Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaisku persukeskustelulle: taidan äänestää vihreitä.

Vierailija
31.03.2015 |

Tai en taida, vaan ehdottomasti äänestän, kuten aina ennenkin.
Muita?

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:18"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:11"] Minäkin olen ensimmäisen kerra harkinnut äänestäväni vihreitä, tai no äänestin presidentin vaaleissa Haavistoa, mutta se nyt on aika puhtaasti henkilövaali. Pitäisi vaan löytää vihreä, joka kannattaa ydinvoimaa. [/quote] Ydinvoima on liian ympäristöystävällistä ja vähäpäästöistä vihreille. [/quote] Ydinvoima on tikittävä aikapommi ja ydinjäte kiva perintö tuleville sukupolville

[/quote]

No eiköhän sen ydinjätten tuhoava tekniikka keksitä vähintään 20 vuoden sisällä.

[/quote]

Noinhan ne monet ovat uskoneet jo vähintään 20 vuotta.

[/quote]

Nyt on jo tekniikkaa jolla voitaisiin ottaa uudelleen käyttöön vanhoja ydinjätteitä ja käyttää niitä ikään kuin uusioenergiana uudenpolven ydinvoimaloissa, mutta se ei ole tällä hetkellä oikein poliittisesti soveliasta. Ehkä vihreät voisivat ottaa tämän asiakseen, eikös kierrätys ole hyväksi.

Vierailija
42/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut äänestäväni somalia tai muuta maahanmuuttajaa. Mielellään naista.

Ihan vain siksi, että maahanmuuttajat saavat esikuvia ja kokemusta, että kuuluvat suomalaisiin ja pystyvät vaikuttamaan asioihin. Varsinkin jos noihin vanhoillisiin piireihin pääsisi vaikuttamaan nostamalla nainen päättäjän asemaan, niin ehkä se toisi vanhemmalle väestölle maahanmuuttajien keskuudessa uusia näkökulmia. Täällä Suomessa kun miehet eivät keskenään päätä asioista, vaan ihmiset yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä ne vihreät hanuriisi!
Vihreät ovat kampittaneet suomen vientiteollisuutta jo aivan riittävästi, rikkidirektiiveineen, turveveroineen jne.
Vihreiden mamuhössötys ruokkii rasismia itsessään.

Vierailija
44/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:25"]

Vihreät on huolissaan ilmaston lämpenemisestä tuleville sukupolville, mutta islamisaatiosta tuleville sukupolville vihreät ei välitä huolestua.

[/quote]

Mutta persut eivät ole huolissaan ilmaston lämpenemisestä, joka varmuudella tuhoaa maapallon niin ettei sillä islamisaatiollakaan loppujen lopuksi ole mitään väliä.

[/quote]Global warming hoax

Vierailija
45/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten maalaisjunttien ja landejen elämiseen mamut vaikuttaa noin ihan konkreettisesti? Eihän niitä ole siellä nimeksikään. Täällä Itä-Helsingissä on, mutta me ollaan täällä myös suvaitsevaista porukkaa. Kestetään ne Suomalaiset riehuvat nistit ja sekakäyttäjätkin. Äänestän Vihreitä tai Vasemmistoa, varsinkin Itä-Helsingissä on vielä tilaa maahanmuutolle!

Vierailija
46/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:18"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:11"] Minäkin olen ensimmäisen kerra harkinnut äänestäväni vihreitä, tai no äänestin presidentin vaaleissa Haavistoa, mutta se nyt on aika puhtaasti henkilövaali. Pitäisi vaan löytää vihreä, joka kannattaa ydinvoimaa. [/quote] Ydinvoima on liian ympäristöystävällistä ja vähäpäästöistä vihreille. [/quote] Ydinvoima on tikittävä aikapommi ja ydinjäte kiva perintö tuleville sukupolville

[/quote]

No eiköhän sen ydinjätten tuhoava tekniikka keksitä vähintään 20 vuoden sisällä.

[/quote]

Noinhan ne monet ovat uskoneet jo vähintään 20 vuotta.
[/quote]
Sama kuin roskapostin kanssa. Bill gates lupasi jo yli 10 v sitten että roskapostiongelma on ratkaistu parissa vuodessa :D

Vierailija
47/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:22"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:19"]

Kaikkien vihreiden äänestäjien pitäis muuttaa mamulähiöön, niin näkisivät mitä heidän politiikasta seuraa. Helppohan se on olla mamumyönteinen jossain hyvällä alueella.

[/quote]

Asuin Helsingissä 10 vuotta jasiitä suurimman osan Itä-Helsingissä :) Kaksi vuotta sitten muutin maalle, kun löysin täältä töitä. Mulle oli ihan helppoa olla "mamumyönteinen" siellä Itä-Helsingissä :)

[/quote]

Itä-Helsingissä joukkoraiskataan, raiskataan, ryöstellään ja pahoinpidellään mamujen toimesta eniten koko maasta ja vielä jotkut uskoo sokeasti mamumyönteisyyteen.

[/quote]

Noin puhuvat etenkin ne, jotka eivät ole edes käyneet Itä-Helsingissä! Itse oon asunut Kontulassa, Puotilassa ja Viikissä ja viett'nyt paljon aikaa Vuosaaressa (mieheni asui siellä, kun aloimme seurustella) ja Mellunmäessä (paras ystäväni asui siellä monta vuotta). Itiksessä tuli tietenkin käytyä paljon.

[/quote]

Ei niitä rikostilastoja tarvi sinne Itä-Helsinkiin tulla lukemaan.

[/quote]

Rikoksia tehdään joka paikassa! Itä-Helsingissä en koskaan joutunut ahdistelun kohteeksi, mutta Kalliossa - joka oli ensimmäinen asuinpaikkani Helsingissä - jouduin. Siellä oli silloin vielä jnkn verran huorarallia (A. Kiven kadulla) , vaikka huoria ei enää varsinaisesti juuri näkynytkään, ja autolla seuraajia ja seksinostotarjouksia sai aina välillä. Samoin esim. murtoja kellareihin ja lähistöllä oleviin liikkeisiin sekä narkkariporukkaa rapuissa ym. oli  usein. Kyllä mä tunsin olono Itä-Helsingissä turvallisemmaksi kuin Kalliossa ja osittain siksi muutinkin Kalliosta pois, että kyllästyin siihen piritorin meininkiin (asuin siis ihan siinä kulmilla).

Vierailija
48/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Vasemmistoa. Rasismi varmasti laskee Persujen vaalitulosta rankasti.

Vierailija
49/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät on ajastaan pahasti jäljessä. Norjassa ja Tanskassa valtavirtapuolueet alkaa kaikki olemaan jo suht maahanmuuttokriittisiä (Ruotsi on jo menetetty). Vihreät on vielä täysin mamatusmyönteinen ilman pientäkään kritiikkiä.

Vierailija
50/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät, ehdottomasti. Siinä Suomen tulevaisuus.

Vierailija
51/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:43"]

Kaikkien vihreiden äänestäjien pitäis muuttaa mamulähiöön, niin näkisivät mitä heidän politiikasta seuraa. Helppohan se on olla mamumyönteinen jossain hyvällä alueella.

[/quote]

Asuin Helsingissä 10 vuotta jasiitä suurimman osan Itä-Helsingissä :) Kaksi vuotta sitten muutin maalle, kun löysin täältä töitä. Mulle oli ihan helppoa olla "mamumyönteinen" siellä Itä-Helsingissä :)

[/quote]

Itä-Helsingissä joukkoraiskataan, raiskataan, ryöstellään ja pahoinpidellään mamujen toimesta eniten koko maasta ja vielä jotkut uskoo sokeasti mamumyönteisyyteen.

[/quote]

Noin puhuvat etenkin ne, jotka eivät ole edes käyneet Itä-Helsingissä! Itse oon asunut Kontulassa, Puotilassa ja Viikissä ja viett'nyt paljon aikaa Vuosaaressa (mieheni asui siellä, kun aloimme seurustella) ja Mellunmäessä (paras ystäväni asui siellä monta vuotta). Itiksessä tuli tietenkin käytyä paljon.

[/quote]

[/quote]

Rikoksia tehdään joka paikassa! Itä-Helsingissä en koskaan joutunut ahdistelun kohteeksi, mutta Kalliossa - joka oli ensimmäinen asuinpaikkani Helsingissä - jouduin. Siellä oli silloin vielä jnkn verran huorarallia (A. Kiven kadulla) , vaikka huoria ei enää varsinaisesti juuri näkynytkään, ja autolla seuraajia ja seksinostotarjouksia sai aina välillä. Samoin esim. murtoja kellareihin ja lähistöllä oleviin liikkeisiin sekä narkkariporukkaa rapuissa ym. oli  usein. Kyllä mä tunsin olono Itä-Helsingissä turvallisemmaksi kuin Kalliossa ja osittain siksi muutinkin Kalliosta pois, että kyllästyin siihen piritorin meininkiin (asuin siis ihan siinä kulmilla).

[/quote]

Miten tämä selittää sen että Itä-Helsingin mamulähiöt on yliedustettuina rikostilastoissa.

Vierailija
52/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Helsinki on pilattu täysin Suomalaisten omasta toimesta. Jos ihmiset ja jopa Poliisi katsoo huumeidenkäyttöä sormien läpi, niin mitä siitä seuraa. Milloin olette nähnyt somalia piikittämässä? Itse en koskaan, mutta Suomalaisia narkkareita näkee jatkuvasti.

Vierailija
53/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:48"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miten tämä selittää sen että Itä-Helsingin mamulähiöt on yliedustettuina rikostilastoissa.

[/quote]

Narkkarit niitä rikoksia tehtailee. Itä-Helsingissä asuu Helsingin köyhin väestö, niin toki köyhyys ja rikollisuus kulkee käsi kädessä.

Vierailija
54/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:48"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Luetteles ne Helsingin mamulähiöt?

Vierailija
55/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semi ristiriitaista, kuinka kuohutaan tulevista ghetoista, kun Perussuomalaisten Tom Packalen oli niitä Itä-Helsinkiin tekemässä.

Niin ja äänestän Vasemmistoa. =)

Vierailija
56/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:46"]

Vihreät on ajastaan pahasti jäljessä. Norjassa ja Tanskassa valtavirtapuolueet alkaa kaikki olemaan jo suht maahanmuuttokriittisiä (Ruotsi on jo menetetty). Vihreät on vielä täysin mamatusmyönteinen ilman pientäkään kritiikkiä.

[/quote]

Niinpä. Vihreistäkin tulee aikanaan maahanmuuttokriittinen puolue kun asiat menee tarpeeksi päin helvettiä, mutta ensin tulevat aiheuttamaan peruuttamatonta tuhoa kiihkomamutuksellaan.

Vierailija
57/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vihreät vähentäisivät valtion velkaa? Mikä on vihreiden taloussuunnitelma? Mitä kansantaloudelle kongreettista hyvää vihreät ovat saaneet aikaan näinä kaikkina kausina istuessaan hallituksessa? :)

Vierailija
58/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismi on sairaus. Onko valkoinen mies niin kateellinen mustalle, jolla on isompi ase puntissa, onko?

Vierailija
59/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vihreät vähentäisivät valtipn velkaa ja bidjeti vajetta? Mitä kansantalouden kannalta konkreettista hyvää vihreät ovat saaneet aikaseksi kaikkina näinä vuosina kun ovat hallituksessa istuneet? Miten vihreät voivat olla niin tekopyhiä että pysyivät hallituksessa kun viimeisemmästä ydinvoimalan rakentamisesta päätettiin?

Vierailija
60/111 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:10"]

Rasismi on sairaus. Onko valkoinen mies niin kateellinen mustalle, jolla on isompi ase puntissa, onko?

[/quote]Oletko ylipainoinen pidätkö siideristä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi