakin vaikuttaa ettet ole oppinut niistä mitään.

Vierailija
33/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen ihan siisti pitkä mies huolehdin itsestäni käyn töissä.. mutta tuntuu ettei se edes riitä oikein millään tapaa.. että pitäs olla jotenki erilainen tai muuttaa väkisin itteeni.. en halua.. enkä lapsia halua ja en ole koulutettu sanon suoraan.

Vierailija
34/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osannut sanoa itsestäsi mitään mistä kiinnostuisin.

Vierailija
35/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen mun pitäs olla.. ei mitää ole naisille kuin ilmaa.. Olen huomannut jo pitkään todella pitkään.

Vierailija
36/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 jatkaa

-unohtui listalta että olet katkera ja syytät yksinäisyydestäsi naisia ja heidän nirsouttaan. Et millään tajua että eivät naiset ole sen nirsompia kuin sinäkään. Normaali naiset eivät halua heikkolahjaista miestä ja sinä et halua heikkolahjaista naista joten aika hankala on kuvitella että yksinäisyytesi olisi pelkästään naisten nirsoudesta johtuvaa.

Vierailija
37/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle "kelpasi" kalju, kaljamahainen diplomi-insinööri.

Sen takia, että hän tuoksuu aivan mahtavalta, hänen huumorintajunsa kolahtaa omaani ja hän on älykäs ja puhuu kauniita.

Vierailija
38/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvi joo kiinnostua kai mä olen ikuisesti yksin. Mussa on kyllä ihan paljonkin riittävästi hyvää. 

Vierailija
39/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutustason mitä hittoa sil nyt on väliä? Ihminen on tärkeempi.. Mulla on ihan hyvin kuitenki asiat kaipaan parisuhdetta. on vakituinen työ ja hyvin pyyhkii töissä ja kaikkee muutakin.. ulkonäkö ihan hyvä myös.

Enemmän se samanlainen ajatusmaailma yhdistää kuin hyvä ulkonäkö.

Vierailija
40/83 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtelias, fiksu, supliikki, selvä, hyväntuoksuinen, pitkä, komea, ryhdikäs, tilanteeseen sopivasti pukeutunut = sukat pyörii jalassa.

Humalainen, käytöstavaton, hygieniapuutteinen, huonosti pukeutunut, valittava, lihava, huonoryhtinen = juoksen kirkuen karkuun

Ei ole kaikki fiksuja.. olen pitkä.. käytän tuoksuja.. siisti tyyli muodikkaat vaatteet. En ole alkoholisti en paljoa juo.. en saa mitää naisilta olen kuin ilmaa

Jos et kerta kohtaa naisia missään niin et ole heille edes ilmaa. Et ole olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän